Dat is één voorbeeld uit het hele seizoen en zelfs dat was niet geheel van dezelfde orde.quote:
Jong Feijenoord - Jong Ajax.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is één voorbeeld uit het hele seizoen en zelfs dat was niet geheel van dezelfde orde.
Was dat dit seizoen? Werden daar tientalln mensen volledig in elkaar geslagen? Werden daar tig stoeltjes vernield?quote:
ok ok. anyhow, ik ben het niet zo gewend dat bij een interlandenwedstrijd dit soort gebeurtenissen elkaar stelselmatig opvolgen. jij wel?quote:
Erger nog. Er werden jeugdspelers in elkaar geslagen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef Plato1980 het volgende:
Werden daar tientalln mensen volledig in elkaar geslagen?
quote:JONG AJAX - JONG FEYENOORD EINDIGT IN VELDSLAG
De topper in de belofteneredivisie tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax is uitgelopen op een veldslag. Na afloop van het duel (3-1 winst voor Ajax) bestormden supporters van Ajax het veld van De Toekomst. Daarbij heeft in ieder geval Robin van Persie rake klappen opgelopen. Hoe het met hem is, is op dit moment onduidelijk. De politie van Amsterdam is op het voetbalcomplex aanwezig om de orde te herstellen. Er waren ruim achtduizend fans op deze wedstrijd afgekomen.
ik heb nu een 'aap' als vriendin, je moet eens weten wat die gastjes allemaal tegen haar zeggen. nee mocro's hebben een hekel aan de, vele malen beter geïntegreerde, 'aap'. ook aan de hond en het varken trouwens. ze houden wel vaak van kattenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:59 schreef Zeeuwtje het volgende:
Ik heb net het een en ander over dit incident op de forums van marroko.nl gelezen en die lui zijn ook wel zwaar nationalistisch zeg.... en dan hebben ze het over Apen rammen en zo.. poe poe...
Ik ben zelf ook wel best een groen links type en zo maar ik heb ook twee jaar in Amsterdam Noord gewoond dus ik heb wel eens mot gehad met een Marrokaan of twee, gelukkig kon ik altijd hard rennen, want sla je er een op z'n bek heb je gelijk half Noord Afrika achter ja aan.... Knowall, kom jij wel eens buiten de provincie? Ik heb niet echt het gevoel dat je veel ervaring hebt met de Marrokaanse medemens.
Ach Engelse hooligans, Turkse hooligans, Duitse Hooligans, helemaal onbekend is dit fenomeen nou ook weer niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok ok. anyhow, ik ben het niet zo gewend dat bij een interlandenwedstrijd dit soort gebeurtenissen elkaar stelselmatig opvolgen. jij wel?
Grappig dat het altijd daarom draaitquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was dat dit seizoen? Werden daar tientalln mensen volledig in elkaar geslagen? Werden daar tig stoeltjes vernield?
daar argeer ik ook tegen. walgelijke sportbedervers. de mensen die maskers op een feest van gezichten aftrekken. party poopers. ik vind de oranje aanhang zich toch redelijk vaak goed gedragen. op wat (maatschappelijk) scherp veroordeelde incidenten na.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:04 schreef knowall het volgende:
[..]
Ach Engelse hooligans, Turkse hooligans, Duitse Hooligans, helemaal onbekend is dit fenomeen nou ook weer niet.
Wat het niet minder afkeurwaardelijk maakt natuurlijk.
Nee, het zijn flagrante leugens van een meisje dat in een GroenLinks-sprookje woont en haar coginitieve dissonantie probeert kwijt te raken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zijn incidenten veroorzaakt bij risicowedstrijden.
Nee hoor. Ik keur dit ook af. En het is zeker niet in strijd met mijn eerdere beelden van voetbalsupporters. Geen last van cognitieve dissonantie (als je moeilijke woordjes wilt gebruiken, schrijf ze dan tenminste correctquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, het zijn flagrante leugens van een meisje dat in een GroenLinks-sprookje woont en haar coginitieve dissonantie probeert kwijt te raken.
weet je dat dit de allereerste keer is dat ik zie dat knowall een vrouw is (voor zover dat waar is)quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, het zijn flagrante leugens van een meisje dat in een GroenLinks-sprookje woont en haar coginitieve dissonantie probeert kwijt te raken.
Wat doet dat er toe man.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was dat dit seizoen? Werden daar tientalln mensen volledig in elkaar geslagen? Werden daar tig stoeltjes vernield?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:02 schreef nietzman het volgende:
Ze waren vast pissig omdat er in de pauze geen vrouw in burka door haar hoofd werd geschoten op de middenstip.
En terecht!
Nee, het seizoen waarin zoiets gebeurt is echt heel belangrijk.quote:
Ach ja. Mensen die 2 keer in de buurt van een voetbalstadion zijn geweest weten er ineens alles vanafquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:13 schreef Posdnous het volgende:
Dat vorige topic ook. Jammer dat ik dat gemist heb.
Omdat het niet zo zeer om hooliganisme an sich gaat. Dat komt overal voor. Het is vooral de schaal. En het is gewoon frappant dat er in Utrecht dus meer schade is geweest dan in een heel seizoen bij elkaarquote:
Ach, Feyenoord-Ajax, afgelopen februari, vorig jaar Ajax-Fc-Utrecht...of is dat aan je voorbij gegaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun jij dan even alle voorbeelden van voetbalweekeinden waar het net zo uit de hand liep als gisteren laten zien?
Utrecht?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:17 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat het niet zo zeer om hooliganisme an sich gaat. Dat komt overal voor. Het is vooral de schaal. En het is gewoon frappant dat er in Utrecht dus meer schade is geweest dan in een heel seizoen bij elkaar
Ja, Utrecht. De veldslag in Kerkrade is weer een tandje erger. Daar is de schade na 1 wedstrijd groter dan alle schade in de clubgeschiedenis bij elkaar opgeteld. Maar goed, in Kerkrade gebeurt dan ook niet zoveelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |