abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28323758
Een groot pakket met een dure, complete pc erin voor een deur zetten en gewoon weggaan????

Er is niemand thuis.. wat dacht je klojo- ' Ik heb vandaag geen zin om later terug te komen, ze kunnen de kolere krijgen?'

Was er nog enigzins vertrouwen in de TPG.. dan is het nu verdwenen., onvoorstelbaar!

Dat het niet gestolen is, is een godswonder!

Bijna dankzij die onverantwoordelijke klootzakken mijn geld kwijt geweest. ( ja, het was vooruit betaald, gaat bij anderen aaaaaltijd goed. )

Het laatste woord is hierover nog niet gezegd.

Bedankt voor uw aandacht..
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:39:03 #2
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_28323858
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Brennie het volgende:
Bedankt voor uw aandacht..
Graag gedaan. Mag ik nu weer weg?
pi_28323888
Dat is normaal ja.
pi_28323893
Ik zou hem maar binnen zetten als ik jouw was. Voor je het weet issie weg!
pi_28323895
Nieuwe PC, gefeliciteerd!
twee violen en een trommel en een fluit
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:40:21 #6
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_28323905
Wie laat er dan ook een PC door de TPG bezorgen...

Ofzo...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:40:59 #7
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_28323916
Klagen dat alles goed is gegaan. Wat heb ik een hekel aan die mensen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:41:01 #8
65490 whoops
pi_28323917
Sowieso vreemd tijdstip voor de TPG trouwens, tien over half een...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_28323929
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Graag gedaan. Mag ik nu weer weg?
Jahoor.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:41:46 #10
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28323946
Tering inderdaad.

Had ik laatst ook. Ik mp3-speler besteld van een leuk aantal euro's. Zie ik opeens een pakketje voor m'n deur liggen. Ik dacht, tering, wat is dat?

Was het die mp3-speler. Wat een apen, straks werd ie gejat door zo'n kutpauperstudent die hier zitten.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:42:30 #11
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28323968
nou, nu weten degenen uit jouw dorp dus waar die nieuwe pc staat. Heb je nou je zin?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28323970
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Klagen dat alles goed is gegaan. Wat heb ik een hekel aan die mensen.
Ik vertrouw die K*&*&* TPG nooit meer.. das reden tot klagen genoeg. Maargoed, jij haat vrijwel alles geloof ik.
pi_28323981
Mensen die een peperdure PC vooruit betalen, en niet aangetekend laten bezorgen
Aargh Aargh Aargh
pi_28323988
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
Sowieso vreemd tijdstip voor de TPG trouwens, tien over half een...
Zat me er net weer over te verbazen. ( was uiteraard vanmiddag)
pi_28324003
Ik heb iets soortgelijks gehad; zo'n 1400 euro aan pc spullen .

Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder .

En dan niet voor de deur, maar direct bij die wildvreemde lui achter het huis .

Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd .

Terwijl mijn adres er toch echt wel gewoon op stond .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:44:07 #16
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_28324015
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Brennie het volgende:

[..]

Maargoed, jij haat vrijwel alles geloof ik.
Kom ik zo over?
pi_28324019
Anders had je die grote rotdoos helemaal af moeten halen op het postkantoor.
pi_28324020
Weet je zeker dat het de TPG was?
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:44:26 #19
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_28324023
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:

Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder .

Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd .

;-))))))
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:44:30 #20
65490 whoops
pi_28324025
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Brennie het volgende:

[..]

Zat me er net weer over te verbazen. ( was uiteraard vanmiddag)
i Ja, als ze nu voor de deur hadden gestaan had je ook waarschijnlijk wel open gedaan enzo...
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:44:52 #21
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28324034
Jezus, wat achterlijk! My god! Ik gebruik deze smiley niet vaak, maar voor deze keer maak ik een uitzondering:
For great justice!
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:45:44 #22
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28324066
quote:

Hoe heb je die gevonden dan aap?
pi_28324072
En die postbodes 10 keer laten sjouwen met die zware spullen terwijl je zelf te lui bent om het in een winkel te kopen...
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:46:01 #24
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_28324078
quote:

Zit je toetsenbord vast ?
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:47:12 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28324116
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Aargh het volgende:
Word....

Alhoewel het dan nog niet OK is.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat de PC bij de buren is afgegeven(mag ook niet, maar gebeurt wel) en de buren hebben hem weer voor de deur neergezet.

Als ik Brennie was zou ik een zakdoekje pakken, uithuilen en morgen een *nette heldere* brief opstellen en opsturen. Tevens even bellen, de klacht indienen en vermelden dat de klacht ook per brief onderweg is. Situaties als deze worden erg serieus genomen bij de post...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_28324120
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef LaZZ het volgende:
Hoe heb je die gevonden dan aap?
Mijn adres stond er op, dus die mensen hebben me gebeld of ik toevallig een paar pakketjes verwachtte .

Godzijdank woon ik in een klein kutdorp waar de mensen nog eerlijk zijn .
I was an atheist until I realized I was God
pi_28324123
morgen dan maar eens een serieuze klacht hierover indienen

truste
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_28324136
Vaag, weet je zeker dat het door TPG bezorgd is?
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:48:03 #29
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28324142
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef CasB het volgende:
En die postbodes 10 keer laten sjouwen met die zware spullen terwijl je zelf te lui bent om het in een winkel te kopen...
Postbodes komen geen computers brengen. Die worden apart met de bus gebracht...
Daarbij is het hun werk. Niet zeuren.
Over het algemeen moeten ze trouwens een briefje achterlaten....
pi_28324155
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Aargh het volgende:
Heb het niet geregeld
En bovendien.. geen enkel excuus.
pi_28324182
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:

[..]

Kom ik zo over?
Op mij meestal wel.
Maargoed, heb je al een jaar ofzo nauwelijks gezien, dus echt goed kan ik er niet meer over oordelen.
pi_28324207
Ik had eens drie containers vol van computers besteld.
Die gasten alles gewoon in sloot gemieterd!
Ikke drie weken vissen.
Alles stuk, helemaal sodemieter!
Klote gasten!

Isse typisische nedelanse koeltoergewoon, lekker klage. Ik meedoen enso!
pi_28324233
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef whoops het volgende:

[..]

i Ja, als ze nu voor de deur hadden gestaan had je ook waarschijnlijk wel open gedaan enzo...
" Joehoe mevrouw.. we hebben een verlaat pakketje, gna gna. "
pi_28324261
Ik heb eigenlijk ook wel een nieuwe computer nodig. Hopelijk maakt de TPG hier ook een keer zo'n fout.

*Gaat morgen de hele dag uit het raam kijken
pi_28324282
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef MrX1982 het volgende:
Ja, het was besteld bij Alternate.De site vermeld dat TPG verantwoordelijk is voor de verzending.
En zoals ik zei.. er is op de site een track en trace link.
pi_28324310
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mijn adres stond er op, dus die mensen hebben me gebeld of ik toevallig een paar pakketjes verwachtte .

Nou.. dat is idd opmerkelijk.. gelukkig bestaan ze nog, die eerlijke mensen!
pi_28324334
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef CasB het volgende:
Ja, het moet niet gekker worden, betaal notabene extra verzendkosten.
pi_28324344
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Brennie het volgende:
Ja, het was besteld bij Alternate.De site vermeld dat TPG verantwoordelijk is voor de verzending.
En zoals ik zei.. er is op de site een track en trace link.
Ik schaam me dat ik bij TPG Post werk.

Namens TPG bied ik mijn verontschuldigingen aan
pi_28324347
heb je goed in je brievenbus gekeken of er geen briefje in zit dat die bij de buren is afgeleverd?
Sommige buren hebben opeens geen zin meer in dat pakket en zetten het dan gewoon bij je voor de deur.

En anders even bellen naar TPG en dan heb je de volgende keer een andere pakkettenchauffeur
pi_28324380
Ik zou idd wel een klacht indienen. Zo kunnen wij de service naar onze geliefde klanten verbeteren
pi_28324397
gewoon de klachtenlijn bellen en klagen.

ja kan natuurlijk ook over een weekje alternate bellen en zeggen dat je nooit iets ontvangen hebt, en die TPG verantwoordelijk laten stellen
When the chaos in my head turns to silence
pi_28324404
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Word....

Alhoewel het dan nog niet OK is.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat de PC bij de buren is afgegeven(mag ook niet, maar gebeurt wel) en de buren hebben hem weer voor de deur neergezet.

Als ik Brennie was zou ik een zakdoekje pakken, uithuilen en morgen een *nette heldere* brief opstellen en opsturen. Tevens even bellen, de klacht indienen en vermelden dat de klacht ook per brief onderweg is. Situaties als deze worden erg serieus genomen bij de post...
Nou.. het is meer even lekker agressief reageren hier. Voor huilen is toch ietsie meer nodig.
Hoop dat ze de klacht serieus nemen, er wordt werk van gemaakt.
pi_28324421
Ik zou een aangetekende/verzekerde verzending kiezen voor een paar euro's extra.
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:59:53 #44
65490 whoops
pi_28324443
Ik zou je klachtenbrief ook aangetekend versturen, want die komen bij geen een instantie aan als je dat niet doet....
pi_28324456
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef Troeta het volgende:
heb je goed in je brievenbus gekeken of er geen briefje in zit dat die bij de buren is afgeleverd?
Sommige buren hebben opeens geen zin meer in dat pakket en zetten het dan gewoon bij je voor de deur.

En anders even bellen naar TPG en dan heb je de volgende keer een andere pakkettenchauffeur
Geen briefje. ( het was afgeleverd bij een goede vriend die de bestelling geregeld heeft. Tis een computerexpert die de pc gelijk even mooi laat draaien. )
Maar wat je zegt zou kunnen ( dat ze er geen zin in hebben).. zou fraai zijn van die buren.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:02:49 #46
65490 whoops
pi_28324520
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef Brennie het volgende:

[..]

( het was afgeleverd bij een goede vriend die de bestelling geregeld heeft. Tis een computerexpert die de pc gelijk even mooi laat draaien. )
Het verhaal wordt wel steeds vager...

Als je ze nu nog aansprakelijk wil stellen voor het 'verlies' van deze PC moet je wel zorgen voor een samenhangend verhaal hoor!
pi_28324536
Beter een goede buur dan een verre vriend is maar weer eens bewezen
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:06:08 #48
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28324588
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tering, hier wassie waarsch. allang doorverkocht.
pi_28324606
Ja....nu word het dus al vaag he..bij een vriend laten bezorgen.
Misschien zag die vriend het briefje wel later pas en durft hij het nu niet meer te vertellen

Nee, kan best gebeuren hoor, maar bij de TPG word er ontzettend op gehamerd om pakketjes niet zo achter te laten en al helemaal geen computers en toestanden.
Je kan er zo om ontslagen worden en iedereen snapt dat mensen klagen als zoiets gebeurt.

maar je weet het niet, misschien wil diegene wel ontslagen worden..
pi_28324607
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:58 schreef Rabrynil het volgende:
Ik zou een aangetekende/verzekerde verzending kiezen voor een paar euro's extra.
Alternate verzorgde de verzending via TPG, via een bestelling via internet kun je geen extra verzekering regelen, of wel?..
Had ik er inspraak in had gehad, dan was dat zeker gebeurt. ( ben nml juist voorzichtig met dat soort dingen)
pi_28324644
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Troeta het volgende:
Ja....nu word het dus al vaag he..bij een vriend laten bezorgen.
Misschien zag die vriend het briefje wel later pas en durft hij het nu niet meer te vertellen

Nee, kan best gebeuren hoor, maar bij de TPG word er ontzettend op gehamerd om pakketjes niet zo achter te laten en al helemaal geen computers en toestanden.
Je kan er zo om ontslagen worden en iedereen snapt dat mensen klagen als zoiets gebeurt.

maar je weet het niet, misschien wil diegene wel ontslagen worden..
Het is al jaaaaaaren de beste vriend van mijn vriend. Als iemand te vertrouwen is, dan is hij het.
Kan het niet een gozer van 18 zijn geweest die eigenlijk geen zin meer had in zijn bijbaan?
pi_28324657
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:

[..]

Alternate verzorgde de verzending via TPG, via een bestelling via internet kun je geen extra verzekering regelen, of wel?..
Had ik er inspraak in had gehad, dan was dat zeker gebeurt. ( ben nml juist voorzichtig met dat soort dingen)
Ik heb een nieuwe digitale camera aangeschaft met een aardig prijskaartje, netjes aangetekende + verzekerde verzending gekozen. Wel 10 euro verzendkosten, maar het wordt alleen afgeleverd na een scan van je paspoort, een handtekening en je naam in blokletters. Daarna krijg je nog een bericht van de leverancier dat het in orde is. Dat vind ik dan een slechte service van Alternate als dat niet kan.

(OffTopic) Alternate is sowieso met alles vrij prijzig in mijn ogen, maar goed (OffTopic)
pi_28324675
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef whoops het volgende:

[..]

Het verhaal wordt wel steeds vager...

Als je ze nu nog aansprakelijk wil stellen voor het 'verlies' van deze PC moet je wel zorgen voor een samenhangend verhaal hoor!
Welnee..
Een hele goede vriend die vanuit het niets een pc kan maken
Die gozer een pc laten samenstellen en de bestelling laten regelen is echt niet vreemd hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Brennie op 29-06-2005 01:15:33 ]
pi_28324686
Het was vast zo'n ongemotiveerde vakantiewerker. Totaal geen binding met ons mooie bedrijf

Ontslag zou op zijn plaatst zijn
pi_28324738
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef Rabrynil het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe digitale camera aangeschaft met een aardig prijskaartje, netjes aangetekende + verzekerde verzending gekozen. Wel 10 euro verzendkosten, maar het wordt alleen afgeleverd na een scan van je paspoort, een handtekening en je naam in blokletters. Daarna krijg je nog een bericht van de leverancier dat het in orde is. Dat vind ik dan een slechte service van Alternate als dat niet kan.

(OffTopic) Alternate is sowieso met alles vrij prijzig in mijn ogen, maar goed (OffTopic)
Die vriend waar ik het over heb heeft alles geregeld. Kan best zijn dat die optie er wel was, maar dat hij deze optie niet gekozen heeft.
Er is bij vooruitbetaling altijd een groter risico, bij die vriend en andere kennissen gaat het altijd prima, bij ons dus ( bijna) niet.
Mocht ik in de toekomst zelf iets vooruit willen betalen, dan doe ik die extra verzekering zeker!
pi_28324748
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het was vast zo'n ongemotiveerde vakantiewerker. Totaal geen binding met ons mooie bedrijf

Absoluut.. en een schop onder z'n kont.
pi_28324755
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef MrX1982 het volgende:
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
pi_28324774
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef MrX1982 het volgende:

Nog bedankt voor je excuses voor het bedrijf.
Weet dat er in elk bedrijf eerlijke, hardwerkende mensen zijn, maar toch is het vertrouwen behoooorlijk minder.
pi_28324870
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef Brennie het volgende:
Nog bedankt voor je excuses voor het bedrijf.
Weet dat er in elk bedrijf eerlijke, hardwerkende mensen zijn, maar toch is het vertrouwen behoooorlijk minder.
Ik probeer de naam van mijn bedrijf te zuiveren

Maar ik kan me voorstellen dat je vertrouwen minder is geworden. Het is op zijn minst gezegd een beetje vreemd dat een waardevol object zo slecht wordt afgeleverd

Ik ben benieuwd wat TPG Post voor actie onderneemt om uit te zoeken wat er verkeerd is gegaan.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:20:31 #60
101852 kokos
mividaloca
pi_28324892
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef LangeJan het volgende:
Ik zou hem maar binnen zetten als ik jouw was. Voor je het weet issie weg!
Viva los Vatos Locos
pi_28324894
Ik ga morgen ook een klacht indienen over de EXTREEM belabberde bezorging. Hoe moeilijk is het om de briefjes achter te laten dat mijn pakket bij het huis 4 deuren verder ligt? Zodat ik het op kan halen en niet dat die mensen 4 dagen later aan komen zetten met mijn pakket?? En hoe moeilijk is het om een pakket ook daadwerlijk af te leveren ipv, maar meteen niet thuis op te schrijven, want dan ben je lekker vroeg klaar??
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28324897
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik probeer de naam van mijn bedrijf te zuiveren

Maar ik kan me voorstellen dat je vertrouwen minder is geworden. Het is op zijn minst gezegd een beetje vreemd dat een waardevol object zo slecht wordt afgeleverd

Ik ben benieuwd wat TPG Post voor actie onderneemt om uit te zoeken wat er verkeerd is gegaan.
Dat begrijp ik wel ja.
Als er actie ondernomen wordt, dan laat ik het hier wel weten.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:22:05 #63
101852 kokos
mividaloca
pi_28324915
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef LaZZ het volgende:
Tering inderdaad.

Had ik laatst ook. Ik mp3-speler besteld van een leuk aantal euro's. Zie ik opeens een pakketje voor m'n deur liggen. Ik dacht, tering, wat is dat?

Was het die mp3-speler. Wat een apen, straks werd ie gejat door zo'n kutpauperstudent die hier zitten.
Ben jij niet van Xbox Live?
Viva los Vatos Locos
pi_28324918
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef existenz het volgende:
Ik ga morgen ook een klacht indienen over de EXTREEM belabberde bezorging. Hoe moeilijk is het om de briefjes achter te laten dat mijn pakket bij het huis 4 deuren verder ligt? Zodat ik het op kan halen en niet dat die mensen 4 dagen later aan komen zetten met mijn pakket?? En hoe moeilijk is het om een pakket ook daadwerlijk af te leveren ipv, maar meteen niet thuis op te schrijven, want dan ben je lekker vroeg klaar??
Zeker ook een terechte klacht!

Ze moeten daar echt eens strengere eisen aan het personeel stellen!! ( ofzo)
pi_28324929
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Brennie het volgende:
Dat begrijp ik wel ja.
Als er actie ondernomen wordt, dan laat ik het hier wel weten.
Ik wacht met spanning af

Datzelfde kan voor die waardeloze bezorger gezegd worden. Zijn baan staat op de tocht
pi_28324951
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik wacht met spanning af

Datzelfde kan voor die waardeloze bezorger gezegd worden. Zijn baan staat op de tocht
Mooi zo! No mercy!
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:24:57 #67
91856 Stretto
..........
pi_28324970
Sue them!
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:28:56 #68
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325053
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef Brennie het volgende:

[..]

Zeker ook een terechte klacht!

Ze moeten daar echt eens strengere eisen aan het personeel stellen!! ( ofzo)
Dat DOEN ze. Zo mogen pakketjes niet bij de buren worden afgegeven in de meeste gevallen.
En pakketjes mogen al helemaal niet onbeheerd voor de deur worden gezet.

Sterker nog: een postbode mag eigenlijk zijn/haar fiets niet uit het oog verliezen.
(het wil nog wel eens gebeuren dat aso's pakketjes jatten uit de tassen)

Het probleem is natuurlijk dat een postbode zelfstandig moet werken. Je kunt niet een 2e man meesturen om op zijn/haar vingers te kijken.

De TGP TNT is erg streng met situaties als deze. Er wordt heel hard gewerkt om postverlies etc tegen te gaan.

Dus als je een klacht indient is er een grote kans dat Piet Post het laantje uit gestuurd wordt.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:30:55 #69
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_28325078
Hmf, dit gebeurt niet alleen maar in de vakantieperiode, maar het hele jaar door.
The Internets, I needs it..
pi_28325144
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat DOEN ze. Zo mogen pakketjes niet bij de buren worden afgegeven in de meeste gevallen.
En pakketjes mogen al helemaal niet onbeheerd voor de deur worden gezet.

Sterker nog: een postbode mag eigenlijk zijn/haar fiets niet uit het oog verliezen.
(het wil nog wel eens gebeuren dat aso's pakketjes jatten uit de tassen)

Het probleem is natuurlijk dat een postbode zelfstandig moet werken. Je kunt niet een 2e man meesturen om op zijn/haar vingers te kijken.

De TGP TNT is erg streng met situaties als deze. Er wordt heel hard gewerkt om postverlies etc tegen te gaan.

Dus als je een klacht indient is er een grote kans dat Piet Post het laantje uit gestuurd wordt.
Ok, goed te weten. Bedankt voor de info..
pi_28325147
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:08 schreef Brennie het volgende:

[..]

Het is al jaaaaaaren de beste vriend van mijn vriend. Als iemand te vertrouwen is, dan is hij het.
Kan het niet een gozer van 18 zijn geweest die eigenlijk geen zin meer had in zijn bijbaan?
Een gozertje van 18 vind het juist leuk om lekker pakjes te bezorgen in zo'n busje.

En vertrouwen? Tja, bij al mijn baantjes heb ik klanten de raarste verhalen horen vertellen...ik snap nooit hoe ze er bij komen.
En dan is dit zo'n verhaal wat hij aan jou verteld heeft en jij weer aan ons...dus het kan allemaal onwijs verdraaid zijn en door mijn ervaringen met klanten (ook bij andere soorten bedrijven) geloof ik er nooit zo in.

Nu werk ik net bij TPG en heb ik ook al rare dingen van collega's gehoord en zelf een paar kleine dingetjes gehad...dus ja..sorry:)

Maar het kan natuurlijk altijd waar zijn en de klachtenservice zal het serieus gaan uitzoeken voor je hoor.
pi_28325218
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ook wel eens aan gedacht, dat het een subcontractor kan zijn geweest?!
TNT'ers doen dit niet hoor. Anders raken zij hun opgebouwde pensioen kwijt
なんだっけ
pi_28325221
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef Troeta het volgende:

[..]

Een gozertje van 18 vind het juist leuk om lekker pakjes te bezorgen in zo'n busje.

En vertrouwen? Tja, bij al mijn baantjes heb ik klanten de raarste verhalen horen vertellen...ik snap nooit hoe ze er bij komen.
En dan is dit zo'n verhaal wat hij aan jou verteld heeft en jij weer aan ons...dus het kan allemaal onwijs verdraaid zijn en door mijn ervaringen met klanten (ook bij andere soorten bedrijven) geloof ik er nooit zo in.

Nu werk ik net bij TPG en heb ik ook al rare dingen van collega's gehoord en zelf een paar kleine dingetjes gehad...dus ja..sorry:)

Maar het kan natuurlijk altijd waar zijn en de klachtenservice zal het serieus gaan uitzoeken voor je hoor.
Ik snap wel dat je een verhaal als deze van iemand op het internet misschien niet voor 100 % zeker aanneemt. Zeker als je bij de TPG werkt.
Ik ga echter uit van het verhaal van die vriend. Zijn vriendin ( die ik ook goed ken), kwam thuis en trof het pakket aan.
Ach ja.. we zullen het horen.
pi_28325257
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef Troeta het volgende:

[..]

Moet je naar Ridderkerk of Rotterdam komen, kan je lachen om elke verhaal
なんだっけ
pi_28325440
moet je niet tekenen voor zo'n duur pakket dan???
word anders wel erg makkelijk om dan te zeggen dat je niks gehad hebt...

en die bezorger kan lullen wattie wil, als hij geen handtekening van jou heeft dan kandie het net zo goed even bij een vriend thuis hebben afgezet met de bedoeling het achterover te drukken

beetje vreemd allemaal dit
pi_28325604
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef PankPinther het volgende:

en die bezorger kan lullen wattie wil, als hij geen handtekening van jou heeft dan kandie het net zo goed even bij een vriend thuis hebben afgezet met de bedoeling het achterover te drukken

Hangt van de verzendwijze af.
Als iemand het achterover heeft gedrukt EN een handtekening heeft vervalst, dan wordt degene
hooguit ontslagen. Kosten worden nauwelijks of nooit op hun verhaald.

TNT wordt kwalitatief nu eenmaal slechter.
Men wilt winst draaien en de logistieke sector is het meest verliesgevende, dus wat doen de bureaucraten?
Werk uitbesteden aan uitzendbureau's en subcontractors, waardoor kwaltieit niet altijd gewaarborgd blijft..

Waarom denk je dat DHL en UPS opeens een omzetstijging in hun boeken zien.
なんだっけ
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:00:53 #77
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325608
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:39 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Ook wel eens aan gedacht, dat het een subcontractor kan zijn geweest?!
TNT'ers doen dit niet hoor. Anders raken zij hun opgebouwde pensioen kwijt
TNT'ers TPG'ers TNT'ers doen dat ook hoor.
En pensioensopbouw begint pas op je 24e. Maar daar wordt niet aan gedacht op zo'n moment...

Er zitten ook jongeren mensen op de de bus.

Zoals vermeld, kun je in R'dam af en toe ook flink lachen om de verhalen...
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:03:05 #78
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325636
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:00 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Hangt van de verzendwijze af.
Als iemand het achterover heeft gedrukt EN een handtekening heeft vervalst, dan wordt degene
hooguit ontslagen. Kosten worden nauwelijks of nooit op hun verhaald.

TNT wordt kwalitatief nu eenmaal slechter.
Men wilt winst draaien en de logistieke sector is het meest verliesgevende, dus wat doen de bureaucraten?
Werk uitbesteden aan uitzendbureau's en subcontractors, waardoor kwaltieit niet altijd gewaarborgd blijft..

Waarom denk je dat DHL en UPS opeens een omzetstijging in hun boeken zien.
De TPG/TNT kwaliteit is juist omhoog gegaan...
pi_28325714
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef PankPinther het volgende:

Volgens moet dat bij dergelijke paketten standaard..zeker om het voorbeeld wat jij noemt te voorkomen.
Dat is dus niet gebeurt.
Ik heb zoals gezegd geen enkel idee of de vriend die alles geregeld heeft wat moest aanvinken/ invullen op de site van Alternate tav aangetekende post/ verzekering. ( om te waarborgen dat het pakket aangetekend aankomt.)
Ook weet ik niet geheel zeker hoe Alternate de bezorging via TPG regelt. Ik weet dat het mogelijk is het pakket te traceren. Dit kan Alternate alleen via een bepaalde service van TPG laten doen doen.. een service die hoort bij aangetekende pakketverzending. Toch?

Anyway.. ik vertrouwde erop dat Alternate en TPG voor kwaliteit en goede service staan.

We kunnen nu zeggen dat we nooit wat ontvangen hebben ( wat dus wel zo is), er is immers niets getekend. Toch bizar..
pi_28325733
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:39 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik snap wel dat je een verhaal als deze van iemand op het internet misschien niet voor 100 % zeker aanneemt. Zeker als je bij de TPG werkt.
Ik ga echter uit van het verhaal van die vriend. Zijn vriendin ( die ik ook goed ken), kwam thuis en trof het pakket aan.
Ach ja.. we zullen het horen.
Nee, ik weet hoe moeilijk ze doen als je pakketjes zomaar achterlaat, dat is echt een schande hoor.
Daarom is het echt heel erg stom als iemand zo'n computer zomaar neer zet, vooral als je weet hoe snel mensen klagen.

Maar de raarste verhalen die ik gehoord heb van klanten zijn van mijn baantjes hiervoor, ik sta soms versteld wat voor dingen ze zeggen. De medewerker kan zulke problemen krijgen omdat een klant gewoon zijn gelijk wil halen.
Misschien vertrouw ik mijn medemensen gewoon niet meer hoor

Maar ja, succes ermee!
pi_28325738
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

De TPG/TNT kwaliteit is juist omhoog gegaan...
Vind je? Ik zie wat anders op de werkvloer
なんだっけ
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:11:42 #82
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325746
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Vind je? Ik zie wat anders op de werkvloer
Ik zie wat anders op papier
pi_28325791
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Troeta het volgende:

[..]

Nee, ik weet hoe moeilijk ze doen als je pakketjes zomaar achterlaat, dat is echt een schande hoor.
Daarom is het echt heel erg stom als iemand zo'n computer zomaar neer zet, vooral als je weet hoe snel mensen klagen.

Maar de raarste verhalen die ik gehoord heb van klanten zijn van mijn baantjes hiervoor, ik sta soms versteld wat voor dingen ze zeggen. De medewerker kan zulke problemen krijgen omdat een klant gewoon zijn gelijk wil halen.
Misschien vertrouw ik mijn medemensen gewoon niet meer hoor

Maar ja, succes ermee!
Dank je.
Ik kan zeggen.. geloof me op mijn woord, maar dat is ook zoiets. ( nee serieus.. het verhaal is waarheidsgetrouw)
De meeste idioten verhalen lijken onwerkelijk.. 95 % is dan ook vaak onwaar. Het wil echter niet zeggen dat het NOOIT gebeurt.
pi_28325816
ik moet trouwens wel even zeggen dat ik ALTIJD pakketjes van Sandd op de portieken vind!
En dan gaan die mensen de dag erna tegen mij zeuren dat ik dat daar zomaar neer gooi.

Mag dat bij Sandd gewoon ofzo?
pi_28325827
zo. das was het dagje wel he.
pi_28325828
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik zie wat anders op papier
Boven de 90%? Door subs, uitzenders of eigen personeel?
Door subs zeker netover de 90%, maar dat komt doordat zij per pakket betaald krijgen.
Maar dan wil jje niet weten hoe men af en toe de pakketten kwijt raken..
Ik heb ook altijd zo rond de 95%, maar eigen personeel hebben heel veel restricties van de leiding gekregen, waar de subs zich daar niets van aan trekken.
Loop de navragen maar een keer na

off-topic
PSP'er Moet je bij GOT kijken. Ik heb daar nu Jpop-clips te download staan.
なんだっけ
pi_28325833
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dank je.
Ik kan zeggen.. geloof me op mijn woord, maar dat is ook zoiets. ( nee serieus.. het verhaal is waarheidsgetrouw)
De meeste idioten verhalen lijken onwerkelijk.. 95 % is dan ook vaak onwaar. Het wil echter niet zeggen dat het NOOIT gebeurt.
dat is zo!! dan zal ik je maar geloven, haha
ik heb er toch geen last van
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:17:42 #88
118667 370HSSV-0773H
nederland wordt wakker
pi_28325835
pc op de stoep..

wou dat het bij mij gebeurde

heb ik hem echt nooit niet ontvangen
Quit Pro Quo
pi_28325847
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef Troeta het volgende:
ik moet trouwens wel even zeggen dat ik ALTIJD pakketjes van Sandd op de portieken vind!
En dan gaan die mensen de dag erna tegen mij zeuren dat ik dat daar zomaar neer gooi.

Mag dat bij Sandd gewoon ofzo?
Sandd.. nooit van gehoord. Bedankt voor de waarschuwing.
pi_28325858
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef 370HSSV-0773H het volgende:
pc op de stoep..

wou dat het bij mij gebeurde

heb ik hem echt nooit niet ontvangen
Als je geen pc verwacht is het wel grappig ja.
pi_28325859
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dank je.
Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waar
Leuk of niet, maar momenteel is het bij onsop de vestiging een ware veldslag om geld te verdienen of om alle wijken schoon te rijden. Anders vlieg je op den duur de laan uit.

Dat is mijn perceptie.
なんだっけ
pi_28325861
heb trouwens wel eens meegemaakt dat een medewerker het geld achterover had gedrukt.
ik had toen iets besteld onder rembours en bij aflevering netjes 400 euro betaald
word ik een paar weken later opgebeld met de vraag of ik betaald had?
dus ik zeg, het was onder rembours, zou ik het pakketje gekregen hebben als ik niet betaald had?

oh.... <stilte> ...of ik nog wist hoe die persoon er uit zag...
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:21:30 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325892
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Boven de 90%? Door subs, uitzenders of eigen personeel?
Door subs zeker netover de 90%, maar dat komt doordat zij per pakket betaald krijgen.
Maar dan wil jje niet weten hoe men af en toe de pakketten kwijt raken..
Ik heb ook altijd zo rond de 95%, maar eigen personeel hebben heel veel restricties van de leiding gekregen, waar de subs zich daar niets van aan trekken.
Loop de navragen maar een keer na

off-topic
PSP'er Moet je bij GOT kijken. Ik heb daar nu Jpop-clips te download staan.
Alleen eigen personeel volgens mij
Maar ik zal morgen wel even wat cijfers opzoeken mocht het je echt interesseren

Punt is dat er altijd wat mis blijft gaan. En dat gaat in elke bedrijfstak zo. Mensen schijnen dat nog wel eens over het hoofd te zien. Op hun eigen werk hebben die mensen diezelfde dag ook nog fouten gemaakt

Direct linkje naar PSP topic?
pi_28325900
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef PankPinther het volgende:
heb trouwens wel eens meegemaakt dat een medewerker het geld achterover had gedrukt.
ik had toen iets besteld onder rembours en bij aflevering netjes 400 euro betaald
word ik een paar weken later opgebeld met de vraag of ik betaald had?
dus ik zeg, het was onder rembours, zou ik het pakketje gekregen hebben als ik niet betaald had?

oh.... <stilte> ...of ik nog wist hoe die persoon er uit zag...
Damn..
het vertrouwen zinkt met de minuut hier .

Dat de ticketservice geheel blanco enveloppen met kaartjes verstuurt is gewoon pure noodzaak.. Geloof dat er anders echt niets aan zou komen bij mensen. Zo erg is het dus blijkbaar!??
pi_28325912
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waar
Leuk of niet, maar momenteel is het bij onsop de vestiging een ware veldslag om geld te verdienen of om alle wijken schoon te rijden. Anders vlieg je op den duur de laan uit.

Dat is mijn perceptie.
lekker zooitje dan.
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:23:50 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28325926
Je bent hier vast te eerlijk en netjes voor. Maar een gemenerik zou dit flink uitbuiten
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:24:37 #97
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28325941
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Dat is mijn perceptie.
Waar zit je?
pi_28325951
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:21 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Alleen eigen personeel volgens mij
Maar ik zal morgen wel even wat cijfers opzoeken mocht het je echt interesseren

Punt is dat er altijd wat mis blijft gaan. En dat gaat in elke bedrijfstak zo. Mensen schijnen dat nog wel eens over het hoofd te zien. Op hun eigen werk hebben die mensen diezelfde dag ook nog fouten gemaakt

Direct linkje naar PSP topic?
Cijfers hoef ik niet. Stats hangt elke dag in de kantine voor mijn neus en navragen vliegen om mijn oren. Ridderkerk Keurmeesterstraat in da house

off-topic weer
PSP Topic
なんだっけ
pi_28325962
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:23 schreef PLAE@ het volgende:

Je bent hier vast te eerlijk en netjes voor. Maar een gemenerik zou dit flink uitbuiten
Dat klopt, helaas.. al zal ik wel een klacht indienen.
Was het mis gegaan dan was het echter andere koek geweest. Had ze geterroriseerd. Het is iets teveel geld om er geen werk van te maken.
pi_28326002
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:26 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dat klopt, helaas.. al zal ik wel een klacht indienen.
Was het mis gegaan dan was het echter andere koek geweest. Had ze geterroriseerd. Het is iets teveel geld om er geen werk van te maken.
Zijn er nooit geen problemen op de zuster-afdelingen
なんだっけ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')