Dit is een Voetbalforum en het gaat hier over voetbal, niet over andere zaken die in de samenleving spelen. Daarvoor zijn andere fora-onderdelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:39 schreef bramiozo2002 het volgende:
Mensen hebben frustraties, laat het ze lekker uiten, de gedachtengang erachter wijzig je niet door de uiting ervan te belemmeren, je creért alleen maar meer frustratie zo.
Wat een onzin, je hebt je gewoon te gedragen. Zou mooi zijn als iedereen zo z'n frustraties zou uiten op en buiten het veld zoals de marokkanen vandaag dedenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:39 schreef bramiozo2002 het volgende:
Mensen hebben frustraties, laat het ze lekker uiten, de gedachtengang erachter wijzig je niet door de uiting ervan te belemmeren, je creért alleen maar meer frustratie zo.
Natuurlijk. Er is immers helemaal geen reden om anti-marokkaanse sentimenten te uiten. Zij treden hun tegenstanders namelijk met veel RESPECT tegemoet. Er wordt niet gefloten tijdens het Nigeriaanse volkslied. Er wordt geen Nigeriaan een gele kaart aangenaaid zodat hij nu de finale moet missen. Er worden geen belachelijke overtredingen gemaakt(2 rode kaarten) er wordt niet gepuugd naar tegenstanders. Er wordt geen rotzooi op het veld gegooid, stoeltjes afgebroken. Er lopen geen idiote 'supporters' op het veld na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
En verder gaan we ons nu weer normaal gedragen in VBL en de anti-Marokkaanse sentimenten kunnen achterwege blijven.
Alles wat er werd gezegd over die Marokkanen en Kut in dezelfde zinquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:40 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand me 1 banwaardige post laten zien?
Groningen speelt in het Groen-wit, worden zei dan kampioen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef Ixnay het volgende:
De Nigeriaanse vlag lijkt op het wapen van Rotterdam, daarom hebben ze gewonnen.
Nu weten we ook waar onze landskampioen volgend jaar vandaan komt.
Ach,we kunnen er hier in de jeugd ook wat van, getuige jong Ajax - jong Feyenoordquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:30 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het lijkt me haast dat de Marokkaanse fans hier, nog irritanter zijn dan in Marokko, wat toch op zich best vreemd is.
Maar goed, ik zie dan alllen wedstrijden om de Africa cup en af en toe wat beelden van een kwalificatiewedstrijd van Marokko.
Toch triest dat je zelfs niet meer een jeugd WK kan organiseren zonder rellen en gezeik, nog even en de ME kan in actie komen bij een EK of WK < 14 of zo
Ja, want clubs uit rotterdom zijn enorm succesvol gebleken de afgelopen seizoenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef Ixnay het volgende:
De Nigeriaanse vlag lijkt op de vlag van Rotterdam, daarom hebben ze gewonnen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er is immers helemaal geen reden om anti-marokkaanse sentimenten te uiten. Zij treden hun tegenstanders namelijk met veel RESPECT tegemoet. Er wordt niet gefloten tijdens het Nigeriaanse volkslied. Er wordt geen Nigeriaan een gele kaart aangenaaid zodat hij nu de finale moet missen. Er worden geen belachelijke overtredingen gemaakt(2 rode kaarten) er wordt niet gepuugd naar tegenstanders. Er wordt geen rotzooi op het veld gegooid, stoeltjes afgebroken. Er lopen geen idiote 'supporters' op het veld na de wedstrijd.
Het tot nu toe prima toernooi wordt helemaal niet verpest.
Nee hoor, ze gedragen zich zoals ze al jaren doen in onze maatschappij. Met veel RESPECT voor de medemens(lees: Nederlander).
Blijven knuffelen deze marokkaanse medemensen...

Van de eerste divisie misschien ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Groningen speelt in het Groen-wit, worden zei dan kampioen?
Huh... Jullie rennen toch juist altijd wegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:39 schreef Bananenman het volgende:
Als dit een CL halve finale wedstrijd was en het was Ajax die zo verloor had ik hetzelfde gedaan waarschijnlijk.
Ga jij even in de GGD rellen ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huh... Jullie rennen toch juist altijd weg![]()
*hap**hap*quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga jij even in de GGD rellen ofzo.
HEEL erg klein.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Cruoninga het volgende:
Klein zijn de verliezers...
Hey golfer, je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is een Voetbalforum en het gaat hier over voetbal, niet over andere zaken die in de samenleving spelen. Daarvoor zijn andere fora-onderdelen.
Wijze woordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
daag Marokko
jullie spelen slecht en smerig, en jullie hebben geen goede supporters
Is dat niet strafbaar dan ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:54 schreef speknek het volgende:
Ik heb er nog eens goed naar gekeken, en eigenlijk is de enige reden dat Nigeria zoveel sterker en beter dan de andere teams is, is omdat behalve de keeper en die Adedejie geen enkele speler jonger is dan twintig.
Liever niet nee, maar het zou ook wel fijn zijn als sommige lieden hier voordat ze op de invoerknop drukken eens even nadenken over wat ze posten willen en of dat qua policy van Fok! is toegestaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:57 schreef Suijk het volgende:
Er moet gewoon niemand geband worden.
banwaardig van die Marokkaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Een reactie van een gefrustreerde Marokkaan op het Marokko forum:
ey als die kanker nigirianen voor me komen ik sla ze allemaal dood kanker honden
ga bananen zoeken kanker stink apen vooral die gene die de eerst goal scoorde wou gelijk me ak-47 pakken en hem dood schieten kanker stink dier kanker apen
2keer marokko uitgeschakeld 3dekeer als dat jullie ook lukt kom ik jullie allemaal persoonlijke opzoeken stink apen ze spelen kanker hard voor dit![]()
Heerlijk om dit te lezen!
Zonder twijfel. Maar dan moet die policy wel consequent nageleefd worden, dat scheelt al de helft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever niet nee, maar het zou ook wel fijn zijn als sommige lieden hier voordat ze op de invoerknop drukken eens even nadenken over wat ze posten willen en of dat qua policy van Fok! is toegestaan.
Wat is nu het verschil dan met toen portugezen en italianen voor met soortgelijke krachttermen werden uitgescholden toen ze in de laatste minuut respectievelijk AZ en PSV uitschakelden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever niet nee, maar het zou ook wel fijn zijn als sommige lieden hier voordat ze op de invoerknop drukken eens even nadenken over wat ze posten willen en of dat qua policy van Fok! is toegestaan.
Dat het nu over een grote groep inwoners van 'ons' land gaat...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is nu het verschil dan met toen portugezen en italianen voor met soortgelijke krachttermen werden uitgescholden toen ze in de laatste minuut respectievelijk AZ en PSV uitschakelden?
De welbekende medelandersquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat het nu over een grote groep inwoners van 'ons' land gaat...
What else is new. Oprotten met die parasiet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hey golfer, je spreekt jezelf tegen.
Puf hiermee met Bjoro
quote:selaammoe 3likoem...
echt TRIEST... waarom in godsnaam rellen??
alleen omdat marokko verliest.. het is wel jammer dat ze verloren hebben,
maar dat is geen rede om rellen uit te voeren !!
sommige ouders zijn echt ongerust!! (vooral me ma)
ghair inshallah!!!
ma3 selaam
Als je dit leest hoeven er hier 0,0 bans uitgedeeld te wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Marokkaans gekeuvel
Hoe DOM en NAIEF ben je om hier geen rekening mee te houden als overheid/B&W. Ronduit DOM weer. Typisch Nederlands boerenverstand.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef DarkShine het volgende:
Er is extra ME opgeroepen en onderweg naar stadion...
Het is juist goed dat dit gemeld word,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Het interesseert me echt niks Asskicker14, wat moeten we hiermee
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Een reactie van een gefrustreerde Marokkaan op het Marokko forum:
Heerlijk om dit te lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |