abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:41:08 #241
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28345490
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Nee, maar als onze beste spelers zonder reden naar Anderlecht en PSV willen alleen om het feit dat ze daar verzekerd zijn van een beter salaris en meer sportief succes dan gaat het de verkeerde kant op. Kalou heeft ook wel door dat PSV een stap hoger is dan Feyenoord.

Onze club is dood en doodziek, zoals Cart_Man al zei. Het enige medicijn is een nieuwe voorzitter die de juiste mensen onder zich neerzet.

Ik ben benieuwd wat Jansens mening hierover is, overigens.
Kalou en Goor zijn gewoon huilies. Goor wilt weg omdat Simons niet komt komt...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_28345523
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Nee, maar als onze beste spelers zonder reden naar Anderlecht en PSV willen alleen om het feit dat ze daar verzekerd zijn van een beter salaris en meer sportief succes dan gaat het de verkeerde kant op.
Dat zijn de twee belangrijkste drijfveren voor voetballers om voor een club te kiezen. Dus lijkt mij logisch.
lollig
pi_28345579
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:36 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

tjonge jonge, 't sarcasme druipt er vanaf en meneer de whigger snapt 't nog niet. treu-rig
Ej swa op zijn zite ken je masta hiphop mp3's downloaduh je weet toch swa. Ik zag in zijn gastenboek, waar al zijn matties posten, dat Alex in de ICT werkt.

Fo shizzle, een nurt als whigger. Favo rapper: lange frans zeker
pi_28345584
Bananen vanaf de tribune gooien naar Kalou tijdens Feyenoord - PSV, dat zou een mooie Tifo actie zijn
pi_28345638
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, die wou weg omdat er geen directe versterkingen kwamen, en de 'ambities' van Feyenoord hem niet aanstonden. En terecht.

Kalou heeft geen zin in nog een seizoen vechten voor Europees voetbal.
pi_28345657
Feyenoord slaapt nu ook weer trouwens.
Al jaren problemen op de back posities.
En wat loopt er nu rond in Nederland het groen van Nigeria onder de 20. verdedigt super en schopt het doel van de tegenstander in twee stukken ?.
Juist een prima linksback
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_28345718
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik vind Lucius geen slechte voetballer en ik zou 't niet erg vinden om 'm in De Kuip te zien spelen, maar ik vind 't behoorlijk triest om PSV na al die jaren te verlaten voor Feyenoord. Not Done vind ik het.
Lucius is (bijna) nooit vaste basisspeler bij PSV geweest.
Hij wordt door Hiddink gezien als de perfecte 12e man, aangezien hij op bijna alle plaatsen inzetbaar is.
Toevallig heeft hij dit seizoen veel belangrijke wedstrijden mogen voetballen, omdat er veel belssures waren.
Als iedereen fit is bij psv zit Lucius gewoon op de bank.
Als er dan een club komt waarbij je wel elke week kan spelen vind ik dat niet echt NOT DONE.
Zou hij gewoon elk jaar basisspeler geweest zijn heb je gelijk, maar in dit geval niet.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28345726
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En wat loopt er nu rond in Nederland het groen van Nigeria onder de 20. verdedigt super en schopt het doel van de tegenstander in twee stukken ?.
Wotte gaat geen werk maken van spelers van dit WK U20, omdat er teveel ogen op die spelers zijn gericht momenteel.

Zo komen we er wel
pi_28345760
NOS Txt enzo melden nog niets trouwens.
pi_28345826
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De linksback van Nigeria heeft pas geleden al getekend bij Olympic Marseille dacht ik.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28345834
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:49 schreef fransie102 het volgende:
NOS Txt enzo melden nog niets trouwens.
Die melden pas iets. Als het helemaal rond is.
lollig
pi_28345844
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

geef hem eens ongelijk, weer zo'n topjaar als vorig jaar zit hij ook niet op te wachten
pi_28345845
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:48 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Wotte gaat geen werk maken van spelers van dit WK U20, omdat er teveel ogen op die spelers zijn gericht momenteel.

Zo komen we er wel
Je denkt dat feyenoord ook serieus kans maakt in een concurrentieslag om een speler die goed speelt op dit WK?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_28345882
Zullen we alvast wat leuke spreekkoren verzinnen voor als we tegen PSV moeten? Iets in de richting van: Kalou, Kalou vuile NSB'er
pi_28345924
Alles is kut olé olé!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28345971
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je denkt dat feyenoord ook serieus kans maakt in een concurrentieslag om een speler die goed speelt op dit WK?
Concurrentieslag met clubs als Ajax en PSV zouden ze moeten kunnen winnen ja.
pi_28345998
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Moreno het volgende:
Zullen we alvast wat leuke spreekkoren verzinnen voor als we tegen PSV moeten? Iets in de richting van: Kalou, Kalou vuile NSB'er

Wedden dat hij die wedstrijd toevallig 'licht geblesseerd' is?
pi_28346007
Het ging mij om de buitenlandse concurrentie. En van Ajax en psv wint feyenoord het momenteel inderdaad gewoon niet...
In Southern Sun
pi_28346067
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Moreno het volgende:
Nou man, verheug me er nu al op

gvd..wat een afbraakbeleid..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28346130
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Het ging mij om de buitenlandse concurrentie. En van Ajax en psv wint feyenoord het momenteel inderdaad gewoon niet...
Ajax ook niet van PSV
pi_28346154
En op basis van welke transfer denk je dat precies?
In Southern Sun
pi_28346165
maar feyenoord ook nie van ajax
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:07:15 #263
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28346228
Ik ben geen Feyenoord-supporter, maar na zoiets als dit kan een bestuur toch niet door blijven gaan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_28346261
Wie stuurt de brieven
pi_28346319
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:55 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Concurrentieslag met clubs als Ajax en PSV zouden ze moeten kunnen winnen ja.
Bwhahahahahahahahaha
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28346365
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bwhahahahahahahahaha
Flikker op.

Lul
pi_28346715
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef Sloggi het volgende:
Wie stuurt de brieven
kogelbrieven zijn sooo last year
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:31:17 #268
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28346824
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:51 schreef pascalheister het volgende:
geef hem eens ongelijk, weer zo'n topjaar als vorig jaar zit hij ook niet op te wachten
Dat ventje mag blij zijn dat ie dankzij zijn broer door Feyenoord uit die bananerepubliek is gehaald jaren geleden! Speelt ie zijn eerste jaar in Feyenoord 1, krijgt de kans en pakt hem met beide handen aan, en dan omdat Feyenoord niet lekker draait meteen overstappen naar een "concurrent" terwijl hij ook kan bijtekenenen bij Feyenoord! En Feyenoord zal hem vast een goed nieuw contract hebben aangeboden!

Zoals ik al eerder zei: als je niet voor Feyenoord wilt spelen, dan mag je mijns inzien optyfen, al hoe goed dat je bent!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28346851
Eigenlijk wil ik hier het hele tiefus bestuur de kanker schelden maar dat lijkt me niet zo netjes

Maar Wotte, jij arrogante blaaskaak zonder voetbalverstand, ga vooral zo door, maar de kans dat jij en het hele bestuur de Kuip uitgetrapt gaan worden wordt zo wel steeds groter, nu nog Kuyt verkopen en dan is het hele Legioen laaiend, zogenaamd een topclub, alle beste spelers verkopen en een paar kneuzen (cokesnuivert, rastaneger, keeper uit de bosjes, een of andere radicale kut marokkaan). Blabla en teleurgesteld dat ze allemaal zijn joh, ach jee, de supporters worden een beetje boos, laten we Wim Jansen maar een of andere lullig baantje geven zodat ze hun bek even houden.

Echt waar, met deze mensen aan de macht gaat de club hard naar de klote.godverdomme

pi_28346904
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat ventje mag blij zijn dat ie dankzij zijn broer door Feyenoord uit die bananerepubliek is gehaald jaren geleden! Speelt ie zijn eerste jaar in Feyenoord 1, krijgt de kans en pakt hem met beide handen aan, en dan omdat Feyenoord niet lekker draait meteen overstappen naar een "concurrent" terwijl hij ook kan bijtekenenen bij Feyenoord! En Feyenoord zal hem vast een goed nieuw contract hebben aangeboden!

Zoals ik al eerder zei: als je niet voor Feyenoord wilt spelen, dan mag je mijns inzien optyfen, al hoe goed dat je bent!
ik bedoelde Goor Franky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')