abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28328252
bij jou is het ten minste bezorgd
pi_28328826
Er had een zwerver blij mee kunnen zijn, kan ie van het geld dat ie ervoor vangt weer een dikke spuit in zn poot zetten
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:18:45 #123
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_28329595
Ik heb bijna hetzelfde gehad met een doosje met 3 DVD's, die vond ik 2 dagen later half doorweekt terug onder een grote struik in de voortuin.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:42:59 #124
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_28330289
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Ik heb iets soortgelijks gehad; zo'n 1400 euro aan pc spullen .

Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder .

En dan niet voor de deur, maar direct bij die wildvreemde lui achter het huis .

Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd .

Terwijl mijn adres er toch echt wel gewoon op stond .
dan heb je mazzel dat het toch goed gekomen is. Voor hetzelfde geld ben je het gewoon definitief kwijt...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:49:36 #125
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_28507874
Al een klacht ingediend/reaktie gekregen van TPG?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:41:07 #126
19018 Brennie
CCU nurse
pi_28574343
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Al een klacht ingediend/reaktie gekregen van TPG?
Hmmm.. nog niet.
De woede is bedaard en 10.000 andere dingen zijn ineens weer belangrijker.
Ja, ik weet het.. geen excuus. Mijn grote smoel moet ik niet alleen hier uitten.
Wordt hopelijk vervolgd.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_28626039
Dien een klacht in, en zeg dat er dingen uit de doos ontvreemd zijn met een waarde van zeg 300 euro
pi_28642136
Dat klinkt idd veel als TPG. Bij mij hebben ze dan wel eens iets achter het huis gezet maar waar ik werk versturen we ook veel met TPG en dan komen al die klachten bij mijn afdeling terecht. Ik schrik er niet meer van als ze een DVD set bij de voordeur neerzetten. gelukkig dat we nu alles versturen met tekening voor ontvangst dus voor de duurdere dingen gebeurt dit meer
pi_28642646
Boycot mijn werk, hoe minder hoe beter josti bedrijf
pi_31835003
wat een teringlijers
TPG .
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:19:44 #131
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31835739
Binnenzetten en dan denken "Díd I sign for a package?"
pi_31836127
Met TPG 1 keer gehad dat ze het pakketje "verstopt" haddena achter de planten. Je zag verdomme van 50 meter afstand dat er een kartonnen doos achter een minuscuul kleine pot met een armzalig plantje staat. (Was HD)

Daarnaast laptop bij Dell gekocht en die worden dus door UPC bezorgt. 1ste keer niemand thuis dus briefje van morgen zo laat komen we langs. 2e keer waren ze weer net geweest, maar gelukkig kwam mijn vader er net aangereden. Hij bestuurder aanhouden en vragen of ze net langs waren geweest om een pakketje af te leveren en dat dat dus voor mij was. Zonder ook maar iets van ID te laten zien krijgt mijn pa gewoon de dozen met daar alles in, mag blaadje onderteken van ontvangst en de dozen worden gewoon in zijn auto gezet
pi_32733257
nog nooit zo`n slecht manegement gezien als bij tpgpakket
ze kunnen niet eens zeggen waar mijn pakket is getekend zelf hele dag thuis geweest en niemand gezien ja spoken of de chauffeur heeft handtekening gezet en is begonnen aan zijn pensioenopbouw
valse handtekening en vriendje is weer een pakket rijker en dan de service om iets te controlen is helemaal nul,nul
  donderdag 1 december 2005 @ 22:51:38 #134
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32740913
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ja, het was besteld bij Alternate.De site vermeld dat TPG verantwoordelijk is voor de verzending.
En zoals ik zei.. er is op de site een track en trace link.
TPG is niet verantwoordelijk naar jou toe ; jij hebt alleen maar met Alternate te maken, ook al stellen die anders.

bovendien kun je de pc gerust als niet-afgeleverd beschouwen ; immers, jouw handtekening voor ontvangst staat er niet op en een huisgenoot heeft er ook niet voor getekend begrijp ik.

ook zou ik me in jouw situatie afvragen wat er ontbreekt in wat er in die doos zit en wat er kapot kan zijn ; des temeer reden dit aan te kaarten en te stellen dat je bestelling niet is afgeleverd; laat Alternate het maar oplossen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_32745497
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

TPG is niet verantwoordelijk naar jou toe ; jij hebt alleen maar met Alternate te maken, ook al stellen die anders.

bovendien kun je de pc gerust als niet-afgeleverd beschouwen ; immers, jouw handtekening voor ontvangst staat er niet op en een huisgenoot heeft er ook niet voor getekend begrijp ik.

ook zou ik me in jouw situatie afvragen wat er ontbreekt in wat er in die doos zit en wat er kapot kan zijn ; des temeer reden dit aan te kaarten en te stellen dat je bestelling niet is afgeleverd; laat Alternate het maar oplossen.
helaas leest ook alternate mee op fok
dag
pi_32750047
en maar versturen bij tpg in eindhoven hebben ze de sociale werkplaats maar als pakket dienst meer lijkt mij meer op pakket verwijderaar of asociale werkplaats
met bezorgers die frauderen daarom werken ze daar
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:04:29 #137
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32751347
Wie laat er dan ook een PC onverzekerd en onaangetekend versturen

edit: oh oud topic, lekker belangrijk
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:40:19 #138
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32755127
Ik heb ook een klacht over de TPG. Sturen ze een verdomd lekker wijf langs op een onchristelijk tijdstip wat er dan ook de oorzak van was dat ik met m'n slaperige kop opendeed en voordat ik het doorhad ze al weer weg was
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:41:36 #139
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_32755167
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:40 schreef PLAE@ het volgende:

Ik heb ook een klacht over de TPG. Sturen ze een verdomd lekker wijf langs op een onchristelijk tijdstip wat er dan ook de oorzak van was dat ik met m'n slaperige kop opendeed en voordat ik het doorhad ze al weer weg was
Heaumeau!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:08:59 #140
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32760862
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:

[..]

helaas leest ook alternate mee op fok
lekker belangrijk; formeel-juridisch hebben ze dan nog steeds geen poot om op te staan ; er kan niet met zekerheid worden gesteld dat de klant de bestelling ter hand gesteld heeft gekregen en ook niet dat de zending compleet is. Alternate dient dus nakoming te regelen, anders is zij schadeplichtig. Indien de levertermijn al verstreken is, is zij reeds in verzuim en is zij dus ook al schadeplichtig.

simpel.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_32761033
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:
Alternate verzorgde de verzending via TPG, via een bestelling via internet kun je geen extra verzekering regelen, of wel?..
Had ik er inspraak in had gehad, dan was dat zeker gebeurt. ( ben nml juist voorzichtig met dat soort dingen)
Vreemd eigenlijk dat je iets aangetekend moet verzenden omdat het pakket z'n leven anders niet zeker is. Eigenlijk moet het zo zijn dat TPG gewoon altijd aansprakelijk is als een pakket verdwijnt, daar moeten geen extra kosten tegenover staan. Als een bedrijf slecht werk afleverd zal het ook de schade die daardoor ontstaat moeten vergoeden, lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk.
pi_32761093
quote:

Dat levert inderdaad een interessante situatie op, eens kijken hoe ze reageren als je zegt dat het systeem nooit geleverd is.
pi_32761821
quote:

[..]

TPG is verantwoordelijk zodra Alternate het pakket af geeft aan TPG. Zo zit het in elkaar! Alleen zit het in dit geval dubbel en zo moet je het ook spelen. Leg klacht neer bij Alternate dat het pakket niet is geleverd door TPG, dan gaat Alternate voor jou aan de slag en klagen bij de TPG en vervolgens zelf ook nog een rechtstreekse klacht bij de TPG neer leggen. Jij bent immers ook klant van hen!

Uit ervaring kan ik zeggen dat dit extreem goed werkt. Dan leveren ze in ieder geval een maand lang weer de pakketjes op een fatsoenlijke wijze.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:54:39 #144
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32761884
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef whoops het volgende:
Wie laat er dan ook een PC door de TPG bezorgen...
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:29:27 #145
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_34908674
Niet alleen TPG laat wel eens pakketten 'slingeren' voor de deur, ook DPD doet het, als pakjesbezorger bij Selektvracht kom ik ook bij de mensen thuis en wat schetst mijn verbazing:

...Twee pakjes onder de deurmat...
The Internets, I needs it..
pi_34908748
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
Sowieso vreemd tijdstip voor de TPG trouwens, tien over half een...
pi_34909118
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Niet alleen TPG laat wel eens pakketten 'slingeren' voor de deur, ook DPD doet het, als pakjesbezorger bij Selektvracht kom ik ook bij de mensen thuis en wat schetst mijn verbazing:

[afbeelding]

...Twee pakjes onder de deurmat...
Ja, maar bij selektvracht is het normaal dat ze zo lopen te stunte(le)n.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:53:25 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_34911617
Dat is normaal voor die prutsers van selektvracht hoor
Huilen dan.
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:56:04 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34911704
Achja, voor 2 weken geleden een bestelling in Duitsland gedaan voor 120 euro.

Pakket is spoorloos... Kwijt, foetsie, niet meer te traceren.

Prutsers
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34912016
Heb van de week ook me cpu terug gestuurd naar de winkel via tgp, hoop wel dat ze het ding een beetje heel laten (zit wel een doos met papier proppen omheen). Nouja, hij was al stuk, alleen zag je dat niet. Alhoewel, hij is wel verzekerd verstuurd, kan ik toch mooi 500 euro vangen als ze hem mollen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')