quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:31 schreef Knut het volgende:
[..]Jammer, ze heeft zo'n grote muil de laatste tijd dat naast mij meer mensen mogen duidelijk maken dat het een bitch is
idd ga es ff lekker door met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:37 schreef Molluck het volgende:
Jammer, het begon net interessant te worden
word je daar nou opgewonden van dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd ga es ff lekker door met z'n tweetjes
Nou, ik kan me wel wat opwindenders voorstellen, maar het is iig vermakelijkquote:
Nee joh, ze is geen breezahquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef Cracka-ass het volgende:
OMG!! Weer zo'n Breezahhhh!!!! Deze is echt te erg.![]()
![]()
![]()
http://www.sugababes.nl/:JETT/
oh dagget, verkeerde topic
Dan zal ik het maar zeggen...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb voor het eerst in twee weken weer make-up
je voelt je weer beter?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb voor het eerst in twee weken weer make-up
ohhhhhhhh nou MOET ik foto's zien!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ik heb net mijn haar geknipt
en ik ben inderdaad weer beter
kaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ohhhhhhhh nou MOET ik foto's zien!!!
Hoe kort?![]()
digitale fototoestel is sinds gisteren stuk... maar het is bestwel heel kortquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ohhhhhhhh nou MOET ik foto's zien!!!
Hoe kort?![]()
wild dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
digitale fototoestel is sinds gisteren stuk... maar het is bestwel heel kort(ok, gewoon echt kort) steeds ging er weer een pluk meer af..... wel een heel mooi model
heel veel laagjes, korte pony. lekker plukkerig
Oeh lekker kort de zomer inquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
digitale fototoestel is sinds gisteren stuk... maar het is bestwel heel kort(ok, gewoon echt kort) steeds ging er weer een pluk meer af..... wel een heel mooi model
heel veel laagjes, korte pony. lekker plukkerig
ey niet zo hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:02 schreef Houniet het volgende:
maar goddess is dus knap zonder make-up
volgende..
ga jij je nou maar insmerenquote:
Dat denken er wel meer, veruit de meeste mensen hebben geen idee wat ze op hun huid smeren en binnenkrijgen, en dan zijn ze nog verbaasd ook, dat 1 op de 3 Nederlanders kanker krijgt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:10 schreef Jett het volgende:
[..]
zolang je je make up er elke dag af haalt en daarna goede dag/achtcréme gebruikt is er niks aan de hand
en niet roken he...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |