Vind het een grotere dooddoener als je wreed uit je muil stinkt als je net lekker wilt gaan zoenen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef SiemeN het volgende:
Eerlijk is eerlijk;
Als ik met m'n vriendin in bed lig en ze begint tegen me aan te rijden ook al heb ik nog niet gepoetst.. dan denk ik ook "dat komt zometeen wel".
Beetje een dooddoener om dan te roepen "WACHT! EERST POETSEN!" vind je niet
Ik poest ook altijd eerst mijn tanden en dan pas ontbijtenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef MadGuy het volgende:
Ik kende een meisje dat haar tanden poetste voordat ze ging ontbijten. En daarna jus d'orange bij het ontbijt...
Ja, maar dan wel eerst tandenpoetsen...of een fris snoepje of een pepermuntje of iets...quote:
wanneer deed je het anders?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
ik poets tegenwoordig 's Voor het slapen gaan en 's ochtends mijn tanden.
Dan blijven de restjes niet in mijn mond, en 's ochtends is het ook weer nodig. Tussen de middag poetsen moet ik mezelf nog aanleren.
Omdat mijn bus geen twee minuten meer wacht nadat ik 's ochtends mijn brood naar binnen heb geproptquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef teknomist het volgende:
Tandenpoetsen kost je hooguit 2 minuten. Ik zie niet in waarom je het zou overslaan.
Odol is toch een merk mondwater?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik zie de link niet tussen tandenpoetsen en ochtendseks
Ik weet wat jij 's ochtends doet: jet tanden poetsenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:40 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb nooit ochtendpassie. Ik heb geen ochtendhumeur maar ben altijd vreselijk nuchter, en in een totaal andere stemming dan 's avonds.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |