Volgens mij kan ik nog de DPS inquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Geintje! Van mij mag Tink zelfs op de Frontpage, maar ze wil niet.
Dat laatste is niks aan te doen. Zij zijn op vakantie, hij is 18 en niet mee en haalt een hond uit het asiel. Wel met hun medeweten, maar ook onder zijn verantwoording. *quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:01 schreef kissa het volgende:
Issie nou helemaal een haartje betoeterd![]()
Ik begrijp ook niet dat die ouders die jongen alleen thuis laten nu....met een hondje met verlatingsangst.![]()
En dat is helemaal niet erg hoor, dat je niks van honden en opvoeding en zo weet, echt niet. Maar koop dan gewoon een leuke tamagotchi.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Hij is erg berouwvol en had het echt niet in de gaten.
Goedemorgen!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:38 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh mensen
Hoe is het met de beestjes vandaag ?
Xena, is wel een harde zeg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:01 schreef Bluezz het volgende:
Xena was gisterochtend vroeg lekker bezig
Ik zet om 6 uur altijd even de balkondeur open voor ik naar mijn werk ga, kan ze even scharrelen... maar het was nat ... dus in een dolle ochtendbui is ze gevallen, gegleden, gesprongen ik weet het nog niet, naar beneden in de tuin
Zit ze ineengedoken onder de coniferenhaag... ik loop naar haar toe, ze staat op, staart omhoog en loopt zo weer mee naar binnen![]()
3e hartaanval in een maand
Is ook net zo lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:34 schreef Spindizzy het volgende:
Jawel hoorMaar aangezien we toch nergens heengaan verdeelt hij het over het hele jaar
Ze overleeft ons als ze zo doorgaatquote:
Doen jullie goedquote:Hier is het Taaks laatste vakantiedag. Hebben een geweldige week gehad. Veel met de honden in het gelopenAllebei naar de kapper geweest, allebei een nieuwe garderobe gekocht. Heb een hele berg DVD's gekocht en zondag gaan we nog even helemaal loos op de boekenmarkt
Klinkt als een lekkere week, Spinquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef Spindizzy het volgende:
Die kat wordt je dood nog eens
Hier is het Taaks laatste vakantiedag. Hebben een geweldige week gehad. Veel met de honden in het gelopenAllebei naar de kapper geweest, allebei een nieuwe garderobe gekocht. Heb een hele berg DVD's gekocht en zondag gaan we nog even helemaal loos op de boekenmarkt
Heeeerrrrlijk klinkt dat!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef Spindizzy het volgende:
Hier is het Taaks laatste vakantiedag. Hebben een geweldige week gehad. Veel met de honden in het gelopenAllebei naar de kapper geweest, allebei een nieuwe garderobe gekocht. Heb een hele berg DVD's gekocht en zondag gaan we nog even helemaal loos op de boekenmarkt
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef Spindizzy het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:32 schreef rena het volgende:
Klinkt goed, die vakantie SpinWat voor films heb je gekocht?
Op dezelfde manier. Hard AUW! roepen en vervolgens me met een FOEI of NEE van hem afdraaien en zonder hem aandacht te geven doorlopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:44 schreef Auticia het volgende:
(Ik ben overigens wel consequent in het nee zeggen en negeren dan, maar vroeg me af hoe jullie dit aan zouden pakken).
Nou, ja precies. Ik vraag me af of Spike wel doorheeft wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef rena het volgende:
Doet Bommel ook, Auticia, ik zeg ook Nee en negeer hem, maar hij luistert niet![]()
Volgens de boekjes moet je dan je armen over elkaar doen, je van hem afdraaien en naar het plafond kijken. Als hij dan gaat zitten kun je hem belonen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef rena het volgende:
ik duw Bommel heel lomp weg als hij springt, maar ja, hoe maak je een pup duidelijk dat hij het niet meer mag doen?
Ja, ik heb ook echt genoten van Big Fish. Het is geen grote bekende film, maar ontzettend mooi! Ik wil die ook nog zelf hebben en nog een keer kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Miss Sly: Die Wallace en Gromit zijn de vier afleveringenHeb ze ooit wel eens gezien. Is geen aparte nieuwe film ofzo.
Big Fish is prachtig
Aha. Gaat nog wel even duren dus! Dank in elk geval!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op dezelfde manier. Hard AUW! roepen en vervolgens me met een FOEI of NEE van hem afdraaien en zonder hem aandacht te geven doorlopen.
De pest is dat je dat heel lang vol moet houden voor ze de link leggen. Maar uiteindelijk zal hij het wel snappen...
Jaaaaa! Goed hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Er komt een film van Wallace & Gromit!! Het 'vervolg' op Chickenrun!
Ik ook...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Spindizzy het volgende:
Ik weet zeker dat Taak gewoon een klomp ijs ipv een hart heeft. Hij vind Babe geen geweldige lieve prachtige filmIk heb me toch een partij zitten brullen bij die film...
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Hij stond bij ons in de videotheek bij de afdeling 'humor'.
Ah, je had je tekst nog geëditquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef rena het volgende:
Doet Bommel ook, Auticia, ik zeg ook Nee en negeer hem, maar hij luistert nietDat springen is nog wel het irritantste
Ik haat het als honden tegen me op springen, ik duw Bommel heel lomp weg als hij springt, maar ja, hoe maak je een pup duidelijk dat hij het niet meer mag doen? Dat zijn mijn obstakels ook ja
![]()
quote:
Met de caafs prima! Die gaan zometeen mee naar Eindhoven voor het weekend! Wordt voor Mick de eerste keer! Mick is trouwens echt heeel snel tam geworden, kan hem nu al zonder jaagpartijen door de kooi pakken en hij vind alles al prima, net alsof Obelix hem verteld heeft dat het allemaal niet eng is! Ben benieuwd hoe hij het in de trein vindt!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 06:38 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh mensen
Hoe is het met de beestjes vandaag ?
Hoewel ik mijn vriendje doorgaans voor redelijk gevoelloos verslijt, vond hij Babe wel erg leuk en goed; zonder tranen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:52 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jaaaaa! Goed he
Ik weet zeker dat Taak gewoon een klomp ijs ipv een hart heeft. Hij vind Babe geen geweldige lieve prachtige filmIk heb me toch een partij zitten brullen bij die film...
quote:
Die reserveren we voor de tweedequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ah, je had je tekst nog geëdit.
Dat springen ja, pff!
Als ik de trap af kom dan staat hij al in de "ik ga springen ik zet me af"-houding. Ik probeer hem dan te laten zitten (wat meestal zo'n 2 seconden werkt) en als hij toch springt zeg ik LAAG!. En er wordt dus pas geknuffeld als hij netjes op zijn kont zit..
De pest is dat er dus wel een hoop mensen zijn die het springen wel 'belonen' door hem aan te halen (bekenden, buren etcetera). Misschien moet ik die er dan maar bij opvoeden.
Spike piest niet gelukkig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:48 schreef rena het volgende:
[..]
Bij vreemde mensen is hij zo blij dat hij springt en plastHij heeft al over iemands tas en broek heen gepiest die gek
Die blijdschapsplasjes krijgen we ook maar niet afgeleerd ook al negeer je hem bij het thuiskomen hij doet het toch nog vaak. Leuk he, puppy's
?
De jongste van mijn vriendin doet dat ook, maar hij laat gewoon overal druppels achter, hij rent dan zo gek als een deur door de hele kamer, dus dat is wel wat minder. Eerste keer toen ik bij hen was met mini-Ozzie was het echt wel erg. Ik merkte ook geen onderdanigheid of angst, Reggie is dan gewoon echt heel erg blij: JUEUEUEUUEEE SPELEN! *jump*jump*jump*jump*quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Spike piest niet gelukkig.. Ik zie het al voor me, komt er visite, tilt 'ie zn poot op
.
Hihihiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:48 schreef moussy het volgende:
* moussy komt ff voorbij sjezen met een linkje http://www.amazingcatcollection.com/
Zo hee, das een verschil!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:15 schreef kissa het volgende:
Oude muur![]()
[afbeelding]
Nieuwe muur![]()
[afbeelding]
En het dak moet ook vernieuwd....
Uiteraard is het allerbelangrijkste dat Saar ongedeerd is.![]()
Hier beginnen de EG cursussen pas in september. Heb ons uiteraard wel opgegevenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:46 schreef miss_sly het volgende:
kissa, wat een verschil! Wat ziet het er mooi uit
Die SpikeWel lastig, inderdaad. ben je met hem al naar een gehoorzaamheidscursus geweest, ofzo? Misu doet dat best aardig en leert echt beter luisteren.
Misu en ik hebben maandagavond examenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:08 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hier beginnen de EG cursussen pas in september. Heb ons uiteraard wel opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |