Geslacht: Niet ingevuldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:06 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
Jah ik wou de leukere details nog ff bewaren voor diegene die met me meegaat,..![]()
Ik begrijp dat je vriendin niet kan zwemmen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:06 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
Jah ik wou de leukere details nog ff bewaren voor diegene die met me meegaat,..![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:00 schreef Snol1ner het volgende:
dan mag je hem wel eens gaan wassen(zegt mn vriendin die nu naast me staat)
![]()
fuck, je bent bijdehand,.. das dan weer minderquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je vriendin niet kan zwemmen?
[..]
Geboren en getogen in Oosterwoldequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:22 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
fuck, je bent bijdehand,.. das dan weer minder![]()
Aha,. explains.. Btw,.. hebben ze die gast daar al eens een x opgevist? Vroeg ik me laatst af toen ik daar pootjebaden was..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Oosterwolde![]()
Ik ben er al zo'n 18 jaar geleden vertrokken. Ik vroeg me juist af of die kluizenaar nog bij het Canadameer woonde.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
Aha,. explains.. Btw,.. hebben ze die gast daar al eens een x opgevist? Vroeg ik me laatst af toen ik daar pootjebaden was..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al zo'n 18 jaar geleden vertrokken. Ik vroeg me juist af of die kluizenaar nog bij het Canadameer woonde.![]()
riekt naar pederasmequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:40 schreef Pulsy het volgende:
op de schommel op het speelpleintje... perfecte handling zeg maar. :p wel niet doen op n tijd dat er kinderen kunnen langskomen :S
Uhm... Door wie moet ik me anders laten pijpen?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:40 schreef Pulsy het volgende:
niet doen op n tijd dat er kinderen kunnen langskomen :S
Ik neem aan dat je dan in t ondiepe staat? Ik zie het anders niet echt zo voor me..... Trouwens, als ik uit het koude zeewater kom en naar beneden kijk dan vraag ik me uberhaupt af of "het" mogelijk isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:26 schreef Monus het volgende:
Als je in de zee dan op die golven meedeint en langzaam tot een hoogte punt komt dan wordt je helemaal heet en zorg het water er voor dat je lekker koel blijft.
El sexo perfecto![]()
Het water is niet koud in het zuiden van spanje en op sommige dagen zelf warm. We doen het altijd in het diepe water terwijl we ons laten drijven in een omhelsende houding (soms vasthoudend aan een lucht bed) en door de golven gaat mijn lul automatisch in en uit haar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:55 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan in t ondiepe staat? Ik zie het anders niet echt zo voor me..... Trouwens, als ik uit het koude zeewater kom en naar beneden kijk dan vraag ik me uberhaupt af of "het" mogelijk ishahaha
Dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:50 schreef Monus het volgende:
s'nachts op de top van een hoog huis met een plat dak![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Jaytonized het volgende:
Achter een gesticht voor mentaal minder begaafden.![]()
Verlof gehad?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Jaytonized het volgende:
Achter een gesticht voor mentaal minder begaafden.![]()
volgens de moeder van mijn ex welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al zo'n 18 jaar geleden vertrokken. Ik vroeg me juist af of die kluizenaar nog bij het Canadameer woonde.![]()
uhm, voorzover ik weet zijn deze dingen niet buiten hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:18 schreef Nympholientje het volgende:
in de lift
pauze film
bij je schoonouders in de wc op een druk familiefeest
in de trein (coupe...geen ranzige toiletsex)
klopt wel maar dit topic gaat indirect ook over de zogenaamde spannende plaatsen en ik ben van mening dat eigenlijk elke plek geschikt is om sex te hebben...helaas denkt mijn vriendje daar anders overquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, voorzover ik weet zijn deze dingen niet buiten hoor
ik zou het liefste een keertje of 4/5/6 per dag willen neuken maar vriendjelief heeft de laatste tijd niet zoveel zin meer en is van mening dat ik al veel van hem vraag als hij 2keer per dag paraat moet staan hoevaak en waarom?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef Ferdi81 het volgende:
denkt jouw vriendje daar anders over ?? meestal is het andersom
Die vent is al jaren dood.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om buiten te spelen zou je ook naar het meertje van Lageduurswoude kunnen gaan. Dat is veel minder ver fietsen
Sorry, je woont me net te ver wegquote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef heiden6 het volgende:
Hier in de buurt is een parkje ('t is meer een grasveldje met wat water en enorme bomen) waar het 's nachts doodstil is. Ik denk er al een paar dagen over om het dan en daar eens te doen.
Nu nog iemand vinden die het daar ook graag wil, even polsen dus.
Je bent nog helemaal niet door de vleeskeuring, suffie.quote:
Er wonen 3 mensen in Norg. Waren die allemaal op schoolreisje?quote:In de bossen bij Norg
Aja, jij bent homo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:41 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ja het is weer mooi weer. Het ideale weer om aan buitensex te doen. Van het weekend ben ik nog gepijpt boven op de stadsmuur. Achter een middeleeuws kanon.
Wat zijn jullie favoriete buitensex lokaties?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:40 schreef hellbound1 het volgende:
klinkt wel geil Vikingsmeisje, stuur me eens een berichtje
dan het liefst nog snachts en denken dat niemand je gezien heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef -calimero- het volgende:
midden op een militair oefenterrein...
hehe, ik was vorige week in de zee aan t werk en we waren zo in elkaar aan t opgaan dat we het een beetje laat door hadden dat er een clubje kinderen voorbij kwam zwemmen! volgens mij hadden ze niet eens echt door wat er aan de hand wasquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:42 schreef DarkDancer het volgende:
tijdens het mountainbiken in het bos geil geworden. lekker onder de modder gaan sexen in de bladeren.
liep een gezinnetje langs, paps mams, dochter en zoon. naja, was lekker bezig en heb ff gezwaaid
(vriendin had niks door)
dat van zand op vreemde plaatsen klopt wel, maar daar lig je niet wakker van op het moment supreme, ben je toch te geil voorquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:29 schreef Natalie het volgende:
Op het strand lijkt me eigenlijk niets. 't Klinkt wel romantisch enzo, maar echt.. volgens mij vindt je zand terug op plaatsen waar je nooit dacht dat het kon komen en 't zou me niets verbazen als zoiets de seks nog best kan verstieren.
Gohquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:48 schreef Laton het volgende:
Het liefst ergens buiten.
I know...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:18 schreef Haemorrhage het volgende:
- in de auto bij een pompstation aan de N34
- in het bos
Bij mij was het toen even de Befteling, oh wat heb ik daar een keer 2 meiden te gelijk lekker gebefd zeg. In die Pagode, die draaischijf die langzaam omhoog gaat, mijn paal ging toen vrij snel omhoog, we waren met z'n drien in die pagode, werd ik eerst gepijpt door die 2 meiden, toen wilde ze nog lekker gelikt worden, eentje heb ik nog snel klaar gelikt, toen ging die weer naar beneden. Die andere kwam nog aan haar trekken in het befteling hotel, daar hadden we toen maar een nachtje geboekt met ons drieen, in de 7 dwergen kamer.quote:
Could someone pass me the salt please?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:27 schreef deek het volgende:
[..]
Bij mij was het toen even de Befteling, oh wat heb ik daar een keer 2 meiden te gelijk lekker gebefd zeg. In die Pagode, die draaischijf die langzaam omhoog gaat, mijn paal ging toen vrij snel omhoog, we waren met z'n drien in die pagode, werd ik eerst gepijpt door die 2 meiden, toen wilde ze nog lekker gelikt worden, eentje heb ik nog snel klaar gelikt, toen ging die weer naar beneden. Die andere kwam nog aan haar trekken in het befteling hotel, daar hadden we toen maar een nachtje geboekt met ons drieen, in de 7 dwergen kamer.
WHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
I know...
leuk he die beveiligingscamera's!
![]()
Doe mij ook maar een paar zakken vol..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Could someone pass me the salt please?
nop het was op een zondagmiddag en werd zoals het hoort gedaan door een vrouw.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef g1id het volgende:
[..]
Aja, jij bent homo?
Want dan kun je gratis iedere week na 23.00u gepijpt worden daar, had ik gelezen in DE STER![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Heb het ook eens snachts gedaan in het maanlicht bovenop de st pietersberg
grappig volgens jou bepaalt de plek dus je seksualiteit en maakt het niet uit of je het met een vrouw of man doet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef Daup het volgende:
zijn allemaal homo plaatsen wat jij opnoemt
[..]
sfeer is belangrijk, maar niet essentieelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:59 schreef Natalie het volgende:
Als de locatie suckt, dan komt 'r van die daad -wat mij betreft- ook niets terecht. Wie weet willen vrouwen graag wat sfeer en mannen gewoon seks? (niet generaliserend bedoeld, ik vraag het me enkel af gebaseerd op de reacties in dit topic)
Het liefst in het weekendquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:00 schreef Nastybtch het volgende:
Webspider: dierentuin?
wanneer spreken we af?
Rok omhoog, broek open, zo erg is dat ook weer niet.. geloof mij, je hebt het zo weer warmquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:06 schreef t0y het volgende:
het is nu veel te koud voor buitensex en het regent
Hmm, ik ben er nog nooit geweest (een stil hoekje in de Bush is ook leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:59 schreef Nastybtch het volgende:
Webspider, ik dacht meer aan de jungle by night in artis![]()
Zaterdag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Pijpen in een Rotterdams plantsoen, afgelopen vrijdag.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ow, was het na middernacht?
Moet je niet eerst wat bijschooling hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:49 schreef Nastybtch het volgende:
Of op het ijsHoliday on ice toch!?
Ja ik heb je toegevoegd hoor webspiderwanneer?
Ben misschien wel te goed voor jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:09 schreef Nastybtch het volgende:
Zeg, dat ik in 1 ding niet goed ben zegt niks over de rest ja
Bovendien ben jij volgens mij niet genoeg man voor me, hahaha, grapje hoor
Wat ook een leuke plek is, bedenk ik me net, in een schildersatelier, eerst creatief met verf en dan...
Buitensexquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:16 schreef liquide het volgende:
gewoon de vrouw voorover duwen in een supermarkt, met d'r kop in de schappen en dan vol raggen
ja, wie nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Heb het ook eens snachts gedaan in het maanlicht bovenop de st pietersberg
dan ben ik net die ene zekerquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo'n 99,9999% van de wereldbevolking, schat ik.
Als je een beetje dit forum volgt, weet je dat Gluck Gay isquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef Nastybtch het volgende:
Geluck, heb je teveel desperate housewives gekeken?
That's my girl!!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef Nastybtch het volgende:
haha, degene die nu aan buitensex doen zijn gewoon normale mensen, who cares wat voor weer het is
nooit geprobeerd...quote:Op woensdag 2 november 2005 14:30 schreef Nastybtch het volgende:
Haha jij houdt ook wel van sex in de sneeuw zie ik op je fotoboekdinges.
anyways, je hebt het dan zo warm en je bent zooo met iets anders bezig dat je dan echt niet denkt van: oh jee het is koud.
toch?
Hihi sorry voor de stoel, die is het wel gewend hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:29 schreef -LadyJane- het volgende:
Plaatsen; ohke...even denken
Buiten in de sneeuw
In de zomer aan het riviertje in een land ver weg van Nederland
Boven op de top van een berg (en er dan net niet afrollen)
Op het bankje in het park, en precies zo, dat je het niet (meteen) kan zien
Tijdens de film (sorry voor de stoel)
enz....
Hou je dat wel zo lang vol dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef -LadyJane- het volgende:
oh, onze stoel kraakte een beetje...
inmiddels heb ik een nieuwe favoriet erbij: de plek waar ik altijd ga sporten. Kan je aan vanalles gaan hangen enzo, erg interessant
zo gripper, interessant, dan vraag ik me af wat je nu met die handjes van je kan...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou je dat wel zo lang vol dan?![]()
Tijdens de jaarlijks feestweek in Ede had je vroeger een vlegel-hangwedstrijd. Wie het langst aan een gladde houten stok (armdik) kon hangen. 2 keer raden wie daar vroeger kampioen in de categorie 10-12 jaar in was..![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:08 schreef -LadyJane- het volgende:
[..]
zo gripper, interessant, dan vraag ik me af wat je nu met die handjes van je kan...
Mijn huidige sport is telefoonboeken scheuren. Maar dan wel die van een grote stad, en niet van een dorpje natuurlijk...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:08 schreef -LadyJane- het volgende:
[..]
zo gripper, interessant, dan vraag ik me af wat je nu met die handjes van je kan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |