Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje een heul topic doorlezen.
Daar was ik trouwens niet meer toe in staat toen ik las dat G_E heel dicht in de buurt is geweest.
quote:Zaterdag moest ik plassen op het station van Amsterdam CS. Sta ik bij het poortje te zoeken naar 50ct, zegt die bijgoochem aan de andere kant "mannen aan de andere kant"
Ik kijk hem aan "Ja, dus?"
Hij "oh. ok, treed binnen, schone dame"
Jij stoere vent jij.quote:
Bewijs willen we!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Laat ik er maar even over zwijgen dat ik verre van weinig haar heb en op mijn 13e al moest scheren, maar ik laat jullie fantasie de vrije loop
mooi niet he. Een keer een foto op internet zetten en je wordt overal beledigdquote:
humor. Zoek vriendenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
nichten enzo, geen echte mannen
Don't shoot the messenger
quote:
Oh, hoi DP!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
mooi niet he. Een keer een foto op internet zetten en je wordt overal beledigd
Jij bent een breezah?quote:kijk maar naar breezahtopics ofzo
Nee geen van beiden, wat een belediging!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh, hoi DP!.
.
[..]
Jij bent een breezah?.
Ik heb meer te doen dan FoK. Blijven hangen bij dit topic met figuren als jij leidt tot verveling.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
je loopt een pagina achter, zeg dan niks.
blijf dan weg. damn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb meer te doen dan FoK. Blijven hangen bij dit topic met figuren als jij leidt tot verveling.
Hai!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waxx!
Weet je, ik heb het helemaal gehad met een zekere clown
Dat is zooo overratedquote:
Bassie? Ik ken geen Bassie.quote:
En bedankt. Nou durf ik niet meer naar bed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
ken je bassie niet ! van Bassie en Adriaan...bassie en adriaan.... lalalala![]()
Ik kan me herinneren dat jij dat nog deed, dat lief doen.quote:
nou ik vind die clown van die stephen king film veel engerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
En bedankt. Nou durf ik niet meer naar bed.
It.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:31 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nou ik vind die clown van die stephen king film veel enger
daar had ik vroeger nachtmerries van
jah zie je die was echt engquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
It.
Daar kon ik nooit naar kijken. Bij de eerste scene met die clown moest ik hem altijd uitzetten.
Nog steeds eigenlijk.
Ik vind vooral het idee van een ouwe lul van 70 in een clownspak eng, net als het idee van een net zo oude vent die zich voordoet als acrobaat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah zie je die was echt eng
moest daarna hele tijd niks van clows hebben
eigenlijk vind ik bassie ook wel beetje eng
Ik was jong, naïef en onschuldig Beautje. Ik wist niet beter.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij dat nog deed, dat lief doen.![]()
ach jah je weet toch niet wat ze allemaal in dat caravaantje van hun dedenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind vooral het idee van een ouwe lul van 70 in een clownspak eng, net als het idee van een net zo oude vent die zich voordoet als acrobaat.
woon jij ook in limburg bonbonnetjequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik was jong, naïef en onschuldig Beautje. Ik wist niet beter..
Ja woelratjequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef Excess_All het volgende:
[..]
woon jij ook in limburg bonbonnetje
Alleen ik mag op die figuren afgeven, ja? Ik ben fanquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach jah je weet toch niet wat ze allemaal in dat caravaantje van hun deden
en met die robot :S
tell me all the little dirty secretsquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen ik mag op die figuren afgeven, ja? Ik ben fanJullie weten helemaal NIKS van die twee.
Vlaai eten is voor niet-limbosquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh wat lief, laten we samen vlaai gaan eten
Ik gedeeltelijk. Saai. Langdradig. Duurde vier uur of zo, op een gegeven moment maar uitgezet. Geen ruk aan.quote:
Vroeger he, toen ik nog een heul klein beavje was, heb ik eens een gesigneerde LP gewonnen van die twee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen ik mag op die figuren afgeven, ja? Ik ben fanJullie weten helemaal NIKS van die twee.
Mag ik dan jouw stukje?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vlaai eten is voor niet-limbos.
Ik ga me niet tot zijn niveau verlagen, maar hij kan behoorlijk persoonlijk worden als hij iets tegen je heeft. Eigenlijk geldt dat voor allebei.quote:
Je bouwt niet graag een positief, stoer beeld van jezelf op?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vroeger he, toen ik nog een heul klein beavje was, heb ik eens een gesigneerde LP gewonnen van die twee..
waarom vertel ik dit?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |