abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34912399
Er was toch ook zo'n topic van een Fok!ker, wiens pc kapot is gegaan door TPG? Met plaatjes enzo?
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:18:11 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34912451
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef LKEN het volgende:
Er was toch ook zo'n topic van een Fok!ker, wiens pc kapot is gegaan door TPG? Met plaatjes enzo?

TPG sloopt mijn pc :r
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:25:46 #153
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34912750
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:43 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Ja, maar bij selektvracht is het normaal dat ze zo lopen te stunte(le)n.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is normaal voor die prutsers van selektvracht hoor
Oh, vandaar dat er zoveel selekvracht-klaagtopics zijn... Meer dan TPG!
The Internets, I needs it..
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:39:18 #154
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_34913304
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef Dr_Crouton het volgende:

Oh, vandaar dat er zoveel selekvracht-klaagtopics zijn... Meer dan TPG!
Waarschijnlijk worden alle klachten over verkeerd bezorgde pakketten afgeschoven op TPG.
Net als dat alle treinklachten aan "de NS" gericht worden.
pi_34915166
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Niet alleen TPG laat wel eens pakketten 'slingeren' voor de deur, ook DPD doet het, als pakjesbezorger bij Selektvracht kom ik ook bij de mensen thuis en wat schetst mijn verbazing:

[afbeelding]

...Twee pakjes onder de deurmat...
Het linkerpakje ziet er trouwens uit als een pakje dat door een normale brievenbus zou moeten passen. Je moet dus zelf zorgen voor een brievenbus van minimaal 26,5 bij 3,2 cm (zie site tpg). Aanbellen hiervoor mag zelfs niet eens omdat het een busstuk betreft die ook als zodanig is gefrankeerd
De postbode had voor een te kleine brievenbus je pakje ook naar het postkantoor kunnen laten brengen waardoor je minimaal 1 dag langer erop had moeten wachten en zelf langs had moeten gaan, je bent gewaarschuwd
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:38:11 #156
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34918474
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:22 schreef Petey het volgende:
Het linkerpakje ziet er trouwens uit als een pakje dat door een normale brievenbus zou moeten passen. Je moet dus zelf zorgen voor een brievenbus van minimaal 26,5 bij 3,2 cm
Nee hoor ook grotere pakjes rammen ze door je brievenbus

Hebben ze hier tot drie keer gedaan complete verpakking beschadigd (inhoud gelukkig niet). Drie keer geklaagd bij de TPG en het enige wat mij het opgeleverd is, is ene boze TPG-er aan de deur omdat ik maar niet zo moest klagen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:43:29 #157
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34918702
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef JDude het volgende:

[..]

Waarschijnlijk worden alle klachten over verkeerd bezorgde pakketten afgeschoven op TPG.
Ach ja, sinds ik zelf een parttime pakketbezorger ben geworden doe ik m'n uiterste best om de klachten die ik had/heb over dezelfde bezorgers te voorkomen. Zelfs al is het voor een of andere bedrijf dat niet eens bestelbusjes voor zijn bezorgers regelt.
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:22 schreef Petey het volgende:

[..]

Het linkerpakje ziet er trouwens uit als een pakje dat door een normale brievenbus zou moeten passen. Je moet dus zelf zorgen voor een brievenbus van minimaal 26,5 bij 3,2 cm (zie site tpg). Aanbellen hiervoor mag zelfs niet eens omdat het een busstuk betreft die ook als zodanig is gefrankeerd
De postbode had voor een te kleine brievenbus je pakje ook naar het postkantoor kunnen laten brengen waardoor je minimaal 1 dag langer erop had moeten wachten en zelf langs had moeten gaan, je bent gewaarschuwd
Het linkerpakje is te dik voor de brievenbus, zeg maar zo'n 7-10 cm. Heb het niet opgetild, er was ook geen ander plekje wat veilig uit het zicht was om het te verbergen, maar dat is niet eens mijn job, pakketjes die bezorgd worden door een conculega beter verbergen, zij horen het of weer mee te nemen voor een volgende rit of als het mag bij buren afleveren.

Trouwens passen buspakjes die de maximale breedte hebben soms nog niet door de bus omdat 'in' het gat aan de zijkanten de scharnieren zitten, zodat de effectieve breedte van een brievenbus minder dan 26,5 cm is. Wie verzint zoiets!

[ Bericht 54% gewijzigd door Dr_Crouton op 09-02-2006 22:49:40 ]
The Internets, I needs it..
pi_34922833
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar het gaat over ontevredenheid over de TPG. Zelf werk ik bij de TPG post en ik moet eerlijk toegeven; het gaat er soms wel wat slordig aan toe. Als een pakketje kapot is, is dat zeker niet altijd de Postbode z'n schuld. Vaak komen pakketten in die status al binnen en kan de berzorger er dus weinig aan doen.

Over het bezorgen van pakketjes: er is een speciale dienst die over het brengen van de "grotere" pakketten gaat, maar andere pakketjes die, vermoedelijk door de brievenbus kunnen, gaan vaak met de bezorger mee. Het lastige is af en toe dat zo'n pakketje, waarvan je niet weet wat erin zit, niet de brievenbus in past. Dan altijd eerst aanbellen natuurlijk, maar er is vaak niemand thuis. Dan bij de buren proberen, maar als die ook niet thuis zijn, zit er weinig anders op dan voor de deur zetten. We "moeten" het nou eenmaal bezorgen, onder dat motto werkt het vaak.

Maargoed, ik begrijp de frustraties al gaat het om een PC oid.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:38:47 #159
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_34928526
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:39 schreef JDude het volgende:

[..]

Tis eigenlijk ook alleen bij TPG'ers/TNT'ers of ex-werknemers (zoals ik ) bekend dat er andere posterijen op de markt zijn
Je schaamt je wel verrot als je als TPG'er in je wijkje rondloopt terwijl daar net zo'n Sanddprutser (of Select) is bezig geweest... Ik kreeg nog weleens het gezeik aan mijn kop omdat 1 van hen het verkeerd had gedaan...
"Ow, zijn er dan ook andere posterijen?"
pi_34932428
Voor het eerst in 4 jaar heeft de TPG (Of TNT eigenlijk) alle pakketjes NETJES bezorgd deze week. Dat waren 6 pakketjes en ik heb gewoon niets aan de buren moeten vragen! Misschien leren ze het eindelijk
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:21:36 #161
61787 Speedo666
Anti-AEL / anti marokaans
pi_34934417
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Postbodes komen geen computers brengen. Diworden apart met de bus gebracht...
Daarbij is het hun werk. Niet zeuren.
Over het algemeen moeten ze trouwens een briefje achterlaten....
Argh. Wat denk je wat die persoon in die bus dan is? ELECTRONICA BEZORGER?

Welke toegevoegde waarde heeft de zin "Daarbij is het hun werk. Niet zeuren."?

Waar wil je heen?

Ik wordt depressief van jou, ik kan er niets aan doen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:25:08 #162
61787 Speedo666
Anti-AEL / anti marokaans
pi_34934553
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef Leatherneck het volgende:
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar het gaat over ontevredenheid over de TPG. Zelf werk ik bij de TPG post en ik moet eerlijk toegeven; het gaat er soms wel wat slordig aan toe. Als een pakketje kapot is, is dat zeker niet altijd de Postbode z'n schuld. Vaak komen pakketten in die status al binnen en kan de berzorger er dus weinig aan doen.

Over het bezorgen van pakketjes: er is een speciale dienst die over het brengen van de "grotere" pakketten gaat, maar andere pakketjes die, vermoedelijk door de brievenbus kunnen, gaan vaak met de bezorger mee. Het lastige is af en toe dat zo'n pakketje, waarvan je niet weet wat erin zit, niet de brievenbus in past. Dan altijd eerst aanbellen natuurlijk, maar er is vaak niemand thuis. Dan bij de buren proberen, maar als die ook niet thuis zijn, zit er weinig anders op dan voor de deur zetten. We "moeten" het nou eenmaal bezorgen, onder dat motto werkt het vaak.

Maargoed, ik begrijp de frustraties al gaat het om een PC oid.
We MOETEN het bezorgen?
Je vertelt klinkklare onzin. Je mag het niet afgeven bij de buren. Je hebt een boekje. Met blaadjes. Die kun je invullen. Zodat de persoon weet wanneer je wel langskomt, of je collega, meestal 's avonds. Als het dan nog een keer misgaat mag de persoon het op het postkantoor komen afhalen. Maar je zet het niet voor de deur. En als je dat wel doet, dan mag je dat ene keer bij mij proberen.
Kun je meteen een ander kansloos topic gaan bekladden met je onzin: Ik zoek werk deel 37464.
pi_34935055
Ik zou het hebben binnengezet, en dan als gestolen opgegeven
Laat die TPG maar betalen als ze hun werk niet goed willen doen!
Nee.
pi_34935146
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:38 schreef Keltie het volgende:

[..]

Tis eigenlijk ook alleen bij TPG'ers/TNT'ers of ex-werknemers (zoals ik ) bekend dat er andere posterijen op de markt zijn
Je schaamt je wel verrot als je als TPG'er in je wijkje rondloopt terwijl daar net zo'n Sanddprutser (of Select) is bezig geweest... Ik kreeg nog weleens het gezeik aan mijn kop omdat 1 van hen het verkeerd had gedaan...
"Ow, zijn er dan ook andere posterijen?"
De rest rijdt niet in rooie busjes met daarop TPG.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_34935325
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef Speedo666 het volgende:

[..]

We MOETEN het bezorgen?
Je vertelt klinkklare onzin. Je mag het niet afgeven bij de buren. Je hebt een boekje. Met blaadjes. Die kun je invullen. Zodat de persoon weet wanneer je wel langskomt, of je collega, meestal 's avonds. Als het dan nog een keer misgaat mag de persoon het op het postkantoor komen afhalen. Maar je zet het niet voor de deur. En als je dat wel doet, dan mag je dat ene keer bij mij proberen.
Kun je meteen een ander kansloos topic gaan bekladden met je onzin: Ik zoek werk deel 37464.
Morgen zal ik ff langskomen hoor.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_34946845
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef Speedo666 het volgende:

[..]

We MOETEN het bezorgen?
Je vertelt klinkklare onzin. Je mag het niet afgeven bij de buren.
Koeiestront. ZADjes(Zonder Aanvullende Dienst) mogen gewoon bij de buren afgeleverd worden, tenzij de afzender "alleen huisadres" op het pakket heeft laten vermelden. Alles waar een handtekening voor nodig is, mag niet bij de buren worden afgegeven.

Fred
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:11:01 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34947281
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 19:56 schreef bsp het volgende:

[..]

...tenzij de afzender "alleen huisadres" op het pakket heeft laten vermelden.
Dat heeft mijn pakketbezorger er anders tot 3x toe niet van weerhouden het gewoon bij de buren te dumpen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 21:07:02 #168
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_34949261
Gooien ze trouwens een briefje in de bus als ze het bij de buren hebben gedumpt?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_34950891
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:07 schreef Maraca het volgende:
Gooien ze trouwens een briefje in de bus als ze het bij de buren hebben gedumpt?
Euh....als het goed is wel

Fred
pi_34951879
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef bsp het volgende:

[..]

Fred
Correctie: Nooit dus.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:31:12 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_34952640
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef bsp het volgende:

[..]

Fred
Oja? Nee hoor
Huilen dan.
pi_34953062
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:13 schreef existenz het volgende:

[..]

Correctie: Nooit dus.
Nooit?

Bij jullie misschien niet, maar nooit vind ik iets te generaliserend!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:55:02 #173
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_34955971
Hmm... ik heb net via Bol.com iets besteld. Nu maar hopen dat dat goed gaat (al is de bezorger hierzo gelukkig meestal best netjes, heb 'm nog niet op een fout kunnen betrappen).

[ Bericht 5% gewijzigd door Sirolf op 11-02-2006 00:25:59 ]
pi_34958301
Sirolf: de pakketjes van Bol.com kunnen meestal wel makkelijk door de brievenbus, dus dit zal geen probleem zijn.
pi_34959622
Hier in Kerkrade nooit problemen met de pakket bezorging van de tpg. Als ik een pakketje verwacht kan ik er bijna de klok op gelijk zetten... tussen 10:10 en 10:20 wordt er dan netjes aangebeld door de bezorger!
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')