Zeiktopic...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef crossover het volgende:
Aaargh daar zijn de rockfestivals weer.
daar heb je d'r weer een
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Aalx het volgende:
trouwens voor de festivaln00bs hier neem goede schoenen mee om in de modder te lopen
vorig jaar was ik die vergeten en door de bagger op je all-stars is niet echt heerlijk
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Misschien even een lijstje van handige dingen voor als het zover is en tips en trucs voor in de openingspost (voor alle festivaln00bjes![]()
)? Het volgende gaat in mijn rugzak in ieder geval mee... Doe er je voordeel mee!
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
*knip*
* Goede schoenen (kistjes, doctor martens, klompen... géén gympies)
*knip*
Misschien omdat die een paar jaar geleden niet al te best waren?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:11 schreef InsaneM666 het volgende:
Waarom zie ik nergens Incubus in jullie lijstjes?
Oopsquote:quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Aalx het volgende:
trouwens voor de festivaln00bs hier neem goede schoenen mee om in de modder te lopen
vorig jaar was ik die vergeten en door de bagger op je all-stars is niet echt heerlijk
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Misschien even een lijstje van handige dingen voor als het zover is en tips en trucs voor in de openingspost (voor alle festivaln00bjes )? Het volgende gaat in mijn rugzak in ieder geval mee... Doe er je voordeel mee!
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
*knip*
* Goede schoenen (kistjes, doctor martens, klompen... géén gympies)
*knip*
Geeft niks, geeft niks...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:31 schreef Aalx het volgende:
[..]
Oopsnaja heb ook geen tijd om alles te gaan lezen hè
![]()
Ach, ik ga heen voor de show.. volgens mij wel lachenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef Aalx het volgende:
oeee mijn must-see lijstje dit jaar is weer veel te lang...wordt helaas weer kiezen
alleen marilyn manson ga k met zekerheid NIET heen
was er een paar jaar geleden niet bij , dus daar heb ik geen oordeel over.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien omdat die een paar jaar geleden niet al te best waren?
Zouden ze Futebol ook spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |