He bah, daar gaat mijn kans om urenlang allemaal ambigue hints te geven terwijl het antwoord zo voor de hand ligt. Jij bent te slim voor dit spelletje, belsen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
He bah, daar gaat mijn kans om urenlang allemaal ambigue hints te geven terwijl het antwoord zo voor de hand ligt. Jij bent te slim voor dit spelletje, belsen.![]()
Ja, het valt soms niet mee om de vragen te vinden tussen al die discussies hierquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef peaceman het volgende:
ow ik had de vraag niet eens gezien....![]()
Het is maar goed dat ik niet al te veel online ben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
He bah, daar gaat mijn kans om urenlang allemaal ambigue hints te geven terwijl het antwoord zo voor de hand ligt. Jij bent te slim voor dit spelletje, belsen.![]()
En dan waren dit nog on topic discussies.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, het valt soms niet mee om de vragen te vinden tussen al die discussies hier
kun je nagaan.... Misschien moeten we de titel van het topic veranderen in: Zoek de triviavraag...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dan waren dit nog on topic discussies.![]()
Als de DaisyDuke entiteit er niet was, zou ik te laat zijn geweest voor de kapper. Ik zal wel een extra tros bananen aanschaffen straks in jouw eer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Amerie?
Als je haar maar goed zit Grobbel!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als de DaisyDuke entiteit er niet was, zou ik te laat zijn geweest voor de kapper. Ik zal wel een extra tros bananen aanschaffen straks in jouw eer.![]()
DaisyDuke +1
die klinkt als een hysterische beyoncequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:25 schreef Grobbel het volgende:
Klaarblijkelijk gaat de herkenning van sommige artiesten voornamelijk op visuele wijze, dus wie is deze new kid on the block die momenteel wereldwijd in de hitlijsten staat?
[afbeelding]
Sorry voor dit 'jump the shark' moment, ik heb zo een afspraak bij de kapper.![]()
Ik vind Amerie anders stuk prettiger klinken dan Beyonce.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
die klinkt als een hysterische beyonceHeb een paar topics geleden de tekst van haar hitje nog eens gevraagd
eigenlijk zijn ze allebei gewoon rukquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind Amerie anders stuk prettiger klinken dan Beyonce.
Voor mijn gehoor toch wat minder "ik jodel de hele toonladder maar af want dan zit de juiste noot er tenminste tussen"-neigingen dan Beyonce. En 1 Thing heeft een lekkere drumbeatquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:37 schreef Neleos het volgende:
Ik vind Amerie anders stuk prettiger klinken dan Beyonce.
Litpho+1quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef Litpho het volgende:
Mellow Gold (1994)
Odelay (1996)
Mutations (1998)
Midnite Vultures (1999)
Sea Change (2002)
Guero (2005)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |