Jezelf terrorobbie noemenquote:
Iedere vrijdag rembrandtplein. Zoek een stuk of 25 mensen en dan zitten we er wel tussenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een nerds.
Maargoed dan kom ik deze zomer een keer naar a'dam om met jou een banaan een pilsje te drinken
Ik heb mezelf niet zo genoemd, en deze naam bestond al toen jij nog niet wist wat het fok was.quote:
Maar daar gaat het gelukkig ook om.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet zo genoemd, en deze naam bestond al toen jij nog niet wist wat het fok was.
Dos37 is gelukkig wel een kei stoere naam!![]()
![]()
Ik weet niet eens waar het fokking Rembrandtplein is manquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Iedere vrijdag rembrandtplein. Zoek een stuk of 25 mensen en dan zitten we er wel tussen.
voor mij iig nieuws en zou jij mij niet allang hebben ingehaald?quote:
Nou.. hij is dood enzo.. hij doet t nie meer..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloemsj wat heb je met je avatar gedaan?
en wat stelt deze voor
Je ligt 3500 posts voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor mij iig nieuws en zou jij mij niet allang hebben ingehaald?
quote:De NOS heeft de uitzendrechten van het WK voetbal 2010 in Zuid-Afrika verworven.
De wereldvoetbalbond FIFA heeft de rechten verkocht voor de kleine Europese landen aan de EBU, en daardoor komen de rechten voor ons land automatisch terecht bij de NOS. Er zijn aparte contracten afgesloten met Frankrijk, Groot Brittannië, Duitsland, Italië, Spanje en de landen in Scandinavië.
Het wereldkampioenschap van 2006 in Duitsland wordt ook uitgezonden door de NOS.
veelste mooi weerquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je ligt 3500 posts voor.
Ben de laatste maand niet zo van het fokken.
Zeg, waar blijft die babyquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi...straks weer ff fijn een uurtje skaten....mits droog natuurlijk !
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeg, waar ligt dat rb plein?
Sorry, kan ik echt nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Voetbalgedichten
Ga eens dichten Robbie!
Hier dondert het al een dik uur...quote:
Volg de lucht van bier, foute deo en wiet. Of de klanken van Lange Frans.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeg, waar ligt dat rb plein?
hadden we er niet een kratje bier enzo opstaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je ligt 3500 posts voor.
Ben de laatste maand niet zo van het fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |