abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:26:21 #151
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28353405
Wat denken jullie: zou het een door Geert Wilders opgezet complot zijn in de hoop dat dit hem stemmen op zal leveren?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_28353426
een goede idee is voor a.s zaterdag

geen Marocs supporters binnen laten bij a.s zaterdag tegen brazil
wedstrijd door laten gaan zonder toeschouwers
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_28353565
ik ben het zat , heel goed dat de FIFA hun oogkleppen open doen

wedstrijd door zonder toeschouwers
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_28353634
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:26 schreef Meki het volgende:

Waarom moeten Brazilie en Nigeria zonder toeschouwers spelen
Enkel en alleen omdat een stelletje TVA's zich msidragen heeft?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28353659
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:26 schreef Meki het volgende:

je denkt toch niet dat ik me 2 maal laat straffen door dat gedrag van die mongolen uit Amsterdam he! Ik ga mooi Nigeria - Argentinie kijken en ook Marokko- Brazilie .
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:41:12 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28353671
¬
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:25 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Een mug.... Een mug noem je dat? En waarom vind je dat dit stukje nieuws opgeblazen wordt?
Het nieuws wordt Godzijdank niet opgeblazen door de NOS. Het gaat mij meer om collega Fok!kers die dit soort topics al in de pen hadden nog voordat er ook maar iets gebeurd is. Het zijn altijd dezelfde users die er als de kippen bij zijn als er incidenteel een Marokkaan zich schuldig heeft gemaakt aan kattekwaad of ander vertier om het vervolgens te verkopen als een structurele aangelegenheid en dit te gebruiken als argument om hun vooroordelen bevestigd te zien. Dit soort users kunnen niet oprecht zijn, hun hele manier van handelen en structureel posten van semi-discrimerende posts/topics bevestigen dit
quote:
Geef eens aan waar er onwaarheden in het nieuwsbericht staan?
Helaas kan ik dit niet verifiëeren, dus kan ik niet zeggen dat het bericht op waarheden berust noch kan ik zeggen dat het op onwaarheden berust.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:50:59 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28353762
leiden
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:41 schreef BansheeBoy het volgende:
¬. Het zijn altijd dezelfde users die er als de kippen bij zijn als er incidenteel een Marokkaan zich schuldig heeft gemaakt aan kattekwaad of ander vertier om het vervolgens te verkopen als een structurele aangelegenheid en dit te gebruiken als argument om hun vooroordelen bevestigd te zien. ²
Het punt is juist dat het wel een structureel probleem is. Uit alle cijfers blijkt dat Marokkaanse jongens relatief gezien veel en veel te vaak bij criminaliteit betrokken zijn. Dat kun je toch niet ontkennen?

Triest trouwens dat je de gebeurtenissen van dinsdag als kattekwaad omschrijft, geeft mooi weer wat voor rare denkbeelden jij er op nahoudt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_28353785
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat ik me 2 maal laat straffen door dat gedrag van die mongolen uit Amsterdam he! Ik ga mooi Nigeria - Argentinie kijken en ook Marokko- Brazilie .

Persoonlijk vind ik het altijd geweldig om Marokkanen die met een zachte 'g' praten tegen te komen
  donderdag 30 juni 2005 @ 12:15:53 #159
13462 BansheeBoy
pi_28353835
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:55 schreef Youssef het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het altijd geweldig om Marokkanen die met een zachte 'g' praten tegen te komen
LOL, ik ook. Vooral als het de agressieve soort is. Ik kom ze vaak tegen hier, ik werk nl. in Veldhoven, dat is bij Eindhoven

Walakin rak 3arf, n3esti meziane (Lemmeb, Kaalhei en Laton ) oula?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_28353932
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL, ik ook. Vooral als het de agressieve soort is. Ik kom ze vaak tegen hier, ik werk nl. in Veldhoven, dat is bij Eindhoven

Walakin rak 3arf, n3esti meziane (Lemmeb, Kaalhei en Laton ) oula?

²
N3st meziane, walakin Fok! tqiiiiiilll Danny
pi_28354004
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:50 schreef Youssef het volgende:

[..]

N3st meziane, walakin Fok! tqiiiiiilll Danny
Sorry, maar willen jullie op een Nederlands forum ook taal uitten die de ander users kunnen volgen? Volgens mij is dit anders in strijd met de regels, hoe leuk ook bedoeld.
Yeah baby Yeah!
pi_28354055
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 02:30 schreef Calella het volgende:
Voor mijn part mishandelen die Marokkanen die Limbo's en Nigerianen tot ze een ons wegen,
maar dat de NOS het compleet doodzwijgt is fantastisch.
Ze hebben het zo erg doodgezwegen dat Humberto Tan direct na de wedstrijd op de gebeurtenissen inhaakte en er met zijn gasten (Babangida en Elkhattabi) over discussieerde.
En gisteren op het veelbekeken acht uur journaal werd er ook nog over bericht.

.
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
Wat denken jullie: zou het een door Geert Wilders opgezet complot zijn in de hoop dat dit hem stemmen op zal leveren?
Dat kan niet uitgesloten worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2005 13:02:48 ]
pi_28354078
Laat de wedstrijd in Utrecht maar doorgaan, dan komen ze hun eigen stadion verdedigen .
slettebak [@] gmail.com
pi_28354093
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik hoop dat de wedstrijd doorgang kan vinden, maar ik vrees voor je dat het best eens zonder (oficiele) Marokkaanse supporters plaats moet vinden (hoe controleer je dat?) terwijl het gros zich keurig gedragen heeft.
Jammer van dit smetje op het overigens prachtige toernooi, maar ik hoop dat de raddraaiers tot inkeer komen en dat ze alsnog bestraft worden.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 30 juni 2005 @ 12:58:35 #165
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28354105
Gelukkig hoef ik zaterdag misschien niet meer met 1000-en van de agressieve moslims in een stadion te zitten.
quote:
Troostfinale met Marokko mogelijk geschrapt
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted editie)
Gepubliceerd: donderdag 30 juni 2005 @ 09:58
Wereldvoetbalorganisatie FIFA zal wellicht de wedstrijd tussen Marokko en Brazilië, om de derde en vierde plaats van het WK voetbal tot twintig jaar, schrappen. Reden is het wangedrag van de supporters van Marokko na de verloren halve finalestrijd tegen Nigeria.

Na die wedstrijd sloopten een groot aantal boze en teleurgestelde Marokkaanse fans stoeltjes in het stadion van Kerkrade en betraden het veld. Daarbij raakten zeven stewards gewond en werden ze bovendien van hun spullen bestolen. De politie moest met honden en samen met een legertje stewards hardhandig ingrijpen om de rellen de kop in te drukken.

Buiten het stadion gingen een aantal Marokkaanse 'fans' op strooptocht en plunderden tankstations in Kerkrade en omgeving. De schade loopt in de honderduizenden euro's.

In het verleden werden bij eerdere duels van Marokko ook vernielingen verricht door veelal jonge Marokkaanse hooligans. Om een verdere smet op het - buiten de incidenten in Kerkrade - bijna vlekkeloos verlopen WK te voorkomen is het afgelasten van het duel een optie. De wedstrijd staat zaterdagmiddag gepland in Utrecht, als voorwedstrijd van de finale tussen Argentinië en Nigeria.

Galgenwaard
Bij stadion De Galgenwaard van FC Utrecht, waar de troostfinale en finale gespeeld gaan worden, zitten ze ook niet meer te wachten op Marokko. Twee wedstrijden die daar gespeeld werden leidden al tot vernielingen: tijdens Turkije - China werd voor 30.000 euro in het stadion gesloopt en na de match tussen Marokko en Italië bleken honderden stadionstoeltjes in puin getrapt. Schade 50.000 euro. Ook de spelers van Marokko zorgden voor schade. Na de gewonnen wedstrijd tegen Italië spoten ze zoveel cola en champagne door de kleedkamer, dat alle wanden en het plafond moesten worden geschilderd.

Galgenwaard-directeur Ronald Roelofs: ''De vernielingen zijn nu al groter dan gedurende een heel seizoen van FC Utrecht. En dat is dus inclusief de risicowedstrijden.'' Hij is bovendien bang dat de harde kern FC Utrechts-fans het niet zullen pikken als het stadion opnieuw door Marokkaanse fans gesloopt wordt.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28354114
Aanpakken dat tuig, van mij mag de wedstrijd gespeeld worden maar zonder publiek. Na de rellen tussen Feyenoord en Ajax werd het weken breed uitgemeten in de media. Dit wordt naar mijn idee wel angstvallig stilgehouden.
  donderdag 30 juni 2005 @ 12:59:02 #167
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28354118
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
Laat de wedstrijd in Utrecht maar doorgaan, dan komen ze hun eigen stadion verdedigen .
Dat zit er wel in ja.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28354241
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:59 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat zit er wel in ja.
En gelijk hebben ze.
quote:
Hij is bovendien bang dat de harde kern FC Utrechts-fans het niet zullen pikken als het stadion opnieuw door Marokkaanse fans gesloopt wordt.
slettebak [@] gmail.com
pi_28354264
quote:
Troostfinale met Marokko mogelijk geschrapt
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted editie)
Sinds wanneer intresseert R@b zich voor voetbal?
pi_28354293
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:54 schreef knowall het volgende:

[..]

Ligt het niet eerder daarin dat jij van elke Marokkaan verwacht dat hij de daden van zijn 'landgenoten' volmondig afkeurt?

Ik heb ook geen massaal protest van de Nederlanders gezien na de wedstrijd Ajax - Feyenoord (waar grote groepen autochtone Nederlanders voor vernielingen en mishandelingen hebben gezorgd).

Wel heb ik vele 'supporters' (en zelfs supportersorganisaties) gehoord die de fout bij de NS zochten, of bij de ME (die de supporters uitgedaagd zou hebben ).
Vind ik niet juist, als men mij zou interviewen met de vraag wat ik van ongeregeldheden in het voetbal vind zal ik dat zeggen.
Als men mij in Spanje wijst op de onbeschoftheid en de directheid van sommige vakantiegangers kan ik dat alleen beamen me verontschuldigen dat zij zich uitten als doorsnee Nederlander.

Je hoeft niet naar buiten te treden om je verontschuldigingen aan te bieden namens lieden uit gemeenschap, maar je weet ook wel in welke lastige pssitie de marokkaanse gemeenschap zich bevindt op dit moment, de zaken die het nieuws halen zijn regelmatige negatief.
Als de Chinezen het stadion gesloopt hadden waren de reacties anders geweest, dat moet je te denken geven.
Een mooie actie had ik het gevonden als de Marokkaanse supporters de wedstrijden bijgewoond hadden zoals de Zuid Koreanen, maar dat is ijdele hoop.
Yeah baby Yeah!
pi_28354313
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:03 schreef knowall het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit?
Yeah baby Yeah!
pi_28354386
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Elgigante het volgende:
Een mooie actie had ik het gevonden als de Marokkaanse supporters de wedstrijden bijgewoond hadden zoals de Zuid Koreanen, maar dat is ijdele hoop.
Je stelt de eisen wel direct zeer hoog. Zelfs de best opgevoede Nederlandse voetbalsupporter gaat niet het hele supportersvak schoonmaken nadat de wedstrijd is afgelopen.
pi_28354396
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef knowall het volgende:
Maar goed, we kunnen dus concluderen dat er niet zoveel aan de hand was. En dat dit alleen getuigt van een uitstekende integratie van onze Marokkaanse medemens.
Ik snap werkelijk niet waar jij deze onzin vandaan haalt...
Zou jij een rituele hollandse slachting op El Moumnhi ook beschrijven als een uitstekende wederzijdse integratie van de Nederlander in de huidige maatschappij?
Yeah baby Yeah!
pi_28354411
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef Elgigante het volgende:
Zou jij een rituele hollandse slachting op El Moumnhi ook beschrijven als een uitstekende wederzijdse integratie van de Nederlander in de huidige maatschappij?
Ja.
pi_28354552
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef knowall het volgende:

[..]

Je stelt de eisen wel direct zeer hoog. Zelfs de best opgevoede Nederlandse voetbalsupporter gaat niet het hele supportersvak schoonmaken nadat de wedstrijd is afgelopen.
Klopt, maar de Marokkaanse gemeenschap weet dat het in het verdomhoekje zit en dat alles breed wordt uitgemeten in de pers(kortom ze kunnen absoluut geen negatieve nieuwsberichten op grote schaal gebruiken), deze situatie hadden ze perfect aan kunnen grijpen om zich van de goede kant te laten zien door bijv massaal Oranje aan te moedigen (het zijn immers merendeel Nederlandse Marokkanen) en een baken van sportiviteit te zijn als supporter, uiteraard niet zo extreem zoals de Koreanen, maar gewoon het verlies dragen als waardig supporter (zoals de meesten gedaan hebben).

Wat mij verbaast is de ongeorganiseerde Marokkaanse gemeenschap, welke voorafgaand aan dit toernooi de supportersschare zeer positief had kunnen stimuleren, want eerlijk gezegd, deze rellen had ik verwacht en NIEMAND heeft er iets aan gedaan om het te voorkomen, men gaat nu alleen weer kankeren dat men in een slecht daglicht gezet wordt.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:12:58 #176
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28354558
Het zou tijd worden dat er ingegrepen werd in het voetbal geweld. Dit is maatschappelijk niet meer te verantwoorden, dus geen wedstrijden meer waar het risico op vandalisme is. En helaas voor Brazlilie is dat bij dit Marokko een bijna garantie.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_28354569
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef knowall het volgende:

[..]

Ja.
Dan ben je in deze wel consequent
Yeah baby Yeah!
pi_28354580
Wedstrijd door laten gaan en Utrechters los laten op die marokkanen, probleem opgelost.
slettebak [@] gmail.com
pi_28354674
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Aanpakken dat tuig, van mij mag de wedstrijd gespeeld worden maar zonder publiek. Na de rellen tussen Feyenoord en Ajax werd het weken breed uitgemeten in de media. Dit wordt naar mijn idee wel angstvallig stilgehouden.
Kom kom, dit is veel en veel kleiner van omvang en heeft relatief veel en veel meer aandacht gehad.
pi_28354683
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
Wedstrijd door laten gaan en Utrechters los laten op die marokkanen, probleem opgelost.
pi_28354684
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:12 schreef Elgigante het volgende:
deze situatie hadden ze perfect aan kunnen grijpen om zich van de goede kant te laten zien door bijv massaal Oranje aan te moedigen
Er zijn ook wel degelijk Marokkanen geweest die Oranje aan hebben gemoedigd.
quote:
(het zijn immers merendeel Nederlandse Marokkanen)
Voor een groot deel waren het ook Marokkanen uit Belgie, Duitsland of Frankrijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2005 13:16:57 ]
pi_28354705
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
Ik vind dat de wedstrijd doorgang moet vinden, maar dat men zeer strict moet controleren wie er in het stadion zitten en dat flessen drinken woren geweigerd, bovendien moet er veel politie op de been zijn om alles zeer snel in de kiem te smoren, zowel voor, tijdens als na afloop, dan kan er toch een normale wedstrijd plaatsvinden en zijn de normale supporters niet de dupe van de anderen.
Yeah baby Yeah!
pi_28354764
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom kom, dit is veel en veel kleiner van omvang en heeft relatief veel en veel meer aandacht gehad.
Zoveel kleiner in omvang is het nu ook weer niet, en in financiële schade ook niet.
quote:

[..]

Jij was niet van het rellen toch .
slettebak [@] gmail.com
pi_28354773
quote:

[..]

Omdat men niet met de trein kwam en er geen vuurpijl gesignaleerd is was het kleiner?

Als er zoveel politie op de been was als bij eerder genoemde wedstrijd waren er minimaal net zoveel aanhoudingen verricht.
Men had deze escalatie totaal niet verwacht (hoe naief kun je zijn? gewoon voorzorgsmaatregelen treffen) en daar heeft men een hoge prijs voor betaald.
Yeah baby Yeah!
pi_28354863
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef knowall het volgende:

[..]

Er zijn ook wel degelijk Marokkanen geweest die Oranje aan hebben gemoedigd.
[..]

Voor een groot deel waren het ook Marokkanen uit Belgie, Duitsland of Frankrijk.
natuurlijk hebben er veel Oranje aangemoedigd, net zoals dat er veel hollanders de marokkanen hebben aangemoedigd, dat is uiteraard een goede zaak.
Ik vind dat sport verbroederd en had daarom graag wat initiatieven gezien om de verbroedering (die dan weer doorgang vind in het dagelijks leven) aan te scherpen middels ludieke acties die samen waren opgezet, een gemiste kans denk ik.

En hoeveel Marokkanen er uit ander windstreken kwamen blijft gissen, maar het werd inderdaad in Kerkrade gespeeld, dus Belgische, Duitse en Franse Marokkanen zullen er zeker zijn geweest.
Yeah baby Yeah!
pi_28354906
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Omdat men niet met de trein kwam en er geen vuurpijl gesignaleerd is was het kleiner?
Je weet toch wel hoeveel agenten er toen bij Ajax- Feyenoord gewond zijn geraakt? Dat was echt een enorme clash in verhouding met dit.
quote:
Als er zoveel politie op de been was als bij eerder genoemde wedstrijd waren er minimaal net zoveel aanhoudingen verricht.
Men had deze escalatie totaal niet verwacht (hoe naief kun je zijn? gewoon voorzorgsmaatregelen treffen) en daar heeft men een hoge prijs voor betaald.
Het komt nu naar voren omdat het over Marokkanen gaat maar relatief gezien stelt dit incident erg weinig voor.
pi_28354940
quote:

[..]

Qua financiële schade is dit zeker niet kleiner, en mocht het "kleiner" zijn doet het niets af aan het feit dat dit aangepakt dient te worden, en dit als een smet op het tournooi kan worden beschouwd.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:24:38 #188
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28354978
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Qua financiële schade is dit zeker niet kleiner, en mocht het "kleiner" zijn doet het niets af aan het feit dat dit aangepakt dient te worden, en dit als een smet op het tournooi kan worden beschouwd.
Nogal logisch. Maar waarom dan twee topics over een simpele voetbalrel?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_28354987
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Al die gewonde politieagenten tellen voor mij zwaarder dan die stoeltjes. Voor de rest heb je gelijk maar je suggereerde dat dit stil wordt gehouden en dat is bullocks.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:25:00 #190
13462 BansheeBoy
pi_28354992
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:03 schreef knowall het volgende:

[..]

Als het voorgeschotelde nieuws iets negatiefs meldt over buitenlanders, en bij voorkeur Marokkanen en/of Moslims dan interesseert R@b zich hiervoor.

²
pi_28355027
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet toch wel hoeveel agenten er toen bij Ajax- Feyenoord gewond zijn geraakt? Dat was echt een enorme clash in verhouding met dit.
[..]

Het komt nu naar voren omdat het over Marokkanen gaat maar relatief gezien stelt dit incident erg weinig voor.
En hier zijn stewards gewond geraakt, mensen beroofd, stewards beroofd, bezinestations gesloopt en 1000 stoeltjes omver getrokken.
slettebak [@] gmail.com
pi_28355058
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:26 schreef JaWi het volgende:

[..]

En hier zijn stewards gewond geraakt, mensen beroofd, stewards beroofd, bezinestations gesloopt en 1000 stoeltjes omver getrokken.
Hoeveel bezinestations zijn er gesloopt?
pi_28355128
Jemig, die Marokkanen lijken net voetbalsupporters, hè...
pi_28355195
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoeveel bezinestations zijn er gesloopt?
Plunderen, bezoekers bedreigen, personeel bedreigen, alles omver trekken. Slopen is dan misschien wel een groot woord, maar echt netjes is het ook niet.
slettebak [@] gmail.com
pi_28355228
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef JaWi het volgende:
Slopen is dan misschien wel een groot woord
pi_28355425
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

[..]

Dat vind JIJ ja, maar ik vind Utrecht een club met een behoorlijk risicovolle harde kern en als men in Utrecht al zegt dat de schade na 1 wedstrijd groter is dan het gehele seizoen ervoor vind ik dat niet onder de noemer: 'valt wel mee' gelden.
Ik ben tegen alle voetbalgeweld en wil absoluut niets bagatelliseren wat betreft overige rellen, dat vind ik ook te bizar voor woorden, maar ik vind dat een deel van de supporters enorm over de schreef is gegaan, dat moet gewoon gezegd kunnen worden.

Er zit nogal een verschil in de ongeregeldheden met Feyenoord-Ajax en deze wedstrijd, ik neem aan dat je dat ook inziet, je volgt het voetbal namelijk goed.
Yeah baby Yeah!
pi_28355479
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef Elgigante het volgende:

Er zit nogal een verschil in de ongeregeldheden met Feyenoord-Ajax en deze wedstrijd, ik neem aan dat je dat ook inziet, je volgt het voetbal namelijk goed.
Inderdaad, Marokkanen slopen een benzinestation als ze verloren hebben, Rotterdamers vernielen een binnenstad als ze gewonnen hebben. Nogal een verschil.
pi_28355643
quote:

[..]

Dat vind JIJ ja, maar ik vind Utrecht een club met een behoorlijk risicovolle harde kern en als men in Utrecht al zegt dat de schade na 1 wedstrijd groter is dan het gehele seizoen ervoor vind ik dat niet onder de noemer: 'valt wel mee' gelden.
Utrecht moet zich schamen. Ik ben er de eerste wedstrijd geweest en 1 op de 5 stoeltjes was al stuk toen. Zo hoor je een WK niet te organiseren.
pi_28355697
quote:
Dat verschil benadrukte ik toch al meteen. Die ongeregeldheden in Rotterdam waren echt ongekend.
pi_28355792
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:24 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nogal logisch. Maar waarom dan twee topics over een simpele voetbalrel?
het is maar wat je simpel noemt en jij reageert ook in dit topic zoals zovelen, waardoor hij op een gegeven moment vol raakt en men aan deel 2 begint.
Ik denk dat de discussie mede is opgelaaid omdat er van allerlei getuigenverslagen circuleren en de nieuwsprogramma's nergens over reppen, het wordt doodgezwegen zowel tijdens de wedstrijd als daarna.
Nu komt pas naar buiten dat er ook in Utrecht stoeltjes gesloopt zijn bijv.

Tja, en topics over vermeend wangedrag van Marokkanen lopen altijd storm dat weet je toch?
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')