Ik werk overdag he, dus dan kan ik er niet heen helaas. Ik had het graag voor je gedaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?
Kun jij niet even een complete produktlijst halen bij die toko?
Nee joh, het is wel goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik werk overdag he, dus dan kan ik er niet heen helaas. Ik had het graag voor je gedaan
Als je kan wachten tot volgende week zaterdag wil ik dan wel even langsgaan om je een trip amsterdam te besparen
Denk er even over ja. Je hebt tot morgenmiddag (begin)quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef SHE het volgende:
Ik en mijn heupen zijn jullie allebei dankbaar
Ik voel weer een chiliweek opkomen
Ik moet dan even rustig ndenken wat ik nodig heb Nem, en ik woon praktisch naast utrecht centraal ( vlakbij tivoli ) dus een overdracht van de stash moet goedkomen
Ripley; thnx lief
Je kan ze natuurlijk ook zelf gaan kweken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef SHE het volgende:
en of je kunt kijken of ze habanero's hebben. Ik kan ze hier nergens meer vinden![]()
Ik heb gisteren toevallig 50 zaadjes gescoord via Ebay n.a.v. Capsicum's post.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef SHE het volgende:
really stupid question: waar vind ik zaadjes?
en ik heb nergens een vensterbank; dus gaan ze het redden in de tuin?
Ik ben zelf aan het pruttelen na de chili van gisterenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..mijn pan staat weer te pruttelen
Nou heb ik trek in chili-dogsquote:Op donderdag 12 april 2007 15:00 schreef SHE het volgende:
Het is heel sneu........
maar ik ben dus chili gaan maken voor chili-dogs
Hji heeft de ochtend langzaam liggen pruttelen en ik ga zo de dogs op de grill gooien.
de buren vermoorden me, maar ik ben benieuwd wat manlief er van gaat vinden.
Ik heb ze uiteindelijk moeten bestellen via een toko die ze bij de groothandel moest bestellen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef dr.martin het volgende:
Ik had een aantal jaar geleden zaadjes van die groene tomaten op internet besteld. Deze groeien makkelijk in nederland en ik had dan ook erg veel van die groene tomaten. Volgens mij zijn ze verder nergens te koop in nederland.
Wat is precies een chili-dog? Een hotdog met chili erop?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:00 schreef SHE het volgende:
Het is heel sneu........
maar ik ben dus chili gaan maken voor chili-dogs
Hji heeft de ochtend langzaam liggen pruttelen en ik ga zo de dogs op de grill gooien.
En ook de oranje versies zijn niet allemaal giftigquote:Op maandag 23 april 2007 22:05 schreef 61neorej het volgende:
Die tomatillos dingen had ik er gisteren bij de Zuid-Amerikaan eentje van op mijn bord liggen.
Heb hem niet durven eten omdat ik heb verdacht veel op van die giftige dingen die je hier aan planten heb hangen vond lijken. Hmmz dat ding was ook Oranje, niet groen, misschien toch zo'n giftig ding
Damned wat een hot topic, tvpquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:48 schreef Nembrionic het volgende:
Als iemand mij trouwens kan wijzen naar een winkel waar ik tomatillos kan krijgen en black beans in Rotterdam (centrum, nieuwe binnenweg?) dan zou ik dat zeer fijn vinden
Post je recepten met chocolade en fivespices eens? Ik ben erg benieuwd!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Bescheiden TVP'tje... Ik ben dol op chili, maak het iedere keer anders, maar oa koffie, chocolade, komijn en fivespice behoren bij mij in de categorie 'voor herhaling vatbare experimenten'.
Nu wil ik eerst een grotere vriezer. Want chili sudderen doe ik alleen in weeshuisformaat pannen. Maar ja, dan moet ik dus wel iets meer dan een piezel-vriesvakje hebben
In Utrecht zit "Arte Mexicano" in de zadelstraat. Daar verkopen ze o.a. tomatillos, maar ook allerlei soorten chili's zowel in blik als gedroogd (bijvoorbeeld voor mole), zwarte bonen, epazote en nog veel meer. Toen ik daar achetrkwam was het ook gelijk mijn nieuwe favoriete winkel...quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef dr.martin het volgende:
Ik had een aantal jaar geleden zaadjes van die groene tomaten op internet besteld. Deze groeien makkelijk in nederland en ik had dan ook erg veel van die groene tomaten. Volgens mij zijn ze verder nergens te koop in nederland.
bel eens met tropische supermarkt highway aan de dordtselaan misschien dat die het hebben?quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:48 schreef Nembrionic het volgende:
Als iemand mij trouwens kan wijzen naar een winkel waar ik tomatillos kan krijgen en black beans in Rotterdam (centrum, nieuwe binnenweg?) dan zou ik dat zeer fijn vinden
Ik weet niet of dat hetzelfde is. Maar ik zag het van de week nog bij de AH staan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef Xlarge het volgende:
*kick*
Als fervent chili liefhebber ga ik morgen de chili van Nembrionic maken (zie OP)
Lekker in de ochtend al beginnen met het rundvlees te stoven/sudderen.
Nembrionic, ik heb alleen 1 vraag (mocht je dit lezen wanneer het topic weer omhoog komt in je myat)
De taki taki kan ik niet vinden bij de AH, waar zou dat ongeveer staan ?
Nu lees ik hier dat het heel makkelijk zelf te maken is
http://www.smulweb.nl/1049393/koken/recept/Taki-taki.
Is dat hetzelfde ? en word het gerecht niet te waterig met een half pak tomatensap erin ?
Ik had ze reeds gevonden maar vond het geen aanrader.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bel eens met tropische supermarkt highway aan de dordtselaan misschien dat die het hebben?
Nembrionic, waar staat het bij de AH ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hetzelfde is. Maar ik zag het van de week nog bij de AH staan.
Anders hebben ze het ook bij de meeste slijters en vast nog wel bij een andere supermarkt.
-edit- oh het is wel iets heeeeel anders dan tomatensap met tabasco.
quote:
Zie het gerecht uit de OP die ik wil maken , dat is met draadjesvlees.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom gooit bijna iedereen er eigenlijk gehakt doorheen? Ik vond dat eigenlijk weinig toevoegen, toen heb ik er spek in gedaan en dat was al een verbetering maar ook niet ideaal. Ik zit te denken aan iets draadjesvleesachtigs, zou dat niet wat zijn?
Iemand goede ervaringen met ongehakt rundvlees?
Edit: Even gemist dat er ook nog een pagina 2 was, maar niettemin blijft de vraag staan.
Met draadjesvlees isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom gooit bijna iedereen er eigenlijk gehakt doorheen? Ik vond dat eigenlijk weinig toevoegen, toen heb ik er spek in gedaan en dat was al een verbetering maar ook niet ideaal. Ik zit te denken aan iets draadjesvleesachtigs, zou dat niet wat zijn?
Iemand goede ervaringen met ongehakt rundvlees?
Edit: Even gemist dat er ook nog een pagina 2 was, maar niettemin blijft de vraag staan.
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Geen update? Meestal geen goed teken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |