En bedenk wat die hits met elkaar gemeen hebben...quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef GLO het volgende:
Vergeet de tv-shows, concentreer je op de hits.
Nee, dat is toch geen unieke link. Geldt ook voor Neva's gok.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:40 schreef peaceman het volgende:
Nummer 1 in amerika?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:45 schreef Grobbel het volgende:
Oooh.
Die beide tracks zijn ook hits geweest van Solid HarmoniE, alhoewel het geen covers waren.
![]()
Ehh... dat laatste is qua Cheap Trick niet correct (heeft er ook niks mee te maken) en ik zou hun wereldwijde nummer 1-hit geen hitje willen noemenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:45 schreef Grobbel het volgende:
edit: dus Solid HarmoniE heeft een aantal hits gehad, die dezelfde naam dragen als de hitjes die Cheap Trick en the Rembrandts gescoord hebben, nadat deze als themesong van een bepaalde tv-serie zijn gebruikt.
Sorry dat mijn recap niet helemaal goed was, ik zie nu ook dat Cheap Trick al in '79 een nummer 1 hit had met I want you to want me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Ehh... dat laatste is niet correct (heeft er ook niks mee te maken) en ik zou de wereldwijde nummer 1-hit van Cheap Trick geen hitje willen noemen
He bah, daar gaat mijn kans om urenlang allemaal ambigue hints te geven terwijl het antwoord zo voor de hand ligt. Jij bent te slim voor dit spelletje, belsen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
He bah, daar gaat mijn kans om urenlang allemaal ambigue hints te geven terwijl het antwoord zo voor de hand ligt. Jij bent te slim voor dit spelletje, belsen.![]()
Ja, het valt soms niet mee om de vragen te vinden tussen al die discussies hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef peaceman het volgende:
ow ik had de vraag niet eens gezien....![]()
Het is maar goed dat ik niet al te veel online ben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
He bah, daar gaat mijn kans om urenlang allemaal ambigue hints te geven terwijl het antwoord zo voor de hand ligt. Jij bent te slim voor dit spelletje, belsen.![]()
En dan waren dit nog on topic discussies.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, het valt soms niet mee om de vragen te vinden tussen al die discussies hier
kun je nagaan.... Misschien moeten we de titel van het topic veranderen in: Zoek de triviavraag...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dan waren dit nog on topic discussies.![]()
Als de DaisyDuke entiteit er niet was, zou ik te laat zijn geweest voor de kapper. Ik zal wel een extra tros bananen aanschaffen straks in jouw eer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Amerie?
Als je haar maar goed zit Grobbel!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als de DaisyDuke entiteit er niet was, zou ik te laat zijn geweest voor de kapper. Ik zal wel een extra tros bananen aanschaffen straks in jouw eer.![]()
DaisyDuke +1
die klinkt als een hysterische beyoncequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:25 schreef Grobbel het volgende:
Klaarblijkelijk gaat de herkenning van sommige artiesten voornamelijk op visuele wijze, dus wie is deze new kid on the block die momenteel wereldwijd in de hitlijsten staat?
[afbeelding]
Sorry voor dit 'jump the shark' moment, ik heb zo een afspraak bij de kapper.![]()
Ik vind Amerie anders stuk prettiger klinken dan Beyonce.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
die klinkt als een hysterische beyonceHeb een paar topics geleden de tekst van haar hitje nog eens gevraagd
eigenlijk zijn ze allebei gewoon rukquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind Amerie anders stuk prettiger klinken dan Beyonce.
Voor mijn gehoor toch wat minder "ik jodel de hele toonladder maar af want dan zit de juiste noot er tenminste tussen"-neigingen dan Beyonce. En 1 Thing heeft een lekkere drumbeatquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:37 schreef Neleos het volgende:
Ik vind Amerie anders stuk prettiger klinken dan Beyonce.
Litpho+1quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef Litpho het volgende:
Mellow Gold (1994)
Odelay (1996)
Mutations (1998)
Midnite Vultures (1999)
Sea Change (2002)
Guero (2005)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |