ach ja, ik ben zelf ook druk de komende weken maar ik hou mijn skills wel bij. even wat massive gunnery skills trainen, ik denk dat ik voor de grap maar eens wat sniper skills ga doen.
geen leuke combat verhaaltjes? begin ik zelf maar even. mijn eerste kill in een pilgrim
Ik vloog een beetje in mn home system toen ik in een beetje afgelegen stukje (3 belts paar planets geen stations) een russische speler tegen kwam, Hij brabelde wat in russisch in local maar ik hem negeerde in eerste instantie. eenmaal aangekomen in mijn geliefde station was ik toch nieuwsgierig en pakte babelfish er maar even bij.
Hij zei iets van "kleine pirate baby in een rifter"
oi! das gemeen. dus ik hop in mijn pilgrim en ga weer terug
scan hem vanaf een safespot warp in cloaked. Hij vloog in een Rupture op 19 km afstand hield ik mijn schip stil. Hij was tegen wat rats aan het vechten
Ik weet de exacte chats niet meer maar het ging ongeveer zo
Ik: "are you looking for problems?"
hij: "no just hunting rats"
ik "why call me baby pirate?"
hij "we'll arent you a little pirate then??
![]()
"
ik "you want to find out?"
hij "haha lol your noob"
zucht...
Decloak scramble nos disrupt launch drones
ransome werd genegeerd YARR in local en wtfbbq.
hij logt in zn ei en warped weg. alleen t1 loot... helaas niks bijzonders
Andere ervaring.
Vijandige schepen in mijn alliance space waren opgesloten in een kleine pocket. was maar 1 uitweg we hadden de gate gebubbeld en waren aan het wachten tot ze een poging gingen doen om te ontsnappen. Het zou waarschijnlijk net na de downtime worden.
Ik hang in mijn gezellige nosdomi samen met een stuk of 20 andere om de gate. Op TS spraken we af dat we na DT gelijk weer gelijk inloggen.
Ja hoor server kwam ik ik roep over TS server komt on, krijg een paar positieve reacties.
Warpend naar de gate blijkt dat er maar 3 van mijn alliance genoten bij zijn
Jumpgate activeert local vult op met 8 hostile schepen van wat ik er nog begrepen had waren er 4 megas 2 domis een tempest en een apoc
Dag nosdomi!
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!