abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28333082
quote:
KERKRADE - In Kerkrade zaten woensdagmorgen nog negen verdachten vast na de rellen die dinsdagavond uitbraken tijdens en na de voetbalwedstrijd Marokko - Nigeria. Vier van hen zouden een benzinestation in Heerlen hebben geplunderd. De anderen zijn opgepakt voor openlijk geweld en andere vergrijpen. Een woordvoerder van de politie heeft dat bekendgemaakt.

De vlam sloeg in de pan na het derde Nigeriaanse doelpunt. Aanhangers van Marokko gingen het veld op, gooiden met flessen en vernielden een groot aantal stoeltjes. In het stadion en later in het tankstation hield de politie 25 verdachten aan, vrijwel allemaal Marokkanen. De ME moest eraan te pas komen om de rust te herstellen.

Bij de politie zijn woensdagmorgen ook meerdere aangiftes binnengekomen van vernielde auto's, die geparkeerd stonden in de omgeving van het voetbalstadion in Kerkrade.
Wat een ophef een tijdje geleden werd er door Nederlandse Supporters voor miljoenen schade gezorgd tijdens Ajax - Feijnoord en er waren grote rellen .

maar nee dat mag het waren geen Marokkanen dus ze mogen rellen -

Ik keur het ook af wat de Supporters gisteren deden maar vergeet niet gisteren waren er 15000 supporters daarvan deden er tientallen mee met rellen en niet iedereen

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:13:09 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_28333136
!

"dat mag" die strafzaken lopen nu nog tegen die hooligans (terecht hoor) dus je spacet weer eens .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_28333226
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
!

"dat mag" die strafzaken lopen nu nog tegen die hooligans (terecht hoor) dus je spacet weer eens .
De OM doet zijn werk de grootste gedeelte van Nederlanders praten daar niet eens over maar als Marokkanen ( Gisteren ) iets verkeerd doen ( mag ook niet ) dan zie je elke Nederlander het veroordelen
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:17:29 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28333283
jammer weer... het ging net zo goed...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28333324
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
jammer weer... het ging net zo goed...
met wat
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:20:51 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_28333396
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Meki het volgende:

[..]

De OM doet zijn werk de grootste gedeelte van Nederlanders praten daar niet eens over maar als Marokkanen ( Gisteren ) iets verkeerd doen ( mag ook niet ) dan zie je elke Nederlander het veroordelen
Onzin, heel Nederland sprak OOK schande over die rellen bij f'noord-Ajax. En terecht natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_28333419
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:11 schreef Meki het volgende:

vergeet niet gisteren waren er 15000 supporters daarvan deden er tientallen mee met rellen en niet iedereen

Je bent niet geslaagd voor je inburgeringscursus want je kan niet tellen.

Het waren er vele, vele honderden zo niet meer dan 1000, het was voor, tijdens en na de wedstrijd, het liep op ongeveer elk vlak uit de hand, dus ga het niet zo droevig lopen relativeren alsof er allemaal eigenlijk niks aan de hand was.

Bovendien waren er destijds na Feyenoord - Neuzen direct kamervragen, vragen op gemeentelijk niveau in R'dam, grote ophef, beelden op de internetsite van de politie, opsporingsverzocht etc, dus doe nou niet alsof destijds niemand er kwaad van sprak of voor blinde vink speelde.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:22:04 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28333429
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef Meki het volgende:

[..]

met wat
met de marokkaanse relschoppertjes. ik had al even niks meer van ze gehoord.
pi_28333509
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Je bent niet geslaagd voor je inburgeringscursus want je kan niet tellen.

Het waren er vele, vele honderden zo niet meer dan 1000, het was voor, tijdens en na de wedstrijd, het liep op ongeveer elk vlak uit de hand, dus ga het niet zo droevig lopen relativeren alsof er allemaal eigenlijk niks aan de hand was.

Bovendien waren er destijds na Feyenoord - Neuzen direct kamervragen, vragen op gemeentelijk niveau in R'dam, grote ophef, beelden op de internetsite van de politie, opsporingsverzocht etc, dus doe nou niet alsof destijds niemand er kwaad van sprak of voor blinde vink speelde.
bron ????

ik heb wel een bron NOS en me vriend die daar was die zag alles met zijn eigen ogen
pi_28333567
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onzin, heel Nederland sprak OOK schande over die rellen bij f'noord-Ajax. En terecht natuurlijk.
dat is ook terecht maar ze spraken gister kijk eens Marokkanen doen weer iets verkeerd etc.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:29:11 #11
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28333700
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:11 schreef Meki het volgende:

Ik keur het ook af wat de Supporters gisteren deden maar vergeet niet gisteren waren er 15000 supporters daarvan deden er tientallen mee met rellen en niet iedereen
Ik ken diverse mensen die daar geweest zijn en die zeggen allemaal hetzelfde: honderden Marokkaanse jongens namen deel aan de rellen en van de overige Marokkanen waren er maar een paar die probeerden om de rellen te stoppen. Bovendien werden onschuldige supporters afgetuigd en dat zie je bij "gewone" voetbalrellen zelden. Of wat te denken van de plundering van diverse tankstations?

Nee, dit is het zoveelste bewijs dat er een probleem is met een relatief veel te groot deel van de Marokkaanse jongens, mocht dat niet niet al gebleken zijn uit criminaliteitscijfers. Het heeft dan ook niks met stigmatiseren te maken, al moet ik zeggen dat het uitschot dat zich gisteren misdragen heeft daar wel alle moeite voor deed. Ze wisten immers dat de tv-camera's op hun gericht waren en het hele land meekeek. Desondanks konden ze het niet laten om rotzooi te schoppen en het stigma van kutmarokkaantjes te bevestigen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:30:02 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28333719
ik vond dit ook eerlijk gezegd nou niet bepaald een risicowedstrijd. iets wat we dus voortaan bij elk marokkaans treffen gaan afvragen. zelfs als het een benefiet wedstrijd voor de aardbeving in marokko is. wij moeten nog een beetje daar aan wennen meki. sorry dat we dat niet wat sneller doen. plunderen
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:31:21 #13
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28333770
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond dit ook eerlijk gezegd nou niet bepaald een risicowedstrijd. iets wat we dus voortaan bij elk marokkaans treffen gaan afvragen. zelfs als het een benefiet wedstrijd voor de aardbeving in marokko is. wij moeten nog een beetje daar aan wennen meki. sorry dat we dat niet wat sneller doen. plunderen
En inderdaad is het bizar dat dit gebeurd is bij een wedstrijd op een JEUGDWERELDKAMPIOENSCHAP.
pi_28333776
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
dat keur ik ook niet goed

die ezels mogen ze van mij naar de vulkaan sturen
dat zijn geen mensen maar dieren

dat keur ik ook niet goed maar ik wil op 2 maten
pi_28333806
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]
Bovendien werden onschuldige supporters afgetuigd
Er werd zelfs doorgetrapt op stewards, die al uitgeschakeld op de grond lagen...
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:33:05 #16
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28333844
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Er werd zelfs doorgetrapt op stewards, die al uitgeschakeld op de grond lagen...
Precies en ook dat heb ik bij "gewone" voetbalrellen nooit gezien.
  Moderator woensdag 29 juni 2005 @ 12:34:24 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28333888
doe nou niet alsof Nederlandse hooligans niet af en toe een paar nachtjes bij de politie mogen overnachten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:35:15 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28333924
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:31 schreef Meki het volgende:

[..]

dat keur ik ook niet goed

die ezels mogen ze van mij naar de vulkaan sturen
dat zijn geen mensen maar dieren

dat keur ik ook niet goed maar ik wil op 2 maten
ok dan verwacht ik bij opsporingverzocht foto's van de raddraaiers die nog niet gepakt zijn. vies tuig.
pi_28333932
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:24 schreef Meki het volgende:

[..]

bron ????

ik heb wel een bron NOS en me vriend die daar was die zag alles met zijn eigen ogen
De NOS? ja.. dat zijn lamzakken die zulk soort dingen in de doofpot stopen...

Het is zelfs zo erg dat 2 voetbalspelers hun verlies niet meer konden bedwingen, en korte metten probeerde te maken met de Nigerianen. Dat doe je toch niet?

en trouwens en natuurlijk volledig terecht dat je het volkslied van Nigeria verpest door massaal te fluiten en boe te roepen.

Je gaat toch ook niet anno 2005 naar dat gejammer van die negers luisteren?
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:37:37 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28334010
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:35 schreef blessed19 het volgende:

[..]

en trouwens en natuurlijk volledig terecht dat je het volkslied van Nigeria verpest door massaal te fluiten en boe te roepen.
viel mij ook al zo op. ik stel voor dat marokko niet meer mee hoeft te doen met voetbal de komende jaren.
pi_28334034
Als ik zo eens de topics hierover doorlees dan weten de Marokkanen zich schuldig te maken aan een hoop dingen die je in normale rellen niet terug ziet:
- Het in elkaar slaan van vrouwen, omdat ze zwart zijn.
- Het in elkaar slaan van kinderen, omdat ze een verkeerde sjaal dragen
- Het in elkaar slaan van stewards.
- Het gezamenlijk in elkaar slaan van iemand die iets durft te zeggen van het asociale gedrag maar die verder niets te maken heeft met de rellen.

Daarnaast werd het stadion gesloopt, iets wat ik op deze schaal nog niet heel vaak heb gezien en wordt er met grote regelmaat gegooid met waterflessen e.d. er werd massaal gefloten tijdens het volkslied van Nigeria en de spelers misdroegen zich uitermate schandalig op het veld.

Schandalig gedrag en er passen slechts zware straffen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:39:11 #22
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28334053
Meki wordt met de dag meer voorspelbaar.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:41:48 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28334146
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Als ik zo eens de topics hierover doorlees dan weten de Marokkanen zich schuldig te maken aan een hoop dingen die je in normale rellen niet terug ziet:
- Het gezamenlijk in elkaar slaan van iemand die iets durft te zeggen van het asociale gedrag maar die verder niets te maken heeft met de rellen.

Daarnaast werd het stadion gesloopt, iets wat ik op deze schaal nog niet heel vaak heb gezien en wordt er met grote regelmaat gegooid met waterflessen e.d. er werd massaal gefloten tijdens het volkslied van Nigeria en de spelers misdroegen zich uitermate schandalig op het veld.

Schandalig gedrag en er passen slechts zware straffen.
en let wel! het was niet eens een risicowedstrijd. als men zo emotioneel van het spelletje wordt, kan je maar beter een stadionverbod voor spelers en supporters aanvragen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:41:53 #24
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28334148
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat is inderdaad iets wat je bij "gewone" rellen niet ziet en is veel erger dan de gebeurtenissen rondom Feyenoord-Ajax. Ik verwacht dan ook kamervragen en indien het onderzoek niet loopt foto's op internet en bij Opsporing Verzocht.
pi_28334303
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is inderdaad iets wat je bij "gewone" rellen niet ziet en is veel erger dan de gebeurtenissen rondom Feyenoord-Ajax. Ik verwacht dan ook kamervragen en indien het onderzoek niet loopt foto's op internet en bij Opsporing Verzocht.
Het gaat mij idd ook niet om de rellen an sich. Dat kan gebeuren en gebeurt ook steeds vaker maar het is vooral de manier waarop er gevochten wordt. Kamervragen lijkt me erg optimistisch. Als ik de media zo eens bekijk dan spreekt niemand er over. NOS spreekt geen enkel woord, teletekst 5 regels incl de rode kaarten, het AD enkele regels, RTL5 summier aangegeven. Kortom, het lijkt wel of niemand weet dat het zo ernstig was.

We zullen zien of dit eenmalig was of dat we zaterdag wederom rellen krijgen in Utrecht. Moet alleen Brazilie eerst nog van Marokko winnen. Brazilie weet wat t moet doen, snel scoren en ze daarna lekker irriteren.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')