huh watquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar om te denken dat als je Vonlanthen hebt je met Sikora achter Pierre gaat spelen?
Nou ik kwam opzich wel uit de zin, maar vroeg me af wie er beweerde dat met de komst van Vonlanthen, Sikora en Pierre nog steeds 100% gegarandeerd samen zouden gaan spelen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Een komma her en der was geen overbodige luxe idd
Dat denk ik idd ook niet, Vonlanthen heeft aardig indruk op me gemaakt tijdens het WKonder 20 weer, maar van een Sikora in vorm ben ik ook ebst gecharmeerd. We zullen wel zien... vanavond Beek Vooruit, hopelijk speelt Vonlanthen al gelijk wat minuutjes!quote:Laat ik het anders zeggen: Als je 4-4-2 gaat spelen en je hebt Sikora en Vonlanthen, dan is de keuze voor de speler achter Pierre niet moeilijk...
Sikora op ' 10' vind ik echte en zwaktebod. Sikora hoort op de vleugels of op de bank. Vonlanthen is een as-speler, dus op 9 of 10. Het is sowieso een goede voor jullie, zeker goed voor minstens 10 goals.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:08 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nou ik kwam opzich wel uit de zin, maar vroeg me af wie er beweerde dat met de komst van Vonlanthen, Sikora en Pierre nog steeds 100% gegarandeerd samen zouden gaan spelen?
[..]
Dat denk ik idd ook niet, Vonlanthen heeft aardig indruk op me gemaakt tijdens het WKonder 20 weer, maar van een Sikora in vorm ben ik ook ebst gecharmeerd. We zullen wel zien... vanavond Beek Vooruit, hopelijk speelt Vonlanthen al gelijk wat minuutjes!
Sikora is geen nummer 10 inderdaad. Ik denk dat hij bij NAC ook weer op de bank gaat belanden. Vonlanthen lijkt me beter.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sikora op ' 10' vind ik echte en zwaktebod. Sikora hoort op de vleugels of op de bank. Vonlanthen is een as-speler, dus op 9 of 10. Het is sowieso een goede voor jullie, zeker goed voor minstens 10 goals.
Klopt, maar goed.. als je 100 schoten op doel krijgt per wedstrijd zit daar elke week wel wat leuks tussenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij was ook niet voor niks vaak winnaar van de save van de week. Oog voor stijl heeft hij zeker.
er staat eeen bels in de goal... jala een bels in de goalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:46 schreef Stefkuh het volgende:
DAVY SCHOLLEN JALALAAALLAAAAAAAAAAAA
Beter dan wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Hopen voor NAC dat Schollen beter gaat keepen dit seizoen.
Want jij keek elke week een wedstrijd? Schollen was zwaar onzeker het eerste half jaar, is daarna zoiezo sterk gegroeid en zowat de enige stabiele positieve factor in het überslechte elftal geworden. Als het verder gewoon lekker gaat draaien bij NAC, wil ik de Schollen-critici nog wel eens horen straks.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Dan vorig seizoen... Is wel wat gegroeid, maar nog geen topper.
Idd vond Schollen vorig seizoen een van de minderde keepers die NAC ooit heeft gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Dan vorig seizoen... Is wel wat gegroeid, maar nog geen topper.
Dan zeg je dus hetzelfde als ik wat net schreef.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Want jij keek elke week een wedstrijd? Schollen was zwaar onzeker het eerste half jaar, is daarna zoiezo sterk gegroeid en zowat de enige stabiele positieve factor in het überslechte elftal geworden. Als het verder gewoon lekker gaat draaien bij NAC, wil ik de Schollen-critici nog wel eens horen straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |