dan heb je mazzel dat het toch goed gekomen is. Voor hetzelfde geld ben je het gewoon definitief kwijt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Ik heb iets soortgelijks gehad; zo'n 1400 euro aan pc spullen.
Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder.
En dan niet voor de deur, maar direct bij die wildvreemde lui achter het huis.
Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd.
Terwijl mijn adres er toch echt wel gewoon op stond.
Hmmm.. nog niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Al een klacht ingediend/reaktie gekregen van TPG?
TPG is niet verantwoordelijk naar jou toe ; jij hebt alleen maar met Alternate te maken, ook al stellen die anders.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, het was besteld bij Alternate.De site vermeld dat TPG verantwoordelijk is voor de verzending.
En zoals ik zei.. er is op de site een track en trace link.
helaas leest ook alternate mee op fokquote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
TPG is niet verantwoordelijk naar jou toe ; jij hebt alleen maar met Alternate te maken, ook al stellen die anders.
bovendien kun je de pc gerust als niet-afgeleverd beschouwen ; immers, jouw handtekening voor ontvangst staat er niet op en een huisgenoot heeft er ook niet voor getekend begrijp ik.
ook zou ik me in jouw situatie afvragen wat er ontbreekt in wat er in die doos zit en wat er kapot kan zijn ; des temeer reden dit aan te kaarten en te stellen dat je bestelling niet is afgeleverd; laat Alternate het maar oplossen.
Heaumeau!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb ook een klacht over de TPG. Sturen ze een verdomd lekker wijf langs op een onchristelijk tijdstip wat er dan ook de oorzak van was dat ik met m'n slaperige kop opendeed en voordat ik het doorhad ze al weer weg was
lekker belangrijk; formeel-juridisch hebben ze dan nog steeds geen poot om op te staan ; er kan niet met zekerheid worden gesteld dat de klant de bestelling ter hand gesteld heeft gekregen en ook niet dat de zending compleet is. Alternate dient dus nakoming te regelen, anders is zij schadeplichtig. Indien de levertermijn al verstreken is, is zij reeds in verzuim en is zij dus ook al schadeplichtig.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
helaas leest ook alternate mee op fok
Vreemd eigenlijk dat je iets aangetekend moet verzenden omdat het pakket z'n leven anders niet zeker is. Eigenlijk moet het zo zijn dat TPG gewoon altijd aansprakelijk is als een pakket verdwijnt, daar moeten geen extra kosten tegenover staan. Als een bedrijf slecht werk afleverd zal het ook de schade die daardoor ontstaat moeten vergoeden, lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:
Alternate verzorgde de verzending via TPG, via een bestelling via internet kun je geen extra verzekering regelen, of wel?..
Had ik er inspraak in had gehad, dan was dat zeker gebeurt. ( ben nml juist voorzichtig met dat soort dingen)
Dat levert inderdaad een interessante situatie op, eens kijken hoe ze reageren als je zegt dat het systeem nooit geleverd is.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef dr.dunno het volgende:
TPG is niet verantwoordelijk naar jou toe ; jij hebt alleen maar met Alternate te maken, ook al stellen die anders.
bovendien kun je de pc gerust als niet-afgeleverd beschouwen ; immers, jouw handtekening voor ontvangst staat er niet op en een huisgenoot heeft er ook niet voor getekend begrijp ik.
TPG is verantwoordelijk zodra Alternate het pakket af geeft aan TPG. Zo zit het in elkaar! Alleen zit het in dit geval dubbel en zo moet je het ook spelen. Leg klacht neer bij Alternate dat het pakket niet is geleverd door TPG, dan gaat Alternate voor jou aan de slag en klagen bij de TPG en vervolgens zelf ook nog een rechtstreekse klacht bij de TPG neer leggen. Jij bent immers ook klant van hen!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ook zou ik me in jouw situatie afvragen wat er ontbreekt in wat er in die doos zit en wat er kapot kan zijn ; des temeer reden dit aan te kaarten en te stellen dat je bestelling niet is afgeleverd; laat Alternate het maar oplossen.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef whoops het volgende:
Wie laat er dan ook een PC door de TPG bezorgen...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
Sowieso vreemd tijdstip voor de TPG trouwens, tien over half een...
Ja, maar bij selektvracht is het normaal dat ze zo lopen te stunte(le)n.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Niet alleen TPG laat wel eens pakketten 'slingeren' voor de deur, ook DPD doet het, als pakjesbezorger bij Selektvracht kom ik ook bij de mensen thuis en wat schetst mijn verbazing:
[afbeelding]
...Twee pakjes onder de deurmat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |