quote:inkie1010 - woensdag 29 juni 2005 @ 00:07
Je zou bijna denken dat we dit topic moeten sluiten en een nieuwe moeten beginnen, want het is allemaal niet niks zeg... Arme Rock ik hoop dat alles weer OK gaat en blijft gaan!!!!
Ozzie, wat een snoet zeg!! Gelukkig gaat het daar ook weer beter!!
Obelix is gelukkig weer happy, speelt met Mick en zag ze net tegen elkaar aan dutten!
Obelix heeft vanmiddag een lekker bad gehad! Dat vond ie echt geweldig
quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:03 schreef lady-wrb het volgende:
dat is schrikken zeg, als je dier zo heftig reageert op een medicijn. ik heb ooit mijn katten ontwormd waarbij er eentje zo heftig op het middel reageerde dattie bewusteloos raakte en schuimbekte.
Aww!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:42 schreef inkie1010 het volgende:
Kijk eens wat ik gisteren gekregen heb
[afbeelding]
Nog 4 cavia's erbij![]()
Jeetje Spin...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Smekje eet al een poosje niet meer zo goed. Het is begonnen met het hele warme weer dus ik dacht eerst dat het daaraan lag. Zelf heb je dan ook niet veel trek in eten. Hij is helemaal niet meer enthousiast over zijn eten en eet echt heel traag en met lange tanden. Normaal was het in recordtijd op, echt secondenwerk. Nu laat hij de helft of meer liggen
Als hij vandaag nog niet goed dooreet ga ik vanavond even met hem langs de dierenarts om uit te sluiten dat het echt niks lichamelijks is...
Ik vind het wel netjes dat hij nog gebeld heeft als ik eerlijk moet zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef Syrena het volgende:
meneer *65 euro voor een spuit!* heeft vanmorgen ook al gebeld om te vragen hoe het was.
Als je het zielig vind, dat je uiteindelijk met een hond van 19 zitquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef Auticia het volgende:
Wanneer ontvreemd je een hond en wat zijn daar de gevolgen van?
Er staat hier al een half uur een klein hondje, kort vastgebonden aan een verkeersbord voor de deur. Klaarblijkelijk heeft er net iemand een bakje water bijgezet, beestje ziet er netjes uit, is net getrimd zo te zien... Maar welke debiel zet zo'n lief hondje in de volle zon buiten aan een drukke weg?!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Als je het zielig vind, dat je uiteindelijk met een hond van 19 zit
Goddamn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef Spindizzy het volgende:
Binnenhalen dat beest! Ziojn ze nou helemaal gek!
Daarna politie bellen met de mededeling dat je het hondje binnen hebt gehaald en hoe hij erbij zat.
Nou ik vind dat dat ook hoortquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef moussy het volgende:
euhm *mevrouw van de 130 euro* heeft wel netjes mijn eigen DA gebeld
Maarja, dat kan ik niet beweren van zo'n lekker beestje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis nogal moeilijk, auticia... als jij beweert dat ie losloopt en verwilderd is, kun je hem zo houden. Wil de ander de hond terug, dan zal ie naar alle waarschijnlijkheid een rechtszaak moeten beginnen![]()
Oke duidelijk dacht dat je het over de DA had.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Syrena het volgende:
Misverstandjemet de meneer van 65 euro bedoel ik mijn vader. Die bleef gister maar zogenaamd jammeren over wat een DA-bezoekje kost. Jaja, toegeven dat je gek bent op je beestje is moeilijk voor mijn pa
maar we weten 't toch wel.
DA van gister was een mevrouw en onze eigen is ook een mevrouw.
Nou ja, dat zal je dus ook nooit wetenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Maarja, dat kan ik niet beweren van zo'n lekker beestje.
Maar hij is dus al met mensen mee, ze waren al een eind voorbij de deur en alles ligt hier open (stoep, fietspad etc), dus ik kon er niet achteraan om te vragen of het echt hun hondje was. Bovendien stonden alle deuren open hier in huis..
Hmmz...quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, dat zal je dus ook nooit weten
Het zou wel een stunt zijn, trouwens
In het echt was het nog veel erger, net zo'n beest uit een tekenfilm. En dan dat koppie erbij: WTF heb ik aan mijn fiets hangen?! Ik moest ook steeds lachen als ik hem zag en meteen daarna vond ik het zooooo zielig. Hij piepte niet ofzo, hij keek alleen maar zo verbijsterd. Het moet toch behoorlijk pijn gedaan hebben dacht ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef kissa het volgende:
Fijn dat Rock weer opknapt![]()
Ik heb ook stiekem ff zitten lachen toen ik Ozz's lippen zag![]()
![]()
Mijn moeder niet, die moest huilen toen ze 'm zagquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, wij moesten ook ontzettend lachen.... gelukkig heeft ie nergens meer last van
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef kissa het volgende:
Ik heb ook stiekem ff zitten lachen toen ik Ozz's lippen zag![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:51 schreef moussy het volgende:
En toch is ie weer geschat op een jaar of 16, dus hij gaat nog ff mee
Ra ra wat is dit....?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:06 schreef Beaker het volgende:
Met Bas is het weer helemaal goed, zijn schildklier zit weer helemaal op de goede waarde!!
zo éénquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:05 schreef rena het volgende:
Tink, wat leukWat voor puppy? Vertel eens meer
?
Och Tinkquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:36 schreef Tinkerbell het volgende:
Miss-Sly, ook al zo lief, doet me zo goed![]()
![]()
![]()
Volgens mij kan ik nog de DPS inquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Geintje! Van mij mag Tink zelfs op de Frontpage, maar ze wil niet.
Dat laatste is niks aan te doen. Zij zijn op vakantie, hij is 18 en niet mee en haalt een hond uit het asiel. Wel met hun medeweten, maar ook onder zijn verantwoording. *quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:01 schreef kissa het volgende:
Issie nou helemaal een haartje betoeterd![]()
Ik begrijp ook niet dat die ouders die jongen alleen thuis laten nu....met een hondje met verlatingsangst.![]()
En dat is helemaal niet erg hoor, dat je niks van honden en opvoeding en zo weet, echt niet. Maar koop dan gewoon een leuke tamagotchi.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Hij is erg berouwvol en had het echt niet in de gaten.
Goedemorgen!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:38 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh mensen
Hoe is het met de beestjes vandaag ?
Xena, is wel een harde zeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:01 schreef Bluezz het volgende:
Xena was gisterochtend vroeg lekker bezig
Ik zet om 6 uur altijd even de balkondeur open voor ik naar mijn werk ga, kan ze even scharrelen... maar het was nat ... dus in een dolle ochtendbui is ze gevallen, gegleden, gesprongen ik weet het nog niet, naar beneden in de tuin
Zit ze ineengedoken onder de coniferenhaag... ik loop naar haar toe, ze staat op, staart omhoog en loopt zo weer mee naar binnen![]()
3e hartaanval in een maand
Is ook net zo lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:34 schreef Spindizzy het volgende:
Jawel hoorMaar aangezien we toch nergens heengaan verdeelt hij het over het hele jaar
Ze overleeft ons als ze zo doorgaatquote:
Doen jullie goedquote:Hier is het Taaks laatste vakantiedag. Hebben een geweldige week gehad. Veel met de honden in het gelopenAllebei naar de kapper geweest, allebei een nieuwe garderobe gekocht. Heb een hele berg DVD's gekocht en zondag gaan we nog even helemaal loos op de boekenmarkt
Klinkt als een lekkere week, Spinquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef Spindizzy het volgende:
Die kat wordt je dood nog eens
Hier is het Taaks laatste vakantiedag. Hebben een geweldige week gehad. Veel met de honden in het gelopenAllebei naar de kapper geweest, allebei een nieuwe garderobe gekocht. Heb een hele berg DVD's gekocht en zondag gaan we nog even helemaal loos op de boekenmarkt
Heeeerrrrlijk klinkt dat!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef Spindizzy het volgende:
Hier is het Taaks laatste vakantiedag. Hebben een geweldige week gehad. Veel met de honden in het gelopenAllebei naar de kapper geweest, allebei een nieuwe garderobe gekocht. Heb een hele berg DVD's gekocht en zondag gaan we nog even helemaal loos op de boekenmarkt
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef Spindizzy het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:32 schreef rena het volgende:
Klinkt goed, die vakantie SpinWat voor films heb je gekocht?
Op dezelfde manier. Hard AUW! roepen en vervolgens me met een FOEI of NEE van hem afdraaien en zonder hem aandacht te geven doorlopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef Auticia het volgende:
(Ik ben overigens wel consequent in het nee zeggen en negeren dan, maar vroeg me af hoe jullie dit aan zouden pakken).
Nou, ja precies. Ik vraag me af of Spike wel doorheeft wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef rena het volgende:
Doet Bommel ook, Auticia, ik zeg ook Nee en negeer hem, maar hij luistert niet![]()
Volgens de boekjes moet je dan je armen over elkaar doen, je van hem afdraaien en naar het plafond kijken. Als hij dan gaat zitten kun je hem belonen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef rena het volgende:
ik duw Bommel heel lomp weg als hij springt, maar ja, hoe maak je een pup duidelijk dat hij het niet meer mag doen?
Ja, ik heb ook echt genoten van Big Fish. Het is geen grote bekende film, maar ontzettend mooi! Ik wil die ook nog zelf hebben en nog een keer kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Miss Sly: Die Wallace en Gromit zijn de vier afleveringenHeb ze ooit wel eens gezien. Is geen aparte nieuwe film ofzo.
Big Fish is prachtig
Aha. Gaat nog wel even duren dus! Dank in elk geval!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op dezelfde manier. Hard AUW! roepen en vervolgens me met een FOEI of NEE van hem afdraaien en zonder hem aandacht te geven doorlopen.
De pest is dat je dat heel lang vol moet houden voor ze de link leggen. Maar uiteindelijk zal hij het wel snappen...
Jaaaaa! Goed hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Er komt een film van Wallace & Gromit!! Het 'vervolg' op Chickenrun!
Ik ook...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Spindizzy het volgende:
Ik weet zeker dat Taak gewoon een klomp ijs ipv een hart heeft. Hij vind Babe geen geweldige lieve prachtige filmIk heb me toch een partij zitten brullen bij die film...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Hij stond bij ons in de videotheek bij de afdeling 'humor'.
Ah, je had je tekst nog geëditquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef rena het volgende:
Doet Bommel ook, Auticia, ik zeg ook Nee en negeer hem, maar hij luistert nietDat springen is nog wel het irritantste
Ik haat het als honden tegen me op springen, ik duw Bommel heel lomp weg als hij springt, maar ja, hoe maak je een pup duidelijk dat hij het niet meer mag doen? Dat zijn mijn obstakels ook ja
![]()
quote:
Met de caafs prima! Die gaan zometeen mee naar Eindhoven voor het weekend! Wordt voor Mick de eerste keer! Mick is trouwens echt heeel snel tam geworden, kan hem nu al zonder jaagpartijen door de kooi pakken en hij vind alles al prima, net alsof Obelix hem verteld heeft dat het allemaal niet eng is! Ben benieuwd hoe hij het in de trein vindt!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:38 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh mensen
Hoe is het met de beestjes vandaag ?
Hoewel ik mijn vriendje doorgaans voor redelijk gevoelloos verslijt, vond hij Babe wel erg leuk en goed; zonder tranen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaaa! Goed he
Ik weet zeker dat Taak gewoon een klomp ijs ipv een hart heeft. Hij vind Babe geen geweldige lieve prachtige filmIk heb me toch een partij zitten brullen bij die film...
quote:
Die reserveren we voor de tweedequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ah, je had je tekst nog geëdit.
Dat springen ja, pff!
Als ik de trap af kom dan staat hij al in de "ik ga springen ik zet me af"-houding. Ik probeer hem dan te laten zitten (wat meestal zo'n 2 seconden werkt) en als hij toch springt zeg ik LAAG!. En er wordt dus pas geknuffeld als hij netjes op zijn kont zit..
De pest is dat er dus wel een hoop mensen zijn die het springen wel 'belonen' door hem aan te halen (bekenden, buren etcetera). Misschien moet ik die er dan maar bij opvoeden.
Spike piest niet gelukkig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef rena het volgende:
[..]
Bij vreemde mensen is hij zo blij dat hij springt en plastHij heeft al over iemands tas en broek heen gepiest die gek
Die blijdschapsplasjes krijgen we ook maar niet afgeleerd ook al negeer je hem bij het thuiskomen hij doet het toch nog vaak. Leuk he, puppy's
?
De jongste van mijn vriendin doet dat ook, maar hij laat gewoon overal druppels achter, hij rent dan zo gek als een deur door de hele kamer, dus dat is wel wat minder. Eerste keer toen ik bij hen was met mini-Ozzie was het echt wel erg. Ik merkte ook geen onderdanigheid of angst, Reggie is dan gewoon echt heel erg blij: JUEUEUEUUEEE SPELEN! *jump*jump*jump*jump*quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Spike piest niet gelukkig.. Ik zie het al voor me, komt er visite, tilt 'ie zn poot op
.
Hihihiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:48 schreef moussy het volgende:
* moussy komt ff voorbij sjezen met een linkje http://www.amazingcatcollection.com/
Zo hee, das een verschil!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:15 schreef kissa het volgende:
Oude muur![]()
[afbeelding]
Nieuwe muur![]()
[afbeelding]
En het dak moet ook vernieuwd....
Uiteraard is het allerbelangrijkste dat Saar ongedeerd is.![]()
Hier beginnen de EG cursussen pas in september. Heb ons uiteraard wel opgegevenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:46 schreef miss_sly het volgende:
kissa, wat een verschil! Wat ziet het er mooi uit
Die SpikeWel lastig, inderdaad. ben je met hem al naar een gehoorzaamheidscursus geweest, ofzo? Misu doet dat best aardig en leert echt beter luisteren.
Misu en ik hebben maandagavond examenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:08 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hier beginnen de EG cursussen pas in september. Heb ons uiteraard wel opgegeven.
Oeh, veel succes!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misu en ik hebben maandagavond examen
Daarna gaan we of dezelfde cursus weer doen () of verder met VEG.
Ik ben stiknerveus, dat ben ik altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oeh, veel succes!!
Dat examen moet wel lukken toch? Of ben je nerveus?
Misu blijft mijn held, ook al slagen we nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:31 schreef Spindizzy het volgende:
Tuurlijk gaan jullie het halen! En in het onwaarschijnlijke geval dat jullie het niet halen is het toch nog niet erg? Tis nou ook weer niet zo dat Misu geen baan kan vinden als hij dit examen verprutstOf dat hij het land wordt uitgezet. Of nooit mag autorijden.
In het ergste geval moet je de cursus opnieuw doen en dat vindt Misu vast niet erg...
Nou ja, we moeten wel presteren, je moet wel echt wat laten zien. En de meeste dingen kan hij goed, als hij daar zin in heeft en het geen 30 graden isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:32 schreef Auticia het volgende:
Joh! Zo'n examen is toch alleen maar leuk, lijkt me!?
I know, Tinkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Tis maandag niet zo heet als vorige week en als ie geen zin heeft is het pech. Ondertussen heeft ie dan al best veel geleerd en de volgende keer doet ie het op zijn sloffen.
Ach nou ja, ik had je al moed in gepraat. Het gaat gewoon goedkomen
Aandacht reageert ze niet echt op, dus ik laat haar denk ik maar met rust.. Er staat eten en drinken voor haar. Ik hoop dat ze straks of vannacht iets eet of drinkt..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Hoi Alicey
Dit is normaal gedrag, en kan langer of korter duren, het gaat in ieder geval wel altijd over.. geef haar de tijd, aandacht en heb geduld
Kan tussen de 2/3 dagen tot 2/3 weken duren....
Roosje dus niet.. Ze schijnt onderweg ook al de hele boel bij elkaar gemauwd te hebben (Om praktische redenen was ik er bij het vervoer niet bij), en zit sinds ze uit de reiskooi is apathisch in een hoekje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet hoe lang het geleden is dat je verhuisd bent, maar bij mijn doerak duurde het een paar dagen dat ze me niet constant kwijt was en een hele week voordat ze trots als een dame door haar "eigen" huis stapte.
bij haar laatste verhuizing, na me meer dan een half jaar niet gezien te hebben was ze toen ik haar uit haar reismand hielp, gelijk thuis
Vlak voordat ik me ging douchen at ze wel wat vleesblokjes.. Vannacht heeft ze de hele boel bij elkaar gegild en heb ik haar naar de slaapkamer meegenomen. Kennelijk vond ze dat ergens prettig, want ze is toen maar gaan slapen.. Op mijn hoofdkussen.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:36 schreef Uhmmie het volgende:
hmm dat kan wel ffies duren
maar ze krijgt waarschijnlijk vanzelf honger
en eu... zolang het bij een paar daagjes mutsen blijft.. zou ik er niet te hard aan tillen
Ik heb Roosje maar weer even naar de huiskamer gehaald en ze is nu de keuken aan het verkennen, gaat dus vast goed komen.. Tijdens het inpakken was ze al erg zenuwachtig. Toen mijn broers haar gingen halen hebben ze ook erg lang moeten zoeken omdat ze helemaal zat weggedoken.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Alicey, katten vinden verhuizen vaak maar niets en nemen het het baasje erg kwalijk. Mijn poezebeest is er inmiddels aan gewend dat ze geen honkvast baasje heeft, maar in het begin vond ze dat ook allemaal maar niets. Het kan soms even duren, maar als ik dit zo lees komt het met Roosje al snel helemaal goed
Noppes is altijd even wat chagrijnig, maar dat duurt gelukkig nooit lang. Bovendien heeft ze zichintussen bedacht dat ik dan kennelik de stabiele, vste factor in haar leventje ben, dus ze is ontzettend gek op mequote:Op zondag 3 juli 2005 10:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb Roosje maar weer even naar de huiskamer gehaald en ze is nu de keuken aan het verkennen, gaat dus vast goed komen.. Tijdens het inpakken was ze al erg zenuwachtig. Toen mijn broers haar gingen halen hebben ze ook erg lang moeten zoeken omdat ze helemaal zat weggedoken.
Of ze me iets kwalijk neemt weet ik niet, ze lijkt het wel prettig te vinden als ik in haar buurt kom.. Zo nu en dan mauwt ze ook de hele tijd als ze mij niet ziet..
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Hij zit je aan te kijken met 'moet dit nu echt, auticia?'![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:50 schreef Auticia het volgende:
Spike ligt trouwens al vanaf een uur of 2 knock-out te slapen. Helemaal voldaan na het zwemmen en spelen met andere honden, en andere mensen en kinderen.
Dat kan best, mijn hond heeft 3 jaar lang een wond op z'n onderkaak gehad ( hij had zo'n colliesnuit)quote:Op zondag 3 juli 2005 11:25 schreef Uhmmie het volgende:
*mopper even op wup*
rare beest heeft steeds een wondje boven zn linkeroog
lijtk wel schaafwondje
maar het is nog niet weg.. of het zit er alweer
snap er niets van
hmm wat is er mis met wilde aardbeitjes? die zijn best goed eetbaar zelfsquote:Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef Troeta het volgende:
o ben benieuwd naar die nieuwe soort opblaasbanden, heeft iemand daar toevallig een fotootje van?
succes met het wondje iig, hoelang zit het er al?
Waarom moeten de wilde aardbeitjes uit je tuin Bluezz? of zijn het andere soorten planten als die je normaal ziet?
Is het geen vorm van schurft of schimmel inkie?
Het wondje zit er nu vanaf donderdag, het ziet er echt uit als een schaafwond, maar ik ga het even heel goed in de gaten houden.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef Troeta het volgende:
o ben benieuwd naar die nieuwe soort opblaasbanden, heeft iemand daar toevallig een fotootje van?
succes met het wondje iig, hoelang zit het er al?
Waarom moeten de wilde aardbeitjes uit je tuin Bluezz? of zijn het andere soorten planten als die je normaal ziet?
Is het geen vorm van schurft of schimmel inkie?
Die heten mooncollar , even een linkje: http://www.mooncollar.com/english/index.htmlquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef Uhmmie het volgende:
je hebt trouwens nu wel stoere vervangers van die kappen
het is ee soort opblaasband voor om de nek.. werkt best goed en zit minder vervelend
Wat een prachtige fotoquote:Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef moussy het volgende:
Bommelwat ben je groot
![]()
[afbeelding]
Samen in de poezendoos die op de vensterbank staat naar buiten kijken hoe de regen valt
5 minuten later hoorde ik Gijs met een gesmoord geluidje klagelijk miauwen, Cas was boven op hem gaan zitten
Ozzie nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef moussy het volgende:
Het is de ongekamde versie Bluezz![]()
Willen jullie beesten wel buiten met dit weer? Die ouwe van ons niet hoor
Spike had het vanmorgen in de regen wel naar zijn zin. Maar hij is 's morgens altijd door het dolle heen. Lekker tegen me opspringen met zijn natte potenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef moussy het volgende:
Het is de ongekamde versie Bluezz![]()
Shit, ik ben ook te laat!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:33 schreef miss_sly het volgende:
Zometeen moeten we weg
Nog iemand die me voor de zekerheid moed in kan en wil spreken?
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef miss_sly het volgende:Kluifjes voor iedereen
Misu heeft het gewoon goed gedaan en is geslaagd![]()
Ik ben zo ontzettend trots op hem
Fijne vakantie!!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef rena het volgende:
Misu, knapperd! Gefeliciteerd![]()
En nu ga ik echt inpakken![]()
Moet Misu dan een stropdas om?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Volgende week dinsdag is er een heuse diplomauitreiking
En we hebben ons meteen ingeschreven voor VEG!
Nee, maar hij kan wel een bokaal winnenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Moet Misu dan een stropdas om?.
Leuk joh, wanneer begint de VEG?
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef moussy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |