Soort van wel ja. Mooi blad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
A Bola ---> soort Portugese versie van VI.
Bellamy heeft al getekend bij Blackburn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef DIGGER het volgende:
Bellamy momenteel in Blackburn voor de medische keuring, moet de Rovers 5 miljoen pond kosten (en dit Newcastle opleveren).
Zou niet slecht zijn van Blackburn.
Krijgen ze Kalou niet gaan ze naar Kone, logische keuze.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:57 schreef Kaalhei het volgende:
Wederom wordt Kone in verband gebracht met PSV
quote:Woedende Kromkamp: 'Ik hoop nergens meer op'
8/7/2005 10:01
Jan Kromkamp heeft het, na het plotseling afhaken van Valencia, even helemaal gehad. 'Het spreekt voor zich dat ik enorm teleurgesteld ben, ook in de houding van AZ en ook ten opzichte van mij', aldus de woedende verdediger tegenover VI.nl.
'Het heeft allemaal veel te lang geduurd', zo laat Kromkamp weten. 'Waar ik nu vooral behoefte aan heb is rust. Wellicht dat ik van AZ nog even op vakantie mag.'
Valencia haakte donderdag plotseling af in hun pogingen om de international binnen te slepen. Het ene verhaal wil dat het er niet in slaagde een bankgarantie van de transfersom van acht miljoen euro te overleggen, het andere dat de club het risico, met het oog op de enkeloperatie van de speler, twee maanden geleden, te groot vond.
Kromkamp is inderdaad nog niet honderd procent fit, al is hij intussen wel weer begonnen met de looptraining.
Wellicht dat AZ en Kromkamp nog met FC Porto tot een akkoord komen. 'Er is inderdaad nog een kleine kans dat het met FC Porto rondkomt', aldus de danig teleurgestelde Kromkamp. 'Maar ik durf ondertussen nergens meer op te hopen.'
en dan moet het nieuws dat Co'tje voor een ander kiest Alkmaar nog bereiken.quote:
Kromkamp gaat voor de "Dooie mus "Awardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer was wel mooi geweest Kromkamp in Valencia.
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
Chelsea heeft een bod van 120 miljoen euro neergelegd bij Barca voor Ronaldinho aldus de Belgische text,tsja....
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
Chelsea heeft een bod van 120 miljoen euro neergelegd bij Barca voor Ronaldinho aldus de Belgische text,tsja....
Hiddink is op zoek naar versterking voor de rechterkant. Ooijer zal dus niet zomaar weggaan, helemaal niet naar Genoa dat zowat failliet is of Lazio dat ook geen afkoopsom kan betalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ooijer naar Genoa of Lazio
D'Alessandro naar Deportivo
Atouba naar HSV
Dat is AS Romaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:21 schreef fransie102 het volgende:
Lazio mocht toch sowieso geen spelers kopen dit seizoen? Of was dat een andere club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |