Ga je alle Marokkanen ook bannenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wait and see.
Ik ben alle banwaardige opmerkingen nog aan het verzamelen.
Golfer noteert dewd voor banquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef dewd het volgende:
Smerig smerig, wat een zooi smerige stinkerds stonden er vanavond te spelen tegen die Nigerianen zeg.
Elk vooroordeel over de wedstrijd van te voren komt zo een beetje uit. Dat ze een ban krijgen van 20 jaar.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wait and see.
Ik ben alle banwaardige opmerkingen nog aan het verzamelen.
Die was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
En als je er wat van zegt, komen ze met "Ja jij niet mogen diescriemienieren!"
KUTVOLK, afvoeren, weg
Werd rond 19 gebeld of ik 3 kaarten voor nop wou, heb ze voor ¤ 120 / stuk verkocht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
En dan nog te bedenken dat er Marokkanen zijn geweest die grof geld hebben betaald voor een kaartje, met dat in gedachte smaakt de wraak toch net wat zoeter.
90% van alle posters in dit topic en voorgaande topic maken een reële kans hoorquote:
Golfer, vergeet je ook niet zjroentje te bannen, als je consequent wilt zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:28 schreef zjroentje het volgende:
En jawel hoor, lekker slopen. Wat een klerelijers.
laat zjeroentje beter golfer bannenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Golfer, vergeet je ook niet zjroentje te bannen, als je consequent wilt zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |