Gewoon uitproberen!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zou ik dit recept, met een beetje extra rundvlees (draadjesvlees, lijtk me heerlijk hierbij namelijk) en wat minder bonen en vocht, kunnen gebruiken als tortillavulling?
Lijkt me namelijk hartstikke lekker![]()
Ik heb 'm gisteren gemaakt. Beetje minder vocht moet kunnen ja. En werkt dan perfect als vulling.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zou ik dit recept, met een beetje extra rundvlees (draadjesvlees, lijtk me heerlijk hierbij namelijk) en wat minder bonen en vocht, kunnen gebruiken als tortillavulling?
Lijkt me namelijk hartstikke lekker![]()
Maak 'm anders dinsdag al. Dan kan het een nachtje allemaal op elkaar inwerken. Is wat lekkerder vind ikquote:Op maandag 18 juli 2005 02:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga het van de week eindelijk maken, lekkere spulletjes kopen en dan maar laten pruttelen in de keuken
Maar tot nu toe heb ik tot en met dinsdag al eten, dus het zal daarna worden, maar ik heb er wel heel veel zin in
Nee, kidneybonen zijnn donkerder.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:07 schreef Doekes het volgende:
Zijn kidneybonen eigenlijk hetzelfde als bruine bonen?
Zo ja, weet er dan iemand een goede vervanger voor bruine bonen in de chili?
Ik vind chili namelijk erg lekker, maar de lucht die er de rest van de avond en de volgende dag uit mijn poepertje komt![]()
![]()
Google is our friendquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, kidneybonen zijnn donkerder.
Bruine boon:
[afbeelding]
Kidney boon:
[afbeelding]
Vervangen zou ik trouwens niet doen. Eerder weglaten.
Veel chili die-hards menen dat bonen er sowieso niet in thuis horen.
Nembrionicquote:
Fo' shizzle kbizzle!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou jammer dan, het gaat erom dat het lekker is, ja toch, niet dan?
Welke site? Antojitos.nl ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:35 schreef Hik het volgende:
Nembrionic, heb jij nou besteld op die site? Want dat wil ik dus ook nog steeds even gaan doen...![]()
Perfect. Ik heb net ook besteld. Vind de site wel een beetje vaag, maar ben benieuwd...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
Welke site? Antojitos.nl ?
Yups, maandag toevallig gedaan. Direct betaald, volgende dag in huis
Ohja...die had ik ook nog! Aangezien het een diepvriesproduct is zul je eerst nog een mailtje krijgen of je ze toch niet stiekum wilt ophalenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef Hik het volgende:
[..]
Perfect. Ik heb net ook besteld. Vind de site wel een beetje vaag, maar ben benieuwd...
Heb trowuens ook van die gevulde jalapeños besteld!
Wat is nou eigenlijk een chilidog?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmmmmmmm![]()
Jammer genoeg geen spullen in huis ervoor op dit moment![]()
Chilidogs..ook lekker! Mjam![]()
Een hotdog met chili.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk een chilidog?
Hm, dat had ik ook zelf kunnen bedenken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hotdog met chili.
[afbeelding]
Churrosquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb weleens zelf churros gemaakt, waren heerlijk, maar ik heb het recept niet meer... helaasch...
Chili lijkt me ook wel lekkerMaar dat mag iemand anders dan voor me koken, dan eet ik er heel smakelijk een klein beetje van (anders ruft ik de tent uit...)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik op vrouwen zou vallen deed ik je prompt blind een aanzoek, SHE...
Dat niet(de mijne ook niet ben ik al achter) maar hij ziet er wel lekker uit!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:06 schreef SHE het volgende:
Het komt erg dicht bij de authentieke chili heb ik begrepen.
Als een mexicaan me vertelt dat ik het zo moet maken geloof ik het directquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat niet(de mijne ook niet ben ik al achter) maar hij ziet er wel lekker uit!
Ik zei ook niet dat het niet mocht?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Als een mexicaan me vertelt dat ik het zo moet maken geloof ik het direct
Ketjap gaat niet door mijn chili. Even beter lezen Miepquote:Alleen vergeef ik jou niet voor het feit dat je taki taki en ketjap door je chili gooit...los van de boter.![]()
De fles omschrijft het als een pittige tomatensap voor cocktails, soepen en andere gerechten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is taki taki?
Tuurlijk mag dat. Ik ga morgen dus dan moet je even een bestelling doorgevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef SHE het volgende:
Als dat zo is, mag ik dan wat bij je bestellen?
Ik kom zelden in amsterdamned, maar zou toch wel heeeel erg graag wat tex mex shizzle willen hebben![]()
Ik zal kijken, moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef SHE het volgende:
en of je kunt kijken of ze habanero's hebben. Ik kan ze hier nergens meer vinden![]()
En anders woon ik om de hoek SHE, dan kan ik ook wel eens wat opsturen of zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ik ga morgen dus dan moet je even een bestelling doorgeven
Dan is wel zo gemakkelijk om te doen voordat ik wegga anders wordt het een volgende keer en dat kan wel even duren
Ik ben iedere 2 weken in Utrecht dus het kan zó afgeleverd worden
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
En anders woon ik om de hoek SHE, dan kan ik ook wel eens wat opsturen of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |