abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28337975
quote:
Liever ochtendpassie dan tandenpoetsen

GOUDA - Tandenpoetsen blijft voor veel Nederlanders een vervelende bezigheid. De meerderheid is te lui om met de tandenborstel het gebit schoon te maken en te ontdoen van allerlei onwelriekende geuren, zo blijkt uit onderzoek. Zelfs ochtendseks gaat voor het ochtendpoetsen.

In opdracht van Philips Sonicare is aan 1547 volwassenen (797 mannen en 750 vrouwen) onder meer gevraagd wat zij liever doen. Bijna de helft van de ondervraagden (43 procent) blijft liever nog even in bed liggen in plaats van dat ze hun mond 'verschonen'. Ze gebruiken hun energie liever voor dagelijkse klusjes, zoals strijken en wat werk inhalen.

Ook het seksleven lijkt belangrijker dan een frisse mond, zo blijkt. Op de tweede plaats is een snelle sessie ochtendseks bij 30 procent van de Nederlanders favoriet. Echter drie keer zo veel mannen (45 procent) geeft zich liever over aan ochtendpassie dan vrouwen (14 procent).

Uit het onderzoek blijkt ook dat het halfjaarlijkse tandartsbezoek voor veel mensen uit de gratie is. Ruim 40 procent heeft dat ritueel afgeschaft. Een op de tien bezoekt de tandarts alleen wanneer er een probleem is met het gebit. Van die groep zegt een op de tien volwassenen de behandeling niet te kunnen veroorloven en 8 procent van de bevolking klimt al in de gordijnen als ze in een tandartsstoel moeten plaatsnemen.
Bron

Hoe kun je nu NIET je tanden poetsen 's ochtends. Smerigheid.
pi_28338011
Waarom niet tegelijkertijd? .

Je kunt vast wel creatieve dingen bedenken met een tandenborstel...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_28338128
Eerst je tandenpoetsen voor de seks
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_28338144
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef teknomist het volgende:
Waarom niet tegelijkertijd? .

Je kunt vast wel creatieve dingen bedenken met een tandenborstel...
Je hebt tegenwoordig ook zo'n rubberen ribbeldinges waarmee je de bacteriën van je tong af kan schrapen. Ik zie mogelijkheden...
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:25:04 #5
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28338231
Waarom niet 's ochtends poetsen? omdat ik het 's avonds doe...

veel logischer
pi_28338242
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:22 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Je hebt tegenwoordig ook zo'n rubberen ribbeldinges waarmee je de bacteriën van je tong af kan schrapen. Ik zie mogelijkheden...
He bah
pi_28338267
quote:
Echter drie keer zo veel mannen (45 procent) geeft zich liever over aan ochtendpassie dan vrouwen (14 procent).
Dus of 31 procent van de mannen is homo, of vrouwen poetsen hun tanden tíjdens de ochtendsex?
pi_28338276
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Faceoff het volgende:

veel logischer
Omdat twee keer per dag de norm is... ik hoop voor je dat je pepermunt, kauwgom o.i.d. gebruikt anders zou ik niet graag je collega willen zijn.

Tandenpoetsen kost je hooguit 2 minuten. Ik zie niet in waarom je het zou overslaan.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_28338308
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

Omdat twee keer dag de norm is... ik hoop voor je dat je pepermunt, kauwgom o.i.d. gebruikt anders zou ik niet graag je collega willen zijn.
Of partner, lekker word je wakker krijg je zon zoen met de smaak van een dood beest in je bek
pi_28338320
Ik doe zoveel liever dan tandenpoetsen, vies vind ik dat, het is een noodzakelijk kwaad, bbbbbbbblgggggghhhhhhh tandenpasta, goor bocht is het.

Maarja, wat moet dat moet, dus 3 keer per dag worden er hier tanden gepoetst en al zeer zeker s'ochtens, omdat die drakendrol op je tong(zeker in de weekenden na het feesten, brrrrrrr) toch echt viezer is dan tandenpoetsen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28338462
Ik kende een meisje dat haar tanden poetste voordat ze ging ontbijten. En daarna jus d'orange bij het ontbijt...
pi_28338685
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef MadGuy het volgende:
Ik kende een meisje dat haar tanden poetste voordat ze ging ontbijten. En daarna jus d'orange bij het ontbijt...
Groot gelijk!

Niks slechter voor je tanden dan tandenpoetsen na het drinken van jus d'orange of het eten van een appel.
pi_28338694
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:27 schreef erodome het volgende:
Ik doe zoveel liever dan tandenpoetsen, vies vind ik dat, het is een noodzakelijk kwaad, bbbbbbbblgggggghhhhhhh tandenpasta, goor bocht is het.

Maarja, wat moet dat moet, dus 3 keer per dag worden er hier tanden gepoetst en al zeer zeker s'ochtens, omdat die drakendrol op je tong(zeker in de weekenden na het feesten, brrrrrrr) toch echt viezer is dan tandenpoetsen
tis ook niet de bedoeling dat je het doorslikt (de tandpasta dan he? )
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28338741
madguy: BAH!

tandenpoetsen is goor ja, maar ik ga echt niet met die dooie vogel in mijn bek mijn lieffie uitgebreid zoenen s'morgens ... dan gaat er toch even een borsteltje doorheen.
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28338771
Paradontax en Sanex zijn heerlijk goor !
pi_28338920
woei paradontax tegen geirriteerd tandvlees is om te kotsen
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:46:02 #17
36912 jp_f1
Fokker on the wing
pi_28339018
Je bedoelt daar ga je van kotsen
"Als je altijd maar vooruit wilt, dan verlies je vanzelf de weg terug" - Stef Bos
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:46:08 #18
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_28339024
quote:
Dat doe ik ook hoor, wat is daar mis mee?
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_28339033
Theramed is het lekkerst!
pi_28339046
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:46 schreef thumper het volgende:

[..]

Het smaakt ontzettend goor
pi_28339052
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:46 schreef thumper het volgende:

[..]

je vernagelt er je jus d'orange mee!! is niet te zuipen dan joh
pi_28339103
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef teknomist het volgende:

[..]

Groot gelijk!

Niks slechter voor je tanden dan tandenpoetsen na het drinken van jus d'orange of het eten van een appel.
Ja duh. Ik zou dan ook een half uur wachten. Nee, zij dronk direct daarna een glas jus d'orange. Na het poetsen is het beschermlaagje van je tanden ook wat zwakker, het slechtste wat je dan kunt doen is het drinken of eten van iets zuurs. Bovendien, waarom je tanden poetsen en dan direct het effect van een frisse adem teniet doen door te gaan ontbijten...?
pi_28339168
Tandenpoetsen na alcohol moet je ook nooit doen .. gaat je glazuur dr aan
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:54:18 #24
31816 thumper
pi_28339335
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:46 schreef daeri het volgende:

[..]

Het smaakt ontzettend goor
Nee, je ontbijt nuttigen terwijl de smaak van een dode hamster nog in je mond rondwaart is fris

* thumper gaat ongeveer 15-30 minuten na het tandenpoetsen pas ontbijten
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_28339427
Dus met orale seks poets je niet je tanden? Hmmm, dan ga ik toch maar een tandenborstel kopen .....
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_28339649
Ochtendsex met ongepoetste mond
Hè bah wat vies en ongezond
Ik moet er niet aan denken dat
Ik 's ochtends net wakker stijve lat
Mij tot mijn vrouwe wenden moet
En al kussend die ongepoetste toet
De liefde met haar ga bedrijven
Waarna onze hevig bezwete lijven
Alsmede de stank uit onze mond
Niet tijdig weggetovert komt

Omdat de tijd die ons nog rest
Door de ochtensex lui in ons nest
Te kort is voor schoonmakerij
Hè bah wat vies nee niets voor mij
Ik heb liever schone sterke tanden
En 's middags sex met mijn Jolande
pi_28339771
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:54 schreef thumper het volgende:

[..]

Nee, je ontbijt nuttigen terwijl de smaak van een dode hamster nog in je mond rondwaart is fris

* thumper gaat ongeveer 15-30 minuten na het tandenpoetsen pas ontbijten
Ik heb 's ochtends helemaal geen rare smaak in mijn mond. Misschien komt dat omdat ik voor het slapen gaan ook nog even mijn tanden poets. Misschien verschilt het wel van persoon tot persoon.
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:18:18 #28
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_28340224
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:03 schreef DrSeuss het volgende:
Ochtendsex met ongepoetste mond
Hè bah wat vies en ongezond
Ik moet er niet aan denken dat
Ik 's ochtends net wakker stijve lat
Mij tot mijn vrouwe wenden moet
En al kussend die ongepoetste toet
De liefde met haar ga bedrijven
Waarna onze hevig bezwete lijven
Alsmede de stank uit onze mond
Niet tijdig weggetovert komt

Omdat de tijd die ons nog rest
Door de ochtensex lui in ons nest
Te kort is voor schoonmakerij
Hè bah wat vies nee niets voor mij
Ik heb liever schone sterke tanden
En 's middags sex met mijn Jolande
Hahaha, geweldig!
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_28340575
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:57 schreef Lucille het volgende:
Dus met orale seks poets je niet je tanden? Hmmm, dan ga ik toch maar een tandenborstel kopen .....
Het schuimt misschien wel, maar je weet wat de tandarts zegt hè? De hoeveelheid schuim zegt niets over de mate van effectiviteit...
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:28:35 #30
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_28340659
Ik poets nooit mn tanden 's ochtends. Vreet wel ladingen kauwgom.
pi_28341668
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

tis ook niet de bedoeling dat je het doorslikt (de tandpasta dan he? )
Ik weet niet waar jouw smaakpappillen zitten, maar die van mij zitten niet in mijn keel hoor
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28342234
eerst tandenpoetsen, dan terug voor de ochtendseks
Tanden poetsen voor het ontbijt vind ik echt niet lekker, je ontbijt smaakt dan echt niet meer!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:19:53 #33
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28342467
Sex in de ochtend is mega lekker
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_28343062
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jouw smaakpappillen zitten, maar die van mij zitten niet in mijn keel hoor
Het is ook niet de bedoeling tandpasta op je tong te smeren. Serieus, ik smeer kilo's van dat spul op m'n tanden, maar ik proef geen verschil tussen Aquafresh, Paradontax, C1000 husmerk en wat-heb-je-nog-meer

-edit- en ochtendsex is heel lekker! Er is niets beter dan wakker worden terwijl je vriendin aan je staafmixer ligt te sabbelen
pi_28351698
dr sues LOL hahaha
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:46:53 #37
110488 kokoskip
Wil je daar een nootje bij?
pi_28352580
Gatverdammmmeeee! Dat meen je niet zeg.
Ik poets 2/3x per dag me tanden haha
I love lush!
pi_28355287
Doe mij maar beide
pi_28355407
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling tandpasta op je tong te smeren. Serieus, ik smeer kilo's van dat spul op m'n tanden, maar ik proef geen verschil tussen Aquafresh, Paradontax, C1000 husmerk en wat-heb-je-nog-meer

-edit- en ochtendsex is heel lekker! Er is niets beter dan wakker worden terwijl je vriendin aan je staafmixer ligt te sabbelen
Ik vind ze allemaal vies, maar als je geen verschil proeft tussen paradontax en aquafresh dan is er iets grondig mis met je smaakpappillen, serieus.....
pi_28355420
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
je kunt toch het een na het ander doen/
exact!!!!!!!
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:41:34 #41
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_28355541
Eerlijk is eerlijk;
Als ik met m'n vriendin in bed lig en ze begint tegen me aan te rijden ook al heb ik nog niet gepoetst.. dan denk ik ook "dat komt zometeen wel".
Beetje een dooddoener om dan te roepen "WACHT! EERST POETSEN!" vind je niet
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_28355571
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal vies, maar als je geen verschil proeft tussen paradontax en aquafresh dan is er iets grondig mis met je smaakpappillen, serieus.....
ik kan m'n smaakpapillen systematisch uitschakelen. Geleerd toen ik klein was en spruitjes moest eten. Je negeert gewoon wat je smaakpapillen je vertellen.......... komt trouwens ook wel een van pas tijdens de ochtendseks........
pi_28355722
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:42 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[quote] smaakpapillen systematisch uitschakelen.
Nog nooit van gehoord
wel verdomd interessant
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:50:27 #44
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28355847
Van mij mag dat tandenpoetsen in de ochtend weer worden 'ingevoerd', want als ik 's morgens in de bus zit, weet ik soms niet waar ik kijken van ellende. My God, wat stinken sommige mensen uit hun muil, zeg!
(Un)masking for the greater good.
pi_28355934
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef teknomist het volgende:

[..]

Groot gelijk!

Eerst tandenpoetsen en dan jus d'orange drinken (of appel eten, thee drinken, etc., etc.) is ook slecht voor je tanden. Wat al gezegd is; het glazuur op je tanden is dan wat "zachter" dan normaal en raakt sneller beschadigd.

Verder vind ik de logica van sommige mensen omtrent tandenpoetsen een beetje raar. De belangrijkste poetsbeurt is uiteraard die voordat je gaat slapen, omdat je dan een hele tijd niets eet, en je gebit dan dus het langste schoonblijft. Tandenpoetsen voor het ontbijt vind ik ook zoiets raars Het heeft vrij weinig nut te poetsen als je daarna toch weer gaat eten. Doe het dan er na
Ochtendseks zonder tandenpoetsen vind ik echt geen probleem. Ik poets 's avonds altijd goed mijn tanden en dan valt het reuze mee 's ochtends.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_28355941
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Faceoff het volgende:

veel logischer
Nog logischer zou zijn : 's ochtends en 's avonds...
pi_28362671
ik poets mn tanden altijd sochtends als ik ga douchen.. in het weekend neem ik gewoon een snoepje sochtends, is die rotsmaak uit mn mond en hoef ik niet al die moeite te doen
pi_28362895
's Ochtends tandenpoetsen? Ik poets 's avonds vlak voor ik naar bed ga en dan doe ik de hele dag niks anders met m'n tanden tot ik 's ochtends ga ontbijten. Hooguit nog een glaasje water ofzo.
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_28363900
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef Burbo het volgende:

[..]

Dus of 31 procent van de mannen is homo, of vrouwen poetsen hun tanden tíjdens de ochtendsex?
Ik dacht precies hetzelfde

Alleen dan heb je natuurlijk nog de mogelijkheid dat er 's ochtends veel aan trio'tjes wordt gedaan
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:08:36 #50
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28364865
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef Burbo het volgende:

[..]

zat ook al af te vragen hoe dat zat ja
  donderdag 30 juni 2005 @ 19:22:20 #51
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_28365233
eerst poetsen en dan seks
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_28414911
Wij hebben ook wel es ochtendseks zonder eerst onze tanden gepoetst te hebben hoor. Ik ga niet mn bed uitsprinten om dan nog te poetsen. We zoenen dan ook nooit echt uitgebreid tijdens de ochtendseks hoor, een paar kusjes vaak en meer niet. Daarna ontbijten en dan worden de tanden gepoetst, meestal onder de douche.
pi_28415058
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef SiemeN het volgende:
Eerlijk is eerlijk;
Als ik met m'n vriendin in bed lig en ze begint tegen me aan te rijden ook al heb ik nog niet gepoetst.. dan denk ik ook "dat komt zometeen wel".
Beetje een dooddoener om dan te roepen "WACHT! EERST POETSEN!" vind je niet
Vind het een grotere dooddoener als je wreed uit je muil stinkt als je net lekker wilt gaan zoenen...

Of je moet eerst een snoepje eten of een slokje drinken...

Maar dan nog... Je gaat toch niet ongepoetst de werled in..?!! Vind ik trouwens ook met douchen... MOET echt eerst douchen, anders gaat de hele dag fout. Serieus, van de week verslapen, geen tijd om de douchen, nou heb nog nooit zo'n kutdag gehad !!
pi_28416063
quote:
Ik poest ook altijd eerst mijn tanden en dan pas ontbijten
pi_28463384
Sinds de uitvinding van de Brush Away (c) ruikt mijn mond naar bloemetjes tijdens de ochtendseks
</reclameriedel>

En na het ontbijt schrobben, stoken en flossen (en de tongschraper niet vergeten, tongplak stinkt!! (voor zover dat aanwezig is 's ochtends))!
  maandag 4 juli 2005 @ 15:52:36 #56
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28479435
ik poets tegenwoordig 's Voor het slapen gaan en 's ochtends mijn tanden.
Dan blijven de restjes niet in mijn mond, en 's ochtends is het ook weer nodig. Tussen de middag poetsen moet ik mezelf nog aanleren.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 4 juli 2005 @ 16:38:52 #57
96937 Myriam7
En amor..
pi_28481228
Toch maar eerst tanden poetsen...
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:11:52 #58
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_28540790
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 16:19 schreef Mukie het volgende:
Sex in de ochtend is mega lekker
Ja, maar dan wel eerst tandenpoetsen...of een fris snoepje of een pepermuntje of iets...
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
pi_28541095
eerst tanden poetsen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:14:56 #60
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28549191
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
ik poets tegenwoordig 's Voor het slapen gaan en 's ochtends mijn tanden.
Dan blijven de restjes niet in mijn mond, en 's ochtends is het ook weer nodig. Tussen de middag poetsen moet ik mezelf nog aanleren.
wanneer deed je het anders?
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:27:21 #61
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28551809
ik ga voor de ochtendseks. Als ik toevallig ook nog naar de wc moet dan poets ik in de badkamer gelijk ff mijn tanden, maar anders wachten die tanden wel tot na de seks.
Het kan me niet veel schelen als een man zijn tanden niet eerst poetst, ik heb er eigenlijk maar weinig last van. Als we dronken uit de kroeg komen rollen dan ben je ook niet helemaal fris meer en dan duik je evengoed met elkaar het bed in.

BTW: bovenstaande geldt allemaal niet indien er de voorgaande nacht grote hoeveelheden knoflook zijn genuttigd
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28551854
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef teknomist het volgende:
Tandenpoetsen kost je hooguit 2 minuten. Ik zie niet in waarom je het zou overslaan.
Omdat mijn bus geen twee minuten meer wacht nadat ik 's ochtends mijn brood naar binnen heb gepropt

En omdat mint na sinaasappelsap goor is
pi_28551971
ik zie de link niet tussen tandenpoetsen en ochtendseks
pi_28557071
Ik heb nooit ochtendpassie. Ik heb geen ochtendhumeur maar ben altijd vreselijk nuchter, en in een totaal andere stemming dan 's avonds.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:15:15 #65
31816 thumper
pi_28558191
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik zie de link niet tussen tandenpoetsen en ochtendseks
Odol is toch een merk mondwater?
pi_28579145
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 17:40 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb nooit ochtendpassie. Ik heb geen ochtendhumeur maar ben altijd vreselijk nuchter, en in een totaal andere stemming dan 's avonds.
Ik weet wat jij 's ochtends doet: jet tanden poetsen
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:15 schreef thumper het volgende:

[..]

Odol is toch een merk mondwater?
ik kende odol alleen als seksuele benaming. Totdat mijn moeder op een gegeven moment zei: 'misschien moet je af en toe ook met odol spoelen.' mijn reactie:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')