Jahoor.quote:
Ik vertrouw die K*&*&* TPG nooit meer.. das reden tot klagen genoeg. Maargoed, jij haat vrijwel alles geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Klagen dat alles goed is gegaan. Wat heb ik een hekel aan die mensen.
Zat me er net weer over te verbazen. ( was uiteraard vanmiddag)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
Sowieso vreemd tijdstip voor de TPG trouwens, tien over half een...
Kom ik zo over?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maargoed, jij haat vrijwel alles geloof ik.
;-))))))quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Ik heb iets soortgelijks gehad; zo'n 1400 euro aan pc spullen.
Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder.
En dan niet voor de deur, maar direct bij die wildvreemde lui achter het huis.
Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd.
Terwijl mijn adres er toch echt wel gewoon op stond.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zat me er net weer over te verbazen. ( was uiteraard vanmiddag)
Hoe heb je die gevonden dan aap?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder.
Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd.
Zitquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Word....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Aargh het volgende:
Mensen die een peperdure PC vooruit betalen, en niet aangetekend laten bezorgen![]()
![]()
Mijn adres stond er op, dus die mensen hebben me gebeld of ik toevallig een paar pakketjes verwachttequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef LaZZ het volgende:
Hoe heb je die gevonden dan aap?
Postbodes komen geen computers brengen. Die worden apart met de bus gebracht...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef CasB het volgende:
En die postbodes 10 keer laten sjouwen met die zware spullen terwijl je zelf te lui bent om het in een winkel te kopen...
Heb het niet geregeldquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Aargh het volgende:
Mensen die een peperdure PC vooruit betalen, en niet aangetekend laten bezorgen![]()
![]()
Op mij meestal wel.quote:
" Joehoe mevrouw.. we hebben een verlaat pakketje, gna gna. "quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef whoops het volgende:
[..]Ja, als ze nu voor de deur hadden gestaan had je ook waarschijnlijk wel open gedaan enzo...
Ja, het was besteld bij Alternate.De site vermeld dat TPG verantwoordelijk is voor de verzending.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je zeker dat het de TPG was?
Nou.. dat is idd opmerkelijk.. gelukkig bestaan ze nog, die eerlijke mensen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mijn adres stond er op, dus die mensen hebben me gebeld of ik toevallig een paar pakketjes verwachtte.
Godzijdank woon ik in een klein kutdorp waar de mensen nog eerlijk zijn.
Ja, het moet niet gekker worden, betaal notabene extra verzendkosten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef CasB het volgende:
En die postbodes 10 keer laten sjouwen met die zware spullen terwijl je zelf te lui bent om het in een winkel te kopen...
Ik schaam me dat ik bij TPG Post werk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Brennie het volgende:
Ja, het was besteld bij Alternate.De site vermeld dat TPG verantwoordelijk is voor de verzending.
En zoals ik zei.. er is op de site een track en trace link.
Nou.. het is meer even lekker agressief reageren hier.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word....
Alhoewel het dan nog niet OK is.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat de PC bij de buren is afgegeven(mag ook niet, maar gebeurt wel) en de buren hebben hem weer voor de deur neergezet.
Als ik Brennie was zou ik een zakdoekje pakken, uithuilen en morgen een *nette heldere* brief opstellen en opsturen. Tevens even bellen, de klacht indienen en vermelden dat de klacht ook per brief onderweg is. Situaties als deze worden erg serieus genomen bij de post...
Geen briefje. ( het was afgeleverd bij een goede vriend die de bestelling geregeld heeft. Tis een computerexpert die de pc gelijk even mooi laat draaien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef Troeta het volgende:
heb je goed in je brievenbus gekeken of er geen briefje in zit dat die bij de buren is afgeleverd?
Sommige buren hebben opeens geen zin meer in dat pakket en zetten het dan gewoon bij je voor de deur.
En anders even bellen naar TPG en dan heb je de volgende keer een andere pakkettenchauffeur
Het verhaal wordt wel steeds vager...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
( het was afgeleverd bij een goede vriend die de bestelling geregeld heeft. Tis een computerexpert die de pc gelijk even mooi laat draaien.)
Tering, hier wassie waarsch. allang doorverkocht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mijn adres stond er op, dus die mensen hebben me gebeld of ik toevallig een paar pakketjes verwachtte.
Godzijdank woon ik in een klein kutdorp waar de mensen nog eerlijk zijn.
Alternate verzorgde de verzending via TPG, via een bestelling via internet kun je geen extra verzekering regelen, of wel?..quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:58 schreef Rabrynil het volgende:
Ik zou een aangetekende/verzekerde verzending kiezen voor een paar euro's extra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |