'Gewone' hools laten vrouwen en kinderen met rust...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik ben al vaak zat in een voetbalstadion geweest, niet dat dat er verder ook maar iets toe doet.
Maar zoals ik al zei waar ligt het verschil dan met normaal voetbalhooliganisme?
Het enige verschil dat ik waarneem is dat het normaal Nederlandse, autochtonen relschoppers zijn die voor overlast zorgen rondom voetbalwedstrijden, en nu Marokkaanse relschoppers.
Als Ajax kampioen wordt, om maar eens iets te noemen, dan wordt (traditiegetrouwquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De schaal waarop het gebeurde, de mate van geweld
Dat gebeurt zeer vaak bij voetbalhooliganisme. Als het heel ver gaat dan worden zelfs spelers aangevallen (Jong Ajax - Jong Feijenoord).quote:en het feit dat onschuldigen er bij betrokken werden.
Weer zo een hypocriete opmerking. Buiten de vraag of ook daadwerkelijk kinderen en vrouwen zijn aangevallen probeer je nu te stellen dat de ene hooligan beter is dan de ander. Maar het is allemaal 1 pot nat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
'Gewone' hools laten vrouwen en kinderen met rust...
Bovendien het ik het gevoel en dat is zoals elk gevoel compleet subjectief dat onze vrienden met Noord-Afrikaanse (voor)ouders elkaar altijd maar de hand boven het hoofd houden en zichzelf in een slachtofferrol blijven manoeuvreren. Dat doen de bekende users hier op FOK! ook weer en daarom blijft de discussie lekker aan de gang.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het punt is dat dit niks met hooliganisme te maken heeft, dit zijn compleet doorgeslagen relmarokkaantjes die overal overlast veroorzaken en vervolgens gaan roepen dat ze gestigmatiseerd worden.
[..]
[KNIP]
Dat kun je niet gaan ontkennen, getuigen te over die dat bevestigen. Er zijn gisteren dingen gebeurd die zelfs bij Ajax-Feyenoord niet gebeuren. Dat jij dat niet wil zien is jouw probleem en helaas speelt dat bij meer Marokkanen. Altijd maar alles willen vergoeilijken of ontkennen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Weer zo een hypocriete opmerking. Buiten de vraag of ook daadwerkelijk kinderen en vrouwen zijn aangevallen probeer je nu te stellen dat de ene hooligan beter is dan de ander. Maar het is allemaal 1 pot nat.
Tof, het zijn complete idioten die enkel dingen kunnen kapotslaan, maar ze hebben wel integriteit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
'Gewone' hools laten vrouwen en kinderen met rust...
Die schoppen je niet lens om je daarna te beroven...
Als je iets van de hooliganscene afwist dan wist je inderdaad dat daar erecodes bestonden. Bij jongere generaties hools is dat inderdaad nog maar in zeer beperkte mate zo, maar bij oudere hools bestaan die wel degelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tof, het zijn complete idioten die enkel dingen kunnen kapotslaan, maar ze hebben wel integriteit.
Helden.
Ligt het niet eerder daarin dat jij van elke Marokkaan verwacht dat hij de daden van zijn 'landgenoten' volmondig afkeurt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kun je niet gaan ontkennen, getuigen te over die dat bevestigen. Er zijn gisteren dingen gebeurd die zelfs bij Ajax-Feyenoord niet gebeuren. Dat jij dat niet wil zien is jouw probleem en helaas speelt dat bij meer Marokkanen. Altijd maar alles willen vergoeilijken of ontkennen.![]()
Praat jij het maar goed. Helaas voor jou zijn er zoveel mensen die het hebben zien gebeuren...quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Weer zo een hypocriete opmerking. Buiten de vraag of ook daadwerkelijk kinderen en vrouwen zijn aangevallen probeer je nu te stellen dat de ene hooligan beter is dan de ander. Maar het is allemaal 1 pot nat.
Tankstations vernield? Daar hebben ze dus genoeg beelden gemaakt neem ik aan van de relschoppers?Ik zie wel veel werkgelegenheid gecreëerd worden
Nee, dat verwacht ik niet. Maar ik verwacht wel dat ze in ieder geval toegeven dat er problemen zijn met een relatief veel te groot deel van de Marokkaanse jongens. Pas als dat door vrijwel alle Marokkanen toegegeven wordt kan er iets aan gedaan worden en kunnen excessen als dat van gisteren voorkomen worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:54 schreef knowall het volgende:
[..]
Ligt het niet eerder daarin dat jij van elke Marokkaan verwacht dat hij de daden van zijn 'landgenoten' volmondig afkeurt?
Een zielige crimineel met een erecode is nog steeds een zielige crimineel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je iets van de hooliganscene afwist dan wist je inderdaad dat daar erecodes bestonden. Bij jongere generaties hools is dat inderdaad nog maar in zeer beperkte mate zo, maar bij oudere hools bestaan die wel degelijk.
Waarom denk je dat hooliganisme (door voornamelijk autochtone Nederlanders) al decennialang een probleem is in Nederland? Juist omdat mensen (en de politiek voorop) het probleem niet serieus onder ogen wil zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet. Maar ik verwacht wel dat ze in ieder geval toegeven dat er problemen zijn met een relatief veel te groot deel van de Marokkaanse jongens. Pas als dat door vrijwel alle Marokkanen toegegeven wordt kan er iets aan gedaan worden en kunnen excessen als dat van gisteren voorkomen worden.
Anders reageer je even op mijn posts over Feyenoord en Ajax organisaties die precies hetzelfde doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik niet. Maar ik verwacht wel dat ze in ieder geval toegeven dat er problemen zijn met een relatief veel te groot deel van de Marokkaanse jongens. Pas als dat door vrijwel alle Marokkanen toegegeven wordt kan er iets aan gedaan worden en kunnen excessen als dat van gisteren voorkomen worden.
Dat klopt, maar het probleem is veel beperkter dan dat van de Marokkaanse reljongens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hooliganisme al decennialang een probleem is in Nederland. Juist omdat mensen (en de politiek voorp) het probleem niet serieus onder ogen wil zien.
Volgens mij ging dit over die idioten in dat stadion, niet over marokkaanse reljongeren geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het probleem is veel beperkter dan dat van de Marokkaanse reljongens.
Zover ik weet is dit WK de eerste keer dat Nederland last ondervindt van Marokkaanse hooligans.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het probleem is veel beperkter dan dat van de Marokkaanse reljongens.
Dat is gelul, kom maar met de bewijzen van geplunderde tankstations gedurende het afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef Posdnous het volgende:
Wel grappig dat tankstations vernielen opeens iets bijzonders is. Beroofd worden ze elk weekend wel door hooligans en gesloopt is ook niet bepaald een eenmalige voorstelling.
En wie waren die idioten in het stadion? Zie je geen verband?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit over die idioten in dat stadion, niet over marokkaanse reljongeren geloof ik.
"Grote groepen mensen"... Je komt overduidelijk nooit in voetbalstadions, want dan wist je dat dit heel erg meevakt. Natuurlijk, er vinden excessen plaats en die moeten hard aangepakt worden. Maar gebeurtenissen zoals die van gisteren heb ik nog nooit in een stadion gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:02 schreef knowall het volgende:
Daarentegen ondervinden grote groepen mensen wekelijks last van geweld door voornamelijk autochtone Nederlandse hooligans.
Kom nou toch, hoe vaak gebeurt het wel niet dat een groepje voor, na of zelfs tijdens (ook al eens meegemaakt) de wedstrijd een tankstation even komen bezoeken en leegjatten. Vooral omdat ze daar altijd afspreken met andere groepen is dat altijd een gewild plekje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is gelul, kom maar met de bewijzen van geplunderde tankstations gedurende het afgelopen seizoen.
Ik zie idioten in dat stadion zoals elke andere kuthooligan. Dat het marokanen zijn zal me verder worst wezen, lijkt me nogal achterlijk om daarover te beginnen.quote:En wie waren die idioten in het stadion? Zie je geen verband?![]()
Nogmaals, vrouwen en kinderen al helemaal zijn wel vaker de dupe hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Grote groepen mensen"... Je komt overduidelijk nooit in voetbalstadions, want dan wist je dat dit heel erg meevakt. Natuurlijk, er vinden excessen plaats en die moeten hard aangepakt worden. Maar gebeurtenissen zoals die van gisteren heb ik nog nooit in een stadion gezien.
Die grote groep mensen waar ik het over heb zijn niet alleen andere toeschouwers van een voetbaldwedstrijd, maar ook de voetbalclubs (die hoge boetes moeten betalen voor het wangedrag van hun 'supporters'), de omwonenden, de omwonende winkeleigenaren, de NS, etc etc en laat ik ook de belastingbetaler niet vergeten(die een groot een bedrag jaarlijks verloren ziet gaan aan de ME-inzet (etc etc) rondom een voetbalwedstrijd).quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Grote groepen mensen"... Je komt overduidelijk nooit in voetbalstadions, want dan wist je dat dit heel erg meevakt. Natuurlijk, er vinden excessen plaats en die moeten hard aangepakt worden. Maar gebeurtenissen zoals die van gisteren heb ik nog nooit in een stadion gezien.
Bijna nooit, maar ik laat me graag overtuigen door de statistieken die jij blijkbaar in je bezit hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef Posdnous het volgende:
Kom nou toch, hoe vaak gebeurt het wel niet dat een groepje voor, na of zelfs tijdens (ook al eens meegemaakt) de wedstrijd een tankstation even komen bezoeken en leegjatten. Vooral omdat ze daar altijd afspreken met andere groepen is dat altijd een gewild plekje.
Als zou blijken dat boerenjongens relatief gezien veel vaker bij criminaliteit betrokken zouden zijn dan leeftijdsgenoten zou dat wat mij betreft een belangrijk discussiepunt zijn. Of ga je intkennen dat Marokkaanse jongens relatief gezien veel te vaak bij criminaliteit betrokken zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef Posdnous het volgende:
Ik zie idioten in dat stadion zoals elke andere kuthooligan. Dat het marokanen zijn zal me verder worst wezen, lijkt me nogal achterlijk om daarover te beginnen.
Als er allerlei boeren tussen de hooligans zitten (zoals zovaak) ga je toch ook niet lopen mekkeren over boeren in het algemeen en die kansloze boerenjongeren die altijd overal de schuld van zijn.
Een nog veel grotere groep ondervindt last van uitgaansgeweld. Dus wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef knowall het volgende:
Kortom; een zeer grote groep ondervindt last van voetbalhooliganisme.
Ook dat zit niet goed, maar dat is nog wat anders dan er met een groepje op inrammen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nogmaals, vrouwen en kinderen al helemaal zijn wel vaker de dupe hoor.
Als ik nog zie hoe kinderen van een jaar of 10 met Ajax-shirtjes helemaal verrot werden gescholden en van alles naar hun hoofd gegooid kregen door Utrecht-supporters na die verloren bekerfinale.
Ja, ik bezit de alom bekende en dagelijks gepubliceerde statistieken uit het jaarlijkse 'tankstation en hooligan-rapport 2005', overal ter inzage beschikbaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bijna nooit, maar ik laat me graag overtuigen door de statistieken die jij blijkbaar in je bezit hebt.
Ik zie niet echt wat dit met doodnormale stadionrellen te maken heeftquote:Als zou blijken dat boerenjongens relatief gezien veel vaker bij criminaliteit betrokken zouden zijn dan leeftijdsgenoten zou dat wat mij betreft een belangrijk discussiepunt zijn. Of ga je intkennen dat Marokkaanse jongens relatief gezien veel te vaak bij criminaliteit betrokken zijn?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een nog veel grotere groep ondervindt last van uitgaansgeweld. Dus wat wil je hiermee zeggen?
Ja maaaaaar die marokkanen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ook dat zit niet goed, maar dat is nog wat anders dan er met een groepje op inrammen.![]()
Ik was aan het begin van het toernooi in de Galgenwaard en viel ons op dat bij de eerste wedstrijd 1 op de 5 stoeltjes kapot was.quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:55 schreef Chadi het volgende:
Het is echt volstrekte onzin wat Utrecht nu beweert want op die dag is er helemaal niks gesloopt door de supporters. Maar ze zien hun kans schoon om geld te beuren.
Of van een suikeroompje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Dat Roda JC stadion is van suiker ofzo?
Even quoten voordat je het wijzigtquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:04 schreef Blue_Eyed het volgende:
filmpje
ander flpje
Allemaal aardige jonge goedwillende jongens met een hart van goud. Ik zeg omsmelten die hap!![]()
quote:
Hij heeft het toch duidelijk selectief over die groep Marokkanen die al die vernielingen hebben aangericht, mensen hebben mishandeld en hebben lopen jatten.quote:
Afgezien van die termen, aan die gebeurtenissen in Brussel en Charleroi (die toch qua omvang vergelijkbaar zijn met de rellen in Kerkrade) werd ontzettend veel aandacht besteed in de media. De rellen van dinsdag werden met een kort bericht in de journaals afgedaan. Alleenm wat dat betreft hoop ik al dat die wedstrijd zaterdag verboden wordt, dat zou echt de manier zijn om deze zaak eens onder het voetlicht te brengen. Of zouden maandag net zoals na Feyenoord-Ajax de foto's van de relschoppers op internet geplaatst worden?quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:56 schreef Calella het volgende:
Toen die Engelse voetbalsupporters er tijdens het EK in Nederland er zo'n rotzooi van maakten werden dat toch ook Kanker-Engelsen genoemd.
ik heb weleens korfbal rellen meegemaaktquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:54 schreef freud het volgende:
Kunnen we niet gewoon concluderen dat voetbal toch een aardige magneet is voor asociale mensen? Ik heb nog weinig gehoord over supportersrellen bij het WK zwemmen of zo...
| 1 2 3 | <?php ?> |
En terecht, de NOS verdient mijn respect. Waarom zouden ze van een mug een olifant maken alleen maar om mensen als Lemmeb en Kaalhei te plezieren ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 02:30 schreef Calella het volgende:
Voor mijn part mishandelen die Marokkanen die Limbo's en Nigerianen tot ze een ons wegen,
maar dat de NOS het compleet doodzwijgt is fantastisch.
Tuurlijk, we gaan veel te kort door de bocht. Misschien waren het wel hoogblonde Nederlanders die zich als supporter van Marokko verkleed hadden om zo de Marokkanen weer eens in een kwaad daglicht te stellen. Stom dat ik daar niet meteen aan dacht.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, tof, maar weten we wel zeker dat het hier Marokkanen betreft? Iedereen blaat maar snel uit xenofobische overwegingen na dat het onze islamitische broeders zijn, maar niemand heeft bewijs. Eens te meer bewijs dat het Fok!forum vol zit met racisten, fascisten en ander tuig.
zal de NOS erg blij mee zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
En terecht, de NOS verdient mijn respect. Waarom zouden ze van een mug een olifant maken alleen maar om mensen als Lemmeb en Kaalhei te plezieren ?²
Een mug.... Een mug noem je dat? En waarom vind je dat dit stukje nieuws opgeblazen wordt? Geef eens aan waar er onwaarheden in het nieuwsbericht staan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
En terecht, de NOS verdient mijn respect. Waarom zouden ze van een mug een olifant maken alleen maar om mensen als Lemmeb en Kaalhei te plezieren ?²
Voor Marokko - Italie was ook niet alles compleet. Het was zelfs zo dat er gewoon gebroken stoeltjes zaten in het stadion. Aangezien 90% van het publiek d ehele wedstrijd staat was het geen probleemquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was aan het begin van het toernooi in de Galgenwaard en viel ons op dat bij de eerste wedstrijd 1 op de 5 stoeltjes kapot was.
Of het marokkanen betreft? Heb jij onder een steen gelegen? Je bent in de war met je naam. Omdat jij dominique heet denkt iedereen dat je een wijf bent.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:16 schreef Monidique het volgende:
Ja, tof, maar weten we wel zeker dat het hier Marokkanen betreft? Iedereen blaat maar snel uit xenofobische overwegingen na dat het onze islamitische broeders zijn, maar niemand heeft bewijs. Eens te meer bewijs dat het Fok!forum vol zit met racisten, fascisten en ander tuig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |