Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje een heul topic doorlezen.
Daar was ik trouwens niet meer toe in staat toen ik las dat G_E heel dicht in de buurt is geweest.
quote:Zaterdag moest ik plassen op het station van Amsterdam CS. Sta ik bij het poortje te zoeken naar 50ct, zegt die bijgoochem aan de andere kant "mannen aan de andere kant"
Ik kijk hem aan "Ja, dus?"
Hij "oh. ok, treed binnen, schone dame"
Jij stoere vent jij.quote:
Bewijs willen we!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Laat ik er maar even over zwijgen dat ik verre van weinig haar heb en op mijn 13e al moest scheren, maar ik laat jullie fantasie de vrije loop
mooi niet he. Een keer een foto op internet zetten en je wordt overal beledigdquote:
humor. Zoek vriendenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
nichten enzo, geen echte mannen
Don't shoot the messenger
quote:
Oh, hoi DP!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
mooi niet he. Een keer een foto op internet zetten en je wordt overal beledigd
Jij bent een breezah?quote:kijk maar naar breezahtopics ofzo
Nee geen van beiden, wat een belediging!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh, hoi DP!.
.
[..]
Jij bent een breezah?.
Ik heb meer te doen dan FoK. Blijven hangen bij dit topic met figuren als jij leidt tot verveling.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
je loopt een pagina achter, zeg dan niks.
blijf dan weg. damn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen dan FoK. Blijven hangen bij dit topic met figuren als jij leidt tot verveling.
Hai!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waxx!
Weet je, ik heb het helemaal gehad met een zekere clown
Dat is zooo overratedquote:
Bassie? Ik ken geen Bassie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |