abonnement Unibet Coolblue
pi_28330855

NACCERS @ FOK!
2meter3 - Bredanaar - edje34 - Helsie - Naccie - Stefkuh - Thieske - hans12581

HIJ IS TERUG!
Het seizoen 2005-2006 staat op punt van beginnen. 4 juli gaan de mannen in't geel en in't zwart voort eerst
weer het veld op en dat zal waarschijnlijk een van de drukst bezochte traingen ooit worden. Want HIJ is
terug. Pierre van Hooijdonk zal met de andere versterkingen Van Gessel, Elshot, Vidmar, Sikora, Schollen
(nu gekocht, was gehuurd) en Zwaanswijk het bagger seizoen 2004-2005, waarin NAC eindigde als 15e
en dus net buiten de NA-Competitie, snel moeten doen vergeten. In het nieuwe shirt van Quick (de witte
diagonale bies naast de zwarte is verdwenen en vervangen door enkel een zwarte bies), moet er weer
gestreden gaan worden. Nooit Ophouden Altijd Doorgaan! NOAD DUS!

DE SELECTIE - 2005-2006
Doel:
Davy Schollen, Arno van Zwam, Arjan Christianen
Verdediging:
Tony Vidmar, Kurt Elshot, Rob Penders, Benny Kerstens, Patrick Zwaanswijk, WIlmer Kousemaker
Middenveld:
David Mendes da Silva, Tamas Petö, Sander van Gessel, Niek Ripson, Arne Slot, Ron Stema, Mike Zonneveld
Aanval:
Pierre van Hooijdonk, Victor Sikora, Anouar Diba, Maceo Rigters, Julian Jenner, Eric Atuahene

NAC SITES
Officiële NAC site
Fanzine DeRat Online
B-Side Rats

Laat het seizoen maar beginnen! HUP NAC!

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28331153
Nette OP!

trouwens op prideofthesouth nu ook MSN avatars online, voor de liefhebbers.

[ Bericht 34% gewijzigd door Naccie op 29-06-2005 11:21:25 ]
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
pi_28331247
quote:
Nee da's waar.. Hiddink daarentegen ook geen Lokhoff
Nee oke, maar vind Diba nog lang niet klaar voor PSV.
Veels te wisselvallig, en meer praatjes dan echte goede wedstrijden.

Want tegen de Graaschap 'blonk ie uit', maar welke wedstrijden nog meer dan?

Dus naar mijn idee, bullshit.

Al zou ik et niet erg vinden als ie zou gaan..
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
pi_28331969
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef Naccie het volgende:
Nette OP!

trouwens op prideofthesouth nu ook MSN avatars online, voor de liefhebbers.
www.prideofthesouth.nl bedoel je denk ik? Leuke avatars idd.

Hier trouwens de MSN avatar, die ik nu als Fok Avatar heb:



[ Bericht 12% gewijzigd door Stefkuh op 29-06-2005 11:42:46 ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28332049
Haha die ja, ik denk ik zeg het maar niet .

Maargoed welke wedstrijden in de voorbereiding gaat men hier mee pakken?

Ohja, wel balen dat ik met nerds uit nog in Turkije zit

Edit; leuk gedaan
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
pi_28332174
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:40 schreef Naccie het volgende:
Haha die ja, ik denk ik zeg het maar niet .

Maargoed welke wedstrijden in de voorbereiding gaat men hier mee pakken?

Ohja, wel balen dat ik met nerds uit nog in Turkije zit

Edit; leuk gedaan
Ik wil zo veel mogelijk gaan. Khoop dat ik de eerste training ook kan. Sinds het bekend is probeer ik er niks op te plannen en nu heb ik waarschijnlijk toch geen tijd straks pleuris zooi.. ben blij iig dat ik pas in oktober op vakantie ga... hoewel ik vorig jaar zei niet meer naar Nerds uit te gaan, ga ik toch maar weer stiekem wel
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28332359
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:44 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ik wil zo veel mogelijk gaan. Khoop dat ik de eerste training ook kan. Sinds het bekend is probeer ik er niks op te plannen en nu heb ik waarschijnlijk toch geen tijd straks pleuris zooi.. ben blij iig dat ik pas in oktober op vakantie ga... hoewel ik vorig jaar zei niet meer naar Nerds uit te gaan, ga ik toch maar weer stiekem wel
Ik beek-vooruit, zundert en spanjaardsgattoernooi geloof ik.
Maar dit jaar gaan we ook gewoon winnen .

Wel balen als die gasten die altijd kaartjes regelen voor me bij Nerds uit nu allemaal sv krijgen.
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
pi_28332456
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef Naccie het volgende:

[..]

Ik beek-vooruit, zundert en spanjaardsgattoernooi geloof ik.
Maar dit jaar gaan we ook gewoon winnen .

Wel balen als die gasten die altijd kaartjes regelen voor me bij Nerds uit nu allemaal sv krijgen.
SV krijgen? je zit in Feyenoord vak? Maar dan krijgen ze toch nu juist nooit een SV? of begrijp ik je even niet
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28332501
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:53 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

SV krijgen? je zit in Feyenoord vak? Maar dan krijgen ze toch nu juist nooit een SV? of begrijp ik je even niet
Zit in R'dam op school, die gasten regelen voor mij kaartjes. Feyenoord vak dus ja. Maar het zijn soms boevjes en 2 ervan zijn op Opsporing Verzocht geweest .

Maar om het maar even on-topic te houden; wie / wat moet er nog bij, wat komt er bij. Nog enigszins anders nieuws van NAC-front?
Geruchten?
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:06:01 #10
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28332866
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:54 schreef Naccie het volgende:

[..]

Zit in R'dam op school, die gasten regelen voor mij kaartjes. Feyenoord vak dus ja. Maar het zijn soms boevjes en 2 ervan zijn op Opsporing Verzocht geweest .

Maar om het maar even on-topic te houden; wie / wat moet er nog bij, wat komt er bij. Nog enigszins anders nieuws van NAC-front?
Geruchten?
ACh ja boevjes.. ik ken er ook wel wat

Nee sorry.. jammer dat het Quincy gerucht niet lang duurde
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28334488
Hoi .

Hier Naccie die zn oude account niet meer in kan

Ik ben zelf ook wel een boevje, soms .

Messi komt trouwens naar NAC, we hadden nog wat over. 150 mlj. Koopie.

Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:53:27 #12
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28334588
Doel:
Davy Schollen, Arno van Zwam, Arjan Christianen
Verdediging:
Tony Vidmar, Kurt Elshot, Rob Penders, Benny Kerstens, Patrick Zwaanswijk, WIlmer Kousemaker
Middenveld:
David Mendes da Silva, Tamas Petö, Sander van Gessel, Niek Ripson, Arne Slot, Ron Stema, Mike Zonneveld
Aanval:
Pierre van Hooijdonk, Victor Sikora, Anouar Diba, Maceo Rigters, Julian Jenner, Eric Atuahene


Met dit elftal moet het toch zeker haalbaar zijn om bij de eerste vijf te zitten
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28334645
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:53 schreef edje34 het volgende:
Doel:
Davy Schollen, Arno van Zwam, Arjan Christianen
Verdediging:
Tony Vidmar, Kurt Elshot, Rob Penders, Benny Kerstens, Patrick Zwaanswijk, WIlmer Kousemaker
Middenveld:
David Mendes da Silva, Tamas Petö, Sander van Gessel, Niek Ripson, Arne Slot, Ron Stema, Mike Zonneveld
Aanval:
Pierre van Hooijdonk, Victor Sikora, Anouar Diba, Maceo Rigters, Julian Jenner, Eric Atuahene


Met dit elftal moet het toch zeker haalbaar zijn om bij de eerste vijf te zitten
eerste 5 kan me gestolen worden, als we mee doen aan de playoffs en we spelen daar goed kunnen we europees halen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:59:34 #14
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28334816
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:55 schreef Superheld het volgende:

[..]

eerste 5 kan me gestolen worden, als we mee doen aan de playoffs en we spelen daar goed kunnen we europees halen
Alles er niets tegen zit wel ja
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28336118
Klopt, daarom heb ik liever een 8e plaats ofzo maar goede playoffs. Waarin niets tegenzit.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28336449
quote:
Datum: 29-06-2005 Tijd: 13:20
20 Augustus: Willem II-NAC

De tweede wedstrijd van het seizoen is NAC-Willem II geworden. Die wedstrijd zou dan moeten vallen op zaterdag 20 augustus, maar uiteraard kan Talpa daar nog een stokje voor steken.
2e wedstrijd die ik mis, en weer een belangrijke.

Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:57:36 #17
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28337202
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:30 schreef Superheld het volgende:
Klopt, daarom heb ik liever een 8e plaats ofzo maar goede playoffs. Waarin niets tegenzit.
Eerste 8 moet zeker haalbaar zijn.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28337343
Ik verwacht een plek rond plek 10 voor NAC volgend seizoen, ik ben benieuwd of Pierre het waar kan maken, er wordt wel erg veel van hem verwacht.
That's all folks!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:01:50 #19
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28337370
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht een plek rond plek 10 voor NAC volgend seizoen, ik ben benieuwd of Pierre het waar kan maken, er wordt wel erg veel van hem verwacht.
Dat zal toch wel Pierre is nog steeds in vorm hoor.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28337428
Wel een goede zaak dat ze hem terug hebben gehaald.
In Turkije was hij toch aan het verpauperen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28341114
quote:
Geen De Zeeuw bij NAC

Eerst waren NAC en Go Ahead Eagles akkoord over de overgang van De Zeeuw, maar wilde NAC maar geen contact opnemen met de speler zelf. Nu is duidelijk waarom: NAC wil De Zeeuw helemaal niet kopen. En dus zal er ook helemaal geen akkoord zijn tussen de clubs. Ton Lokhoff vertelt in de VI namelijk het volgende: "Zoals het er nu voor staat komen er geen spelers meer bij."
Da's duidelijk. Zolang er geen spelers verkocht worden, zullen er ook geen spelers bijkomen.

bsiderats
Geen de zeeuw dus, en dat na een overeenkomst?
Plus geen nieuwe spelers erbij dus, das duidelijk.
quote:
Exit Marcel Koning

Marcel Koning hoeft zich niet meer bij NAC te melden. Volgens Ton Lokhoff is hij nog steeds niet hersteld van zijn vele blessures, en zal hij waarschijnlijk niet veel meer kunnen voetballen.
En dat klopt als een bus. Het is jammer, want een fitte Koning zou wel bruikbaar kunnen zijn. Wat er met zijn contract gebeurt (dat nog 1 jaar doorloopt) is op dit moment nog niet bekend.

bsiderats
Jammer voor hem, maar te vaak geblesseerd.
Houdoe.

[ Bericht 3% gewijzigd door Superheld op 29-06-2005 16:12:11 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28355909
Ja marcel Koning is een leuke gast, maar ja.. kan beter zijn restaurant/cafe in Scheveningen gaan runnen. De gast is full-time geblesseerd.. wel lekker cashen natuurlijk, maar kan me zo voorstellen dat je dat zelf ook niks vindt.

SJAKIE!!!?? Je ondertitel?

BIER & TIETEN, TIETEN & BIER!!!

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28385768
quote:
competitieprogramma bekend
Hier onder het speelplan voor het nieuwe seizoen:
zo 14/8 feyenoord - NAC
vr 19-8 NAC - stillem 2
za 27-8 sparta - NAC
zo 11-9 NAC - ado
za 17-9 nec - NAC
zo 25-9 NAC - az
vr 30-9 rbc - NAC
za 15-10 NAC - hveen
za 22-10 NAC - twente
za 29-10 rkc - NAC
za 5-11 rjc - NAC
za 19-11 NAC - utrecht
vr 25-11 NAC - grunn
za 3-12 psv - NAC
za 10-12 NAC - heracles
zo 18-12 NAC - ajax
di 27-12 vitesse - NAC
vr 30-12 NAC - rkc
za 14-1 NAC - rjc
zo 22-1 utrecht - NAC
zo 29-1 grunn - NAC
za 4-2 NAC - sparta
woe 8-2 ado - NAC
zo 12-2 NAC - feyenoord
zo 19-2 w2 - NAC
za 25-2 hveen - NAC
za 4-3 NAC - rbc
za 11-3 twente - NAC
vr 17-3 NAC - vitesse
zo 26-3 ajax - NAC
vr 31-3 az - NAC
za 8-4 NAC - nec
woe 12-4 heracles - NAC
zo 16-4 NAC - psv


Enige voorbehoudens:

- NAC - rkc wellicht niet op 30 december;
- NAC - stillem 2 wellicht niet op 19 augustus;
- aanvangstijdstippen op zondag kunnen zijn 12.30, 14.30 en 16.30
Ge-wel-dig, nog steeds veels te weinig op een zaterdagavond 19.30
Veel vrijdag, kut dag, woensdag ook leuke dag. Nee geweldig

[ Bericht 41% gewijzigd door Superheld op 01-07-2005 13:24:40 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28389094
quote:
Gudelj naar Sparta

Nebosja Gudelj heeft vandaag een nieuwe club gevonden. Het komende seizoen zal hij in het rood-wit van Sparta spelen! Da's een mooie club voor hem om zijn carriere af te sluiten. Hij zal de strijd om de linksbackpositie aan moeten gaan met een andere ras-NAC'er, Frankie Broers.
Wij wensen 'Nebo' heel veel succes bij Sparta, dat ie z'n carriere maar op een waardige manier af mag sluiten! En tot 27 augustus, als wij Het Kasteel bezoeken.
Nebo .
Succes
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:16:45 #25
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28390168
Jarenlang mag NAC-Willem 2 niet op een zaterag gespeeld worden. reden? Risico wedstrijd.. en nu mag een vrijdag wel? uh.. HUUH!!!!!!!!!!!?????????????
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28390329
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:16 schreef Stefkuh het volgende:
Jarenlang mag NAC-Willem 2 niet op een zaterag gespeeld worden. reden? Risico wedstrijd.. en nu mag een vrijdag wel? uh.. HUUH!!!!!!!!!!!?????????????
Joh, dat gaat gewoon een zondag worden.
Iig, als het aan politie Breda ligt lijkt me
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28393763
quote:
Verslag persbijeenkomst over komend seizoen

Evaluatie en plan van aanpak
Vrijdagmiddag organiseerde NAC een perslunch in de Imago Lounge van het NAC stadion, teneinde de media bij te kunnen praten over de uitkomsten van de evaluatie van het afgelopen seizoen, alsmede de verwachtingen ten aanzien van het komende seizoen. Theo Mommers en Ton Lokhoff lieten hun licht schijnen over het technisch beleid, commercie, publiekszaken en financiën.
"Het moge duidelijk zijn dat we de laatste maanden het afgelopen seizoen flink hebben geëvalueerd. Alle geledingen van NAC zijn daarbij de revue gepasseerd. Aanleiding voor die grondige evaluatie was natuurlijk vooral de slechte tweede seizoenshelft. Iedereen kan zich voorstellen dat we dat niet nóg eens mee willen maken. Uit die evaluatie bleek dat er binnen alle geledingen wel zaken waren die voor verbetering vatbaar zijn. Voor wat betreft het technische beleid, wil ik eerst wat zeggen over het werk van de technische commissie. Zoals iedereen wel weet werken we bij NAC namelijk niet met een technisch manager, maar met een technische commissie. Die commissie richtte zich de afgelopen jaren vooral op het aantrekken van jonge spelers. Dat nu is veranderd. We hebben ervoor gekozen om een balans te vinden in het aantrekken van jeugdige én ervaren spelers. Verder wilden we het aantal huurspelers drastisch verminderen. Ook daarin zijn we geslaagd. NAC gaat - naar het zich laat aanzien - komend seizoen van start met nul huurspelers.

Verder is er ook in de technische staf één en ander veranderd. Zo komt Koos Waslander fulltime in dienst van NAC als tweede assistent-trainer. Koos gaat zich daarbij vooral richten op de begeleiding van de jonge spelers. We hebben tevens een nieuwe functie in het leven geroepen: die van teammanager. We zijn blij dat we Mark Schenning bereid hebben gevonden die rol op zich te nemen. Schenning zal zich tevens veelvuldig bemoeien met NAC Opleidingen. Hij zal assisteren bij Jong NAC, alsmede de A-, B- en C-jeugd, terwijl hij ook waar nodig individuele trainingen zal geven.

Ook bij de scouting hebben we een belangrijke wijziging doorgevoerd. Sándor Popovics had de afgelopen tijd een dubbelfunctie bij NAC: hij was hoofd scouting én technisch coördinator bij NAC Opleidingen. We zijn erin geslaagd om een nieuwe hoofd scouting aan te trekken, waardoor Sándor zich vanaf heden volledig kan richten op NAC Opleidingen. De nieuwe hoofd scouting is Frans Bouwmeester. Een oude bekende van NAC en zéér goed ingevoerd in de voetbalwereld.

Er zijn ook de nodige veranderingen te verwachten op medisch gebied. Aangezien Alex Fiévez afscheid neemt als hoofd van de medische staf van NAC, zijn we met het Amfia Ziekenhuis en Medifit om de tafel gegaan om mogelijke oplossingen te bekijken. Resultaat van die besprekingen is dat we gedrieën een sportmedisch centrum gaan oprichten. Aan het hoofd daarvan zal een sportarts komen te staan, die parttime in dienst zal treden van zowel NAC als het Amfia Ziekenhuis. Dit sportmedisch centrum zal gevestigd worden in ons stadion en de sportarts zal hier dagelijks aanwezig zijn. Dit lijkt me een grote stap voorwaarts."

Doelstelling
Theo Mommers gaf vervolgens het woord aan Ton Lokhoff. De trainer hield een referaat over de aangetrokken spelers, alsmede de doelstellingen voor komend seizoen. "Wat mij opviel in gesprekken met de diverse nieuwe spelers van NAC is dat onze club een uitermate goede naam heeft in de voetbalwereld. Alle spelers toonden zich enthousiast over het feit dat wij hen benaderden om bij ons te komen voetballen. Toen Kurt Elshot bijvoorbeeld hoorde van onze interesse, was er nog maar één club waar hij naar toe wilde: NAC dus. Elshot is één van de beter rechtsbacks in Nederland, dus ik denk dat wij op onze beurt ook blij mogen zijn dat we de komende jaren over hem kunnen beschikken.

Ook Victor Sikora was dolgelukkig met de belangstelling van NAC. Hij heeft een moeilijke periode achter de rug, maar aangezien wij hem anders gaan gebruiken dan hij de laatste jaren gewend is geweest, denk ik dat we veel plezier aan hem zullen beleven. Sikora stond bij ons laatste gesprek te popelen om hier te kunnen beginnen. Over Sander van Gessel kan ik zeggen dat hij in de voetbalwereld heel goed bekend staat. Aardige vent, de laatste jaren aanvoerder bij FC Groningen geweest, hetgeen wat zegt over zijn ervaring en verantwoordelijkheidsgevoel. Van Gessel is bovendien technisch en tactisch heel sterk.

Maceo Rigters speelt natuurlijk al vanaf de winterstop bij ons. Hij kwam met een blessure, maar toen hij daar eenmaal van genezen was, toonde hij aan een sterke, snelle aanvaller te zijn met scorend vermogen. Een ongelukkig moment op de training, waarbij hij een kaakbreuk opliep, leidde er toe dat hij de laatste wedstrijden niet meer in actie kon komen. We verwachten komend seizoen veel van Rigters. Patrick Zwaanswijk zal zich pas bij de groep aansluiten wanneer we op trainingskamp naar Duitsland gaan. Hij zit nog vast in Japan, vandaar. In Zwaanswijk hebben we een goede verdediger aangetrokken. Een echte winnaar en daarvan kun je er niet genoeg hebben in je elftal.

In Tony Vidmar en Pierre van Hooijdonk hebben we twee jongens die terugkeren op het oude nest. Ik heb zelf nog met hen gevoetbald. We hebben het hier over twee zéér ervaren jongens die richting de jongere spelers voor een enorme stimulans kunnen zorgen. Arie Jonker is een speler die we eigenlijk voor Jong NAC wilden aantrekken, maar naar aanleiding van wat we van hem hebben gezien, hebben we de indruk gekregen dat hij zich wel eens heel snel kan doorontwikkelen richting de A-selectie. Om te kijken of die conclusie juist is, hebben we besloten dat hij de eerste twee weken van de voorbereiding met de A-selectie mee kan doen. Ziet het er goed uit, dan nemen we hem ook mee op trainingskamp. In Ariën Pietersma beschikken we mogelijk over de keeper van de toekomst. Hij is nog A-junior, maar hij zal komend seizoen veelvuldig onder de lat staan bij Jong NAC.

Wilmer Kousemaker hebben we al in januari bij de selectie genomen en hij heeft zich sindsdien goed ontwikkeld. Reden waarom we hem een contract hebben aangeboden. Hij kan zich nu tussen alle ervaren collega's in alle rust verder ontwikkelen. Gideon de Graaf tenslotte is een jongen die van Ajax komt, maar woonachtig is in het Belgische Kapellen. Hij zal zich in eerste instantie bij Jong NAC aansluiten.

Ik denk dat we zo over een zeer uitgebalanceerde selectie beschikken, waarmee we als doelstelling neerzetten dat we gaan voor een plaats bij de eerste negen. We willen meedoen aan die play-offs. Of we dat gaan realiseren, zal ook afhangen van factoren als blessures en schorsingen, maar ik denk dat het wel een reële doelstelling is. We willen bovendien opnieuw proberen zo ver mogelijk te geraken in de Amstel Cup."

Theo Mommers had vervolgens nog wat aardige kengetallen in petto, met betrekking tot de (versterking van de) selectie:

het gemiddelde bruto jaarsalaris is met 13% gedaald
de gemiddelde leeftijd stijgt met slechts twee maanden, van 26,3 naar 26,5 jaar
de gemiddelde contractsduur stijgt met drie maanden naar 2,5 jaar
de totale investeringssom in deze spelersgroep bedraagt 375.000 Euro
het aantal aflopende contracten per medio 2006 daalt van negen naar zeven, waarbij aangetekend dat indien Pierre van Hooijdonk en Tony Vidmar straks mochten besluiten om er nóg een seizoen aan vast te knopen, ze dat normaal gresproken bij NAC zullen doen er derhalve dan nog slechts vijf aflopende contracten zijn

Begroting
De andere punten op de agenda dan. Te beginnen bij NAC Opleidingen. Theo Mommers: "De A-jeugd is uiteindelijk nét niet gepromoveerd, de B-jeugd gelukkig wél. Dat betekent dat de B-jeugd komend seizoen uitkomt op het hoogste niveau en dat handhaving de doelstelling is. Van de A-jeugd verwachten we dat ze komend seizoen wél zullen promoveren. Verder is bij NAC Opleiding de doorstroming van het grootste belang. Wat dat aangaat, kan ik melden dat we twee spelers jeugdcontracten hebben aangeboden en dat er één speler doorstroomt naar de A-selectie. Dat is er eigenlijk één te weinig.

Met betrekking tot de afdeling Publiekszaken kan ik kwijt dat we lijken te gaan plussen waar het de verkoop van seizoenkaarten betreft, in vergelijking met vorig seizoen. We zitten nu reeds op 10.000 verkochte seizoenkaarten. Ook de Club van 1912 loopt goed. Daarvoor hebben zich al 500 supporters en 50 bedrijven aangemeld. We willen per komend seizoen wel de relatie tussen supporters en spelersgroep zien te verbeteren. Die heeft de afgelopen maanden namelijk nogal onder druk gestaan. We zijn daarover in gesprek met de Supportersraad.
In commercieel opzicht gaat het vrij goed bij NAC. We gaan vanaf heden werken met een nieuw sponsormodel. We hebben in Sunweb een nieuwe hoofdsponsor, waar we héél gelukkig mee zijn, en daarnaast gaan we werken met Businesspartners en Official Suppliers. Van het fenomeen Executive Sponsors hebben we dus afscheid genomen. Met Heja Projectontwikkeling, EDC Finance, Rüttchen, IFSP en versatel hebben we vijf nieuwe Businesspartners. Alles bij elkaar is er sprake van een inkomstenstijging van 48% in vergelijking met vorig seizoen. Daar zijn we natuurlijk heel trots op. De sponsors die afscheid hebben genomen van NAC wil ik graag bedanken voor hun inzet en bijdrage in de periode dat ze aan ons verbonden waren. Behalve naar de inkomstenkant hebben we natuurlijk ook nadrukkelijk naar de kosten gekeken. Daar wil ik één ding uittillen: voor wat betreft het wagenpark van NAC zullen de kosten komend seizoen 25% lager liggen dan vorig seizoen. Onze begroting zal voor komend seizoen uitkomen op een slordige 12 miljoen Euro.

NAC heeft nog altijd te maken met een negatief eigen vermogen. Dat is overigens wel gedaald, van 5,5 naar 4,0 miljoen Euro. Qua bedrijfsresultaat kan ik melden dat we weer winst hebben gemaakt: 6% van de omzet. De prognose voor komend seizoen ligt iets hoger dan dat percentage. Zal ook moeten, want willen we dat negatieve eigen vermogen wegpoetsen, dan zullen we winst moeten blijven maken! Punt van zorg was afgelopen seizoen nog wel onze liquiditeitspositie. Het is aan de inspanningen van Heja en Hofwegen Projectontwikkeling te danken dat alles goed is gegaan, waarvoor onze enorme dank. We hebben inmiddels wél al onze licentie weer binnen en het lijkt erop dat we voor het volgende seizoen kunnen doorgroeien naar een categorie 3-club, wat wil zeggen dat we een gezonde club zijn. We zijn er echter nog niet, ook al vanwege dat negatieve eigen vermogen, maar we zijn goed op weg om van NAC weer een gezonde, stabiele club te maken.

Tot slot nog even dit: we willen als NAC meer energie gaan steken in het zogenaamde 'maatschappelijk betrokken ondernemen'. We deden dat de afgelopen jaren al - met medewerking aan allerlei projecten op het gebied van zorg en welzijn - maar we willen méér. Wat dat betreft realiseren we ons dat we als NAC een belangrijke sociale rol vervullen in de Bredase gemeenschap. In dat kader hebben we ons gecommitteerd aan de Stichting Meer dan Voetbal en zullen we ons ook sterk gaan maken voor Teamplay, een project waarbinnen we dreigende drop-outs door middel van een stageplaats bij NAC weer gaan proberen in het juiste spoor te krijgen."

Theo Mommers sloot de perslunch af met de nieuwe slogan van NAC: "Wij zijn NAC! En we hebben zin in het komende seizoen", voegde hij er nog aan toe.

Bron: Bsiderats
Mooi verhaal er van uitgaand dat het klopt heb ik er steeds meer vertrouwen in dat we weer een gezonde middenmoter gaan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Superheld op 01-07-2005 17:21:52 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:17:47 #28
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28393863
vermeld wel voortaan even je bron,deze is nl 1 op 1overgenomen van www.bsiderats.nl
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28393964
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:17 schreef edje34 het volgende:
vermeld wel voortaan even je bron,deze is nl 1 op 1overgenomen van www.bsiderats.nl
"Onderstaande komt 1-op-1 van NAC.nl"

Anyway ik snap je punt zal het wel ff doen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:22:51 #30
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28394024
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:22 schreef Superheld het volgende:

[..]

Joh, dat gaat gewoon een zondag worden.
Iig, als het aan politie Breda ligt lijkt me
wij zijn NAC BREDA
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:28:27 #31
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_28394194
Mooie O.P.

Zoals de reacties al te lezen op Bsiderats vind ik ook dat er nog wel spelers bij moeten komen. Een aanvaller en een verdediger.

Als je weer pech hebt met blessures dan hang je weer.
Groot geworden door niet klein te blijven.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:45:17 #32
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28394646
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:22 schreef edje34 het volgende:

[..]

wij zijn NAC BREDA
Wat heeft dat er mee te maken dat stukje over de politie?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 18:58:06 #33
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28395515
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:45 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken dat stukje over de politie?
\


Nee wat Mommers zei `` WIJ ZIJN NAC BREDA``
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:40:35 #34
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28402108
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:58 schreef edje34 het volgende:

[..]

\


Nee wat Mommers zei `` WIJ ZIJN NAC BREDA``
OOh ja idd Eindelijk uitsluitsel, ik kan naar de trainign maandag ochtend! Ben benieuwd of het echt zo druk gaat worden
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28409799
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 23:40 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

OOh ja idd Eindelijk uitsluitsel, ik kan naar de trainign maandag ochtend! Ben benieuwd of het echt zo druk gaat worden
Als ik een beetje uit mn nest kan komen ga ik ook ff langs
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:23:09 #36
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28409976
Zal idd wel druk worden ik denk zo`n 200 a 250 supp
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28410037
Dat dacht ik vorig jaar ook, stond ik daar met nog geen 30 man ofzo
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:28:13 #38
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28410097
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:25 schreef Superheld het volgende:
Dat dacht ik vorig jaar ook, stond ik daar met nog geen 30 man ofzo
vind je het gek geen worstebrood en koffie aanwezig.

Ha ha ha ha
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:29:25 #39
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28410126
Traint de selectie aankomende week nog meer bij het stadion??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28410127
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:28 schreef edje34 het volgende:

[..]

vind je het gek geen worstebrood en koffie aanwezig.

Ha ha ha ha

Maargoed, het zal wel hoor. Pi-Air is natuurlijk een attractie van jawelste.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:30:41 #41
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28410157
Naar verluid heeft NAC geïnformeerd bij Feyenoord naar Leonardo. De jonge Braziliaanse aanvaller kwam het afgelopen seizoen terug van een ingrijpende blessure en speelde maar een paar wedstrijden. Leonardo verlengde vorig seizoen zij contract met Feyenoord met 1 jaar.
Of het gaat om huur of verkoop is tot op heden niet bekend.


bron:www.bsiderats.nl
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28410166
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:29 schreef edje34 het volgende:
Traint de selectie aankomende week nog meer bij het stadion??
Ik heb werkelijk geen idee, staat ook niks op NAC.nl erover.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28410183
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:30 schreef edje34 het volgende:
Naar verluid heeft NAC geïnformeerd bij Feyenoord naar Leonardo. De jonge Braziliaanse aanvaller kwam het afgelopen seizoen terug van een ingrijpende blessure en speelde maar een paar wedstrijden. Leonardo verlengde vorig seizoen zij contract met Feyenoord met 1 jaar.
Of het gaat om huur of verkoop is tot op heden niet bekend.


bron:www.bsiderats.nl
Ja, blijf maar weg.
Vind het nou geen directe versterking voor NAC en zn oude niveau heeft ie nooit meer gehaald.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:34:57 #44
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28410235
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:32 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ja, blijf maar weg.
Vind het nou geen directe versterking voor NAC en zn oude niveau heeft ie nooit meer gehaald.
niet echt nee kwam bij fey al bijna niet aan de bak,en volgens mij is hij te blessure gevoelig.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28410337
Leonardo in vorm is zeker wel een aanwinst, maar dat is 'ie al lang niet meer geweest.

Wat is eigenlijk jullie mening over Lokhoff? Ik vind hem nou niet echt een tactisch genie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 2 juli 2005 @ 12:41:38 #46
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28410363
Lokhoff is te veel een naccer om een goede trainer voor Nac te kunnen zijn,hij had beter assistent kunnen blijven.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28418173
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 12:40 schreef Suijk het volgende:
Leonardo in vorm is zeker wel een aanwinst, maar dat is 'ie al lang niet meer geweest.

Wat is eigenlijk jullie mening over Lokhoff? Ik vind hem nou niet echt een tactisch genie.
Lokhoff is geen goede hoofdcoach, meer assistent. Tactisch zeer zwak. Helaas...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:04:35 #48
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28422659
Lokhoff.. ach ja.. wat edje zegt, hij is té veel NAC'er om goede coach te zijn. Hoewel.. eigenlijk als je zo NAC'er bent had je wel eens wat woester kunnen reageren op dat drama spel van afgelopen jaar. maar Pierre zal die taken grotendeels op zich nemen komend seizoen daar ben ik van overtuigd. Komt goeedddd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28424651
Leonardo is al jaren niet meer in vorm. Als hij niet te duur is dan zou ik het risico wel nemen. Wellicht leeft hij op en dan heeft NAC er gewoon een hele goeie aan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 22:03:16 #50
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28426580
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leonardo is al jaren niet meer in vorm. Als hij niet te duur is dan zou ik het risico wel nemen. Wellicht leeft hij op en dan heeft NAC er gewoon een hele goeie aan.
Ja was wel gecharmeerd van hem.. ooit... maar aan ooit spelers heeft NAC zich al te vaak verkocht... gevalletje "lamaar"
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28426671
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:03 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ja was wel gecharmeerd van hem.. ooit... maar aan ooit spelers heeft NAC zich al te vaak verkocht... gevalletje "lamaar"
Als het niet duur is, dan kun je de gok best wagen. Wellicht met een clausule, die er in voorziet dat je hem weg kan sturen op het moment dat hij zich niet 100% inzet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:55:06 #52
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28430602
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als het niet duur is, dan kun je de gok best wagen. Wellicht met een clausule, die er in voorziet dat je hem weg kan sturen op het moment dat hij zich niet 100% inzet.
Daar heb jij weer gelijk in, maar je overschat hier wel het NAC-management.. die zjn niet zo goed in clausules afdwingen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28470715
Zo lekkere training.

Regen is zo fijn
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 4 juli 2005 @ 13:59:28 #54
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28475314
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:07 schreef Superheld het volgende:
Zo lekkere training.

Regen is zo fijn
Oh vind je? Nee ik vind regen toch wat minder

Wat een graftyfusteringpleuris weer
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 4 juli 2005 @ 14:39:21 #55
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28476762
Maandag 4 juli is gestart met het nieuwe seizoen. Per definitie een drukke dag, omdat allerlei zaken geregeld moeten worden. Zo ook het toekennen
van de individuele rugnummers aan de spelers van de selectie.
Trainer Lokhoff heeft de rugnummers voor seizoen 2005-2006 als volgt verdeeld:
1. Davy Schollen (k)
2. Kurt Elshot
3. Rob Penders
4. Patrick Zwaanswijk
5. Sander van Gessel
6. Tamas Peto
7. David Mendes da Silva
8. Mike Zonneveld
9. Victor Sikora
10. Arne Slot
11. Maceo Rigters
12. Benny Kerstens
14. Tony Vidmar
15. Anouar Diba
16. Arno van Zwam (k)
17. Pierre van Hooijdonk
19. Julian Jenner
20. Wilmer Kousemaker
21. Arjan Christianen (k)
22. Arie Jonker
23. Ronny Stam


Bron:nac.nl
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28486175
Rigters 11, straks denkt ie nog dat in de basis komt.

22 is mooi voor Arie.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28486353
Geen sterke bank. Zelfde geld voor de basis.

Lokhoff is met de winterstop weg.
  maandag 4 juli 2005 @ 19:51:02 #58
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28487114
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef gras het volgende:
Geen sterke bank. Zelfde geld voor de basis.

Lokhoff is met de winterstop weg.
we zullen zien
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28487160
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef gras het volgende:
Geen sterke bank. Zelfde geld voor de basis.

Lokhoff is met de winterstop weg.
Basis niet sterk?

Nou ik vind de basis nog best aardig voor een club als NAC.

Bank niet nee, maargoed je moet wel bedenken dat nog steeds niet alle schulden zijn weggewerkt.

Hoe denkt men overigens hoe we gaan spelen?

Ik denk een 4-3-1-2..

Schollen
Elshot - Penders - Zwaanswijk - Vidmar
Mendes - Van Gessel - Zonneveld
Diba
Van Hooijdonk - Sikora
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28487349
Ik kon helaas vanmorgen niet bij de 1e training zijn, ben wel vanmiddag even naar de training wezen kijken. Ze hadden onderling in ieder geval al aardig wat plezier. Heb de training niet afgekeken want het was echt pokke weer.
pi_28487822
Ik zie Diba gewoon als rechtsbuiten en Sikora op links. En Arie Jonker als surprise!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28492989
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zie Diba gewoon als rechtsbuiten en Sikora op links. En Arie Jonker als surprise!
Arie Jonker meteen?

Nou nou... jij durft
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 5 juli 2005 @ 00:53:15 #63
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28498967
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zie Diba gewoon als rechtsbuiten en Sikora op links. En Arie Jonker als surprise!
Alle surprises zijn welkom

En.. enof ie terug is.. Mooi hoor.. dat geel zwart

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28502423
Toen stond ie midden in het rondo-tje toch?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:34:49 #65
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28504116
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:00 schreef Superheld het volgende:
Toen stond ie midden in het rondo-tje toch?
Ja panna
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:36:33 #66
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28504154
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef gras het volgende:
Geen sterke bank. Zelfde geld voor de basis.

Lokhoff is met de winterstop weg.
Zal wel los lopen denk ik,ligt er aan hoe ze het de eerste 3 wedstrijden doen.
Ze krijgen het wel gelijk zwaar maar daar in tegen kunnen ze zich wel bewijzen.

Pierre
Sikora
Vidmar
Rigters
Zwaanswijk
Elschot
Van Gessel

en dan de rest nog.Het zou raar moeten lopen willen ze met dit elftal de top 5 niet halen.Ik had alleen nog graag een vedediger erbij gezien en toch een andere keeper.Zo goed vind ik Schollen ook weer niet.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28504243
Vidmar schijnt echt over the hill te zijn en Zwaanswijk heb ik ook altijd overschat gevonden. Vermoedelijk weer veel tegendoelpunten voor NAC.
pi_28504586
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef edje34 het volgende:

en dan de rest nog.Het zou raar moeten lopen willen ze met dit elftal de top 5 niet halen.
Het zou mij juist verbazen als ze de top5 wel halen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:00:39 #69
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28508303
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Vidmar schijnt echt over the hill te zijn en Zwaanswijk heb ik ook altijd overschat gevonden. Vermoedelijk weer veel tegendoelpunten voor NAC.
En vergeet Schollen niet he maakt ook regelmatig fouten.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:07:41 #70
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28510961
Verder is Pierre lui, Diba een irritant ventje, Sikora een net niet Overmars, verlangen Elshot en Van Gessel na een maand toch weer naar het Noorden, vertrekt Mendes naar AZ, raakt Ronnie Stam betrokken bij een verkrachting geval, krijgt Mike Zonneveld een doodschop, wil Penders toch eigenlijk zijn aanvoerdersband terug maar krijgt hem niet en wil weg...

ff kijken.. wat kunnen we nog meer verzinnen?

ach what the hack... laat het seizoen maar gewoon komen! Azijnpissen is niet mijn hobby!

HUP NAC!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28511028
Ik kan me anders behoorlijk vinden in je analyse Stefkuh
pi_28511097
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:07 schreef Stefkuh het volgende:
Verder is Pierre lui, Diba een irritant ventje, Sikora een net niet Overmars, verlangen Elshot en Van Gessel na een maand toch weer naar het Noorden, vertrekt Mendes naar AZ, raakt Ronnie Stam betrokken bij een verkrachting geval, krijgt Mike Zonneveld een doodschop, wil Penders toch eigenlijk zijn aanvoerdersband terug maar krijgt hem niet en wil weg...

ff kijken.. wat kunnen we nog meer verzinnen?

ach what the hack... laat het seizoen maar gewoon komen! Azijnpissen is niet mijn hobby!

HUP NAC!
Lokhoff bezwijkt uiteraard in het Stammeneke aan de drank en moet met een ambulance afgevoerd worden.
Vidmar krijgt heimwee naar Australie.
pi_28511115
Mooi dat Pierre terug is in Nederland. Het Legioen zal hem ook zeer zeker hartelijk ontvangen bij Feyenoord-NAC op de eerste speeldag.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:13:07 #74
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28511152
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Thieske het volgende:

[..]

Lokhoff bezwijkt uiteraard in het Stammeneke aan de drank en moet met een ambulance afgevoerd worden.
Vidmar krijgt heimwee naar Australie.
Maceo Rigters gaat op Jamaica op zoek naar zijn Rasta kapsel
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28511342
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef Kaap het volgende:
Mooi dat Pierre terug is in Nederland. Het Legioen zal hem ook zeer zeker hartelijk ontvangen bij Feyenoord-NAC op de eerste speeldag.
het legioen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:49:43 #76
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28512361
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:07 schreef Stefkuh het volgende:
Verder is Pierre lui, Diba een irritant ventje, Sikora een net niet Overmars, verlangen Elshot en Van Gessel na een maand toch weer naar het Noorden, vertrekt Mendes naar AZ, raakt Ronnie Stam betrokken bij een verkrachting geval, krijgt Mike Zonneveld een doodschop, wil Penders toch eigenlijk zijn aanvoerdersband terug maar krijgt hem niet en wil weg...

ff kijken.. wat kunnen we nog meer verzinnen?

ach what the hack... laat het seizoen maar gewoon komen! Azijnpissen is niet mijn hobby!

HUP NAC!
Lokhoff kan beter met Pierre het Stammeneke overkopen.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28512750
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:07 schreef Stefkuh het volgende:
Verder is Pierre lui, Diba een irritant ventje, Sikora een net niet Overmars, verlangen Elshot en Van Gessel na een maand toch weer naar het Noorden, vertrekt Mendes naar AZ, raakt Ronnie Stam betrokken bij een verkrachting geval, krijgt Mike Zonneveld een doodschop, wil Penders toch eigenlijk zijn aanvoerdersband terug maar krijgt hem niet en wil weg...

ff kijken.. wat kunnen we nog meer verzinnen?

ach what the hack... laat het seizoen maar gewoon komen! Azijnpissen is niet mijn hobby!

HUP NAC!
Zwaanswijk stikt nog in zijn laatste portie sushi!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:23:29 #78
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28518008
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:19 schreef Thieske het volgende:

[..]

het legioen
idd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28521594
Pi-Air gelijk aanvoerder. Handig, zo'n verlengstuk van de coach.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:13:59 #80
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28521656
Beter
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:14:30 #81
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28521681
Jup goeie zet van Rob Penders (die hem uit zichzelf heeft afgestaan)
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28521750
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:09 schreef MaxPower het volgende:
Ik kan me anders behoorlijk vinden in je analyse Stefkuh
Dat over Diba klopt wel. Misschien scheelt het dat Pierre er nu bij is en Ali B weg is. Diba was toch een beetje een meelopertje van Ali B.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:20:24 #83
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28521901
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:14 schreef Stefkuh het volgende:
Jup goeie zet van Rob Penders (die hem uit zichzelf heeft afgestaan)
typisch Rob he klasse man

Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:52:04 #84
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28523016
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat over Diba klopt wel. Misschien scheelt het dat Pierre er nu bij is en Ali B weg is. Diba was toch een beetje een meelopertje van Ali B.
Wat weet jij dat goed als Bosschenaar

Maar je hebt wel gelijk ja. En naast Ali B is ook Barakat weg die het groepje compleet maakte. Hopefully krijgt Pierre Diba weer in't gareel.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28523464
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:52 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Wat weet jij dat goed als Bosschenaar

Maar je hebt wel gelijk ja. En naast Ali B is ook Barakat weg die het groepje compleet maakte. Hopefully krijgt Pierre Diba weer in't gareel.
Ik weet alles.

Waar is Barakat heen? Wel gunstig voor NAC dat Ali B. weg is. Hij had geen beste invloed op Diba, in potentie toch best een aardige voetballer. Nu krijgt hij te maken met Pi-Air als onbetwiste leider op het veld en buiten het veld en dan zal dat gekloot toch wel afgelopen zijn.

Vidmar en Zwaanswijk vind ik trouwens wel mindere aankopen. Puur op "naam" gehaald. Vidmar was reserve bij Swansae City en Zwaanswijk was bij Utrecht al erg overschat, die zal in de Japanse 2e divisie vast niet beter zijn geworden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28535036
Die laatste twee zijn nuttig om erbij te hebben, wereldvoetballers zijn het niet natuurlijk. Ze kunnen wel zorgen voor meer rust achterin. Daar schortte het vorig seizoen nog wel eens aan.
That's all folks!
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:08:10 #87
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28542231
Voor Mike Zonneveld dreigt een lange schorsing. De KNVB wil de middenvelder een half jaar schorsen vanwege het gebruik van een verboden middel. De speler lijkt de dupe te worden van een 'administratieve fout' van NAC Breda.
Zonneveld werd op 6 febuari positief bevonden voor het gebruik van Salbutamol. Dat is een stof die is verwerkt in het door astmapatiënten veel gebruikte Ventolin. Zonneveld neemt dat al vanaf zijn jeugd en heeft tijdens keuringen en dopingcontroles altijd aangegeven het middel te gebruiken.

Sinds december 2004 zijn de internationale dopingregels voor bijvoorbeeld het gebruik van Salbutamol veranderd. Voor het gebruik ervan moet dispensatie worden aangevraagd. Zonneveld moest dat doen bij het NeCeDo, het Nederlands Centrum voor Dopingvraagstukken. Maar dat deed zijn club, NAC, nogal amateuristisch.

NAC probeerde op 4 februari via de website van het NeCeDo de dispensatie aan te vragen. Maar vanwege 'technische problemen' lukte dat de Bredanaars niet. Drie dagen later, op 7 februari, slaagde NAC er wel in en kreeg Zonneveld voor twee jaar dispensatie. Op 6 februari werd hij echter gecontroleerd en betrapt na het bekerduel met FC Utrecht.

De aanklager van de KNVB heeft Zonneveld een schikkingsvoorstel gedaan van zes maanden. De 24-jarige Leidenaar gaat hiermee niet akkoord en heeft al een verweerschrift ingediend. Over twee tot drie weken verwacht NAC uitsluitsel.

Zijn club neemt de schuld op zich en steunt Zonneveld. 'Wij vinden dat hier misschien sprake is van een administratieve fout aan onze kant', vertelt directeur Theo Mommers op de website van NAC. 'Je kunt de jongen niet eerst betichten van dopinggebruik, om hem vervolgens gewoon dispensatie te verlenen. En na een eventuele schorsing zal Mike het middel gewoon gebruiken en er mee voetballen

Bron: vi.nl
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28542367
Het is werkelijk waar niet te geloven.... Hebben ze bij de KNVB nou echt niks beters te doen?

Bevestigd maar weer eens dat het gewoon een stel machtsgeile mannetjes zijn die het leuk vinden de baas te spelen. Als ik ooit nog eens dictator wordt weet ik waar ik mijn ondergeschikten kan halen ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:14:17 #89
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28542436
KNVB!

Wel foutje van NAC overigens maar...

KNVB!!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:16:02 #90
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28542497
Idd typisch de KNVB of ze niks beters te doen hebben.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28542517
Foutje van NAC misschien, maar dit is gewoon regeltjes neuken... Ik heb niks met NAC, maar dit is gewoon te triest voor woorden van de KNVB. Benieuwd of ze ook zo resoluut zouden zijn als het om een international ging 2 weken voor het WK...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28544315
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Foutje van NAC misschien, maar dit is gewoon regeltjes neuken... Ik heb niks met NAC, maar dit is gewoon te triest voor woorden van de KNVB. Benieuwd of ze ook zo resoluut zouden zijn als het om een international ging 2 weken voor het WK...
Tuurlijk niet.

Sowieso iemand van de top 4 niet.
KNVB
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:03:30 #93
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28546186
Woensdag 6 juli 2005 - DE SUPPORTERS liepen nog net niet in polonaise achter Pierre van Hooijdonk aan op de eerste training van NAC deze week. Maar de sfeer onder de aanhang is euforisch, de verwachtingen hoog. En ook de op het oude nest teruggekeerde topspits deed niets om het enthousiasme te temperen. „De selectie is van hoog niveau, dus ik ben ervan overtuigd dat we de doelstellingen gaan halen“, verklaarde hij zonder een zweem van twijfel, terwijl de fans zongen dat niemand dit seizoen in Breda gaat winnen.

Blijde verwachtingen, ze horen bij de voetbalwereld, aan de start van een seizoen tenminste. Maar het zou een stuk verstandiger zijn om eerst eens met de voet op de rem te gaan staan. Dit jaar won na de winterstop namelijk bijna iedereen in Breda. Buiten kijf staat dat de club in de zomer goede zaken deed. Niet alleen financieel door vrijwel uitsluitend transfervrije spelers te halen.
Ook sportief is de sprong voorwaarts groot, met ervaren winners als Victor Sikora en Sander van Gessel in de selectie. Maar daarmee verander je een ploeg, die twee maanden terug nog sportief failliet was, niet ineens in een soepel draaiende machine.
Alle euforie drijft toch vooral op de terugkeer van Van Hooijdonk. Een ervaren international inlijven, een Bredanaar die uit clubliefde zijn laatste seizoenen als speler bij NAC wil slijten: da’s gewoon een erg goede zet van de clubleiding.

Een niet te missen buitenkansje, maar je kunt wel vraagtekens zetten bij de beslissing om ook de speelwijze af te stemmen op de komst van een 35-jarige spits met een eenjarig contract. In het beleidsplan ligt immers de doelstelling verankerd om met vleugelaanvallers te spelen. Ook de scouting speurt vanuit die wetenschap de velden af.
Nou roepen trainers altijd dat voetbal niet draait om systemen maar om de juiste veldbezetting. Zal best, maar meestal zoek je bij een bepaald systeem specifieke spelers. Met de komst van Van Hooijdonk draait NAC die werkwijze om en mocht een buitenspeler als Yuri Cornelisse deze zomer vertrekken naar Groningen. De korte termijn lijkt voor de lange termijn te gaan en dat moet géén nieuw beleid worden.

Een andere doelstelling uit het beleidsplan is om eigen jeugd in het eerste elftal te krijgen. Het aantrekken van ervaren jongens blokkeert echter de progressie van spelers als Benny Kerstens en Ronnie Stam.

Het is allemaal overigens best te begrijpen: na een rampzalig seizoen snakken club en supporters naar succes. Dan kies je eerder voor ervaring, eerder voor de korte termijn.

Prima, maar schreeuw niet van de daken dat je in principe 4-3-3 wilt spelen. Schreeuw evenmin dat je de play-offs wilt halen. Ambitie is mooi, maar bescheidenheid is nog mooier na een jaargang als de vorige.

Het maakt de druk voor Ton Lokhoff en zijn mannen alleen maar groter. Terwijl deze ploeg juist behoefte heeft aan rust en tijd, om naar elkaar toe te kunnen groeien. Bovendien is de selectie nog steeds smal, zeker kwalitatief. Als iedereen fit is én blijft, kan de formatie in de grote middenmoot tussen de plekken zes en twaalf meestrijden. Dát is een realistische doelstelling voor een club, waar nog niet iedereen zich realiseert dat men vorig seizoen ontsnapt is aan degradatie. Geef dit nieuwe NAC nou eerst eens wat tijd om op stoom te komen. Die polonaise achter Pierre, dat kan altijd nog als het inderdaad goed blijkt te gaan.


Bron Bsiderats
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:23:43 #94
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28558441
De KNVB ziet af van een schorsing tegen Mike Zonneveld vanwege dopinggebruik. Hoewel NAC vreselijk dom en laks heeft gehandeld in deze zaak, is het voor Zonneveld natuurlijk wel een opluchting.
De KNVB ziet (terecht overigens) af van het schorsen van Zonneveld. De speler gebruikt de medicijnen tegen Astma al sinds jaar en dag. Het zou vreemd zijn hem nu eerst een half jaar te schorsen om hem daarna vrolijk verder te laten spelen met hetzelfde medicijn, waar hij inmiddels dispensatie voor heeft gekregen. De schorsing zou gebaseerd zijn op de wedstrijd tegen FC Utrecht op 6 februari


Bron:Bsiderats
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28559195
En terecht, hier moet je geen zaak van maken.
That's all folks!
pi_28559233
breda jammer dat het met die voetbalploeg van ons nooit wat zal worden
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28559352
Gerechtigheid
pi_28579334
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:49 schreef djenneke het volgende:
breda jammer dat het met die voetbalploeg van ons nooit wat zal worden
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:40:11 #99
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28579579
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:49 schreef djenneke het volgende:
breda jammer dat het met die voetbalploeg van ons nooit wat zal worden
Maken wij nog mee dat Nac kampioen word??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28580231
Zo.. wat heb ik zin in het komende weekend!
Zaterdag naar Zevenhoven, NAC aanmoedigen bij de 1e oefenpot.
en zondag lekker door Breda banjeren op de fandag
- NAC Breda -
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:28:53 #101
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28582537
Zaterdag moet ik helaas laten gaan, zondag uiteraard wel avn de partij en de 1 euro goedkopere kaartjes voor Beek Vooruituit zijn al binnen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28584747
Beek vooruit ben ik helaas niet bij... ga dan naar U2. ook leuk
- NAC Breda -
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:38:48 #103
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28585067
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Ritchie het volgende:
Beek vooruit ben ik helaas niet bij... ga dan naar U2. ook leuk
Ah U2 in de Amsterdam Arena.. wat zal ik zeggen.. sterkte?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28588220
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef Stefkuh het volgende:
Zaterdag moet ik helaas laten gaan, zondag uiteraard wel avn de partij en de 1 euro goedkopere kaartjes voor Beek Vooruituit zijn al binnen
Mijne ook
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:13:31 #105
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28591221
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Superheld het volgende:

[..]

Mijne ook
Wordt lekker druk, lekker weer weer alst goed is
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:14:03 #106
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28591234
smaakt het bier beter.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:19:46 #107
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28591410
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:14 schreef edje34 het volgende:
smaakt het bier beter.
En dan jullie "oooooooooooooooooohh" en dat applaaus voor die BAGGER!!!!

Oh wacht ik las enkel je ondertitel

Bier smaakt dan zeker beter ja Let the sun shine!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28634647
Waar ligt zeven-nog wat waar we tegen moeten voetballen eigenlijk?

Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:49:05 #109
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28641683
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 20:08 schreef Superheld het volgende:
Waar ligt zeven-nog wat waar we tegen moeten voetballen eigenlijk?

Ergens bij Leiden in de buurt:

SV Zevenhoven
Stationsweg 23
2435 AN Zevenhoven
Tel: 0172-538906

Ff in routenet.nl invullen maar
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28642652
Aah laat maar, dat ga ik niet redden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:29:37 #111
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28642929
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:20 schreef Superheld het volgende:
Aah laat maar, dat ga ik niet redden.
ik ook niet daarom... jammer, mja op naar de Beek dan maar en straks nog oa Open Dag, Zundert, Spanjaardsgat, Celta genoeg te doen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28648457
Het ligt bij Alpen ad Rijn. Is voor mij vanuit Zwijndrecht een uurtje rijden ofzo.
Woehoei! heb der zin in!



oh.. en als ik dan toch met plaatjes bezig ben.. mijn tattoo:

- NAC Breda -
pi_28648796
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:29 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

ik ook niet daarom... jammer, mja op naar de Beek dan maar en straks nog oa Open Dag, Zundert, Spanjaardsgat, Celta genoeg te doen
Mijn planning ook
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:20:27 #114
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28649241
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:32 schreef Ritchie het volgende:
Het ligt bij Alpen ad Rijn. Is voor mij vanuit Zwijndrecht een uurtje rijden ofzo.
Woehoei! heb der zin in!

[afbeelding]

oh.. en als ik dan toch met plaatjes bezig ben.. mijn tattoo:

[afbeelding]
Wat betekend "BERDA" op je arm? Spelfout?

geintje, mooie tattoo!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28653042
Nice, wil ook nog een keer een tattoo.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:23:56 #116
9713 Eightball
In control.
pi_28662606
Vanmiddag even Zevenhoven - NAC (1-9) bekeken maar er is bij Nac nog een hoop werk te doen.
Ze zijn natuurlijk pas een week bezig met elkaar maar ze hebben nog geen idee wie wie is en wie waar staat of loopt.
pi_28662942
Niet zo raar als je zowat een heel nieuw team hebt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:41:31 #118
9713 Eightball
In control.
pi_28663057
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet zo raar als je zowat een heel nieuw team hebt.
Nee tuurlijk niet. Acht nieuwen toch?
pi_28663089
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:41 schreef Eightball het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. Acht nieuwen toch?
Zoiets, die moeten nog op elkaar ingespeeld raken. Plus dat het nooit slechter kan zijn dan het elftal van vorig seizoen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:09:56 #120
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28663729
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zoiets, die moeten nog op elkaar ingespeeld raken. Plus dat het nooit slechter kan zijn dan het elftal van vorig seizoen.
Dat gaat heel moeilijk worden ja idd Nette uitslag iig, morgen wat sfeer proeven
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28663869
Dadelijk op Nederland 2 een stukje over NAC in het Sportjournaal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:16:33 #122
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28663896
hoelaat??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:20:38 #123
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28663996
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:16 schreef edje34 het volgende:
hoelaat??
ja nu.. zo.. het is iig al bezig en aangekondigd.. zal wel het toetje worden.. iig Pierre 4x gescoord
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28664000
Na het NK atletiek en paardensport als ik het goed heb.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:21:39 #125
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28664023
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Na het NK atletiek en paardensport als ik het goed heb.
tja.. SS gaat het voetbal toch wat laten varen blijkbaar
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28664048
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:21 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

tja.. SS gaat het voetbal toch wat laten varen blijkbaar
Ja, als wat hobbyisten die met kogels slingeren en het NK paardenbeulen al belangrijker is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28664318
net geweest..

wat hebben 'we' een vet uitshirt trouwens, eerste keer dat ik het zag.
pi_28664330
Leuk stukje. Toch wel mooi dat ie terug is op een of andere manier. Altijd wel weer een verhaal om hem heen.

Wel raar dat SS niet al het voetbal achterelkaar uitzond. Eerst Tour, dan Goor, dan Atletiek, dan NAC. Nu moet je wel kijken
pi_28665045
SS gemist, wordt dat nog herhaald vannacht?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:05:48 #130
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28665107
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 22:32 schreef RRMH het volgende:
net geweest..

wat hebben 'we' een vet uitshirt trouwens, eerste keer dat ik het zag.
Ik lees net op Bsiderats.nl dat iedereen het een vet uitshirt vind.. nou.. IK OOK! Dat wordt dringen morgen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:06:25 #131
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28665123
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:02 schreef Superheld het volgende:
SS gemist, wordt dat nog herhaald vannacht?
Denk het wel, weet niet zeker.. ik wilde al op www.uitzendinggemist.nl kijken maar die doet het niet?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28665644
Ik vind het ook een heeeeeel mooi shirt!
Was op zich wel een leuke wedstrijd om te zien, en dat was mede door het redelijk goedkope bier

Zo... en dan nu slapen.. en morgen op et fietske vanaf Zwijndrecht naar Breda!
- NAC Breda -
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:32:30 #133
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28665964
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:06 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Denk het wel, weet niet zeker.. ik wilde al op www.uitzendinggemist.nl kijken maar die doet het niet?
Hier doet ie het wel hoor.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:44:29 #134
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28666350
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:32 schreef edje34 het volgende:

[..]

Hier doet ie het wel hoor.
Maar geen uitzening shit had mijn tv kaart het nou maar gedaan.. iemand screens van het shirt? vast niet..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 10 juli 2005 @ 00:03:33 #135
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28666965
Op zoek naar info over het uitshirt kom ik op ww.quicksoccer.com aldaar doe ik een bijzondere onthulling, Ibrahim Afellay zou toch afgelopen seizoen zijn debuut hebben gemaakt bij PSV? niets van waar.. kijkt u maar eens:

http://www.quicksoccer.com/ibrahim.html

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 10 juli 2005 @ 00:46:49 #136
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28668190
quote:
NAC: Van Hooijdonk laat zich direct gelden

9/7/2005 21:20



Pierre van Hooijdonk heeft bij zijn rentree voor NAC Breda direct van zich laten horen. De 35-jarige spits opende in het oefenduel uit met Zevenhoven (uitslag 1-9) de score en zag zijn persoonlijke teller flink oplopen.
Van Hooijdonk had ruim elf minuten nodig om de Bredase fans te laten juichen met een rake kopbal. Binnen zes minuten volgde een tweede met een schot van afstand.

Nog voor rust maakte de lange aanvaller zijn hattrick compleet, opnieuw met een schot. In de tweede helft kopte Van Hooijdonk de bal nog eens in de bovenhoek, waarna coach Ton Lokhoff hem naar de kant haalde.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28675023
quote:
Op zondag 10 juli 2005 00:03 schreef Stefkuh het volgende:
Op zoek naar info over het uitshirt kom ik op ww.quicksoccer.com aldaar doe ik een bijzondere onthulling, Ibrahim Afellay zou toch afgelopen seizoen zijn debuut hebben gemaakt bij PSV? niets van waar.. kijkt u maar eens:

http://www.quicksoccer.com/ibrahim.html

Hij debuteerde op zijn 7e. Wat een talent.

Overigens maakte hij zijn debuut in 2003/2004.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28675215
quote:
Op zondag 10 juli 2005 00:03 schreef Stefkuh het volgende:
Op zoek naar info over het uitshirt kom ik op ww.quicksoccer.com aldaar doe ik een bijzondere onthulling, Ibrahim Afellay zou toch afgelopen seizoen zijn debuut hebben gemaakt bij PSV? niets van waar.. kijkt u maar eens:

http://www.quicksoccer.com/ibrahim.html

Das mooi klote voor hem, pas 10 jaar later begint men hem te kennen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 10 juli 2005 @ 11:30:45 #139
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28676310
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij debuteerde op zijn 7e. Wat een talent.

Overigens maakte hij zijn debuut in 2003/2004.
Daar was ik idd ook al achter wist ik niet. Mja.. vraag me af wat daar fout is gegaan
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 10 juli 2005 @ 11:32:39 #140
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28676357
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28676989
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zie Diba gewoon als rechtsbuiten en Sikora op links. En Arie Jonker als surprise!
En hangen, Arie is al niet meer doelpuntloos voor zijn nieuwe club.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28677028
Ik zal em zo wel toezingen voor je MM
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28677165
Goed zo Superheld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28677205
Arie Jonker is een of andere hoofdklasseheld?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28677291
Arie komt van Katwijk en de laatste amateurspits uit Katwijk, werd ineens een hele grote.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 12:19:17 #146
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28677554
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef methodmich het volgende:
Arie komt van Katwijk en de laatste amateurspits uit Katwijk, werd ineens een hele grote.
Laten we de jongen nu geen Kuijt gaan noemen, dat legt zo'n hoge druk op

Overigens MAG ie best een 2e Kuijt worden, en als de echte dan 14 augustus ook nog eens bij Liverpool zou voetballen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28677652
Nou, zo ver is Arie nog lang niet. Langzaam brengen, veel laten leren van Pi-Air en dan kan het best wat worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 12:25:12 #148
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28677722
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, zo ver is Arie nog lang niet. Langzaam brengen, veel laten leren van Pi-Air en dan kan het best wat worden.
d'rom komt allemaal goed meej Arieke! Arie Bombarieeee en nu ga ik een aanstalte maken om richting de "NAC Fandag" - die naam blijft me irriteren somehow - te gaan...

remember De Open Dag Van NAC
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28678257
v. Hooijdonk en Kuijt vergelijken met elkaar , v. Hooijdonk staat toch echt altijd nog boven aan Kuijt.
[14.gif]
  zondag 10 juli 2005 @ 14:12:19 #150
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28680370
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:49 schreef Chen het volgende:
v. Hooijdonk en Kuijt vergelijken met elkaar , v. Hooijdonk staat toch echt altijd nog boven aan Kuijt.
Dat jullie die 2 nog met elkaar durven te vergelijken.

Pierre tig keer beter dan Kuijt.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 10 juli 2005 @ 15:59:19 #151
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28683093
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:49 schreef Chen het volgende:
v. Hooijdonk en Kuijt vergelijken met elkaar , v. Hooijdonk staat toch echt altijd nog boven aan Kuijt.
Uhm..

a) vergeleken wij NAC's nieuwste aanwinst Jonker (oud-Katwijk) met Kuijt (oud-Katwijk)
b) zijn Pierre en Kuijt beide winners, enige waarvoor ik Pierre zou kiezen is zijn vrije trap en zijn NAC hart uiteraard.
c) ja ik ben al weer terug van de OPEN DAG ja.. zo weer andee ingen te doen, maart was gezellig Pierre werd wel lichtelijk gek van de honderden foto's en handtekeningen.. althans dat denk ik, want hij blijkt maar weer prof genoeg om smileynd door te gaan.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 10 juli 2005 @ 18:49:37 #152
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28687050
hij wilde liever zo snel mogelijk naar het stameneeke zeker??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28688602
Kwam gisteravond Pierre van Hooijdonk nog tegen in een cafe in Breda,weet ff naam van het cafe niet meer,was tegenover cafe Oebele.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zondag 10 juli 2005 @ 19:56:11 #154
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28688636
Staminee ha ha ha ha is bekend bij vooral Lokhoff en Pierre.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28689023
Jah ok,we zijn daar maar ff gebleven ook de ex vrouw van Big Brother Ruud was er,haha.
We zijn nog naar Pastorietje geweest en daarna naar de Nachtwacht.
Ach wel leuk als je bekende voetballer tegenkomt.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_28693778
Heel gezellig gehad .

Alleen jammer dat ik er morgen om 7 uur uit moet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28694685
En we hebben er weer een spits bij voor komend seizoen, Vonlanthen wordt voor een seizoen gehuurd van PSV.

Lijkt me een prima speler.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:34:06 #158
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28694829
Gehuurd hmm. ja is prima... maar huren hmm...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28694966
Juist.
Huren..
Verder wel ok, maar zal niet erg veel aan spelen toe komen denk ik.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_28695028
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:34 schreef Stefkuh het volgende:
Gehuurd hmm. ja is prima... maar huren hmm...
Ik ben ook geen liefhebber van al dat gehuur maar voor Vonlanthen wil ik het wel door de vingers zien.
pi_28695044
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:39 schreef Superheld het volgende:
Juist.
Huren..
Verder wel ok, maar zal niet erg veel aan spelen toe komen denk ik.
Neem aan dat Pierre en Sikora gewoon samen in de spits spelen inderdaad.
pi_28695250
Gaat NAC niet in een 4-3-3 opstelling spelen?
That's all folks!
  zondag 10 juli 2005 @ 23:54:53 #163
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28695461
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat NAC niet in een 4-3-3 opstelling spelen?
4-4-2 zeer waarschijnlijk
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28695527
Oke, is ook wel logisch. Vorig jaar was het elftal niet in balans in een 4-3-3 opstelling.
That's all folks!
  maandag 11 juli 2005 @ 00:01:12 #165
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28695660
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, is ook wel logisch. Vorig jaar was het elftal niet in balans in een 4-3-3 opstelling.
neegoed, maar of dat zoveel aan de opstelling lag weet ik niet. Mja... 4-3-3 wordt geprefereerd en staat volgens mij zelfs als doel in de uh.. shit.. dag was te lang.. nouhja het ligt ergens vast bij NAC dat 4-3-3 de voorkeur (aanvallend voetbal) moet hebben.. ach 4-4-2 is ook prima met opkomende middenvelders.. gaat helemaal goedkomen!

en ik ga slapen.. ben oppppppppppppppppppppppppppppp
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 11 juli 2005 @ 00:06:52 #166
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28695843
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:09 schreef chelloboy het volgende:
Jah ok,we zijn daar maar ff gebleven ook de ex vrouw van Big Brother Ruud was er,haha.
We zijn nog naar Pastorietje geweest en daarna naar de Nachtwacht.
Ach wel leuk als je bekende voetballer tegenkomt.
Ik ging vroeger regelmatig met Van Burik,Zondervan,Wilnis stappen.


ben ook één keer met Van galen en Huiberts samen weggeweest.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28695879
Ging het er flink aan toe qua drank of viel dat wel mee?
That's all folks!
pi_28695972
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:54 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

4-4-2 zeer waarschijnlijk
Waarom haal je Sikora dan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:13:10 #169
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28696016
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging het er flink aan toe qua drank of viel dat wel mee?
Soms ging het er hard aan toe,vooral met de flugels.
Ik mocht destijds na elke wedstrijd (oude stadion) het spelershome zo binnen komen.
Naderhand kreeg ik van Berry Van Duuren een pasje.

Eerst daar flink drinken en daarna na het staminee,ik heb daar een keer volop ruzie gehad met Peter Remie.Scheelde niet veel of hij had echt tegen de vlakte gegaan.

Romeo Zondervan en nog een paar hadden ons uit elkaar weten te houden.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28696160
Haha, mooie verhalen. Maar hoe ken je die jongens zo goed?
That's all folks!
  maandag 11 juli 2005 @ 00:24:40 #171
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28696299
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, mooie verhalen. Maar hoe ken je die jongens zo goed?
Ging vanzelf leg nl makkelijk contacten.

Zo ben ik ook bezig geweest om een fanclub op terichten voor Pierre.
Maar ik kreeg het niet voor elkaar,en het was net in dat jaar dat Pierre naar Celtic ging.
Ben toen destijds op stadsradio Breda geweest voor een intervieuw.
Wel ben ik toen 2x bij Pierre thuis geweest,en bij Zondervan een stuk of 8 keer.

mocht zelfs meeeten,jammer dat er niet meer van zulke spelers zijn.

Ik mis die tijd van de oude beatrixstr en de gezelligheid in het oude spelershome.


Nu is alles véél zakelijker geworden.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28696469
En alles veel duidelijk voor mij, jammer dat het niet meer zo kan inderdaad.
That's all folks!
  maandag 11 juli 2005 @ 00:34:17 #173
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28696494
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En alles veel duidelijk voor mij, jammer dat het niet meer zo kan inderdaad.
Als er tijdreizen bestond ging ik naar die tijd terug.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28696500
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarom haal je Sikora dan?
Die speelde samen met Pierre bij Vitesse in een 4-4-2 systeem de pannen van het dak.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:37:05 #175
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28696556
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:34 schreef Thieske het volgende:

[..]

Die speelde samen met Pierre bij Vitesse in een 4-4-2 systeem de pannen van het dak.
Doelpuntenmachine komt weer op gang komend seizoen met Sikora en Pierre.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28696591
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:34 schreef Thieske het volgende:

[..]

Die speelde samen met Pierre bij Vitesse in een 4-4-2 systeem de pannen van het dak.
Da's toch al een beetje vergane glorie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28696651
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Da's toch al een beetje vergane glorie.
Is inderdaad een jaar of 5 geleden. Maar ik heb er vertrouwen in dat het dit seizoen weer gaat lopen tussen die 2.
  maandag 11 juli 2005 @ 05:45:34 #178
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28698625
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:42 schreef Thieske het volgende:

[..]

Is inderdaad een jaar of 5 geleden. Maar ik heb er vertrouwen in dat het dit seizoen weer gaat lopen tussen die 2.
Prestaties uit het verleden zijn geen garanties voor heden.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28698770
Oh ja, volgens Peto gaat ie Mendes Da Silva makkelijk uit de basis spelen .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 11 juli 2005 @ 10:48:53 #180
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28701046
quote:
Op maandag 11 juli 2005 07:22 schreef Superheld het volgende:
Oh ja, volgens Peto gaat ie Mendes Da Silva makkelijk uit de basis spelen .
Lijkt me sterk
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28701131
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:48 schreef edje34 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk
Was ook een grapje van Tamas
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 11 juli 2005 @ 10:54:35 #182
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28701185
Of hij moet weten van een definitief vertrek van Mendes, dan is de opdracht een heel stuk makkelijker.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 11 juli 2005 @ 10:56:19 #183
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28701233
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef Stefkuh het volgende:
Of hij moet weten van een definitief vertrek van Mendes, dan is de opdracht een heel stuk makkelijker.
Gaan we niet van uit.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28702802
Zo.. het was gezellig gisteren!
Lekker weer, flink wat bier en een goeie sfeer.
- NAC Breda -
  maandag 11 juli 2005 @ 12:00:59 #185
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28702858
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:58 schreef Ritchie het volgende:
Zo.. het was gezellig gisteren!
Lekker weer, flink wat bier en een goeie sfeer.
De meeste komen voor de spelers en gezelligheid maar je hebt er bij die alleen maar voor het bier komen,net of ze thuis nooit wat te drinken krijgen.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28703090
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:00 schreef edje34 het volgende:

[..]

De meeste komen voor de spelers en gezelligheid maar je hebt er bij die alleen maar voor het bier komen,net of ze thuis nooit wat te drinken krijgen.
Gezelligheid> drinken.
En ja het kan ook zonder gezellig zijn. Maar met dat weer is een biertje (of meer) wel op zijn plaats.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 11 juli 2005 @ 12:15:43 #187
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28703223
Dat wel maar ze doen net of zo`n fandag alleen maar om bier draait.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28707837
Toen ik alles had gezien ben ik op het terras gaan zitten ja! Lekker hoor

[ Bericht 3% gewijzigd door Ritchie op 11-07-2005 15:22:39 ]
- NAC Breda -
  maandag 11 juli 2005 @ 17:47:14 #189
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28712021
D'rom het was bloedheet, en ik ben niet meer van dat handtekeningen gejaag. Een paar fotootjes is wel leuk. Kzal er nog eens wat uploaden anders. Eerste ff bijkomen van alweer een druk dagje...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  maandag 11 juli 2005 @ 18:03:59 #190
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28712448
Vonlanthen definitief 1 jaar gehuurd door NAC. Geen constructies verder (zijn contract schijnt ook nog door te lopen, dus dat zou zoiezo maar weinig optie geweest zijn). Hoewel ik geen fan ben van huren mag Vonlanthen dan best de enige uitzondering zijn dit jaar. Toch blijft het jammer, doet ie het straks goed wordt ie terug gehaald, doetie het minder hebben wij er zoiezo niks aan. Mja.. laat hem het dan maar 1 jaartje erg goed doen, lijkt me de beste deal.



Vonlanthen in actie voor Zwitserland
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28714679
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:09 schreef chelloboy het volgende:
Jah ok,we zijn daar maar ff gebleven ook de ex vrouw van Big Brother Ruud was er,haha.
Bibi?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 juli 2005 @ 20:56:54 #192
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28717500
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bibi?
Bibi zo heet zijn dochter zijn ex-vrouw Geertruda of Geertruida ofzo

PLEASE laat dit topic niet vergaan in een ff knuffelen topic... tijd dattie zich lekker enkel met verhuizen gaat bezig houden onze knuffelbeer Ruud
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28744103
Bekijk net het kaartje voor morgen..Volgens het kaartje hebben ze bij beek vooruit ook al een beatrix tribune
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:24:18 #194
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28756301
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:56 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Bibi zo heet zijn dochter zijn ex-vrouw Geertruda of Geertruida ofzo

PLEASE laat dit topic niet vergaan in een ff knuffelen topic... tijd dattie zich lekker enkel met verhuizen gaat bezig houden onze knuffelbeer Ruud
Het zegt toch al genoeg dat Ruud Breda's bekendste export product is
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:45:38 #195
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28756859
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Het zegt toch al genoeg dat Ruud Breda's bekendste export product is
Puh puh puh!

Vader Abraham
Sylvie Meis (dat ik het überhaupt neer zet.. )
Aukje van Ginneken (zie Sylvie)
Maxime (twas als de eerste keer, het klikte zoamar weer, de tijd stond even stil.. etc )
Abel (Joris Rasenberg)
Jeroen Blijlevens
Joep SChreuder
Chris van Nijnatten
Halve VI redactie (JEKA de gekstuh!)
Halve AD redactie (JEKA de gekstuh!)
Stefkuh (om maar met een klapper te eindigen ja )

en ik vergeet er volgens mij nog wel meer.. betere.. mja.. t'is laat
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 13 juli 2005 @ 00:46:55 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28756881
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:45 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Puh puh puh!

Vader Abraham
Sylvie Meis (dat ik het überhaupt neer zet.. )
Aukje van Ginneken (zie Sylvie)
Maxime (twas als de eerste keer, het klikte zoamar weer, de tijd stond even stil.. etc )
Abel (Joris Rasenberg)
Jeroen Blijlevens
Joep SChreuder
Chris van Nijnatten
Halve VI redactie (JEKA de gekstuh!)
Halve AD redactie (JEKA de gekstuh!)
Stefkuh (om maar met een klapper te eindigen ja )

en ik vergeet er volgens mij nog wel meer.. betere.. mja.. t'is laat
Dara hoef ik maar 1 van onze vele Bossche dingen tegenover te zetten die dit rijtje in 1 klap wegveegt,DE BOSSCHE BOL
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:26:42 #197
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28760855
Romeo die presentator van Yorin Travel
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:39:16 #198
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_28761055
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 00:45 schreef Stefkuh het volgende:

Halve VI redactie (JEKA de gekstuh!)
Onmogelijk Lees in diverse fora dat hier alleen neuzen zitten !
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:42:21 #199
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28761113
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:39 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Onmogelijk Lees in diverse fora dat hier alleen neuzen zitten !
dan niet joh...

Wat daht je van het AD? Wat een ROtterdams Dagblad is eigenlijk? t'is toch echt zo
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28761137
Sorry hoor maar om te denken dat als je Vonlanthen hebt je met Sikora achter Pierre gaat spelen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:44:33 #201
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28761154
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar om te denken dat als je Vonlanthen hebt je met Sikora achter Pierre gaat spelen?
huh wat
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28762713
Een komma her en der was geen overbodige luxe idd

Laat ik het anders zeggen: Als je 4-4-2 gaat spelen en je hebt Sikora en Vonlanthen, dan is de keuze voor de speler achter Pierre niet moeilijk...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:08:11 #203
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28762783
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Een komma her en der was geen overbodige luxe idd
Nou ik kwam opzich wel uit de zin, maar vroeg me af wie er beweerde dat met de komst van Vonlanthen, Sikora en Pierre nog steeds 100% gegarandeerd samen zouden gaan spelen?
quote:
Laat ik het anders zeggen: Als je 4-4-2 gaat spelen en je hebt Sikora en Vonlanthen, dan is de keuze voor de speler achter Pierre niet moeilijk...
Dat denk ik idd ook niet, Vonlanthen heeft aardig indruk op me gemaakt tijdens het WKonder 20 weer, maar van een Sikora in vorm ben ik ook ebst gecharmeerd. We zullen wel zien... vanavond Beek Vooruit, hopelijk speelt Vonlanthen al gelijk wat minuutjes!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28762911
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:08 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Nou ik kwam opzich wel uit de zin, maar vroeg me af wie er beweerde dat met de komst van Vonlanthen, Sikora en Pierre nog steeds 100% gegarandeerd samen zouden gaan spelen?
[..]

Dat denk ik idd ook niet, Vonlanthen heeft aardig indruk op me gemaakt tijdens het WKonder 20 weer, maar van een Sikora in vorm ben ik ook ebst gecharmeerd. We zullen wel zien... vanavond Beek Vooruit, hopelijk speelt Vonlanthen al gelijk wat minuutjes!
Sikora op ' 10' vind ik echte en zwaktebod. Sikora hoort op de vleugels of op de bank. Vonlanthen is een as-speler, dus op 9 of 10. Het is sowieso een goede voor jullie, zeker goed voor minstens 10 goals.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:59:56 #205
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28784997
Dan regel je alvast voor iedereen kaartjes, en dan ben je zo verrot dat je zelf de wedstrijd maar laat gaan... kutzooi... maargoed.. niet geweest dus, maar hoor van de rest dat het gezellig was. Wat vuurwerk, Pierre die weer 4 keer weet te scoren. Wat rommelig maar ach... de echte tests komen nog. Pierre iig 8 uit 2.. ach ja tzijn maar amateurclubs, maar is toch netjes.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28793492
hehe, slim.

Bier was kut (tap viel uit, deed het weer ff viel weer uit dus lauw bier en het was al amstel..), mn plaats was 1e helft kut.

Maargoed wel gezellig .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 14 juli 2005 @ 13:54:04 #207
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28799916
dat bedoel ik maar.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_28852975
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sikora op ' 10' vind ik echte en zwaktebod. Sikora hoort op de vleugels of op de bank. Vonlanthen is een as-speler, dus op 9 of 10. Het is sowieso een goede voor jullie, zeker goed voor minstens 10 goals.
Sikora is geen nummer 10 inderdaad. Ik denk dat hij bij NAC ook weer op de bank gaat belanden. Vonlanthen lijkt me beter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28889638
Was niet al te best in Zundert
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 20 juli 2005 @ 09:43:27 #210
124802 joupee
dat spreek je uit als zjoepee
pi_28967402
gister die pot tegen lokomotiv plovdiv was volgens lokhoff de eerste echte test.
wel gewonnen na penalty's
  vrijdag 22 juli 2005 @ 00:46:53 #211
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_29027313
Pierre heeft zijn eerste vrije trap erin (NAC-Hannover96 1-1) liggen en Davy Schollen was vanavond tegen de Duitsers de uitblinker door tijdens de strafschoppen serie de 1e 3 strafschoppen te houden. Doordat NAc de 1e 3 wél scoorde won NAC dus met 3-0 in penalties.

DAVY SCHOLLEN JALALAAALLAAAAAAAAAAAA
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29027461
Hij was ook niet voor niks vaak winnaar van de save van de week. Oog voor stijl heeft hij zeker.
That's all folks!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 01:14:44 #213
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_29027847
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij was ook niet voor niks vaak winnaar van de save van de week. Oog voor stijl heeft hij zeker.
Klopt, maar goed.. als je 100 schoten op doel krijgt per wedstrijd zit daar elke week wel wat leuks tussen maar moet zeggen dat hij steeds sterker wordt
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 08:06:25 #214
124802 joupee
dat spreek je uit als zjoepee
pi_29031132
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 00:46 schreef Stefkuh het volgende:
DAVY SCHOLLEN JALALAAALLAAAAAAAAAAAA
er staat eeen bels in de goal... jala een bels in de goal
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:58:55 #215
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29032532
Komt door die Extran dat Davy de pingels stopten
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_29047505
Hopen voor NAC dat Schollen beter gaat keepen dit seizoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29047970
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Hopen voor NAC dat Schollen beter gaat keepen dit seizoen.
Beter dan wat?
- NAC Breda -
pi_29048276
Dan vorig seizoen... Is wel wat gegroeid, maar nog geen topper.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29048419
Is een prima keeper voor een club als NAC.
That's all folks!
pi_29048459
Mijn NAC-collega zei dat ze altijd met angst en beven voorzetten vanaf de flanken aan zagen komen.... In Engeland zouden ze Davy "Dracula" hebben gedoopt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29051540
In het begin van het seizoen wel, hoe verder het seizoen naderde hoe beter het ging.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_29051891
heel veel mensen beoordelen Schollen op het begin van het seizoen. Maar hij is tijdens het seizoen is hij echt gegroeid.
- NAC Breda -
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:58:41 #223
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_29052385
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Dan vorig seizoen... Is wel wat gegroeid, maar nog geen topper.
Want jij keek elke week een wedstrijd? Schollen was zwaar onzeker het eerste half jaar, is daarna zoiezo sterk gegroeid en zowat de enige stabiele positieve factor in het überslechte elftal geworden. Als het verder gewoon lekker gaat draaien bij NAC, wil ik de Schollen-critici nog wel eens horen straks.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:08:48 #224
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29058483
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Dan vorig seizoen... Is wel wat gegroeid, maar nog geen topper.
Idd vond Schollen vorig seizoen een van de minderde keepers die NAC ooit heeft gehad.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_29062335
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:58 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Want jij keek elke week een wedstrijd? Schollen was zwaar onzeker het eerste half jaar, is daarna zoiezo sterk gegroeid en zowat de enige stabiele positieve factor in het überslechte elftal geworden. Als het verder gewoon lekker gaat draaien bij NAC, wil ik de Schollen-critici nog wel eens horen straks.
Dan zeg je dus hetzelfde als ik wat net schreef.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29062451
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:39 schreef Ritchie het volgende:
heel veel mensen beoordelen Schollen op het begin van het seizoen. Maar hij is tijdens het seizoen is hij echt gegroeid.
Schollen was bij St Truiden altijd een prima keeper, bij NAC herkende ik hem niet meer terug, zeker in het begin van het seizoen niet. Volgens mij gaat dat helemaal goed komen met Schollen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29090593
mooi, volgend oefenmatchje van ons (cercle) is tegen NAC, eens zien wat we ervan terecht brengen.
vermoedelijke opstelling:
**************VandenDriessche**************
Svetlicic*****Dewulf*****Viane*****VanMol
***********Milosevic********Grondin**********
Slovic************Meyssen*************Pinas
********************Kelver**********************

ofwel Milosevic tegen een aanvaller: Pivaljevic of Roiha
Of Van Mol eruit en er Miskovic in zetten, maar dat heeft geen nu aangezien Misko Linkerflank is.
Anyway, nog veel werk tegen 5 Augustus
  zondag 24 juli 2005 @ 18:50:03 #228
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29090904
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Schollen was bij St Truiden altijd een prima keeper, bij NAC herkende ik hem niet meer terug, zeker in het begin van het seizoen niet. Volgens mij gaat dat helemaal goed komen met Schollen.
Bij andere clubs spelen de spelers die Nac koopt altijd beter.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_29092146
Sikora zal wel de eerste zijn die dat omdraait toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 juli 2005 @ 19:32:00 #230
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29092262
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Sikora zal wel de eerste zijn die dat omdraait toch?
zal toch wel,verwacht er in iedergeval veel van
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_29210586
zo.. de SCC is binnen hoor!
Van mij mogen we beginnen
- NAC Breda -
pi_29260571
Mijn SCC ook.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_29334124
Zal ik ook dit topic als nieuwe user eens bekijkenn.Mooi hoorr
Veel NACforum users ook heb ik het idee?,en zie ik daar DE Ed ?

Njaa,ik ben er tegen feyenoord niet bij ivm vakantie in Renesse (kutexcuus) maar tegen w2 natuurlijk zekerwel!
pi_29408840
Nog mensen die zaterdag afzakken naar het zuiden? Ik ga zelf wel even een kijkje nemen
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:30:46 #235
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29417847
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:57 schreef pimmeke076 het volgende:
Zal ik ook dit topic als nieuwe user eens bekijkenn.Mooi hoorr
Veel NACforum users ook heb ik het idee?,en zie ik daar DE Ed ?

Njaa,ik ben er tegen feyenoord niet bij ivm vakantie in Renesse (kutexcuus) maar tegen w2 natuurlijk zekerwel!
bedoel je mij??


ontopic:Jammer gisteren 1-2 verloren tegen celta??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:11:39 #236
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29427897
Adnan "Meine mutter hat haarige arschbacken" Barakat: 'Waarom ben ik uitgefloten?'
Adnan "Arschficker" Barakat is door NAC voor één stutzen aan FC Eindhoven verhuurd. Na dit seizoen is hij transfervrij. Barakat is blij met zijn nieuwe club, maar kijkt tevens met veel genoegen terug op zijn hängetitten bij NAC. "Het is écht mijn clubje geworden! Ik snap zungenkussen niets van de kritiek die altijd over me is uitgestort."

Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:14:55 #237
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29427943
KUT! Niks geen treincombi voor ons, maar 'gewoon' met de bus naar De "Blödes arschloch" Kuip. Er pimmelsaugen blijkbaar niet genoeg politiemensen opgeroepen faustficken, en dus is een treincombi van de baan. Waar dan dat grote verschil en bus- en trein zit, is niet geheel duidelijk, magoed. Erg jammer, want de kans op treincombi leek erg groot!
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_29439618
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:14 schreef edje34 het volgende:
KUT! Niks geen treincombi voor ons, maar 'gewoon' met de bus naar De "Blödes arschloch" Kuip. Er pimmelsaugen blijkbaar niet genoeg politiemensen opgeroepen faustficken, en dus is een treincombi van de baan. Waar dan dat grote verschil en bus- en trein zit, is niet geheel duidelijk, magoed. Erg jammer, want de kans op treincombi leek erg groot!
Zet je er volgende keer gewoon ff bij waar je het vandaan hebt gejat?
Dit is van de BsideRats gecopy/paste.
- NAC Breda -
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:03:47 #239
3455 Helsie
Proud to be
pi_29439708
Mijn scc is ook binnen
Vak F6 de geksteeee
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_29441257
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:03 schreef Helsie het volgende:
Mijn scc is ook binnen
Vak F6 de geksteeee
En jij had ook zo dicht mogelijk naar F5 gevraagd? Had ik gedaan iig maar nog niet binnen.

En Ricthy niet zo pietluttig hoor

edit: Ah ik zie nu pas het is letterlijk copy past maar dan met wat aanpassingen.. ja.. ik snap je punt
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29442103
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 09:03 schreef Helsie het volgende:
Mijn scc is ook binnen
Vak F6 de geksteeee
Vak G zwaait naar F6
- NAC Breda -
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:02:23 #242
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29442386
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:54 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Zet je er volgende keer gewoon ff bij waar je het vandaan hebt gejat?
Dit is van de BsideRats gecopy/paste.
sorry hoor Bron www.bsiderats.nl


zo beter jongen??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:00:17 #243
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_29628921
GVD krijgt Pierre een vrije trap schiet hij tegen de muur.Fey daar in tegen scoort uit een vrije trap.

Klote zooi
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_29662601
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:00 schreef edje34 het volgende:
GVD krijgt Pierre een vrije trap schiet hij tegen de muur.Fey daar in tegen scoort uit een vrije trap.

Klote zooi
Ja raar, wetende dat ie als enige van de selectie in een Mercedes van een ton rijdt, waarom voert ie zijn kunstje dan niet uit als het moet? Ik kwam even langs om mijn verontwaardiging uit te spreken over al dat goud rond Pierre. NAC werd toch in leven gehouden door Breda, waarom dan Pierre alvast behangen?
pi_29662653
Die reclame van Sunweb vond ik wel lachen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29662861
wat was het geweldig slecht gisteren... geen hap was er verandert vergeleken met vorig seizoen, behalve de spelers dan... volgens mij (ik zal vrijdag nog even afwachten) wordt het gewoon eens tijd dat Lokhoff in gaat zien dattie geen elftal kan motiveren... naderhand weer dat gesufkut van Ton. Het was een geweldige speler, maar gewoon een dramatische trainer... En die spelers moet peper in hun reten worden gestopt... je kan nog zoveel aankopen als je geen inzet in een elftal krijgt wordt NAC inderdaad de verrassing dit jaar ja...

..door te degraderen...

hopelijk kan deze post over 3 maanden als een lachertje worden beschouwd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29665535
Nou, ik zou er niet van opkijken hoor. Heb ze als 14e ingeschaald dit jaar in ons voorspeltopic.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29668275
Opvallend dat Zwaanswijk elke bal half of ongelukkig weet te raken, vreselijk overschatte voetballer is dat die Breda nog vele punten kan kosten!
pi_29673383
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:39 schreef Siemerink het volgende:
Opvallend dat Zwaanswijk elke bal half of ongelukkig weet te raken, vreselijk overschatte voetballer is dat die Breda nog vele punten kan kosten!
Die herstelde zich tenminste nog na rust, de rest bleef bagger. Pas toen er drie wissels waren geweest leek het even ergens op.

En trouwens met DIT team 14e eindigen zou gewoon schandalig zijn. Zet hier een goede coach achter en je hebt zat spelers die minimaal voor de playoffs kunnen gaan.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29759688
Een ongemotiveerd team tegen Feyenoord, Schollen gepasseerd, ludieke Amstel bekertjes actie.. genoeg emoties om er morgen avond een hevig avondje NAC-Willem II van te maken!

HUP NAC!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29780966
jaja.. heb der weer zin in!
- NAC Breda -
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:41:41 #252
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_29790732
maak die saaie luie ff af he, bvd
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_29812946
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:41 schreef Elvislives het volgende:
maak die saaie luie ff af he, bvd
Missie completed.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:06:46 #254
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_29813477
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Missie completed.
ja ik vond de nac fans tof in t begin, met hun massale "spreekkoren" en liederen (als we gaan enz) maar het werd na een half uur muisstil en het nivo van het voetbal was dramatisch...

toch gefeliciteerd
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_29921543
zo.. en wie gaan der allemaal naar Sparta uit zaterdag?
Ik iig
- NAC Breda -
pi_29933550
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef Ritchie het volgende:
zo.. en wie gaan der allemaal naar Sparta uit zaterdag?
Ik iig
Morgen kaartje halen
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:10:22 #257
862 Arcee
Look closer
pi_30040836
Wie is nu de basiskeeper bij NAC? Van Zwam of Schollen?
pi_30040967
Van Zwam speelt voorlopig omdat Schollen totaal uit vorm is. Voor hoe lang dat zo blijft is afwachten.....
pi_30046298
Tijdperk Lokhoff nadert zijn einde

wat een graftyfusteringzooi!!!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 28 augustus 2005 @ 12:23:04 #260
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30052646
Ik vond NAC schrikbarend slecht. Veel namen die het aardig zouden moeten doen, maar ik zag geen lijn, geen beleving, ik zag helemaal niks.
pi_30052712
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:23 schreef Stpan het volgende:
Ik vond NAC schrikbarend slecht. Veel namen die het aardig zouden moeten doen, maar ik zag geen lijn, geen beleving, ik zag helemaal niks.
Klopt, NAC slecht. Even als de arbitrage.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 28 augustus 2005 @ 12:35:06 #262
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_30052811
Ja, leek me een zuivere goal die buitenspel werd gegeven (ik heb nog niks teruggezien, en ik zit achter de goal, dus zo betrouwbaar zijn mijn waarnemingen niet), maar dat mag geen excuus zijn. NAC heeft geen fatsoenlijke kans gecreeerd!
pi_30053478
Ik heb het vanmorgen even snel terug gezien (uitvak he) maar buitenspel was het niet, er had een penalty moeten worden gegeven. Verder hebben we gewoon waardeloos gevoetbald maar uit die penalty zowat de tegenaanval word er gescoord (slecht omgeschakeld).
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30056758
Precies. En aankopen als Zwaanswijk, Vidmar, Sikora en Vonlanthen lijken leuk, maar je team wordt er nauwelijks beter van. Ik denk dat alleen Elshot en Van Gessel straks voltreffers zijn en dat Ton idd de eerste wordt die er uit vliegt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30057031
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:35 schreef Stpan het volgende:
Ja, leek me een zuivere goal die buitenspel werd gegeven (ik heb nog niks teruggezien, en ik zit achter de goal, dus zo betrouwbaar zijn mijn waarnemingen niet), maar dat mag geen excuus zijn. NAC heeft geen fatsoenlijke kans gecreeerd!
precies... het boeit me ook gewoon niks... de late 1-0 tegen willem 2 was ook onverdiend en ik had een hele heeeeeeeeeele kleine hoop dat dit iets zou veranderen aan het dramatische spel / systeem. Maar nee hoor we gaan vrolijk door... wat een DRA-MA.. weer een kwartier voor tijd vage wissels gaan doen. Een aanvoerder die het het beste op het middenveld doen gewoon ergens opkomend linkshalf zetten ofzo.. het raakte echt kant nog wal... ach ja... afgekeurde doelpunten, niet gekregen penalties.. het zal allemaal wel... voetballern ! dan komt de rest vanzelf! Ach nog 1 verlies tegen ADO en ton is weg
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30290769
Ach gewoon een zondag weer kijken wat het wordt.

NAC is toch altijd een soort van loterij geweest.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30295385
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:11 schreef Superheld het volgende:
Ach gewoon een zondag weer kijken wat het wordt.

NAC is toch altijd een soort van loterij geweest.
Ik ben wel weer wat kalmer intussen, maar vooral over het efit dat het rommelt rond Lokhoff en dat ik er dus van uitga dat het niet lang meer duurt. Hij heeft goede aankopen gedaan. Geef hem ene leuke TD functie. Maar ADO moet wel zo spectaculair anders zijn dan de laatste 3 wedstrijden... en dat verwacht ik niet zo.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30295551
Goede aankopen? Pierre is een goede aankoop, maar zonder Lokhoff als trainer was die ook nog weleens bij NAC gaan voetballen. Zwaanswijk vond ik bij FC Utrecht al overschat en van twee jaar bankzitten in Japan wordt niemand beter, Sikora is mislukt bij Ajax en Heerenveen, ook al zo'n overschatte voetballer en Vidmar is oud en versleten, werd afgedankt door Swansae City.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30296042
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goede aankopen? Pierre is een goede aankoop, maar zonder Lokhoff als trainer was die ook nog weleens bij NAC gaan voetballen. Zwaanswijk vond ik bij FC Utrecht al overschat en van twee jaar bankzitten in Japan wordt niemand beter, Sikora is mislukt bij Ajax en Heerenveen, ook al zo'n overschatte voetballer en Vidmar is oud en versleten, werd afgedankt door Swansae City.
- Pierre
- Mendes da Silva
- Van Gessel
- Elshot

Verder ben ik het niet geheel met je eens. Vidmar is inderdaad wellicht niet helemaal wat ik gehoopt had, maar Zwaanswijk is tot nu toe de beste man van NAC (oke dat wil misschien iets zeggen over het huidige NAC, maar ook zeker over Zwaanswijk zelf die fier overeind zijn mannetje staat en nog aardige passjes lopt te geven ook. Skora doet zijn best maar staat in ene niemandsland. eerst wil ik wel eens dat er iemand een team van maakt, dan mag je oordelen. Voorlopig zie ik wel de wil maar lukt het niet omdat het als los zand aan elkaar hangt.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30296097
Mendes da Silva is toch niet deze zomer gehaald? Zwaanswijk, Vidmar en Sikora zijn wel aansprekende namen, maar ze voegen weinig toe en de naam is groter dan de kwaliteit bij deze mensen.

Van Gessel, Elshot, Pierre en Vonlanthen vind ik dan wel weer nuttige versterkingen. Ik moet je wel meegeven dat Lokhoff er niet uithaalt wat er in zit. Vorig seizoen ook al niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30296707
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mendes da Silva is toch niet deze zomer gehaald? Zwaanswijk, Vidmar en Sikora zijn wel aansprekende namen, maar ze voegen weinig toe en de naam is groter dan de kwaliteit bij deze mensen.

Van Gessel, Elshot, Pierre en Vonlanthen vind ik dan wel weer nuttige versterkingen. Ik moet je wel meegeven dat Lokhoff er niet uithaalt wat er in zit. Vorig seizoen ook al niet.
Mendes is wel door Lókhoff gehaald, daar had ik het over. En wat Sikora en vooral Zwaanswijk betreft oordeel ik pas over de winterstop. Wat ik al zei valt hij me op zijn minst niet tegen. Maargoed.. eerst een coach... want ik ga er niet van uit dat die er nog zit over 3 wedstrijden. Johannetje Derksen kan mooi zeggen dat Pierre de baas is, maar als de supporters en zelfs de sponsors gaan morren is er voor niemand een houden aan. Maar ja.. wie dan... Neeskens? Maaskant? Dat zijn de namen die je hoort... en tja.. dat weet ik niet zo hoor... dan nog liever Van Hanegem ofzo..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30296772
Maaskant heeft bij Willem II nog niet zoveel gepresteerd, ik zou niet weten waarom die kandidaat is. Dan lijkt iemand als Neeskens me een betere kandidaat voor NAC, wellicht dat die de ploeg weer aan de praat krijgt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30304485
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maaskant heeft bij Willem II nog niet zoveel gepresteerd, ik zou niet weten waarom die kandidaat is. Dan lijkt iemand als Neeskens me een betere kandidaat voor NAC, wellicht dat die de ploeg weer aan de praat krijgt.
Maaskant ligt al lang in de smaak van de NAC sponsors, zoon van Bob (ex-NAC) Bredanaar, woont in't Ginneken. Iedereen verwachtte ook eigenlijk dat hij na RBC naar NAC zou gaan, wat niet gebeurde.. Maaskant blef nog een jaar bij RBC en ondertussen werd assistent Lokhoff doorgeschoven.

edit: wat dus overigens voor mij nog niets wil zeggen
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30306737
Maaskant probeert wel slinks zijn carriere te plannen, volgens mij is hij het zat bij Willem II.
That's all folks!
pi_30306906
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Maaskant probeert wel slinks zijn carriere te plannen, volgens mij is hij het zat bij Willem II.
Tja hij heeft ten stelligste ontkent op de site van Willem 2 maar da's logisch... was het ook niet zo dat hij na de verlies partij tegen NAC NAc spullen heeft lopen verkopen op de Ginnekemarkt als gevolg van een weddenschap?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30307256
Stefkuh, zit je op Vak G / JKB ?
pi_30307310
Hij heeft laatst wel ergens achter de bar gestaan na een verlies, Robert houdt wel van een weddenschapje volgens mij.
That's all folks!
pi_30307388
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Stefkuh, zit je op Vak G / JKB ?
Neem aan dat je bedoelt zit je op Vak G en ben je JKB'er?

Dan is het antwoord sowieso nee/nee kzit op de Eretribune (lange zijde) laatste jaren En daar ist sinds dit jaar (alles 200 euro) erg gezellig.. nahja.. zolang het voetbal het toelaat Maargoed.. geen Vak G dus
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30307405
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft laatst wel ergens achter de bar gestaan na een verlies, Robert houdt wel van een weddenschapje volgens mij.
Robert houdt sowieso wel van gokken idd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30307833
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Neem aan dat je bedoelt zit je op Vak G en ben je JKB'er?

Dan is het antwoord sowieso nee/nee kzit op de Eretribune (lange zijde) laatste jaren En daar ist sinds dit jaar (alles 200 euro) erg gezellig.. nahja.. zolang het voetbal het toelaat Maargoed.. geen Vak G dus
Dat bedoel ik idd. Geen zin om helemaal te tiepen. Strekking was duidelijk. En je antwoord nu ook
pi_30310328
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Robert houdt sowieso wel van gokken idd
Ook van bier en carnaval

Al hoeven we hem daar niet voor om te ruilen met tony sixpack
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30312662
Dan is Ton Lokhoff net een iets andere coach. Hoeveel krediet zou hij nog hebben?
That's all folks!
pi_30312759
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan is Ton Lokhoff net een iets andere coach. Hoeveel krediet zou hij nog hebben?
Weinig, Den Haag verliezen en het zou weleens minder aangenaam kunnen worden voor hem.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30312770
Er moet ook veel meer uit NAC te halen zijn dan dat Lokhoff doet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30313367
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:17 schreef Suijk het volgende:
Er moet ook veel meer uit NAC te halen zijn dan dat Lokhoff doet.
Dat dachten we vorig seizoen ook..
Maarja, om de trainer nu maar weer meteen de schuld te geven van een iets mindere seizoensstart dan verwacht..
Geef die gasten gewoon de tijd om mekaar te leren kennen en om er een team van te vormen.
- NAC Breda -
pi_30313478
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:44 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Dat dachten we vorig seizoen ook..
Maarja, om de trainer nu maar weer meteen de schuld te geven van een iets mindere seizoensstart dan verwacht..
Geef die gasten gewoon de tijd om mekaar te leren kennen en om er een team van te vormen.
Tja die vlieger gaat bij mij dus niet op. Sinds de winterstop (en daarvoor de ene wedstrijd wel de andere niet) leek het team stuurloos. Geen systeem, geen geheel.... dan kan je het wel hebben over kinderziektes van een heel nieuw team, maar toch zou je dan ander soort fouten moeten zien. Ik heb intussen ongeveer elke NAC'er die ik ken horen zeggen "het lijkt wel of we nooit zijn opgehouden met vorig seizoen". Juist het feit dat er 8 nieuwe spelers zijn en dat het verschil qua spel NUL is, doet mij meer dan sterk vermoeden dat dit geen "mindere seizoensstart" is van een groepje nog niet op elkaar ingespeelde spelers. Maar we zullen zien tegen ADO... want we gaan natuurlijk niet tot de winterstop wachten uiteraard...

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefkuh op 06-09-2005 10:58:24 ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30326929
Van bsiderats.nl:
quote:
Brightest star is vanmorgen naar de training gaan kijken. En daar waren een aantal opmerkelijke dingen die het vermelden waard zijn:
Het slechte nieuws: op de ochtendtraining is na een knallende ruzie tussen Lokhof en Diba laatstgenoemde het trainingsveld afgelopen, direkt zijn auto ingestapt en met hoge snelheid weg gereden bij het NAC-stadion. Het hoe en waarom is nog niet duidelijk, maar dat gaat vast wel duidelijk worden...

En dan het goede nieuws: Pierre van Hooijdonk heeft de training were hervat. Nog geen volle bak uiteraard, maar rustig aan. Hij verliet de training wel eerder dan de rest, m aar hee, het begin is er weer....
Opmerkelijk hoor
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30327558
Oei, van Diba had ik dit niet verwacht.
That's all folks!
pi_30330383
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, van Diba had ik dit niet verwacht.
Dat was cynisch? Hoewel ik niet weet wat er gebeurd is en dat het net zo goed Lokhoff kan zijn die de 'schuldige' is (of misschien beide wel), heeft Diba vorig jaar (toen nog met broeder steun van Ali en Adnan) laten zien dattie het imago van de Marokkaan perfect hoog (of laag dus..) kan houden hoor.

Maargoed.. ik ga niet af op 1 bron van een toeschouwer... hoewel het allemaal wel weer in de lijn van de laatste wedstrijden ligt.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30330573
Diba was toch vooral een meelopertje van Ali B?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30330810
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Diba was toch vooral een meelopertje van Ali B?
Ali B was persona non grata na dat hij had getekend bij Feyenoord.. nouhja bijna dan. En idd was Diba daarin meeloper, omdat hij dat onzin vond. Adnan Barakat hing daar nog zo'n beetje achteraan. Maar Diba was volgens getuigen (ik heb het zelf niet gezien, maar aangezien de mensen die ik ken en dit wel hebben gezien, niet bepaald dom zijn geloof ik hen) degene die de grootste lol had na het verlies van FC Groningen met 1-4. Daar waar honderden supporters verhaal kwamen halen en de hoofdtribune afsloten stond het drietal binnen te lachen om de heethoofden buiten.

Maargoed, nu ben ik oude koeien uit de sloot aan het halen. Ik en vele met mij hoopte dat oude rotten als Pierre, Vidmar en Zwaanswijk Diba (ditmaal zonder vriendjes) wel weer op de rails zouden kunnen krijgen, zodat hij enkel zijn (want die heeft hij echt wel) voetbal kwaliteiten zou laten gaan zien. En - even tussen het overall slechte spel heen gekeken - ging dat wel weer aardig, dus ben ik erg benieuwd wat dit geintje gaat opleveren.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30354751
Diba was ook de jongen van het vingertje toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30355626
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
Diba was ook de jongen van het vingertje toch?
Vingertje..? Lurling stak zijn middelvinger op vorig seizoen naar een groep op F, Bobson deed dat 3 jaar terug tijdens een uitwedstrijd in Groningen... maar van Diba schiet me even niks te binnen, maar er is zoveel gebeurd vorig jaar dat het me best eens ontschoten kan zijn
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30356187
Tegen Utrecht, op de tasjesdief.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30356342
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Tegen Utrecht, op de tasjesdief.
Ahke die thuiswedstrijd ja, klopt. En terecht ook trouwens. Het Utrecht publiek is de laatste jaren wel erg bezig sommige spelers onderuit te halen om niks. Ach ja ze werden de beker uit gestoten, maar toch jammer dat hij tijdens de thuiswedstrijd FC Utrecht-NAC niet a la Kezman met doelpunten kon terugschoppen en eens richting het publiek spugen.

Maar goed... sowieso vind ik dat profs zich tot op zekere hoogte moeten inhouden. En dat had ook Diba uiteraard in de bekerwedstrijd tegen Utrecht moeten doen.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30447356
Hup NAC!

Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30447446
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ali B was persona non grata na dat hij had getekend bij Feyenoord.. nouhja bijna dan. En idd was Diba daarin meeloper, omdat hij dat onzin vond. Adnan Barakat hing daar nog zo'n beetje achteraan. Maar Diba was volgens getuigen (ik heb het zelf niet gezien, maar aangezien de mensen die ik ken en dit wel hebben gezien, niet bepaald dom zijn geloof ik hen) degene die de grootste lol had na het verlies van FC Groningen met 1-4. Daar waar honderden supporters verhaal kwamen halen en de hoofdtribune afsloten stond het drietal binnen te lachen om de heethoofden buiten.
Dat verhaal ken ik inderdaad. Woedende supporters wilden verhaal komen halen en Ali B, Diba en Barakutje stonden achter het glas de supporters uit te lachen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30477017
We gaan godverdomme winnen!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  Trouwste user 2022 zondag 11 september 2005 @ 14:59:17 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_30484587
Daar kun je met een tussenstand an 3-0 wel eens gelijk in krijgen


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30490150
Ik had idd gelijk.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30490767
Was even nodig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')