Vermaelen is gewoon een prima speler. Enigste pluspunt wat Vlaar heeft is z'n Nederlandse afkomst.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef VoreG het volgende:
Ja inderdaad waarom zou je Vlaar halen terwijl je de geweldige Vermaelen hebt

Vermalen is geen oostblokker , of bedoel je die niet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:46 schreef gras het volgende:
[..]
Vermaelen is gewoon een prima speler. Enigste pluspunt wat Vlaar heeft is z'n Nederlandse afkomst.
Ik zie liever een goede Oostblokker dan een gemankeerde Nederlander. Bij sommige is het schijnbaar anders.

mag een club niet gewoon zelf weten wat ze voor een speler vragen, als hij nog onder contract staat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef twi het volgende:
Blind heeft zijn vertrouwen ook niet expliciet in andere spelers uitgesproken, dus wat dat betreft...
Vlaar moet gehaald worden, nu het nog goedkoop kan.

Kwaliteit gaat voor alles, vind ik ook. Bovendien staat de Ajax-opleiding toch wel garant voor elke paar jaar drie tot vijf Nederlandse talenten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:46 schreef gras het volgende:
[..]
Vermaelen is gewoon een prima speler. Enigste pluspunt wat Vlaar heeft is z'n Nederlandse afkomst.
Ik zie liever een goede Oostblokker dan een gemankeerde Nederlander. Bij sommige is het schijnbaar anders.

Net zoals ik uit de prive sfeer van R.B. verzekerd had gekregen dat Edgar Davids zou tekenen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:54 schreef devv05 het volgende:
Ik hoor uit de prive sfeer van Vlaar nu ook geruchten dat ie zeer waarschijnlijk naar Ajax komt, dus ik acht de kans wel flink aanwezig

quote:30 juni: Kaartverkoop JC-schaal
De verkoop voor de altijd spetterende opening van het seizoen, de strijd om de JC-schaal begint zaterdag. Voor slechts ¤. 17,50 kan je dit op de eerste ring achter het doel zelf meemaken!!! Kaarten voor de tweede ring kosten nog minder want daar zit je al voor ¤. 12,50. De kaarten zijn met je oude seizoenkaart te koop bij tickutbox. Zorg dat je snel je kaarten haalt want gezien de belachelijk lage prijs, het feit dat het geen echte topper is, en dat het midden in de bouwvak valt zullen ervoor zorgen dat we in een uitverkocht stadion het seizoen zullen aftrappen....

Tjaquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net zoals ik uit de prive sfeer van R.B. verzekerd had gekregen dat Edgar Davids zou tekenen..

* JaWi presenti met bananenmanquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef devv05 het volgende:
Wie van de fokkers ga ik trouwens komend seizoen in vak410/409 ontmoeten?

Dank, ik zal dus nog even moeten wachten...quote:

Ik ben er ook weer bij!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef devv05 het volgende:
Wie van de fokkers kan/ga ik trouwens komend seizoen in vak410/409 ontmoeten?

Te duur denk ik zo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
Gisterenavond uit verveling maar de finale van de Confederations Cup gekeken...
Cicinho, de 25-jarige rechtsback van Brazilië, mag wat mij betreft Hatem Trabelsi wel opvolgen! Wellicht dat onze expert cultheld meer informatie heeft??? Wat zijn zijn statistieken in FM bijvoorbeeld??? En zijn current of potential ability???
Ik vind het nu hélémáál rot voor Maxwell, zonder zijn blessure had hij mogen schitteren met Brazilië mogen schitteren...

Die FM-grap is nou al 1000 keer gemaakt, word je nou niet moe van jezelf?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
Gisterenavond uit verveling maar de finale van de Confederations Cup gekeken...
Cicinho, de 25-jarige rechtsback van Brazilië, mag wat mij betreft Hatem Trabelsi wel opvolgen! Wellicht dat onze expert cultheld meer informatie heeft??? Wat zijn zijn statistieken in FM bijvoorbeeld??? En zijn current of potential ability???
Ik vind het nu hélémáál rot voor Maxwell, zonder zijn blessure had hij mogen schitteren met Brazilië mogen schitteren...

misschien kom je mij wel tegen als ik met mijn dronken kop de verkeerde trap pak!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef devv05 het volgende:
Wie van de fokkers kan/ga ik trouwens komend seizoen in vak410/409 ontmoeten?

Zou mooi nieuws zijn.quote:Zaakwaarnemer: Babel kan tot 2010 tekenen
30 juni 2005
Ryan Babel kan een nieuw, vijfjarig contract tekenen bij Ajax. De Amsterdamse club wil de huidige verbintenis van de aanvaller verbeteren en verlengen. De zaakwaarnemer van Babel bevestigde woensdagavond tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 dat zijn cliënt in De Arena voor vijf jaar kan tekenen. Babel staat nu nog onder contract tot 1 juli 2007.
De achttienjarige spits brak gedurende het afgelopen seizoen door bij Ajax. Met negen doelpunten groeide Babel uit tot clubtopscorer. Daarnaast liet bondscoach Marco van Basten hem op 26 maart tegen Roemenië (0-2 zege) debuteren in het Nederlands Elftal.
Mocht Babel zijn contract inderdaad verlengen, dan is hij het derde Ajax-talent in korte tijd dat zijn handtekening onder een verbeterde verbintenis zet. Eerder verbonden Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro zich langer aan Ajax. Doelman Kenneth Vermeer heeft eveneens een aanbieding op zak, maar hij heeft nog niet gereageerd.

Er staat ALS.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:07 schreef Nashje het volgende:
Hoezo? Dus omdat hij nog niks heeft laten weten tekent ie niet bij. Beetje krom he.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |