... ik heb geen vrienden...quote:... over splintercell...
En de multiplayer modes?
Valt me tegenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ign cijfer SC
8.0 Presentation
The development team put a lot of effort into recreating the console feel on the DS, and utilize the dual-screen aspect very well...even if it makes things complex.
6.0 Graphics
The game features fully 3D environments, but at the cost of a dark appearance and sluggish framerate that's amplified when using any of the special, necessary visors.
7.0 Sound
The digitized music sets the mood in place and does a good job of alerting when there's trouble afoot. Just don't expect the badass voice of Michael Ironside anywhere in the DS version.
6.0 Gameplay
Very slow and drawn out gameplay that emphasizes a trial and error design. And despite decent use of DS mechanics, the controls are almost too complicated for their own good.
6.0 Lasting Appeal
Missions are a decent, extensive length, and if you can track down other players there's a focus on multiplayer...though these four player modes feel a little rushed.
6.0 OVERALL
(out of 10 / not an average)
en toch kan ik niet ophouden met het te spelen....quote:
die is wel mooi jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond SC erger om naar te kijken dan luisteren naar een stotteraar. Ongeveer. Goeie vergelijking he
Is dat spel werkelijk zo de moeite waard?? Ik las ergens dat het best wel snel uitgespeeld is...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:45 schreef CalamityJane het volgende:
Zojuist de hand gelegd op Another Code, binnenkort volgt een impressie.
Hoe lang heb je er voer gedaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:18 schreef madjacksss het volgende:
Kirby uitgespeeld, moet alleen nog iets van 70 medailles ofzo
Meteos is al op weg hiernaartoe, ben helemaal blij
Mr Driller is vooral leuk na een aantal upgrades, als je sneller bent enzo. Zeg maar tegen dr dat ze moet doorspelenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds kort Mr.Driller en Zookeeper. Mr.Driller vindt ze wat tegenvallen maar Zookeeper is zwaar verslavend!![]()
Hij is door de levels heen gerushed dus dan heb je hem zo uit maar dat is met iedere game zo. Mario64DS heb je ook zo uit als je niks wil halen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er voer gedaan?
Ik zit te tijfelen of ik 'm morgen bij Replay ga halen.
Ik mag hopen dat je voor die tijd nog wel 30 euro kunt vrijmaken voor een van de twee...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef Lexie het volgende:
Argh, als ik een beetje geld had waren Meteos en Kirby al in bezit. Ik zit nu een beetje te wachten op Nintendogs. ...
dat valt wel meequote:Op woensdag 29 juni 2005 18:46 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Hij is door de levels heen gerushed dus dan heb je hem zo uit maar dat is met iedere game zo. Mario64DS heb je ook zo uit als je niks wil halen.
Ik heb hem vandaag ook gekocht bij replay en het is best vet. Je heb er iig zat replay value aan.
http://gameqube.nl/topic.php?topicID=15433quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo he, met zo'n grotere stylus spelen (Pac Pix) is echt heerlijk. Het houd gewoon als een potlood/pen vast, het voelt veel fijner aan. De standaard stylus is toch eigenlijk net iets te klein.
Ik ben ook wel een adventure gamer. Maar gelukkig niet al te goed en zit pas in het derde hoofdstuk. Maar jammer dat het verhaal niet wat groter en langer was, iets van formaat Grim Fandango, Phantasmagoria of Starship Titanic zou ik geweldig vinden. En als het er ooit van gaat komen dat Lucas Arts naar de DS gaat porten dan sta ik vooraan in de rij. Ik heb uit die stal alleen maar Grim Fandango gespeeld, genoeg potentieel dus.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:02 schreef lelibel het volgende:
Ok ik heb ook another code, en ik denk één van de weinige die hem niet gelijk uitspeeld.
Ik vind idd ook dat de besturing direct lekker ligt. Zodra je hem er in stopt speel je gewoon direct weg. Echt een geweldig mooi spel!! Ik kan wel blijven turen naar de graphics. Je loopt zelf door het gebied en ziet boven wat je voor je ziet in een plaatje, waar je af en toe een foto van kunt maken. Een aantal momenten komen me tot nu toe bekent voor van de filmpjes en screenshots. Ik zit op dit moment zelfs vast, haha, omdat ik niet al te goed ben in dit soort spellen. Vraag me af hoever ik in het spel ben. Ik hoop nog lang niet op de helft, want heb nog niet al te lang gespeeld. Het verhaal boeit me wel ontzettend, dus ik ga zo lekker doorspelen
. Maar! Ik vind zeker het geld waard als je van dit soort games houdt! Dan maakt die speeltijd denk ik niets uit, daarvoor zit hij veel te goed in elkaar.
Yep, om een of andere reden zijn alle screens van DS games van veel lagere kwaliteit dan je ingame ziet. Alles ziet er altijd blokkerig of flets uit terwijl het ingame wel meevalt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:15 schreef Goldboy het volgende:
Ik heb net 'n DS met Mario / Kirby / NFSU2 gehaald. De grafische kwaliteit van NFS valt reuze mee, beter dan welke video op internet dan ook. Kirby is ook erg tof. Mario is nu bij de Makro in combinatie met 'n DS maar 28 euro.
Mario 64, Polarium, Bomberman en SMB 1 NES Classic van de GBA. Misschien nog wel meer, maar dat zie ik vanzelf wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:14 schreef HomerJ het volgende:
Welke DS games neemt de Fokker! mee op vakantie?
Ik Yoshi, Mario 64 en nog wat GBA games(Advance wars, Mario vs Donkey kong)
Je moet ook nog een 2e sleutel hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:03 schreef lelibel het volgende:
Ik zit in het tweede hoofdstuk nu, hoeveel zijn er eigenlijk? Weet iemand hoe ik in die silver bird room kom? Die ene sleutel van de golden past er niet op, en zit helemaal vast.
Ja hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef lelibel het volgende:
Ok, dan ga ik daar even naar op zoek. Dat wist ik dus al niet, want in dat verhaal hebben ze het duidelijk over "rooms" en "key" en niet "keys", dus vandaar. Kun je nog 1 tip geven, hij ligt wel in de mansion toch neem ik aan??
Tel de klaverblaadjes.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef lelibel het volgende:
Ok, dan ga ik daar even naar op zoek. Dat wist ik dus al niet, want in dat verhaal hebben ze het duidelijk over "rooms" en "key" en niet "keys", dus vandaar. Kun je nog 1 tip geven, hij ligt wel in de mansion toch neem ik aan??
1 Nee, ingebouwde accuquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef Operc het volgende:
ff 2 vraagjes+ TVP:
1. kunnen er ook gewone batterijen in de DS, AA of AAA ofzo..
2. Wordt pac pix nou 35 euro of 45? ik vind dat laatste nogal duur namelijk..
TVP
1. Nee, dat kan niet. Er kan alleen een speciale Li-Ion accu in. Deze zijn echter wel los te koop en eenvoudig zelf te vervangen (kwestie van één schroefje). Als er al AA baterijen in zouden kunnen heb je er zeker 3 stuks nodig voor de 3,7 volt. Dat zouden dan blokken worden ter groote van de oude Gameboy original baterypacks.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef Operc het volgende:
ff 2 vraagjes+ TVP:
TVP
Hier bij Dixons heb ik er nog een paar zien liggen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:27 schreef CalamityJane het volgende:
Het wil nog niet echt vlotten met die AC impressies. Maar wat wil je; hij is al dagen overal uitverkocht.
![]()
Pac Pix is 45 euro, ws 40 bij de Media Markt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef Operc het volgende:
ff 2 vraagjes+ TVP:
TVP
Bij intertoys is ie 30 euro. Maar als ik de reviews zo lees is het niet echt een leuk spel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:50 schreef madjacksss het volgende:
wat vinden mensen die Bomberman hebben er nou van?
krijgt vrij lage reviews terwijl het het duurste spel is
Je weet 't zelf al!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:47 schreef lelibel het volgende:
ah jeetje mensen, ik kan die sleutel echt niet vinden. Ik weet het gewoon niet. Hij zal wel in die kast zitten met dat servies in de golden room, of die popjes, maar ik weet niet hoe ik daar in kom. Ik heb hullup nodig!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee daar heb ik ook vastgezetenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Je hebt helemaal geen tools nodig lelibelGewoon aantikken met je stylus is genoeg
Maar ik zit ook vast.
Ik moet dat nare muziekdoosje aanzetten met een sleutel ofzo. I just don't get it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a fool will play tricks on Angus McSix
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
hee daar heb ik ook vastgezeten
hint:Ik heb al een sleutelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De golden bird sleutel ofzo? Maar ik kan er zo weinig mee
en dat rare fotolijstje snap ik ook niet
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
nee die golden bird key is voor wat anders..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:08 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Ik heb al een sleutelDe golden bird sleutel ofzo? Maar ik kan er zo weinig mee
en dat rare fotolijstje snap ik ook niet
DS \o/quote:Japanse Hardware Sales 20 t/m 26 juni
1. Nintendo DS - 32,789 [1.035.367]
2. Playstation 2 - 28,515 [1.070.062]
3. Game Boy Advance SP - 21,904 [379.333]
4. Sony PSP - 20,862 [988.170]
5. Gamecube - 2,649 [122.421]
6. Game Boy Advance - 452 [13.426]
7. Xbox - 184 [7.825]
Ietsje verder dan jouquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef lelibel het volgende:
Waar zit je dan eigenlijk?
leg mij dat fotolijstje eens uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik moet toch niet in al die boekenkasten gaan zoeken he?
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op je touch-screen hebt!"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
Duurtste? Zuiderpark-Computers.nl heeft de game voor 25,50, retegoedkoop.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:50 schreef madjacksss het volgende:
wat vinden mensen die Bomberman hebben er nou van?
krijgt vrij lage reviews terwijl het het duurste spel is
Ach, dat is mooi want dan ben je al deze hints en spoilers weer vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, en dan te bedenken dat ik in september pas ANother Code ga spelen
Dat lijkt me echt een coole gamequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:40 schreef Jebus het volgende:
OMG, dat advocatenspel, Phoenix Wright: Ace Attorney, ik moet het hebben!![]()
Dat dokterspel leek me ook al zo cool
[afbeelding]
Zit je ergens op een openbare plek te spelen. Moet je ineens keihard OBJECTION! schreeuwen in de microfoonquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:40 schreef Jebus het volgende:
OMG, dat advocatenspel, Phoenix Wright: Ace Attorney, ik moet het hebben!![]()
Dat dokterspel leek me ook al zo cool
[afbeelding]
Omdat het onspiegelend werkt, vuil er makkelijker af te halen is en het me toch met een beter gevoel laat DS-en denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:31 schreef BMH het volgende:
Waarom zou je een screenprotector gebruiken? Als je scherm niet goed meer is stuur je hem gewoon op naar Nintendo.
Omdat er als dan een kras op komt, hij op de protector zit en niet op je scherm. En de ontspiegelende werking is erg fijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:31 schreef BMH het volgende:
Waarom zou je een screenprotector gebruiken? Als je scherm niet goed meer is stuur je hem gewoon op naar Nintendo.
GoldenEye kreeg 'n 6,4.quote:Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory
GameSpot
Score 5.6
Gameplay - 6
Graphics - 5
Sound - 5
Value - 7
Tilt - 5
http://planetgamecube.com/news.cfm?action=item&id=6368quote:Did You Know? Electric Blue Nintendo DS Bundle Sparks Sales
Major retailers are reporting sales of Nintendo DS(TM) units have increased 86 percent over the weekly average. The spike can be attributed to a special bundle featuring the new Electric Blue version of Nintendo DS that comes with a copy of the top-selling DS game, Super Mario(R) 64 DS. Since the launch of Nintendo DS in November, more than 1 million copies of Super Mario 64 DS have sold, making it the most popular DS game available.
hoe werkt dat dan preciesquote:Op zondag 3 juli 2005 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor degenen met een compatible wifi kaartje: De demo van Famicon Wars is beschikbaar!
http://www.akkit.org/DS/E3/
86% verkoop increase is best veelquote:Major retailers are reporting a DS sales increase.
Nintendo of America today issued another "Did You Know?" to the press, this time to inform us of an 86% jump in Nintendo DS sales over the weekly average. The sales increase can be attributed to the Electric Blue DS and the Super Mario 64 DS bundle.
DID YOU KNOW? ELECTRIC BLUE NINTENDO DS BUNDLE SPARKS SALES?
Major retailers are reporting sales of Nintendo DS™ units have increased 86 percent over the weekly average. The spike can be attributed to a special bundle featuring the new Electric Blue version of Nintendo DS that comes with a copy of the top-selling DS game, Super Mario® 64 DS. Since the launch of Nintendo DS in November, more than 1 million copies of Super Mario 64 DS have sold, making it the most popular DS game available.
The Electric Blue DS debuted on June 6 and the special bundle offer runs at select retailers through July 31. Although the bundle focuses on Electric Blue editions of Nintendo DS, retailers also will honor the bundle with the Titanium color Nintendo DS.
Strong DS sales are anticipated through the end of the year, buoyed by Nintendogs™, which launches on Aug. 22. The pet simulation lets DS owners raise and train a lifelike puppy chosen from one of 18 popular breeds.
Yeah weer een demo er bijquote:Op zondag 3 juli 2005 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor degenen met een compatible wifi kaartje: De demo van Famicon Wars is beschikbaar!
fraaiquote:Op zondag 3 juli 2005 18:33 schreef BMH het volgende:
Kep ff een Meteos achtergrondje gemaakt. Hype Hype hype
[afbeelding]
42!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:23 schreef Fixers het volgende:
Oef het gaat toch wel snel in another code. Ik sta nu voor de deur van het lab. Maar wat dat is met dat raam?
evt zou je eens op supercard-shop.nl kunnen kijken, ik hoor daar goede dingen over.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:48 schreef lelibel het volgende:
Ja dat looks good. Ok dan staat op verlanglijst.
Spellen zolals dit lijken me eerlijk gezegt wat overbodig voor een handheld, maarja we zullen wel zien.quote:Thanks to NGC magazine, in an interview with Capcom, a version of Resident Evil for DS is now planned.
From NGC Magazine:
""Capcom are working on a remake of Resident Evil for the DS, only this time using the same camera perspective and controls as the exceptionally brilliant Resident Evil 4 on Gamecube. That's right, a fully 3D version of the original survival horror, all in the palm of your hand.
Capcom explained that, the touch-screen would, in one instance, be used to attack, with the slashes of the stylus dictating the swipes of Chris Redfield or Jill Valentine's knife."
"Anyone who's played Resident Evil 4 (and that should be all of you by now) will testify to the difference a simple perspective change can make to the overall gameplay experience, and the chance to play through the original adventure with the added versatility of dual-screens and touch-screen control will certainly breath new life into an old game.
Hopefully Capcom will use the touch screen for full analogue aiming (giving extra depth to
the combat) as well as adding extra content, like puzzles, locations and situations to help keep things feeling nice and new.""
Ik vind dat laatste artikel echt nergens over gaan. Die gozer snapt het imo niet helemaal.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:31 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
geinig artikeltje
Portable Redemption
Over handhelds als testplatform.
Hij heeft er natuurlijk net een tien-urige speelsessie opzittenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
zo laat?
Daar lijkt het echt niet opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:17 schreef lelibel het volgende:
Lijkt mij maar nix dat meteos. Weer zo'n polarium geval maar dan anders. Dat kennen we nu wel.
Mmmm, Resident evil op de DS, ik ben benieuwd wat ze daar van makenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef mikando18 het volgende:
Resident evil komt naar ds
[..]
Spellen zolals dit lijken me eerlijk gezegt wat overbodig voor een handheld, maarja we zullen wel zien.
Heeft iemand met zo'n kaartje deze al gespeeld? Zijn er nog leuke verbeteringen sinds de vorige 2 delen?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
'k heb het al even gespeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef YourMaster het volgende:
Heeft iemand met zo'n kaartje deze al gespeeld? Zijn er nog leuke verbeteringen sinds de vorige 2 delen?
Grappig, das wel een groot verschil! Vond de eerste twee delen wel érg veel op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'k heb het al even gespeeld.
Hét grote verschil is dat dit real-time speelt, da's echt totaal anders.
Maar ik denk dat het volledige spel ook wel de turn-based mode zal bevatten
die zijn ALLEMAAL lelijk en erg ERG kiddyquote:
tetris > allquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
Lumines > Tetris > Meteos > Polarium
Voor een euro gratis?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:53 schreef YourMaster het volgende:
Dat zei je al ja.
Maar ik vind tetris ook al geen spel om geld voor uit te geven. Polarium ook even gespeeld en de multiplayer vind ik best nog even leuk maar ook al zeker niet om 20¤ voor uit te geven.
Gewoon niet helemaal mijn ding, tenzij ik het met een ds voor een euro gratis kon downloaden ofzo.
haha gaaf!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:28 schreef mikando18 het volgende:
Die klote chinezen krijgen weer hun eigen versie van Nintendogs![]()
[afbeelding]
![]()
ik vind dat tetris heerscht en daarna puyo puyo/puyo pop feverquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
Lumines > Tetris > Meteos > Polarium
quote:
Moet je ook Bomberman DS halenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wilde net ANother Code halen, hebben ze hem niet bij die makro achtige shizzle
Moe'k hem van de week gaan halen. nouja, haal ik gelijk maar die N-gamer erbij die ik nog niet krijg van Nintendo.
Ik heb de geldtyfus nietquote:
Bomberman is 30 euro. Geen geld voor zo'n spelquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik heb de geldtyfus niet
Misschien dat ik die na de vakantie haal, of tijdens op Schiphol ofzo
Maarja, zien we dan wel weer
Kijk, dat veranderd de zaakquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bomberman is 30 euro. Geen geld voor zo'n spel![]()
Wel drie versies in europaquote:Momenteel wordt Japan geteisterd door een nieuwe game-manie. In het hele land spelen duizenden mensen met virtuele puppies in een nieuwe titel voor de Nintendo DS, die waarschijnlijk een groter fenomeen zal worden dan de elektronische huisdieren uit de jaren '90.
In Nintendogs ben je de baas over een groot aantal intelligente, realistische puppies - variërend van Labrador-retrievers tot Yorkshire-terriërs - die je moet uitlaten, eten moet geven, schoon moet maken en trucs moet leren.
In het begin kies je het ras, de kleur, het geslacht en de persoonlijkheid van je puppie; daarna moet je ervoor gaan zorgen. Met het Touch Screen van de Nintendo DS kun je je hond aaien, achter zijn oren krabben, zijn poot optillen - praktisch alles wat je kunt doen met een echte hond. Met de ingebouwde DS-microfoon kun je je huisdier tevens leren om te reageren op het geluid van je stem en trucs uitvoeren, zoals 'op de rug liggen', 'bedelen', 'zitten' en nog veel meer.
Je kunt je hond trainen en deelnemen aan behendigheidswedstrijden, waarin je geld kunt verdienen voor speelgoed, voer en accessoires. Daarnaast kun je via de draadloze verbinding van de Nintendo DS de Nintendogs van anderen ontmoeten. Als je het spel in 'Blafstand' zet, keft de DS zodra je binnen het bereik van een andere Nintendog komt!
Binnen slechts 10 na de release in Japan, zijn er reeds 500.000 exemplaren verkocht. Daarnaast gaf het bijzonder gerespecteerde Japanse speltijdschrift Famitsu Nintendogs het hoogste - en meest zeldzame - eerbetoon: een perfecte waardering van 40/40. Tijdens haar bestaan heeft Famitsu een dergelijke score slechts aan vier andere spellen toegekend; de eerste keer aan The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Sinds Nintendogs in Japan is uitgebracht, is ook de verkoop van het Nintendo DS-systeem omhooggeschoten - in de week waarin Nintendogs (en tevens de nieuwe kleurenversies van de Nintendo DS) werden uitgebracht gingen maar liefst vijf keer zoveel systemen over de toonbank als normaal.
De Nintendogs-manie zal in oktober verder gaan in Europa, als er net als in Japan drie verschillende versies van het spel in de winkels zullen liggen, elk met een andere selectie puppies. De Europese collectie van Nintendogs-rassen zal binnenkort worden bekendgemaakt - dus blijf www.nintendo.nl bezoeken voor al het Nintendogs-nieuws!
Meteos is inderdaad ERG verslavend, vooral als je er wat beter in bent gewordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Je mist wel wat hoor, het is echt een superspel
Ik durf mijn ds niet aan te raken anders ben ik zo weer een uur bezig met dat spel
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem allang besteld en hij is al een week onderweg...
volgens mij mediamarkt: ¤139,-quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Waar is de DS het goedkoopst?
17% en dan al moeilijk! Dan zal het wel een heel moeilijk spel zijn om uit te spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:32 schreef BMH het volgende:
Ik zit op 17.?% in Kirby. Het spel word nu echt heel moeilijk
Mwoah, met 15 procent heb je de game al uitgespeeld, maar hij heeft 250 medailles om te verzamelen enzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
17% en dan al moeilijk! Dan zal het wel een heel moeilijk spel zijn om uit te spelen![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mwoah, met 15 procent heb je de game al uitgespeeld, maar hij heeft 250 medailles om te verzamelen enzo.
Toch maar aangeshaft? Verstandig.quote:
Kirby stiekem hebben en mij niet even showen?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:16 schreef Zartos het volgende:
[..]
Toch maar aangeshaft? Verstandig.![]()
Kirby is erg leuk; heb hem inmiddels uitgespeeld. Toch denk ik dat ik Yoshi nog meer zal blijven spelen...
Zijn op=op aanbiedingen, dus snel handelen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bomberman voor 21? Das een mooie deal.
*Memo: Bomberman bestellen
Kirby is inderdaad een topspel. Heb net Meta Knight unlocked, heerlijk die snelheid.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:16 schreef Zartos het volgende:
[..]
Toch maar aangeshaft? Verstandig.![]()
Kirby is erg leuk; heb hem inmiddels uitgespeeld. Toch denk ik dat ik Yoshi nog meer zal blijven spelen...
November toch? In amerika dan, maar daarvoor heb je een creditcard.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:48 schreef RaymanNL het volgende:
Op nintendo.nl en dan bij de Vip launch staat een interview over Animal Crossing DS, ik kan echt niet wachten op dat spel man! Het spel komt helaas pas volgend jaar uit![]()
Als je hem hebt, laat dan even weten wat je ervan vindt. Ik lees namelijk ook in reviews dat het geen topspel is, maarja aangezien het spel goedkoop is zat ik te denken om het maar te gaan kopen.quote:
Op www.nedgame.com is hij maar 15 euro. Ik kocht hem op Ebay voor 13 eurotjes.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:57 schreef lelibel het volgende:
ja ik ben er ook wel naar benieuwd eigenlijk. Hoezo is hij goedkoop dan??
Ruilen voor Sprung?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteos net een uur in de trein gespeeld, en toen had ik geen zin meer...
Als je em niet meer wil moet je het zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteos net een uur in de trein gespeeld, en toen had ik geen zin meer...
Jij hebt altijd nogal voorbarige reacties over games vind ik, altijd meteen een oordeel klaar na een uurtje spelen... En dan kom je er vaak later weer op terug onder het mom van "het is toch wel leuk". Geef een game eerst eens een kans en speel hem wat uitgebreider voor je er meteen wat over roept.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de game niet slecht hoorIk vind hem gewoon nog niet zo heel geweldig, maar dat kan nog komen.
Het zijn eerste indrukken, dat zet ik er altijd duidelijk bij. Tuurlijk kan ik van mening veranderen, dat is toch niet zo gek?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:45 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Jij hebt altijd nogal voorbarige reacties over games vind ik, altijd meteen een oordeel klaar na een uurtje spelen... En dan kom je er vaak later weer op terug onder het mom van "het is toch wel leuk". Geef een game eerst eens een kans en speel hem wat uitgebreider voor je er meteen wat over roept.
In Amerika wel, hier waarchijnlijk in November.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:58 schreef RaymanNL het volgende:
komt metroid prime hunters als in oktober uit![]()
quote:1) DS is confirmed to be the platform for D/P, and like before, both games will come out together
2) The games will be able to connect with both the GBA and GC, and the producer said they will be compatible with all the GBA games released so far (he didn't mention Colosseum and XD in particular, but it's granted that they might be too), and you can transfer all the pokemon you worked hard on in R/S/E/FR/LG to D/P (most likely there will be limitations like you can't trade before you beat something in D/P, although it isn't mentioned)
3) Neither of the three men specified the exact number of new pokemons, but they just say there will be a lot, including both pre-evo and new evo of existing pokemons
4) The new pokemons revealed so far like Munchlax and Rukario will be in the games, though they still haven't finalized how their roles will be. Corocoro's small bracket quote states that the same pokemon usually plays a different role in the movies and in the games
5) D/P takes place in a completely different new region compared with Kanto, Johto and Hoenn. However, this new region's inhabitants will certainly include existing pokemons. The Corocoro quote wonders if it will be a high-tech region like Orre in XD
6) How the opening sequence of D/P will be remains undecided. Up to R/S/E, players pick one out of three starters and add 5 more members to build their team. The three men didn't mention if this trend will change, but said everything is still under discussion
7) About the new features of DS, the producer mentioned that D/P will make use of DS's capability of linking 16 players together, and will most likely make use of the touch-screen function like Dash
8) The producer confirms that there will not be new types, but there will be new type combinations, like Rukario's steel/fighting combo type
9) Pokemon Ranger - The Path to Diamond and Pearl, will be a project released in 2006 that goes in conjunction with the new movie and anime (it doesn't mean they will come out together, just that all these new pokemon stuff will all enter the pokemon world in 2006, and complement each other). The Corocoro quote mentions that the preview of next year's movie (probably shown during movie 8) will feature this Pokemon Ranger title.
Hm, volgens mij heb ik daar sinds ik het heb niet de kans voor gehad.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kirby stiekem hebben en mij niet even showen?![]()
deze maand Nanostray, wel ff importerenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat een geweldig apperaat, nu hopen dat ze de komende jaren nog veel en vooral goede games op de DS releasen!
http://www.nintendo-europ(...)MgdrHaLv7wTulkSP3z6Iquote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef mikando18 het volgende:
[..]
In Amerika wel, hier waarchijnlijk in November.
[afbeelding]
[..]
Daar staat wel meer:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
http://www.nintendo-europ(...)MgdrHaLv7wTulkSP3z6I, hier staat 10.2005
![]()
Zoek de fout.quote:Help Samus Aran terwijl hij het op moet nemen tegen zes dodelijke rivalen in een race om oude artefacten, die de ondergang van het heelal zouden kunnen inluiden.
Hijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:53 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Daar staat wel meer:
[..]
Zoek de fout.
Gaat dat wireless nou werken met een iets ander protocool dan WiFi?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:09 schreef RaymanNL het volgende:
Geluikkig, nintendo komt zelf met een USB WiFi Stickie![]()
neej hoor, maar Nintendo komt gewoon zelf ook met een sticky, waarschijnlijk met software voor je PC waardoor je van je PC simpel een router kan makenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Gaat dat wireless nou werken met een iets ander protocool dan WiFi?
Of zou een standaard wireless routertje ook voldoen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Phoenix Wright komt trouwens in een SE in Japan uit. Mét speciale stylus:
[afbeelding]
Die Stylusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Phoenix Wright komt trouwens in een SE in Japan uit. Mét speciale stylus:
[afbeelding]
Ah das mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
neej hoor, maar Nintendo komt gewoon zelf ook met een sticky, waarschijnlijk met software voor je PC waardoor je van je PC simpel een router kan maken![]()
http://ds.advancedmn.com/article.php?artid=2295quote:The company responded rather vaguely. "I couldn't think of anything new to say about the prospect of PD on the DS, so I passed it over to the handheld team, who couldn't think of anything new to say either: "It would be cool to do a version of PD on the DS, who knows, we might even do it one day!""
Bron?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
neej hoor, maar Nintendo komt gewoon zelf ook met een sticky, waarschijnlijk met software voor je PC waardoor je van je PC simpel een router kan maken![]()
Oud. Check de mailbag op de rare site. Ergens in 2004 heeft rare dit al besproken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef mikando18 het volgende:
Perfect Dark naar de DS?
[..]
http://ds.advancedmn.com/article.php?artid=2295
bronquote:Het spel stond op 15 september, maar de precieze datum is eindelijk vrijgegeven. Kijk snel verder voor de datum.
Castlevania: Dawn of Sorrow is een opvolger van de GBA titel Castlevania: Aria of Sorrow. Het oude bekende 2D concept blijft behouden en nu zit er eindelijk, dankzij de twee schermen, een handige kaart in en zal het touch screen ook op vele leuke manieren gebruikt worden. Het belooft dus een mooie klassieke Castlevania titel te worden waar de fans op zaten te wachten.
Castlevania: Dawn of Sorrow stond eerst op 15 september voor Europa, maar Castlevania fans kunnen hun kleurkalender zelfs iets inkorten want het spel verschijnt twee weken eerder, want Castlevania: DoS staat nu op 1 september. Dat wordt de eerste van de maand rennen naar de winkels voor de Castlevania fans!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Xrenity het volgende:
Op de Europese Release van de PSP komt Nintendo met Castlevania
[..]
bron
Er komen echt te veel goede games uit
MP: Hunters
Animal Crossing
Castlevania
en later nog - Super Mario bros, Mario and Luigi, en ik vergeet vast nog heel veel
Ach jeequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Diezelfde maand ook nog Advance wars en Meteos
![]()
Van wat ik ervan weet wel toch? Anders ben je niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:53 schreef MMaRsu het volgende:
Heb vandaag Kirby en Meteos gespeeld, en ik vond Kirby eigenlijk wat leuker. Ik heb het idee dat bij Meteos het touchscreen niet echt nodig was geweest?
3:24 hier, maar dan is het ook echt paniekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff is er iemand die in Meteos in Deluge mode het langer kan uithouden dan 3 minuut 30?
hier geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef DuckyV het volgende:
Hey Fuckers, oh sorry Fokkers!
Laatst poste iemand een NL site waar je NDS Beschermhoesjes kon bestellen, om je games in te doen. Kan ff iemand die link posten?
Op de pc en consoles was NFSU 2 niet aan mij besteed, maar op de DS vind ik hem echt leuk, beste racegame die er op te krijgen is. Totdat Mario kart er is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Cheiron het volgende:
Ok. Wat is NFSU2 een kutgame zeg. Dat rijdt voor geen meter, en ik zie ook geen flikker op het schermpje. Maar over zoiets is nog heen te komen, door terug te gaan naar de winkel, en het spel te ruilen. Helaas vond de trut van de FRS het nodig om moeilijk te gaan doen: "Ja, dat het een kutgame is, is natuurlijk geen reden om te ruilen he"....
Na de vraag (die ik overigens netjes stelde), waarom de FRS niet aan waardebonnen doet bij het ruilen van een artikel kreeg ik te horen dat:"je blij moet zijn dat je het MAG ruilen", en dat ik "maar even op moest schieten".
Bij deze, stomme snol van de FRS Amsterdam Centraal, dat je in het IJ verzuipt.
Overigens ligt nu Another Code hier. Ben benieuwd..
Dit ziet er ook wel handig uit:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef DuckyV het volgende:
Hey Fuckers, oh sorry Fokkers!
Laatst poste iemand een NL site waar je NDS Beschermhoesjes kon bestellen, om je games in te doen. Kan ff iemand die link posten?
Pfffffffff, het lukt me echt niet langer ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef knater het volgende:
[..]
3:24 hier, maar dan is het ook echt paniek
Bronquote:De game bevat meer dan 30 verschillende banen, meer dan de helft van deze banen zijn echt nieuw, de overige zullen vernieuwde retro banen zijn.
In de multiplayer mode is het nu mogelijk om allemaal het zelfde karakter te kiezen. Zo is het dus mogelijk dat je een race met alleen maar Mario's ziet. Je kan de spelers uit elkaar houden doordat het mogelijk is om de namen van de spelers boven de racers te plaatsen.
De multiplayer mode zal zeer toegankelijk zijn. Acht spelers hebben namelijk maar 1 cartridge nodig om gebruik te kunnen maken van die multiplayer mode.
De online mode is iets beperkter dan we gedacht hadden, het is namelijk alleen maar mogelijk om met 4 spelers tegelijk te racen.
Mario Kart zal in ieder geval een uitgebreide Battle Mode bevatten, het goede nieuws hieraan is dat deze modus ook online beschikbaar is.
Nintendo beloofd verder dat de computer beter zal reageren, en dat het bedrijf de AI stukken beter heeft gemaakt.
Nintendo heeft ook gemeld dat het mogelijk is om tekens op de karts te zetten door middel van de stylus.
Als laatste punt is het ook mogelijk om de game via touchscreen te besturen, maar dit zal niet de basismethode zijn.
Maar hoe gaat dat spelen via internet dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe Mario Kart DS info:
[..]
Bron
Karts tunen![]()
![]()
je kunt alleen iets tekenen op je kartquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:19 schreef HomerJ het volgende:
Tunen zal wel heel beperkt zijn
Zal wel een menuutje zitten in Mario Kart me een friend list ofzow, waarbij je andere races kunt joinen, of zelf een race kunt opstarten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:28 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat spelen via internet dan?
Maar hoe kom je dan online, kan dat gewoon via je eigen wireless modem?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zal wel een menuutje zitten in Mario Kart me een friend list ofzow, waarbij je andere races kunt joinen, of zelf een race kunt opstarten.
Ja via een Draadloos router of via ditquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan online, kan dat gewoon via je eigen wireless modem?
Ik heb NSFU ook (Welke DS Game heb ik nu nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Cheiron het volgende:
Ok. Wat is NFSU2 een kutgame zeg. Dat rijdt voor geen meter, en ik zie ook geen flikker op het schermpje. Maar over zoiets is nog heen te komen, door terug te gaan naar de winkel, en het spel te ruilen. Helaas vond de trut van de FRS het nodig om moeilijk te gaan doen: "Ja, dat het een kutgame is, is natuurlijk geen reden om te ruilen he"....
Na de vraag (die ik overigens netjes stelde), waarom de FRS niet aan waardebonnen doet bij het ruilen van een artikel kreeg ik te horen dat:"je blij moet zijn dat je het MAG ruilen", en dat ik "maar even op moest schieten".
Bij deze, stomme snol van de FRS Amsterdam Centraal, dat je in het IJ verzuipt.
Overigens ligt nu Another Code hier. Ben benieuwd..
Dat online alleen maar met zijn vieren kan was op de E3 ook bekend, dat je met dezelfde characters kan vind ik wel weer een pluspunt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe Mario Kart DS info:
[..]
Bron
Karts tunen![]()
![]()
Bij welke site precies?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:52 schreef lelibel het volgende:
Ik heb ze geimporteerd die hoesjes, boven die 5 voor ¤5 zit namelijk ook nog verzendkosten van 4 euro ofzo, terwijl je bij die import ze ook voor die prijs kunt krijgen 9 voor ¤9 en dan ¤1 verzendkosten.
Als je er voor betaald: Jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef OnaNia het volgende:
Heeft dvdboxoffice een beetje snelle levering?
Maar je kunt dan wel met je DS gooien!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:29 schreef Yankee_One het volgende:
hmm ziet er niet uit om eerlijk te zijn![]()
Die dingen zijn niet duur nee, maar ik denk dat ik neit snel een hele film kijk op bijvoorbeeld een DS, ik denk ioook dat ik eerst wacht tot hij hier echt helemaal uitkomt. Verder heb ik ook niet echt films opde PC staan enzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Net m'n Movie Player binnengekregen. Slechts 12.90 dollar - incl. verzendkosten - , lekker keigoedkoop![]()
Hele films ga ik ook niet kijken denk ik. Maar zo eens een aflevering van een bepaalde serie ofzo, dat weer wel. Bovendien kunnen er op MP3's opquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:46 schreef RaymanNL het volgende:
maar ik denk dat ik neit snel een hele film kijk op bijvoorbeeld een DS, ik denk ioook dat ik eerst wacht tot hij hier echt helemaal uitkomt.
Daarom ga ik ook de Cartoon Network dinges movie player bla bla halenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hele films ga ik ook niet kijken denk ik. Maar zo eens een aflevering van een bepaalde serie ofzo, dat weer wel. Bovendien kunnen er op MP3's op
Ja, ik geloof dat ik dat was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:44 schreef DuckyV het volgende:
[..]
Nee het waren opbergdoosjes, 5 voor 5¤ en je kon ze kopen op een NEDERLANDSE site.
Terug gaan naar de winkelquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Na 3 dagen heb ik al de eerste dode pixel, is dat onvermijdelijk of zal ik ermee teruggaan naar de winkel?
Welke heb jij dan, die 9 voor 9 euro waar zijn die te krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:27 schreef lelibel het volgende:
Hoe kom je aan een movie player voor 12,50 dan?
Ik vind die hoesjes er ook niet uitzien hoor, laat maar zitten...
quote:GBA: 289 (14,025)
De gewone GBA is niet meer in productie, dus alles wat er nu nog van wordt verkocht zijn restjes die de winkels hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
![]()
Dang DS doet het met de week beter in de verkoop
maar toch is die wel het goedkoopst! (ook al vind ik de GBA zelf niet zo mooiquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:11 schreef Thomper het volgende:
[..]
De gewone GBA is niet meer in productie, dus alles wat er nu nog van wordt verkocht zijn restjes die de winkels hebben.
Ik bedoelde daarmee niet die game cases maar die hoezen voor die DS. Mocht je geïnteresseerd zijn in die game cases (die zien er hetzelfde uit trouwens als die anderen), laat maar even horen wat je mailadres is dan stuur ik dat adres door.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Welke heb jij dan, die 9 voor 9 euro waar zijn die te krijgen?
Is dat echt een leuk spel, ik stond eergister nog te twijfelen om hem te halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bomberman is binnenHierbij is Zuiderpark dus een prima besteladres geworden. Ze zijn helder in je orderstatus en als ze goede aanbiedingen hebben extreem goedkoop. Snelle levering ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |