Ik heb nog maar een paar posts in die topicreeks staan hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je ziet het verkeerd. Jij loopt al het hele topic door te trollen. Doe gewoon eens normaal joh.
Als dat tot je mogelijkheden behoort...
ik zeg hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Ik zie vooral CMT en Kugari Ken weer uit de bocht vliegen met haatzaaiende posts.
Ik zeg helemaal niet dat het westen de schuld is - het is de schuld van een stelletje enge terroristen. Voor de rest gaat het over de context en daar speelt de aard van de islam en de houding van het westen ook een rol in .quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik zeg hetzelfde als jij.
Jij zegt, samen met RobH, dat het Westen de schuld heeft, ik zeg dat het de islam is.
qua vorm is er geen enkel verschil tussen onze opmerkingen. Alleen de inhoud verschilt, en als je daar over valt, als je daar een ban voor aanvraagt, dan geef je aan een hypocriet te zijn.
Dat zijn een paar trolls teveel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een paar posts in die topicreeks staan hoor.![]()
Klopt wat je zegt, al slaat het wel op beide topics in principe.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Loopt de vraag nu over Dreiging aanslag sterk aanwezig in Nederland of over Aanslagen in Londen #10
Volgens mij begonnen we over het eerste.
Nee hoor, dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jij zegt, samen met RobH, dat het Westen de schuld heeft, ik zeg dat het de islam is.
Hallo robh, leuk dat je terug bent.quote:
In dat eerste topics lijken posts als Dreiging aanslag sterk aanwezig in Nederland me niet echt een basis voor een discussie. Dan druk ik me zacht uit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:22 schreef Dagonet het volgende:
Laten we ons dan op het eerste topic concentreren, de londen reeks is van een even iets andere orde.
Dan weerleg je het toch. Bovendien ontstaat er toch echt een discussie dus je punt is al ontkracht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In dat eerste topics lijken posts als Dreiging aanslag sterk aanwezig in Nederland me niet echt een basis voor een discussie. Dan druk ik me zacht uit.
quote:
Jij komt nooit met enig argument of enige bron voor je geblaat. Nu ook weer over die champagnefles.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan weerleg je het toch. Bovendien ontstaat er toch echt een discussie dus je punt is al ontkracht.
Vind ik ook een niet echt nuttige post.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In dat eerste topics lijken posts als Dreiging aanslag sterk aanwezig in Nederland me niet echt een basis voor een discussie. Dan druk ik me zacht uit.
Ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vind ik ook een niet echt nuttige post.
Waarom, er zit totaal geen argumentatie achter en het enige wat je zegt is eigenlijk dat een bepaalde groep van jou wel aanslagslachtoffers mogen worden.quote:
Ik hoop iig dat als er een aanslag in Nederland komt, jij en al die andere randmongolen met dezelde verknipte denkbeelden op dit forum zowel als in de Nederlandse maatschappij de eerste en enige slachtoffers zullen zijnquote:
Ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik ermee bedoel en dat wordt uit de discussie die er op volgt ook wel duidelijk. Het is een ietwat kortgestelde bewering om een discussie uit te lokken over de dieperliggende oorzaken van dit soort aanslagen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom, er zit totaal geen argumentatie achter en het enige wat je zegt is eigenlijk dat een bepaalde groep van jou wel aanslagslachtoffers mogen worden.
Had iemand gezegd "ik hoop dat de volgende aanslag op moslims wordt gepleegd" dan had jij hier gestaan, en met recht.
Één woordje verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |