Ik heb geen mail van je gehad. Lijkt me ook nog een beetje moeilijk maar dat terzijde.quote:[b]Op vrijdag 8 juli 2005 08:59
Ik zou het toch fijn vinden als iemand mij kan vertellen wat er gisteren concreet mis was met mijn posts. Bij voorbaat dank²
Tnx!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:13 schreef kLowJow het volgende:
Aanslagen in Londen. #12
Topic is opgeschoond, graag zo houden.
Ik heb een mail gestuurd naar: forum@fok.nl , yvonne@fok.nl , sjorsensjimmie@fok.nl , dagonet@fok.nl. Dat lijkt me wel genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb geen mail van je gehad. Lijkt me ook nog een beetje moeilijk maar dat terzijde.
Daar heb ik wel begrip voor. Maar ik vond het in mijn geval een beetje onzinnig. Lees maar na wat ik gepost heb gisteren, je zult echt niets banwaardigs vinden, echt niks !quote:Gisteren werd er i.v.m. de drukte en stemming strenger en sneller gemod dan gewoonlijk. Het kan dus goed zijn dat je gebanned werd voor zaken waar je doorgaans niet voor geband wordt.
Als ik de geposte reakties van BSB herlees, dan is het inderdaad onterecht dat hij een ban heeft gekregen. Het gevaar bestaat (lees : is duidelijk aanwezig) dat vele andere users opeens last hebben van een rode vlek in hun ogen tijdens hun post gedrag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar: forum@fok.nl , yvonne@fok.nl , sjorsensjimmie@fok.nl , dagonet@fok.nl. Dat lijkt me wel genoeg
[..]
Daar heb ik wel begrip voor. Maar ik vond het in mijn geval een beetje onzinnig. Lees maar na wat ik gepost heb gisteren, je zult echt niets banwaardigs vinden, echt niks !²
Ik vind dit lichtelijk overdreven, maar ik was gisteren 103% onschuldig, als boetedoening wil ik een week "gratis trollen"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:39 schreef ShaoliN het volgende:
Wederom een treffend voorbeeld van de onderdrukking van de allochtone medemens. En dat hier op ons aller FOK! [afbeelding]
Die opmerkingen zijn gezien, en genote. Dit was echter in een andere fase van de discussie waarin het weer een stuk rustiger was, en de discussie was alweer een stuk verder voordat ik (na even pauze genomen te hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:13 schreef Drugshond het volgende:
Als ik zijn mening langs de meetlat leg van de uitspraken van andere users waar onder Megumi (gooi en maar een N-bom op, tijd dat we ook zelf burgerslachtoffers gaan maken en nog meer Sun Tzu gemiep)
Ik heb niet gesteld dat de ban werd opgelegd 'om de meute koest te houden', slechts dat er op dat moment in dat topic strenger gemodereerd werd. Verder heb ik niets met de ban van BSB te maken, en heb hem deze dus ook niet 'aangesmeerd'.quote:Ik ben het vaak niet eens met BSB (ook in dit bewuste londen topic niet), maar daarvoor hoef ik niet de (imaginaire) honkbalknuppel voor uit de kast te nemen. Om mijn reaktie kracht bij te zetten.
BSB een ban aansmeren om de meute koest te houden is een twijfelachtige policy.
Niks mis met een beetje beweging toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:39 schreef du_ke het volgende:
Ik heb me gister ook maar ingehouden. ben bang dat ik met enkele rake opmerkingen ook een elftal achterlijken met honkbalknuppels achter me aan gehad had.
Klopt. Een afkoelban kan na een aantal uren al opgeheft worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:56 schreef zoalshetis het volgende:
ff een heel andere vraag. een afkoelban is dus niet per definitie 48 uur?
Als jij mij graag ergens op aan wil spreken, is het fijn wanneer je dit in feedback doet, zodat het topic hier niet onder hoeft te lijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:58 schreef Redux het volgende:
[..]
je vind dat fijn? apart, maar goed, ik voelde me inderdaad even geroepen om jou even aan te spreken op je post. dat je blauw bent betekent niet dat je zomaar even iemand hoeft terug te fluiten op z'n mening. dat je dat vanuit je persoonlijke relatie met fok doet ok, maar niet vanuit je mod functie.
Huh? We waren net nog maatjes?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:13 schreef lionsguy18 het volgende:
Je trollt maar.
Ik reageer gewoon niet meer op jou.
Get a life en get a job.
Anders zou het m.i. iets te off-topic worden in betreffend topic, vandaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je deze post hier plaatst?
Ok, dan hoop ik maar dat jullie in de toekomst weer nader tot elkaar komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Anders zou het m.i. iets te off-topic worden in betreffend topic, vandaar
Originele topic is het topic over Mohammed B. nu gaande in NWS²
Ik hoop het ook. Lionsguy is een toffe kerel, maar hij ziet het spontaan niet meer in mij zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ok, dan hoop ik maar dat jullie in de toekomst weer nader tot elkaar komen.
Misschien kan jij bemiddelen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ok, dan hoop ik maar dat jullie in de toekomst weer nader tot elkaar komen.
Tja, dat gebeurt zelfs de beste vrienden wel eens. Gun het wat tijd, of open een topic in R&P?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Lionsguy is een toffe kerel, maar hij ziet het spontaan niet meer in mij zitten²
Vaderlijk advies als Gipetto tot zijn zoonquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:58 schreef kLowJow het volgende:
Tja, dat gebeurt zelfs de beste vrienden wel eens. Gun het wat tijd, of open een topic in R&P?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |