EVE Online is een MMORPG, maar niet zoals we gewend zijn. Qua uiterlijk lijkt het misschien heel erg op Freelancer maar met betrekking tot de inhoud zijn er grote verschillen.quote:EVE: The Second Genesis, is a massively multiplayer, online, persistent world game. perhaps even too real to be called a game, but definitely more fun than reality. Played on the Net, it takes place in a world that is alive and kicking every day, every hour. Players are spaceship captains cruising around the universe, trading, fighting and communicating with other players.
Gemiddeld Kostenplaatjequote:Minimal hardware:
CPU: PIII - 450 MHZ or higher
RAM Memory: 128MB (256MB for 2000/XP)
Hard Drive Capacity: 1 GB
Connection: 56k modem or faster
Operating System:
Win98 SE
Windows 2000
Millennium, WinXP
Please note that Windows 95 and NT are not supported.
DirectX 9.0 or later
Video cards:
GeForce 2 or better, ATI Radeon 7200 or better, Matrox Parhelia.
To check whether your card meets these requirements check with your card manufacturer:
NVIDIA GeForce cards
ATI cards
Matrox Parhelia
The minimum screen resolution for EVE is 1024x768.
Audio hardware must be Direct Sound compatible. For optimum performance, use latest drivers available.
Recommended system for optimal performance:
Processor: P4 1GHz+
RAM Memory: 256MB or higher
3D Accelerator: 64MB or higher video card
F.A.Q.-jequote:Europe
Cost/month* Total cost*
1-month-plan € 14.95 € 14.95
3-month-plan € 11.95 € 35.85
6-month-plan € 10.95 € 65.70
* VAT included
Outside Europe Cost/month Total cost
1-month-plan $ 14.95 $ 14.95
3-month-plan $ 11.95 $ 35.85
6-month-plan $ 10.95 $ 65.70
makkelijk is idd wat anders jaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:29 schreef RickoKun het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tering, dat spel ziet er moeilijk uitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
high ranking gamers zijn ook welkom maar die hebben een wat striktere regels..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarom recruit je alleen n00bs?
haulers hebben we altijd nodigquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef mvdlubbe het volgende:
I like my iteron V!
geen probleem mn ingame name heb je all gevonden zie ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:52 schreef MazeMouse het volgende:
Hoe lang blijft je account in leven als je niet meer speelt?
(ik kan namelijk niet meer inloggen om mijn account weer te activeren...)
EDIT:
Ah, ik was gewoon mijn password vergeten. Gereset en nu werkt het weer.
FF client downloaden en kijken waar ik ook alweer mee bezig was.
Ik meen mij te herinneren dat ik een Merlin, een Kestral en een Badger Mk2 in mijn bezit had.
@angel800:
Wat is je evemail? I'm interested zullen we maar zeggen voor whatever nodig isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Avera Grylwra is mijn ingame name. (hey, ik zie liever een vrouwelijke avatar in een game als ik er uren in moet stekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EDIT2: Nevermind, ik moet leren lezen voor ik postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zodra ik de client binnen heb evemail ik wel even en ga daarna meteen mijn nest in. Morgen weer vroeg aan de studie.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef MazeMouse het volgende:
815,147 volgens mijn character info op de site.
1 Corporation Management skills trained, for a total of 750 skillPoints. (Anchoring1)
2 Drones skills trained, for a total of 750 skillPoints. (Drones1, MiningDrones1)
1 Electronics skills trained, for a total of 45,255 skillPoints. (Electronics4)
2 Engineering skills trained, for a total of 45,505 skillPoints. (Engineering4, ShieldOps1)
2 Gunnery skills trained, for a total of 45,505 skillPoints. (Gunnery1, SmallHybrid1)
3 Industry skills trained, for a total of 135,765 skillPoints. (Industry4, Mining4, Refining4)
6 Learning skills trained, for a total of 347,268 skillPoints. (AnaMind5, Emp1, InstRec5, IronWill1, Learning4, SpatAwa1)
2 Mechanic skills trained, for a total of 500 skillPoints. (Mech1, Repair1)
3 Missile Launcher Operation skills trained, for a total of 2,165 skillPoints. (Launcher2, Rocket1, Standard1)
3 Navigation skills trained, for a total of 45,755 skillPoints. (AB1, Nav1, Warp4)
2 Science skills trained, for a total of 500 skillPoints. (Science1, Research1)
3 Spaceship Command skills trained, for a total of 145,429 skillPoints. (CaldFrig3, Caldind3, SpaceComm3)
Duidelijk genoeg? :p
Uit wat oude bestanden was ik onderweg naar de advanced learning skills en naar een Caldari Caracal (mission running) en een Osprey (mining) maar dat kan natuurlijk veranderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hell dat zijn zeker mooie puntenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:19 schreef B03S het volgende:
Heb na een break van 9 maanden mijn account weer geactiveerd..
(Dus ook 9 maanden geen skills draaien) sta nu op 31 Mil. points.
ah altijd leuk neem aan dat je nog gewoon bij je oude corp zit ?(zo niet als je je bij ons joined hebk wel wat leuke war targets voor jequote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef B03S het volgende:
Gallante, maar ik vlieg meestal in Amarr ships. Doe nu voornamelijk pvp of ratting. Voorheen ook wel trading en missions. Ben nu in empire om nieuwe skills te halen
quote:10 Learning skills trained, for a total of 4,608,000 skillPoints.
netjes...quote:
ze maken elke dag een backup van de database (je skills etc)quote:Op donderdag 26 april 2007 14:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Eve heeft wel erg veel downtime zeg, begint een beetje hinderlijk te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch jammer dat daarvoor het hele cluster offline moet, ik ben geen ict expert maar dat zou anders gemaakt kunnen worden denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze maken elke dag een backup van de database (je skills etc)
alleen hebben we dinsdag een patch gehad en daar zitten nu helaas nog wat bugs in geloof ik..
meestal had je nu all een uur kunnen even (en geloof me als je niets anders kan doen als achter de pc zitten is het helemaal vervelend..)
kan elk moment weer on komen thoughom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus spreek je snel weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jup zo denken ook veel eve players over en ze zijn bij ccp hier ook stevig mee bezig om ervoor te zorgen dat dit ''on the fly'' kan gebeuren.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Toch jammer dat daarvoor het hele cluster offline moet, ik ben geen ict expert maar dat zou anders gemaakt kunnen worden denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bugs in patches komen helaas bijna in elke mmorpg af en toe wel eens voor.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nog genoeg andere dingen tedoen hier heheJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo maar ff een piccie schieten als we met zn 3en zijn ?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb mijn nieuwe Merlin binnen.
[[url=http://fokuploader.phserver.net/getthumb.php?filename=upload.jpg]afbeelding][/url]
Ik post maar wat hier tijdens het Jumpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krijg erg veel hulp, wat ik nog wel nodig heb, daarom erg leuk spel on te spelen en te ontdekken. Verveel je je? Ga die trial spelen!
schrik niet een full training skill kost 66 dagen!!! (je moet dit dan ook niet achter elkaar doen anders loop je teveel achter op de groep)quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat eventjes zal je wel gaan tegenvallen MazeMouseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben nu op 1/3 van skill lijstje van angel008 en het trainen per skill duurt nu al +1 dagJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je de 1 bill voor de freighter all danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Heeft iemand nog 70 miljoen ergens liggen zonder bestemming? Of gewoon meteen een 'Gallente Freighter' skillbook?
Step by step.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:56 schreef angel008 het volgende:
[..]
heb je de 1 bill voor de freighter all danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent ook welkom bij LEAP Corpquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef Adagio het volgende:
Ik heb het 1-2 jaar geleden een maandje gespeeld en ben nu weer "opnieuw" begonnen. Als ik een corp kan joinen die me als 2-jaar oude noob verder kan helpen, dan zou dat tof zijn. Ik ben een casual player, ter informatie. Ik zit dus 's avonds vaak een uurtje of 2 missions te runnen, en soms overdag eens wat...
als je de freighter hebt wil ik dat ook wel ff wetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:14 schreef mvdlubbe het volgende:
2007.05.17 13:13
Training of the skill Gallente Freighter to level 1 has been completed.
ik vraag me toch af hoe mensen dat geld terug verdienen ik bedoel halo hey 1 bil...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, 1/10 van de freighter heb ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we zaten na 5 uur minen op zon 370,000.0m3quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Och, een miljard is ook maar een paar honderd miljoen!
Efficiëntie, winst per jump (bij verplaatsing) gaat flink omhoog, immers past er 750.000 m3 in in plaats van 20.000 m3. Dat is nogal een verbetering.
klopt maar het naar het station krijgen is geen probleem dat is gewoon ff heen en weer warpen maar na 5-6 uur minen zit het station aardig vol en dat kan een freighter weer wel netjes pakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar een Freighter kan niet uit cans laden, heb ik begrepen. Dus voor de mining ops zijn ze niet geschikt.
ik kan maar geen genoeg krijgen van eve het enige wat mij tegenvalt is het lange wachten op skills maarja daar kan je niets aandoen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef B03S het volgende:
Na een frisse herstart enige weken gelden ben ik nu toch maar weer weinig online...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb even bij de Privateers gezeten om wat in empire te kunnen rotzooien. Ben daar inmiddels weer weg (zit nu tijdelijk in een NPC corp). Heb maar een 28 dgn skill aangezet (recon lvl5).
Zie daarna wel weer verder.
daarmee bedoel ik dus niet mijn aller eerste kill maar de eerste kill toen ik voor het eerst in een pilgrim vloog.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef papierclipje het volgende:
geen leuke combat verhaaltjes? begin ik zelf maar even. mijn eerste kill in een pilgrim
oeh wat is er gebeurd ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef mvdlubbe het volgende:
I may be considering a corp switch.
na was het enige up to date topic dat ik kon vinden en had geen zin om zelf een nieuwe te maken terwijle er all een wasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*checkt datum OP*
Stormlooptopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is WoW nou echt de enige MMORPG die een beetje een fanbase heeft op fok?
Gelijk heb je. Ik hoopte alleen dat er misschien wat meer fokker waren die het speelden, ben nieuwsgierig naar het spel namelijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:13 schreef angel008 het volgende:
[..]
na was het enige up to date topic dat ik kon vinden en had geen zin om zelf een nieuwe te maken terwijle er all een wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach zolang je een x p/week on-line komt vinden wij het primaquote:Op zondag 3 juni 2007 20:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Het feit dat op FOK! niet veel erover wordt gepost wil nog niet direct zeggen dat er niet veel spelers zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En er is niets gebeurd, ik ben waarschijnlijk gewoon niet vaak genoeg online..
ik moet zeggen nu ik 2 maanden verder ben mn drake heb vind ik het veel leuker worden ook met de pos erbij is het gewoon leuker gewordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik ben even met Eve gestopt (heb je misschien wel gemerkt) had examens en moet even kijken wat ik nu ga doen. Ben geen vrek of zo maar ik vind het toch wel behoorlijk duur in verhouding met wat je krijgt. Gameplay is nu niet al te afwisselend en ook gaat het leren van skills tergend langzaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Training of the skill Advanced Spaceship Command to level 5 has been completed.
thats gonna be a freighter bitch !!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Och...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Fuck yeah! Maar of je lvl1 of lvl5 van die (x10!!!) skill hebt, maakt niks uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef angel008 het volgende:
maar vergeet niet dat gallante wel de grootste freighter is bij mijn weten..
Wat betekent dit dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:43 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Fuck yeah! Maar of je lvl1 of lvl5 van die (x10!!!) skill hebt, maakt niks uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en verder niets over de benefits.quote:Skill at operating Gallente freighters. Can not be trained on Trial Accounts.
Check alle andere ras specifieke ship skills eensquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat betekent dat ik die skill toch even ga trainen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij de skillbook staat
[..]
en verder niets over de benefits.
Vaak staat een en ander ook bij de skillbook, ik had even niet gedacht aan de beschrijving van de obelisk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Check alle andere ras specifieke ship skills eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De bonus per level staat bij de description van de ship.
Hmmz, ik kwam laatst zo'n Charon (Caldari Freighter) tegen en die vond ik persoonlijk dan toch een stuk vetter. (gewoon een enorme ruimte surfplank!)quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef angel008 het volgende:
maar vergeet niet dat gallante wel de grootste freighter is bij mijn weten..
yep dat ding vind ik echt machtig gewoon uber groot.. de obelisk is daarmee vergeleken maar gewoon... kleinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Hmmz, ik kwam laatst zo'n Charon (Caldari Freighter) tegen en die vond ik persoonlijk dan toch een stuk vetter. (gewoon een enorme ruimte surfplank!)
Vooral leuk dat ze beginnende spelers verder willen ondersteunen met een speciaal gebied en betere tutorials al ware deze al behoorlijk goed.quote:REYKJAVIK, ICELAND - June 14, 2007 - CCP, the world's largest independent game developer, today announced that their upcoming free expansion, EVE Online®: Revelations II, will be released on the massive Tranquility super-computer cluster on Tuesday, June 19th.
Revelations II is the seventh free expansion for EVE Online and includes important improvements and additions. New players will appreciate a completely revamped New Player Experience where rookie pilots begin their adventures in EVE within a protected area to learn the essentials of gameplay within a protected environment at their own pace. For the more seasoned pilots and alliances, the broader Sovereignty scope, improved Corporation and Alliance management and introduction of Heat will be most important.
The most notable features of Revelations II include:
* Heat - Adding a new dimension to space combat in EVE. The ability to boost performance of ship modules can mean the difference between life and death, but not entirely without risk.
* Broader Sovereignty Scope - Sovereignty concept broadened with intermediate goals and four different tiers: Territory, Protectorate, Province and Constellation Capital.
* Revamped New Player Experience - Optimization and streamlining of the tutorial vastly improves how new players are introduced to EVE Online, making it more fun and easier to start their alter ego existence in space.
* Need for Speed - Significant CPU and dogma optimizations that set the groundwork for full Vista support slated to be introduced in a future expansion.
* Structure Warfare Enhancements - A number of new features expand the opportunity for strategic operations.
* Improved Corporation and Alliance Management - The addition of vital tools and roles necessary to command and conquer.
* Agent Mission Improvements - The introduction of Level 5 Agents add the most challenging Player-versus-Environment encounters yet.
* Expanding the Frontiers of Exploration - Rare NPC spawns and other opportunities abound for greater solo exploration as well as increasing the chances of discovering in-space encounters and hidden deadspace pockets.
* Anti-Fleet Warfare - Discover new tactics for dispersing large concentrations of ships.
With so many exciting additions and changes to the game, there's never been a better time to explore the challenging and expansive universe. A free, 14-day, no obligation trial is available at www.eve-online.com. Stake your claim and set a course for fame and fortune in EVE Online today.
quote:The deployment is slated to begin at 02:00 GMT on Tuesday and is expected to last approximately 24 hours. Players are urged to set long training skills on or before Monday, June 18.
Misschien moet je beter kijken de volgende keer dat je zo'n kolos ziet vliegen bij een gate. Da's flink veel groter dan 3 iteron V's.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:14 schreef MazeMouse het volgende:
Ja, ik snap dat niet. Die Obelisk ziet eruit alsof hij net 3 Itty V ladingen kan hebben. Als zo'n ding echt zo massief is als hij omschreven staat mag hij wel minimaal een factor 2 groter.
I know, maar ik vind em in vergelijking tot bijvoorbeeld de Charon echt maar miniquote:Op maandag 18 juni 2007 14:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Misschien moet je beter kijken de volgende keer dat je zo'n kolos ziet vliegen bij een gate. Da's flink veel groter dan 3 iteron V's.
lol idd!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef mvdlubbe het volgende:
En toch is PVP elke keer, hoe saai ook, beter dan mijnen en haulenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop