Die melden pas iets. Als het helemaal rond is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:49 schreef fransie102 het volgende:
NOS Txt enzo melden nog niets trouwens.
geef hem eens ongelijk, weer zo'n topjaar als vorig jaar zit hij ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kalou en Goor zijn gewoon huilies. Goor wilt weg omdat Simons niet komt komt...
Je denkt dat feyenoord ook serieus kans maakt in een concurrentieslag om een speler die goed speelt op dit WK?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wotte gaat geen werk maken van spelers van dit WK U20, omdat er teveel ogen op die spelers zijn gericht momenteel.
Zo komen we er wel
Concurrentieslag met clubs als Ajax en PSV zouden ze moeten kunnen winnen ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je denkt dat feyenoord ook serieus kans maakt in een concurrentieslag om een speler die goed speelt op dit WK?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Moreno het volgende:
Zullen we alvast wat leuke spreekkoren verzinnen voor als we tegen PSV moeten? Iets in de richting van: Kalou, Kalou vuile NSB'er![]()
Nou man, verheug me er nu al opquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:53 schreef Moreno het volgende:
Zullen we alvast wat leuke spreekkoren verzinnen voor als we tegen PSV moeten? Iets in de richting van: Kalou, Kalou vuile NSB'er![]()
Ajax ook niet van PSVquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Het ging mij om de buitenlandse concurrentie. En van Ajax en psv wint feyenoord het momenteel inderdaad gewoon niet...
Bwhahahahahahahahahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Concurrentieslag met clubs als Ajax en PSV zouden ze moeten kunnen winnen ja.
Dat ventje mag blij zijn dat ie dankzij zijn broer door Feyenoord uit die bananerepubliek is gehaald jaren geleden! Speelt ie zijn eerste jaar in Feyenoord 1, krijgt de kans en pakt hem met beide handen aan, en dan omdat Feyenoord niet lekker draait meteen overstappen naar een "concurrent" terwijl hij ook kan bijtekenenen bij Feyenoord! En Feyenoord zal hem vast een goed nieuw contract hebben aangeboden!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:51 schreef pascalheister het volgende:
geef hem eens ongelijk, weer zo'n topjaar als vorig jaar zit hij ook niet op te wachten
ik bedoelde Goor Frankyquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat ventje mag blij zijn dat ie dankzij zijn broer door Feyenoord uit die bananerepubliek is gehaald jaren geleden! Speelt ie zijn eerste jaar in Feyenoord 1, krijgt de kans en pakt hem met beide handen aan, en dan omdat Feyenoord niet lekker draait meteen overstappen naar een "concurrent" terwijl hij ook kan bijtekenenen bij Feyenoord! En Feyenoord zal hem vast een goed nieuw contract hebben aangeboden!
Zoals ik al eerder zei: als je niet voor Feyenoord wilt spelen, dan mag je mijns inzien optyfen, al hoe goed dat je bent!
Ik niet!quote:
Dat is het probleem van Feyenoord. Al zou Kuyt voor 1 miljoen verkocht worden, het bestuur gaat toch lekker door. De supporters doen toch niets/kunnen niets doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef rotskibo het volgende:
Eigenlijk wil ik hier het hele tiefus bestuur de kanker schelden maar dat lijkt me niet zo netjes
Maar Wotte, jij arrogante blaaskaak zonder voetbalverstand, ga vooral zo door, maar de kans dat jij en het hele bestuur de Kuip uitgetrapt gaan worden wordt zo wel steeds groter, nu nog Kuyt verkopen en dan is het hele Legioen laaiend, zogenaamd een topclub, alle beste spelers verkopen en een paar kneuzen (cokesnuivert, rastaneger, keeper uit de bosjes, een of andere radicale kut marokkaan). Blabla en teleurgesteld dat ze allemaal zijn joh, ach jee, de supporters worden een beetje boos, laten we Wim Jansen maar een of andere lullig baantje geven zodat ze hun bek even houden.
Echt waar, met deze mensen aan de macht gaat de club hard naar de klote.godverdomme
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammerquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:40 schreef golfer het volgende:
Post van gebande user en reakties daarop verwijderd.
Ah, lag het toch niet aan mijn computerquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:40 schreef golfer het volgende:
Post van gebande user en reakties daarop verwijderd.
Hij staat heel stoer op de foto in zijn fotoboek!quote:
Idd jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij staat heel stoer op de foto in zijn fotoboek!
Golfer! Die was de hele tijd aan het trollen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie is er gebanned?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Golfer! Die was de hele tijd aan het trollen!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Golfer! Die was de hele tijd aan het trollen!
Jammer dat Gullit niet nog eens direct van Feyenoord naar PSV is gegaan... was tenminste 1 van de concurrenten voor het kampioenschap uitgeschakeldquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:34 schreef fransie102 het volgende:
20 jaar geleden vertrok Gullit bij Feyenoord. Hij ging naar PSV... Binnen 3 jaar stond Feyenoord op het randje van een faillissement...
Gelukkig nooit meegemaakt, maar ik hoop niet dat er weer zo'n periode als toen aankomt.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer dat Gullit niet nog eens direct van Feyenoord naar PSV is gegaan... was tenminste 1 van de concurrenten voor het kampioenschap uitgeschakeld
[..]
Jammer dat Gullit niet nog eens direct van Feyenoord naar PSV is gegaan... was tenminste 1 van de concurrenten voor het kampioenschap uitgeschakeld
Van wat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:57 schreef fransie102 het volgende:
Maar eigenlijk is alleen de Telegraaf 'de bron'. Is dat niet vreemd?
Velp-Zuid Possequote:Op woensdag 29 juni 2005 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik hoop het - hij moet naar LFCquote:
Waar rook is, is vuur.......quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:57 schreef fransie102 het volgende:
Maar eigenlijk is alleen de Telegraaf 'de bron'. Is dat niet vreemd?
Ja goed hequote:Op woensdag 29 juni 2005 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, maar Adriaanse ging wel naar Porto. Dat had de Telegraaf als enige goed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Kwam Simons uiteindelijk ook naar Feyenoord? Ging v. Persie uiteindelijk ook naar PSV?
Ja, en Jol ging naar Ajaxquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar Adriaanse ging wel naar Porto. Dat had de Telegraaf als enige goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |