Dit was dus de vraag en ik heb geen idee...quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:41 schreef Neva het volgende:
jeutje.. kan die discussie eens afgelopen zijntrivianten willen we
![]()
Ook van mij natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:19 schreef Neva het volgende:
even snel berkery feliciteren met de verjaardag van zijn kleine meisjeproficiat
![]()
Nope. Zelfde bandleden ook niet. Het is wel iets Triviaals maar niet iets triviaals, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
zelfde platen maatschapij?
Nee, leg uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Nope. Zelfde bandleden ook niet. Het is wel iets Triviaals maar niet iets triviaals, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dan had ik nog wel een paar honderd andere bands kunnen noemen. Het is een link die alleen deze twee bands verbindt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
in t zelfde jaar opgericht?
allebei power pop?
Beide groepen zijn de griezelige wereld van Scientology binnengewandeld?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:06 schreef GLO het volgende:
Ook DD, Mark en Grobbel denken te 'aards'.
Ken je ze wel?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
in t zelfde jaar opgericht?
Het is een Trivia-weetje, maar niet iets triviaals (zoals de reeds gedane suggesties).quote:
Het grappige is dat je voor het antwoord van de bands zelf helemaal niets hoeft te weten...quote:
de link is dat er geen link is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Het grappige is dat je voor het antwoord van de bands zelf helemaal niets hoeft te weten...
Nee, er is wel degelijk een unieke link.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de link is dat er geen link is?
of ze maken alle 2 muziek?
Just the way it is, baby is ook een radiohitje geweest.... al jaren voor Friendsquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Van The Rembrandts weet ik enkel dat ze dat zeikliedje van Friends hebben gedaan.
Allebei met de cast opgetreden van de serie waarvoor ze de themesong hadden geschreven?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:17 schreef GLO het volgende:
Nog geen goed antwoord gezien, maar lubje is warm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |