Dat lijkt me ook wel een samenvatting van het vorige topic.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef knowall het volgende:
Maar goed, we kunnen dus concluderen dat er niet zoveel aan de hand was. En dat dit alleen getuigt van een uitstekende integratie van onze Marokkaanse medemens.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef knowall het volgende:
Maar goed, we kunnen dus concluderen dat er niet zoveel aan de hand was. En dat dit alleen getuigt van een uitstekende integratie van onze Marokkaanse medemens.
Integendeel, als je haar bericht omdraait kom je ongeveer op de juiste strekking van het vorige deel uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een samenvatting van het vorige topic.
lieve schat, dit gaat over het junior wk met marokkanen, kap nou es ff.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef gelly het volgende:
Overigens waren het in utrecht volgens mij Turken die de stoeltjes sloopten..
http://www.fcutrechtnieuwegein.com/index.php?option=com_content&task=view&id=152
Nee hoor, de politie komt nog maar zelden in het stadion. Bovendien zijn er maar zelden rellen in het vak.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:32 schreef de expert het volgende:
Normaal gesproken wordt een vak gewoon leeggeveegd als er rellen zijn,
Nee hoor, er was gewoon politie in het stadion. Alleen te weinig voor de grote hoeveelheden agressieve moslims.quote:nu lijkt er door de politie niet eens ingegrepen te zijn
quote:Lijkt me dat je de schade gewoon moet verhalen op de aangehouden relschoppers.
We kunnen iig concluderen dat jij smadelijke uitingen doet en ze niet onderbouwt. Past wel goed bij de beweging waar je je aan committeert.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef knowall het volgende:
Nee, dat waren weer andere moslims die het een klein weekje eerder deden. Een goed feestje moet uiteraard wel gevierd worden met het nodige geweld door onze islamitische vrinden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef gelly het volgende:
Overigens waren het in utrecht volgens mij Turken die de stoeltjes sloopten..
http://www.fcutrechtnieuwegein.com/index.php?option=com_content&task=view&id=152
Dat is inderdaad bijna net zo lachwekkend als het vragen naar een mediabron van een gebeuren, terwijl ik zojuist heb aangegeven dat het gebeuren juist niet in de media belicht is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:42 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
We kunnen iig concluderen dat jij smadelijke uitingen doet en ze niet onderbouwt.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lieve schat, dit gaat over het junior wk, kap nou es ff.
beetje op de hoogte van het amateurvoetbal? ook zo'n fokking drama. spelers en aanhang.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, dat waren weer andere moslims die het een klein weekje eerder deden. Een goed feestje moet uiteraard wel gevierd worden met het nodige geweld door onze islamitische vrinden.
http://www.l1.nl/quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna net zo lachwekkend als het vragen naar een mediabron van een gebeuren, terwijl ik zojuist heb aangegeven dat het gebeuren juist niet in de media belicht is.
Maar gelukkig was jij erbij en heb je veel mensen die je verhaal kunnen ondersteunen, toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna net zo lachwekkend als het vragen naar een mediabron van een gebeuren, terwijl ik zojuist heb aangegeven dat het gebeuren juist niet in de media belicht is.
Ajacieden, ook moslims. Zo leer je nog eens wat..quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, dat waren weer andere moslims die het een klein weekje eerder deden. Een goed feestje moet uiteraard wel gevierd worden met het nodige geweld door onze islamitische vrinden.
Correct.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Maar gelukkig was jij erbij en heb je veel mensen die je verhaal kunnen ondersteunen, toch?
Ja, daarom is hier in de Randstad een competitie tussen "fatsoenlijke clubs" ontstaan die op een normale wijze met elkaar willen sporten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje op de hoogte van het amateurvoetbal? ook zo'n fokking drama. spelers en aanhang.
Het verspreiden van onjuistheden heet tegenwoordig 'ironie'.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
En de topictitel klopt niet
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Gewoon afschaffen dat voetbal die moslims, is toch elk weekend ellende
Maar wel gebaseerd op de waarheid.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef TheMarco het volgende:
Lekkere tendentieuze topictitel :x
idd, wat zijn marokannen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef TheMarco het volgende:
Lekkere tendentieuze topictitel :x
Doe maar eens, want is er bij beide gelegenheden bij en ik heb niets gezien. Net als alle mensen om mij heen overigens.quote:
Die schrijffout bedoelde ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Het verspreiden van onjuistheden heet tegenwoordig 'ironie'.
En dan heb ik het nog niet eens over de genante schrijffout in de TT.
Hier gaat het over, expert:quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Ajacieden, ook moslims. Zo leer je nog eens wat..
http://www.civ-voetbal.co(...)C%20Utrecht-Ajax.pdf
exact. en zo hoort het ook! flikker dan maar op met je agressieve kutcluppies.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, daarom is hier in de Randstad een competitie tussen "fatsoenlijke clubs" ontstaan die op een normale wijze met elkaar willen sporten.
Jij weet wel veel meer niet...dat blijkt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:49 schreef gelly het volgende:
En nog steeds weet ik niet wat een Zappelin is.
Oh, je deed voorkomen alsof het slopen van stoeltjes (of rellen in het algemeen) iets typisch islamitisch was. Silly me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hier gaat het over, expert:
Stoeltje's gesloopt op de Bunnik Side
Tuesday, 14 June 2005
Gesloopte stoeltje's
Tijdens de wedstrijd Turkije-China van zaterdagavond in stadion Galgenwaard moesten veel stoeltjes op de Bunnikside het ontgelden. De Turkse supporters, reageerden het verlies af op tientallen stoeltjes van ons mooie stadion. Na een goal van China in de 95ste minuut , waardoor China op een 2-1 voorsprong kwam , sloopten zij een tiental stoeltje's .Nu kan de Uefa een keer een schade claim verwachten van de FC.
Dan moet je eens met je gezicht naar het veld toe gaan staan en niet met je rug. Hoewel het voetbal van Roda het tweede wel doet rechtvaardigen, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:48 schreef Kaalhei het volgende:
Net als alle mensen om mij heen overigens.
Overigens betreft het hier niet alleen allochtonenclubs, maar ook autochtone clubs uit pauperwijken, want die kunnen er helaas ook wat van.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
exact. en zo hoort het ook! flikker dan maar op met je agressieve kutcluppies.
ja. dat zeg ik. oprotten met die agressie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Overigens betreft het hier niet alleen allochtonenclubs, maar ook autochtone clubs uit pauperwijken, want die kunnen er helaas ook wat van.
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:51 schreef Tigertje het volgende:
Vraagje: is hier elk weekend ook een topic over voetbalrellen?
Ach.quote:Of is het alleen nu omdat we nu weer lekker met een beschuldigend vingertje kunnen wijzen naar de Marokkanen?
Jij weet wel wie Graaf Zeppelin was en wat ie uitgevonden heeft ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:50 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Jij weet wel veel meer niet...dat blijkt.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Dan moet je eens met je gezicht naar het veld toe gaan staan en niet met je rug. Hoewel het voetbal van Roda het tweede wel doet rechtvaardigen, maar dat terzijde.
Kun jij dan even alle voorbeelden van voetbalweekeinden waar het net zo uit de hand liep als gisteren laten zien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:51 schreef Tigertje het volgende:
Vraagje: is hier elk weekend ook een topic over voetbalrellen?
Of is het alleen nu omdat we nu weer lekker met een beschuldigend vingertje kunnen wijzen naar de Marokkanen?
Dichterlijke vrijheid van Toon Hermans?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij weet wel wie Graaf Zeppelin was en wat ie uitgevonden heeft ?
Bij het voorval van Ajax en de verbrande kuipstoeltjes waren er zat getuigen die het gezien hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]Bij welke wedstijd was het? Was jij erbij? Wanneer was het? Heb je mensen die het kunnen onderbouwen? Hoeveel mensen waren het?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:55 schreef Omkron het volgende:
Tsja.. ik kijk en niet meer van op!.. weer een reden om NEE te stemmen..
Het referendum is al geweestquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:55 schreef Omkron het volgende:
Tsja.. ik kijk en niet meer van op!.. weer een reden om NEE te stemmen..
En nu je bronnen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef knowall het volgende:
Bij het voorval van Ajax en de verbrande kuipstoeltjes waren er zat getuigen die het gezien hebben.
Bij het Hitler-groet voorval betrof het een wedstrijd ergens in het begin van de tweede seizoenshelft en het was een groepje van enkele tientallen op de West-tribune. Wederom zat getuigen.
Inmiddels schijnen ze het Hitler-gebaar trouwens verruild te hebben (naar, naar verluid, Italiaanse gewoonte) voor een gebaar waarbij met de vlakke rechterhand snelle bewegingen langs het rechteroor gemaakt worden. Curieus.
dat zijn incidenten veroorzaakt bij risicowedstrijden. hier gaat het om een vriendschappelijke interland. een waarbij het stelselmatig voorkomt. dat kan gewoon niet en kun je wel willen vergelijken, maar dat gaat niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef knowall het volgende:
[..]
Bij het voorval van Ajax en de verbrande kuipstoeltjes waren er zat getuigen die het gezien hebben.
Bij het Hitler-groet voorval betrof het een wedstrijd ergens in het begin van de tweede seizoenshelft en het was een groepje van enkele tientallen op de West-tribune. Wederom zat getuigen.
Inmiddels schijnen ze het Hitler-gebaar trouwens verruild te hebben (naar, naar verluid, Italiaanse gewoonte) voor een gebaar waarbij met de vlakke rechterhand snelle bewegingen langs het rechteroor gemaakt worden. Curieus.
feyenoord-ajaxquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun jij dan even alle voorbeelden van voetbalweekeinden waar het net zo uit de hand liep als gisteren laten zien?
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hier gaat het om een vriendschappelijke interland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |