Zo, ze is echt welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:29 schreef peaceman het volgende:
Dat ze de knapste van de 4 is, oke, maar ook haar vind ik niet echt knap![]()
maar wel van 2000. wie weet hoe ze er... ach laat maar, ik wil Sack's dromen niet om zeep helpenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:46 schreef peaceman het volgende:
da's wel een mooie foto
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
maar wel van 2000. wie weet hoe ze er... ach laat maar, ik wil Sack's dromen niet om zeep helpen![]()
Ze is van 1975, dus dan is ze nu pas 19 ofzoquote:Birthdate: January 3, 1975
nou 29 hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
Ze is van 1975, dus dan is ze nu pas 19 ofzo
Dan ziet ze d'r echt nog wel goed uit nu hoor![]()
![]()
Kan jij niet rekenen ofzoquote:
tsja 30 inderdaad maar ik zat er minder ver naast dan jijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kan jij niet rekenen ofzo![]()
30 trouwens
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kijk zo ziet ze d'r uit met rood haar:
[afbeelding]
Sack is vast jaloersquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:43 schreef Apfel het volgende:
Leeft die ook nog?![]()
Ben toen eens naar een optreden van hun geweest![]()
Jaquote:
Tssss, iemand moet 'm toch wel hebben? Of er meer van weten? Please?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:03 schreef peaceman het volgende:
Ik niet.... maar als jij als Kenner het ook al niet weet, zie ik het somber in....![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef peaceman het volgende:
Er is trouwens verdomd weinig over haar te vinden....qua nieuws en goede foto's...
Mooi toch, kan je 2x genietenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef Apfel het volgende:
Ze stonden toen ook op de Duyvis fuif. Ik heb me rotgevreten aan borrelnoten om kaartjes te kunnen bemachtigen![]()
Wow, gewoon boven bekionslow.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:58 schreef Apfel het volgende:
[afbeelding]
Typ haar naam in Google en dit topic komt als eerste als resultaat naar boven![]()
Oh, of over d'r briljante muziek praten natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jee, mooie kick. Nu weer allemaal plaatjes zoeken![]()
Vooral datquote:Op woensdag 14 september 2005 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, of over d'r briljante muziek praten natuurlijk
Dat nummer heet toch "Your song"? Zou ze stiekem Kazaa gebruiken?quote:Favorite song: How wonderful life is (Elton John).
Volgens mij komt dat lijstje zelfs nog van voor Napsterquote:Op woensdag 14 september 2005 14:59 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Dat nummer heet toch "Your song"? Zou ze stiekem Kazaa gebruiken?
We want morequote:
Die is nog van de tijd dat die amerikaan er nog niet bij zatquote:Op woensdag 14 september 2005 14:59 schreef Tafkahs het volgende:
Got 2 Have Ya
I'll Be There For You
I Want You To Want Me
I Wanna Love You
To Love Once Again
quote:
in vond 'r in 1998 mooierquote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Overdosis. Obsessieve groupie post
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, maar ik hoorde wel gister SHE in de supermarktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:38 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws van het Beki-front?
Ow, is dit weer niet metal genoeg voor meneer?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Overdosis. Obsessieve groupie post
Dat was bijna een half jaar geleden.....maar wel 1 van m'n beste posts op fok ooitquote:
Er overheen? Hier kom ik nooit meer over heen, vanaf nu ben ik officieel oud. De schattige meisjes waar ik heel mijn puberteit op ....naja, je weet, die zijn lelijke oude huisvrouwen geworden. Man, de mooiste jaren van mij leven zijn nu officieel voorbij. Ik ben oud, ik heb geen doel meer in mijn leven. Het enige wat mij rest is geilen op Girls Aloud en aan de drank gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:24 schreef bigshadow het volgende:
Eindelijk groei je er overheen Sack, het is beter voor ons allen.
Ik denk dat ik ook maar een nieuwe obsessie ga ontwikkelen voor dat Postbank-meisjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:21 schreef Mark het volgende:
Dat klinkt als Jan Mulder
Daar heb je het al...quote:She got married to her boyfriend Paul, an American cop and migrated to the United States.
Sinds een jaar drink ik amper meer en de Girls Aloud en Postbankmeisje obessies hebben ook niet helemaal doorgezet. Laat mij dus vooral niet je lottonummers kiezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:19 schreef Mark het volgende:
Vertel je even hoe het met de drank en Girls Aloud gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |