Jahoor.quote:
Ik vertrouw die K*&*&* TPG nooit meer.. das reden tot klagen genoeg. Maargoed, jij haat vrijwel alles geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Klagen dat alles goed is gegaan. Wat heb ik een hekel aan die mensen.
Zat me er net weer over te verbazen. ( was uiteraard vanmiddag)quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
Sowieso vreemd tijdstip voor de TPG trouwens, tien over half een...
Kom ik zo over?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maargoed, jij haat vrijwel alles geloof ik.
;-))))))quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Ik heb iets soortgelijks gehad; zo'n 1400 euro aan pc spullen.
Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder.
En dan niet voor de deur, maar direct bij die wildvreemde lui achter het huis.
Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd.
Terwijl mijn adres er toch echt wel gewoon op stond.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zat me er net weer over te verbazen. ( was uiteraard vanmiddag)
Hoe heb je die gevonden dan aap?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Maar in mijn geval hebben ze het niet voor m'n deur gezet, maar 3 straten verder.
Zonder het die mensen te vertellen, 4 verschillende dozen in totaal, gewoon neergepleurd.
Zitquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef kastanova het volgende:
Word....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Aargh het volgende:
Mensen die een peperdure PC vooruit betalen, en niet aangetekend laten bezorgen![]()
![]()
Mijn adres stond er op, dus die mensen hebben me gebeld of ik toevallig een paar pakketjes verwachttequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef LaZZ het volgende:
Hoe heb je die gevonden dan aap?
Postbodes komen geen computers brengen. Die worden apart met de bus gebracht...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef CasB het volgende:
En die postbodes 10 keer laten sjouwen met die zware spullen terwijl je zelf te lui bent om het in een winkel te kopen...
Heb het niet geregeldquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Aargh het volgende:
Mensen die een peperdure PC vooruit betalen, en niet aangetekend laten bezorgen![]()
![]()
Op mij meestal wel.quote:
" Joehoe mevrouw.. we hebben een verlaat pakketje, gna gna. "quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef whoops het volgende:
[..]Ja, als ze nu voor de deur hadden gestaan had je ook waarschijnlijk wel open gedaan enzo...
Ja, het was besteld bij Alternate.De site vermeld dat TPG verantwoordelijk is voor de verzending.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je zeker dat het de TPG was?
Nou.. dat is idd opmerkelijk.. gelukkig bestaan ze nog, die eerlijke mensen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mijn adres stond er op, dus die mensen hebben me gebeld of ik toevallig een paar pakketjes verwachtte.
Godzijdank woon ik in een klein kutdorp waar de mensen nog eerlijk zijn.
Ja, het moet niet gekker worden, betaal notabene extra verzendkosten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef CasB het volgende:
En die postbodes 10 keer laten sjouwen met die zware spullen terwijl je zelf te lui bent om het in een winkel te kopen...
Ik schaam me dat ik bij TPG Post werk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Brennie het volgende:
Ja, het was besteld bij Alternate.De site vermeld dat TPG verantwoordelijk is voor de verzending.
En zoals ik zei.. er is op de site een track en trace link.
Nou.. het is meer even lekker agressief reageren hier.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word....
Alhoewel het dan nog niet OK is.
Het is natuurlijk ook mogelijk dat de PC bij de buren is afgegeven(mag ook niet, maar gebeurt wel) en de buren hebben hem weer voor de deur neergezet.
Als ik Brennie was zou ik een zakdoekje pakken, uithuilen en morgen een *nette heldere* brief opstellen en opsturen. Tevens even bellen, de klacht indienen en vermelden dat de klacht ook per brief onderweg is. Situaties als deze worden erg serieus genomen bij de post...
Geen briefje. ( het was afgeleverd bij een goede vriend die de bestelling geregeld heeft. Tis een computerexpert die de pc gelijk even mooi laat draaien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef Troeta het volgende:
heb je goed in je brievenbus gekeken of er geen briefje in zit dat die bij de buren is afgeleverd?
Sommige buren hebben opeens geen zin meer in dat pakket en zetten het dan gewoon bij je voor de deur.
En anders even bellen naar TPG en dan heb je de volgende keer een andere pakkettenchauffeur
Het verhaal wordt wel steeds vager...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
( het was afgeleverd bij een goede vriend die de bestelling geregeld heeft. Tis een computerexpert die de pc gelijk even mooi laat draaien.)
Tering, hier wassie waarsch. allang doorverkocht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mijn adres stond er op, dus die mensen hebben me gebeld of ik toevallig een paar pakketjes verwachtte.
Godzijdank woon ik in een klein kutdorp waar de mensen nog eerlijk zijn.
Alternate verzorgde de verzending via TPG, via een bestelling via internet kun je geen extra verzekering regelen, of wel?..quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:58 schreef Rabrynil het volgende:
Ik zou een aangetekende/verzekerde verzending kiezen voor een paar euro's extra.
Het is al jaaaaaaren de beste vriend van mijn vriend. Als iemand te vertrouwen is, dan is hij het.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Troeta het volgende:
Ja....nu word het dus al vaag he..bij een vriend laten bezorgen.
Misschien zag die vriend het briefje wel later pas en durft hij het nu niet meer te vertellen
Nee, kan best gebeuren hoor, maar bij de TPG word er ontzettend op gehamerd om pakketjes niet zo achter te laten en al helemaal geen computers en toestanden.
Je kan er zo om ontslagen worden en iedereen snapt dat mensen klagen als zoiets gebeurt.
maar je weet het niet, misschien wil diegene wel ontslagen worden..
Ik heb een nieuwe digitale camera aangeschaft met een aardig prijskaartje, netjes aangetekende + verzekerde verzending gekozen. Wel 10 euro verzendkosten, maar het wordt alleen afgeleverd na een scan van je paspoort, een handtekening en je naam in blokletters. Daarna krijg je nog een bericht van de leverancier dat het in orde is. Dat vind ik dan een slechte service van Alternate als dat niet kan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Alternate verzorgde de verzending via TPG, via een bestelling via internet kun je geen extra verzekering regelen, of wel?..
Had ik er inspraak in had gehad, dan was dat zeker gebeurt. ( ben nml juist voorzichtig met dat soort dingen)
Welnee..quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Het verhaal wordt wel steeds vager...![]()
Als je ze nu nog aansprakelijk wil stellen voor het 'verlies' van deze PC moet je wel zorgen voor een samenhangend verhaal hoor!![]()
Die vriend waar ik het over heb heeft alles geregeld. Kan best zijn dat die optie er wel was, maar dat hij deze optie niet gekozen heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe digitale camera aangeschaft met een aardig prijskaartje, netjes aangetekende + verzekerde verzending gekozen. Wel 10 euro verzendkosten, maar het wordt alleen afgeleverd na een scan van je paspoort, een handtekening en je naam in blokletters. Daarna krijg je nog een bericht van de leverancier dat het in orde is. Dat vind ik dan een slechte service van Alternate als dat niet kan.
(OffTopic) Alternate is sowieso met alles vrij prijzig in mijn ogen, maar goed (OffTopic)
Absoluut.. en een schop onder z'n kont.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het was vast zo'n ongemotiveerde vakantiewerker. Totaal geen binding met ons mooie bedrijf![]()
Ontslag zou op zijn plaatst zijn![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef MrX1982 het volgende:
Weet je zeker dat het de TPG was?
Nog bedankt voor je excuses voor het bedrijf.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het was vast zo'n ongemotiveerde vakantiewerker. Totaal geen binding met ons mooie bedrijf![]()
Ontslag zou op zijn plaatst zijn![]()
Ik probeer de naam van mijn bedrijf te zuiverenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef Brennie het volgende:
Nog bedankt voor je excuses voor het bedrijf.
Weet dat er in elk bedrijf eerlijke, hardwerkende mensen zijn, maar toch is het vertrouwen behoooorlijk minder.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef LangeJan het volgende:
Ik zou hem maar binnen zetten als ik jouw was. Voor je het weet issie weg!
Dat begrijp ik wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik probeer de naam van mijn bedrijf te zuiveren
Maar ik kan me voorstellen dat je vertrouwen minder is geworden. Het is op zijn minst gezegd een beetje vreemd dat een waardevol object zo slecht wordt afgeleverd
Ik ben benieuwd wat TPG Post voor actie onderneemt om uit te zoeken wat er verkeerd is gegaan.
Ben jij niet van Xbox Live?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef LaZZ het volgende:
Tering inderdaad.
Had ik laatst ook. Ik mp3-speler besteld van een leuk aantal euro's. Zie ik opeens een pakketje voor m'n deur liggen. Ik dacht, tering, wat is dat?
Was het die mp3-speler. Wat een apen, straks werd ie gejat door zo'n kutpauperstudent die hier zitten.
Zeker ook een terechte klacht!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef existenz het volgende:
Ik ga morgen ook een klacht indienen over de EXTREEM belabberde bezorging. Hoe moeilijk is het om de briefjes achter te laten dat mijn pakket bij het huis 4 deuren verder ligt? Zodat ik het op kan halen en niet dat die mensen 4 dagen later aan komen zetten met mijn pakket?? En hoe moeilijk is het om een pakket ook daadwerlijk af te leveren ipv, maar meteen niet thuis op te schrijven, want dan ben je lekker vroeg klaar??
Ik wacht met spanning afquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Brennie het volgende:
Dat begrijp ik wel ja.
Als er actie ondernomen wordt, dan laat ik het hier wel weten.
Mooi zo! No mercy!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning af
Datzelfde kan voor die waardeloze bezorger gezegd worden. Zijn baan staat op de tocht![]()
Dat DOEN ze. Zo mogen pakketjes niet bij de buren worden afgegeven in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zeker ook een terechte klacht!
Ze moeten daar echt eens strengere eisen aan het personeel stellen!! ( ofzo)![]()
Ok, goed te weten. Bedankt voor de info..quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat DOEN ze. Zo mogen pakketjes niet bij de buren worden afgegeven in de meeste gevallen.
En pakketjes mogen al helemaal niet onbeheerd voor de deur worden gezet.
Sterker nog: een postbode mag eigenlijk zijn/haar fiets niet uit het oog verliezen.
(het wil nog wel eens gebeuren dat aso's pakketjes jatten uit de tassen)
Het probleem is natuurlijk dat een postbode zelfstandig moet werken. Je kunt niet een 2e man meesturen om op zijn/haar vingers te kijken.
De TGP TNT is erg streng met situaties als deze. Er wordt heel hard gewerkt om postverlies etc tegen te gaan.
Dus als je een klacht indient is er een grote kans dat Piet Post het laantje uit gestuurd wordt.
Een gozertje van 18 vind het juist leuk om lekker pakjes te bezorgen in zo'n busje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het is al jaaaaaaren de beste vriend van mijn vriend. Als iemand te vertrouwen is, dan is hij het.
Kan het niet een gozer van 18 zijn geweest die eigenlijk geen zin meer had in zijn bijbaan?
Ook wel eens aan gedacht, dat het een subcontractor kan zijn geweest?!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als je een klacht indient is er een grote kans dat Piet Post het laantje uit gestuurd wordt.
Ik snap wel dat je een verhaal als deze van iemand op het internet misschien niet voor 100 % zeker aanneemt. Zeker als je bij de TPG werkt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef Troeta het volgende:
[..]
Een gozertje van 18 vind het juist leuk om lekker pakjes te bezorgen in zo'n busje.
En vertrouwen? Tja, bij al mijn baantjes heb ik klanten de raarste verhalen horen vertellen...ik snap nooit hoe ze er bij komen.
En dan is dit zo'n verhaal wat hij aan jou verteld heeft en jij weer aan ons...dus het kan allemaal onwijs verdraaid zijn en door mijn ervaringen met klanten (ook bij andere soorten bedrijven) geloof ik er nooit zo in.
Nu werk ik net bij TPG en heb ik ook al rare dingen van collega's gehoord en zelf een paar kleine dingetjes gehad...dus ja..sorry:)
Maar het kan natuurlijk altijd waar zijn en de klachtenservice zal het serieus gaan uitzoeken voor je hoor.
Moet je naar Ridderkerk of Rotterdam komen, kan je lachen om elke verhaalquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:35 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nu werk ik net bij TPG en heb ik ook al rare dingen van collega's gehoord en zelf een paar kleine dingetjes gehad...dus ja..sorry:)
Hangt van de verzendwijze af.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef PankPinther het volgende:
moet je niet tekenen voor zo'n duur pakket dan???![]()
word anders wel erg makkelijk om dan te zeggen dat je niks gehad hebt...
en die bezorger kan lullen wattie wil, als hij geen handtekening van jou heeft dan kandie het net zo goed even bij een vriend thuis hebben afgezet met de bedoeling het achterover te drukken
beetje vreemd allemaal dit
TNT'ers TPG'ers TNT'ers doen dat ook hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:39 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ook wel eens aan gedacht, dat het een subcontractor kan zijn geweest?!
TNT'ers doen dit niet hoor. Anders raken zij hun opgebouwde pensioen kwijt![]()
De TPG/TNT kwaliteit is juist omhoog gegaan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:00 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Hangt van de verzendwijze af.
Als iemand het achterover heeft gedrukt EN een handtekening heeft vervalst, dan wordt degene
hooguit ontslagen. Kosten worden nauwelijks of nooit op hun verhaald.
TNT wordt kwalitatief nu eenmaal slechter.
Men wilt winst draaien en de logistieke sector is het meest verliesgevende, dus wat doen de bureaucraten?
Werk uitbesteden aan uitzendbureau's en subcontractors, waardoor kwaltieit niet altijd gewaarborgd blijft..
Waarom denk je dat DHL en UPS opeens een omzetstijging in hun boeken zien.
Volgens moet dat bij dergelijke paketten standaard..zeker om het voorbeeld wat jij noemt te voorkomen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef PankPinther het volgende:
moet je niet tekenen voor zo'n duur pakket dan???![]()
word anders wel erg makkelijk om dan te zeggen dat je niks gehad hebt...
en die bezorger kan lullen wattie wil, als hij geen handtekening van jou heeft dan kandie het net zo goed even bij een vriend thuis hebben afgezet met de bedoeling het achterover te drukken
beetje vreemd allemaal dit
Nee, ik weet hoe moeilijk ze doen als je pakketjes zomaar achterlaat, dat is echt een schande hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je een verhaal als deze van iemand op het internet misschien niet voor 100 % zeker aanneemt. Zeker als je bij de TPG werkt.
Ik ga echter uit van het verhaal van die vriend. Zijn vriendin ( die ik ook goed ken), kwam thuis en trof het pakket aan.
Ach ja.. we zullen het horen.
Vind je? Ik zie wat anders op de werkvloerquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De TPG/TNT kwaliteit is juist omhoog gegaan...
Ik zie wat anders op papierquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Vind je? Ik zie wat anders op de werkvloer![]()
Dank je.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:10 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe moeilijk ze doen als je pakketjes zomaar achterlaat, dat is echt een schande hoor.
Daarom is het echt heel erg stom als iemand zo'n computer zomaar neer zet, vooral als je weet hoe snel mensen klagen.
Maar de raarste verhalen die ik gehoord heb van klanten zijn van mijn baantjes hiervoor, ik sta soms versteld wat voor dingen ze zeggen. De medewerker kan zulke problemen krijgen omdat een klant gewoon zijn gelijk wil halen.
Misschien vertrouw ik mijn medemensen gewoon niet meer hoor
Maar ja, succes ermee!
Boven de 90%? Door subs, uitzenders of eigen personeel?quote:
dat is zo!! dan zal ik je maar geloven, hahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan zeggen.. geloof me op mijn woord, maar dat is ook zoiets.( nee serieus.. het verhaal is waarheidsgetrouw)
De meeste idioten verhalen lijken onwerkelijk.. 95 % is dan ook vaak onwaar. Het wil echter niet zeggen dat het NOOIT gebeurt.
Sandd.. nooit van gehoord. Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef Troeta het volgende:
ik moet trouwens wel even zeggen dat ik ALTIJD pakketjes van Sandd op de portieken vind!
En dan gaan die mensen de dag erna tegen mij zeuren dat ik dat daar zomaar neer gooi.
Mag dat bij Sandd gewoon ofzo?
Als je geen pc verwacht is het wel grappig ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef 370HSSV-0773H het volgende:
pc op de stoep..
wou dat het bij mij gebeurde
heb ik hem echt nooit niet ontvangen![]()
Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waarquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan zeggen.. geloof me op mijn woord, maar dat is ook zoiets.( nee serieus.. het verhaal is waarheidsgetrouw)
De meeste idioten verhalen lijken onwerkelijk.. 95 % is dan ook vaak onwaar. Het wil echter niet zeggen dat het NOOIT gebeurt.
Alleen eigen personeel volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Boven de 90%? Door subs, uitzenders of eigen personeel?
Door subs zeker netover de 90%, maar dat komt doordat zij per pakket betaald krijgen.
Maar dan wil jje niet weten hoe men af en toe de pakketten kwijt raken..
Ik heb ook altijd zo rond de 95%, maar eigen personeel hebben heel veel restricties van de leiding gekregen, waar de subs zich daar niets van aan trekken.
Loop de navragen maar een keer na![]()
off-topic![]()
PSP'erMoet je bij GOT kijken. Ik heb daar nu Jpop-clips te download staan.
Damn..quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef PankPinther het volgende:
heb trouwens wel eens meegemaakt dat een medewerker het geld achterover had gedrukt.
ik had toen iets besteld onder rembours en bij aflevering netjes 400 euro betaald
word ik een paar weken later opgebeld met de vraag of ik betaald had?
dus ik zeg, het was onder rembours, zou ik het pakketje gekregen hebben als ik niet betaald had?
oh.... <stilte> ...of ik nog wist hoe die persoon er uit zag...![]()
lekker zooitje dan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waar![]()
Leuk of niet, maar momenteel is het bij onsop de vestiging een ware veldslag om geld te verdienen of om alle wijken schoon te rijden. Anders vlieg je op den duur de laan uit.
Dat is mijn perceptie.
Waar zit je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het is rot voor je dat je nu zo onzeker voelt, maar 3/4 van de verhalen zijn waar![]()
Leuk of niet, maar momenteel is het bij onsop de vestiging een ware veldslag om geld te verdienen of om alle wijken schoon te rijden. Anders vlieg je op den duur de laan uit.
Dat is mijn perceptie.
Cijfers hoef ik niet. Stats hangt elke dag in de kantine voor mijn neus en navragen vliegen om mijn oren. Ridderkerk Keurmeesterstraat in da housequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen eigen personeel volgens mij![]()
Maar ik zal morgen wel even wat cijfers opzoeken mocht het je echt interesseren
Punt is dat er altijd wat mis blijft gaan. En dat gaat in elke bedrijfstak zo. Mensen schijnen dat nog wel eens over het hoofd te zien. Op hun eigen werk hebben die mensen diezelfde dag ook nog fouten gemaakt![]()
Direct linkje naar PSP topic?
Dat klopt, helaas.. al zal ik wel een klacht indienen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:23 schreef PLAE@ het volgende:
Je bent hier vast te eerlijk en netjes voor. Maar een gemenerik zou dit flink uitbuiten![]()
Zijn er nooit geen problemen op de zuster-afdelingenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat klopt, helaas.. al zal ik wel een klacht indienen.![]()
Was het mis gegaan dan was het echter andere koek geweest. Had ze geterroriseerd. Het is iets teveel geld om er geen werk van te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |