Als je nog drugs in huis hebt..... aanbieden op de keileweg geven ze je zo een pijp beurtje.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef GewoonPim het volgende:
M'n vriendin is -weet ik veel waarmee- bezig. M'n ex kwam vanmiddag langs en die wou ook niet
. En, men, het buurmeisje
Iemand tips om gratis gepijpt te worden?
Davidoff sigaretten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Als je nog drugs in huis hebt..... aanbieden op de keileweg geven ze je zo een pijp beurtje.
yogaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef GewoonPim het volgende:
M'n vriendin is -weet ik veel waarmee- bezig. M'n ex kwam vanmiddag langs en die wou ook niet
Ik ga me niet inspannen als IK gepijpt moet wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
En anders ga je naar een homobar. Die zijn meestal ook niet te beroerd om een jong menneke ff te pijpen.
Laatste tip een parkeerplaats langs de snelweg waar mannen elkaar in de broek graaien. Pijpen behoort ook vast tot die optie.
Steek hem in de stofzuigerslang, die zuigt ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:53 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Ik ga me niet inspannen als IK gepijpt moet worden
Die ligt ook niet binnen handbereik.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:53 schreef GM het volgende:
[..]
Steek hem in de stofzuigerslang, die zuigt ook.
Bel een hoer, laat haar komen, je laat je pijpen en je betaald vervolgens gewoon niet. Gewoon ff die pimp en die hoer het huis uit rossen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:53 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Ik ga me niet inspannen als IK gepijpt moet worden
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:53 schreef GM het volgende:
[..]
Steek hem in de stofzuigerslang, die zuigt ook.
Je bent dus gewoon lui? Geen wonder dat niemand wilquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:54 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Die ligt ook niet binnen handbereik.
Rij je ff naar Best daar schijnt een homobos te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
En anders ga je naar een homobar. Die zijn meestal ook niet te beroerd om een jong menneke ff te pijpen.
Laatste tip een parkeerplaats langs de snelweg waar mannen elkaar in de broek graaien. Pijpen behoort ook vast tot die optie.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:00 schreef Snol1ner het volgende:
dan mag je hem wel eens gaan wassen(zegt mn vriendin die nu naast me staat)
![]()
Blijft leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:40 schreef MaxPowered het volgende:
Check deze eens. Een pijpfilmpje!
http://media.ebaumsworld.com/handsex.wmv
ik geef het ff door k?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Geen probleem. En ik heb net gedouched voor vrouwlief
je piemel welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:54 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Die ligt ook niet binnen handbereik.
hehehe.. je blijft lolligquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Aan jou liefje? Ja, da's wel het minste wat je kan doen![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:40 schreef MaxPowered het volgende:
Check deze eens. Een pijpfilmpje!
http://media.ebaumsworld.com/handsex.wmv
vraag je moederquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef GewoonPim het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |