hee daar heb ik ook vastgezetenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Je hebt helemaal geen tools nodig lelibelGewoon aantikken met je stylus is genoeg
Maar ik zit ook vast.
Ik moet dat nare muziekdoosje aanzetten met een sleutel ofzo. I just don't get it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a fool will play tricks on Angus McSix
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
hee daar heb ik ook vastgezeten
hint:Ik heb al een sleutelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De golden bird sleutel ofzo? Maar ik kan er zo weinig mee
en dat rare fotolijstje snap ik ook niet
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
nee die golden bird key is voor wat anders..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:08 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Ik heb al een sleutelDe golden bird sleutel ofzo? Maar ik kan er zo weinig mee
en dat rare fotolijstje snap ik ook niet
DS \o/quote:Japanse Hardware Sales 20 t/m 26 juni
1. Nintendo DS - 32,789 [1.035.367]
2. Playstation 2 - 28,515 [1.070.062]
3. Game Boy Advance SP - 21,904 [379.333]
4. Sony PSP - 20,862 [988.170]
5. Gamecube - 2,649 [122.421]
6. Game Boy Advance - 452 [13.426]
7. Xbox - 184 [7.825]
Ietsje verder dan jouquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef lelibel het volgende:
Waar zit je dan eigenlijk?
leg mij dat fotolijstje eens uitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:32 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik moet toch niet in al die boekenkasten gaan zoeken he?
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op je touch-screen hebt!"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
Duurtste? Zuiderpark-Computers.nl heeft de game voor 25,50, retegoedkoop.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:50 schreef madjacksss het volgende:
wat vinden mensen die Bomberman hebben er nou van?
krijgt vrij lage reviews terwijl het het duurste spel is
Ach, dat is mooi want dan ben je al deze hints en spoilers weer vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, en dan te bedenken dat ik in september pas ANother Code ga spelen
Dat lijkt me echt een coole gamequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:40 schreef Jebus het volgende:
OMG, dat advocatenspel, Phoenix Wright: Ace Attorney, ik moet het hebben!![]()
Dat dokterspel leek me ook al zo cool
[afbeelding]
Zit je ergens op een openbare plek te spelen. Moet je ineens keihard OBJECTION! schreeuwen in de microfoonquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:40 schreef Jebus het volgende:
OMG, dat advocatenspel, Phoenix Wright: Ace Attorney, ik moet het hebben!![]()
Dat dokterspel leek me ook al zo cool
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |