Haha, zo spannend zal het toch niet worden?quote:
jawel, lees de Faq maar eens doorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, zo spannend zal het toch niet worden?
Kzie niks staan hoor, wat dan?quote:
De grens bij V&A ligt bij zaken die gekocht zijn met het doel ze door te verkopen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Alles in V&A is handel. Dus om het daar op te gooien lijkt me een beetje vreemd.
En heeft niks te maken met doorverkopen voor ze binnen zijn. Als iemand nu reageert kan ik hem zsm voor hem op de bus doen. Wil het topic ook best openen als de box hier binnen is hoor
klopt, maar er is een verschil tussen particuliere handel en commerciële handelquote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef Hare het volgende:
Alles in V&A is handel. Dus om het daar op te gooien lijkt me een beetje vreemd.
En heeft niks te maken met doorverkopen voor ze binnen zijn. Als iemand nu reageert kan ik hem zsm voor hem op de bus doen. Wil het topic ook best openen als de box hier binnen is hoor
Commerciele handel lijkt me een beetje erg groot woord. Daarvoor zou ik er tientallen moeten hebben ingekocht. Ik heb er hier maar eentje van hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 00:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt, maar er is een verschil tussen particuliere handel en commerciële handel
Kun je me dan uitleggen waarom een nieuw tel. toestel, nieuw pc spel, nieuwe dvd of whatever geen handel is en een nieuwe dvd set wel?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:50 schreef Adelante het volgende:
Die topics die je noemt zijn voor mij alle geen handel, die users bieden wat aan voor de verkoop. Wat ElisaB ook al aangaf is dat de grens wordt overschreden bij opkopen en doorverkopen. Het is misschien een nauwe scheidingslijn, maar ivm gelijke behandeling moet het voor een ieder duidelijk zijn, waar WIJ die grens trekken
En over welk TR in het bijzonder heb je het?quote:Op zondag 3 juli 2005 07:34 schreef S1nn3rz het volgende:
Die topic reports zijn verre van zinvol, en dan druk ik me nog erg positief uit.
Ik heb al enkele malen een tr geplaatst, echter zonder een resultaat.
Ik vraag me af of ze uberhaupt wel gelezen worden![]()
En ga nu niet met je verkooppraatjes hier beginnen, zeg gewoon eerlijk dat je ze niet leest, of ze alleen ter kennisgeving aanneemt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |