quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Frost nova heeft ongeveer een 10yd radius met talents. (schatting.) 25 sec cooldown (21 met talents) Als die dus niet stickt ben je serieus de lul. Geen grapjes. Dat ik dan een 1000 + CoC crit vaak krijg betekent niet dat iedereen die krijgt... (Frost nova wordt bij mij altijd gevolgd door een CoC tegen Vanish, de range op dat ding is soms verbazingwekkend. En rogues zijn idd KoS voor de meeste mensen. Enige 2 classes/races die eigenlijk standaard KoS zijn, zijn UD Rogue en Tauren Shaman. Bloedhekel aan beide. God bless voor de WotF nerf, btw.
Mage op zich komt er minder uit, ik kom er beter uit door de Frostbolt/CoC tweaks. Geheel terecht dat Ignite generfed werd. Waarom zou het niet te dispellen zijn? "Omdat ie in de fik staat?". Ook fikken zijn weg te halen enzo. Ook denk ik dat je alsnog bij een crit op minimaal 180 % normal damage zit aangezien de eerste 2 seconden (de eerste proc dus) mensen het vaak niet zien.
Er mocht wel wat getweaked worden met Frost Nova, CoC, Frostbite en Frostbolt en de bekende PvE teleport bug, annoys the crap out of me. En ik heb het maar niet over Ice Block, ben benieuwd of die bug gefixed is...
Wat ik wél enorm absurd vind is dat alle 31 pt. talents die een buff opleveren ook meteen te dispellen zijn. Soul Link = dispellable. Arcane Power = dispellable. Ice Barrier = Dispellable. Ik kan me voorstellen dat Innervate ook te dispellen is.
Curses van locks zijn andere verhalen, het 31 punt ding in de affliction tree is geen curse, dus een vergelijking daarmee zal kant noch wal raken...
En ik snap niet waarom de Magi op de Wow-fora (nu down.) whinen dat ze invisibility terug willen. Ik ga er zelfs van uit dat ze de oude invisibility terug willen.
![]()
Kan iemand zeggen: "Overpowered"? Serieus, Invis--> Arcane Power --> Fireball --> PoM Pyro --> Fireblast --> CoC = quick invisible death. We zijn geen rogues...
Naja invis hoeft van mij ook niet echt maar als je de blizzard game-lijn bekijkt met betrekking ttot mages is invisibilty altijd een wezenlijk onderdeel van de mage geweest.
En waarom willen de mages nu een buff? SImpel
Polymorph->net zo lang gewhined door andere classes tot ie nerfed to hell werd
Frost nova->Iedere andere class kan dat nu breaken, met weinig moeite
Je spells doen maar half damage tegen iemand die ook maar een beetje MC gear op zn char heeft.
Onze 30 talent points ice barrier- dispellable.... Wtf? iedereen met decursive mod ramt dat dus gelijk van je af.
Druids kunnen nu helemaal niet meer verliezen tegen mage want nu kunnen ze ook de slow effects effectief counteren door the shapeshiften.
(ok polly breaken dat snap ik, maar why the hell zou het een cold snare moeten doorbreken, het is toch nog steeds dezelfde druid?) Win chance is no 10-15% en t was al niet hoog. probeer een druids insane healing maar eens te doorbreken- onmogelijk tenzij het een complete n00b is.
Warriors krijgen shield slam waarmee ze dus onze 30 point talent kunnen dispellen ( een melee class NOTABENE)
en wat krijgen mages ? de laatste 'gain' die ik heb gezien was een nieuw mage icon, van een spell die ik verder nooit gebruik omdat ie compleet nutteloos is.
De frost nova, blink, en die Ice block bug zijn er nog steeds. ( ik durf me Ice Block nie meer te gebruiken in MC uit angst dat ie me WEER disct). De Cold Snap bug is er nog steeds (dat ie je spells gewoon niet reset)
Btw ik ben frost specced, met arcane upto presence of mind. Ik begin me zo langzamerhand een vending/sheep machine te voelen. Zit er hard over te denken om maar met mn priest verder te gaan als main en mn mage te deleten. De fun wordt langzaam maar zeker uit de class gehaald.
Ik hbe fukcing tells gekregen van mensen terwijl ik op mn alt zit... can u make us water? we're at scholo.... en als ik dan zeg nu ff niet ben mn Priest aan het grinden ben ik een noob
Andere classes krijgen er van alles bij terwijl wij indirect generfed worden, steeds kleine dingetjes
maar een heleboel kleine dingetjes bij elkaar = veel
Ik zou gewoon al blij zijn als die 4 bugs eens gefixed werden, maar kennelijk staat het niet erg hoog op de lijst. vooral omdat ik excessief gebruik van cold snap/ice block maak om zooi te dispellen zoals SW:pain en curse of Tongues.
naja dit is dan mijn gevoel hierover maar ik kan me voorstellen dat veel mages er hetzelfde over denken.
Het is als staan met een leeg glas in je hand terwijl de rest steeds bijgevuld krijgt en jij steeds wordt overgeslagen.
rogues zijn trouwens KoS bij veel mnsen omdat als je dat niet doet dan hoor je pshhhhh, en het volgende wat je ziet is een crit van 4 cijfers boven je hoofd. Ook al deed je /wave /greet enzo omdat je aan het questen bent. Rogues fight without honour.