Uhm..quote:Op zondag 10 juli 2005 12:49 schreef Chen het volgende:
v. Hooijdonk en Kuijt vergelijken met elkaar, v. Hooijdonk staat toch echt altijd nog boven aan Kuijt.
Ik ben ook geen liefhebber van al dat gehuur maar voor Vonlanthen wil ik het wel door de vingers zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:34 schreef Stefkuh het volgende:
Gehuurd hmm. ja is prima... maar huren hmm...
Neem aan dat Pierre en Sikora gewoon samen in de spits spelen inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:39 schreef Superheld het volgende:
Juist.
Huren..
Verder wel ok, maar zal niet erg veel aan spelen toe komen denk ik.
4-4-2 zeer waarschijnlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat NAC niet in een 4-3-3 opstelling spelen?
neegoed, maar of dat zoveel aan de opstelling lag weet ik niet. Mja... 4-3-3 wordt geprefereerd en staat volgens mij zelfs als doel in de uh.. shit.. dag was te lang.. nouhja het ligt ergens vast bij NAC dat 4-3-3 de voorkeur (aanvallend voetbal) moet hebben.. ach 4-4-2 is ook prima met opkomende middenvelders.. gaat helemaal goedkomen!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, is ook wel logisch. Vorig jaar was het elftal niet in balans in een 4-3-3 opstelling.
Ik ging vroeger regelmatig met Van Burik,Zondervan,Wilnis stappen.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:09 schreef chelloboy het volgende:
Jah ok,we zijn daar maar ff gebleven ook de ex vrouw van Big Brother Ruud was er,haha.
We zijn nog naar Pastorietje geweest en daarna naar de Nachtwacht.
Ach wel leuk als je bekende voetballer tegenkomt.
Waarom haal je Sikora dan?quote:
Soms ging het er hard aan toe,vooral met de flugels.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging het er flink aan toe qua drank of viel dat wel mee?
Ging vanzelf leg nl makkelijk contacten.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, mooie verhalen. Maar hoe ken je die jongens zo goed?
Als er tijdreizen bestond ging ik naar die tijd terug.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En alles veel duidelijk voor mij, jammer dat het niet meer zo kan inderdaad.
Doelpuntenmachine komt weer op gang komend seizoen met Sikora en Pierre.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:34 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die speelde samen met Pierre bij Vitesse in een 4-4-2 systeem de pannen van het dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |