hmm wat is er mis met wilde aardbeitjes? die zijn best goed eetbaar zelfsquote:Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef Troeta het volgende:
o ben benieuwd naar die nieuwe soort opblaasbanden, heeft iemand daar toevallig een fotootje van?
succes met het wondje iig, hoelang zit het er al?
Waarom moeten de wilde aardbeitjes uit je tuin Bluezz? of zijn het andere soorten planten als die je normaal ziet?
Is het geen vorm van schurft of schimmel inkie?
Het wondje zit er nu vanaf donderdag, het ziet er echt uit als een schaafwond, maar ik ga het even heel goed in de gaten houden.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:53 schreef Troeta het volgende:
o ben benieuwd naar die nieuwe soort opblaasbanden, heeft iemand daar toevallig een fotootje van?
succes met het wondje iig, hoelang zit het er al?
Waarom moeten de wilde aardbeitjes uit je tuin Bluezz? of zijn het andere soorten planten als die je normaal ziet?
Is het geen vorm van schurft of schimmel inkie?
Die heten mooncollar , even een linkje: http://www.mooncollar.com/english/index.htmlquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef Uhmmie het volgende:
je hebt trouwens nu wel stoere vervangers van die kappen
het is ee soort opblaasband voor om de nek.. werkt best goed en zit minder vervelend
Wat een prachtige fotoquote:Op maandag 4 juli 2005 10:51 schreef moussy het volgende:
Bommelwat ben je groot
![]()
[afbeelding]
Samen in de poezendoos die op de vensterbank staat naar buiten kijken hoe de regen valt
5 minuten later hoorde ik Gijs met een gesmoord geluidje klagelijk miauwen, Cas was boven op hem gaan zitten
Ozzie nietquote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef moussy het volgende:
Het is de ongekamde versie Bluezz![]()
Willen jullie beesten wel buiten met dit weer? Die ouwe van ons niet hoor
Spike had het vanmorgen in de regen wel naar zijn zin. Maar hij is 's morgens altijd door het dolle heen. Lekker tegen me opspringen met zijn natte potenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef moussy het volgende:
Het is de ongekamde versie Bluezz![]()
Shit, ik ben ook te laat!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:33 schreef miss_sly het volgende:
Zometeen moeten we weg
Nog iemand die me voor de zekerheid moed in kan en wil spreken?
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef miss_sly het volgende:Kluifjes voor iedereen
Misu heeft het gewoon goed gedaan en is geslaagd![]()
Ik ben zo ontzettend trots op hem
Fijne vakantie!!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef rena het volgende:
Misu, knapperd! Gefeliciteerd![]()
En nu ga ik echt inpakken![]()
Moet Misu dan een stropdas om?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Volgende week dinsdag is er een heuse diplomauitreiking
En we hebben ons meteen ingeschreven voor VEG!
Nee, maar hij kan wel een bokaal winnenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Moet Misu dan een stropdas om?.
Leuk joh, wanneer begint de VEG?
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef moussy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |