mag ik m'n schoonmoeder hier per opbod verkopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef Adelante het volgende:
logica? hier?
jah hallo, ik ben er weer en heb alle feedback moeten missen, maar verwacht komend weekend natuurlijk wel het een en ander![]()
ik wilde bijna iets zeggen over handel in dieren, maar daarmee zou ik jou tekort doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:10 schreef Het_Biertje het volgende:
mag ik m'n schoonmoeder hier per opbod verkopen?
er staat niets over in de faq dus je kunt me toch niets maken![]()
![]()
wie heeft het over handelquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wilde bijna iets zeggen over handel in dieren, maar daarmee zou ik jou tekort doen natuurlijk![]()
Ik wil hier nog even op reageren: ik heb in een bioscoop gewerkt en daar kregen we ook veel standies, banners, goodies etc van films MAAR dit mag onder geen beding worden doorverkocht van de distributeur. Waarom zou dit hier dan wel mogen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:51 schreef detulp050 het volgende:
Bla..... Die bioscoopborden kan TS dan wel gekregen hebben, maar het is niet zo dat hij ze expres gekocht of gevraagd heeft om ze door te verkopen (althans zo zie ik het). Als de TS echter nóg een keer met diverse borden aankomt, dan is het meer te zien als handel. bla.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |