Het water is niet koud in het zuiden van spanje en op sommige dagen zelf warm. We doen het altijd in het diepe water terwijl we ons laten drijven in een omhelsende houding (soms vasthoudend aan een lucht bed) en door de golven gaat mijn lul automatisch in en uit haar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:55 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan in t ondiepe staat? Ik zie het anders niet echt zo voor me..... Trouwens, als ik uit het koude zeewater kom en naar beneden kijk dan vraag ik me uberhaupt af of "het" mogelijk ishahaha
Dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:50 schreef Monus het volgende:
s'nachts op de top van een hoog huis met een plat dak![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Jaytonized het volgende:
Achter een gesticht voor mentaal minder begaafden.![]()
Verlof gehad?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Jaytonized het volgende:
Achter een gesticht voor mentaal minder begaafden.![]()
volgens de moeder van mijn ex welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al zo'n 18 jaar geleden vertrokken. Ik vroeg me juist af of die kluizenaar nog bij het Canadameer woonde.![]()
uhm, voorzover ik weet zijn deze dingen niet buiten hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:18 schreef Nympholientje het volgende:
in de lift
pauze film
bij je schoonouders in de wc op een druk familiefeest
in de trein (coupe...geen ranzige toiletsex)
klopt wel maar dit topic gaat indirect ook over de zogenaamde spannende plaatsen en ik ben van mening dat eigenlijk elke plek geschikt is om sex te hebben...helaas denkt mijn vriendje daar anders overquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, voorzover ik weet zijn deze dingen niet buiten hoor
ik zou het liefste een keertje of 4/5/6 per dag willen neuken maar vriendjelief heeft de laatste tijd niet zoveel zin meer en is van mening dat ik al veel van hem vraag als hij 2keer per dag paraat moet staan hoevaak en waarom?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef Ferdi81 het volgende:
denkt jouw vriendje daar anders over ?? meestal is het andersom
Die vent is al jaren dood.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er al zo'n 18 jaar geleden vertrokken. Ik vroeg me juist af of die kluizenaar nog bij het Canadameer woonde.![]()
Om buiten te spelen zou je ook naar het meertje van Lageduurswoude kunnen gaan. Dat is veel minder ver fietsen
Sorry, je woont me net te ver wegquote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef heiden6 het volgende:
Hier in de buurt is een parkje ('t is meer een grasveldje met wat water en enorme bomen) waar het 's nachts doodstil is. Ik denk er al een paar dagen over om het dan en daar eens te doen.
Nu nog iemand vinden die het daar ook graag wil, even polsen dus.
Je bent nog helemaal niet door de vleeskeuring, suffie.quote:
Er wonen 3 mensen in Norg. Waren die allemaal op schoolreisje?quote:In de bossen bij Norg
Aja, jij bent homo?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:41 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ja het is weer mooi weer. Het ideale weer om aan buitensex te doen. Van het weekend ben ik nog gepijpt boven op de stadsmuur. Achter een middeleeuws kanon.
Wat zijn jullie favoriete buitensex lokaties?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:40 schreef hellbound1 het volgende:
klinkt wel geil Vikingsmeisje, stuur me eens een berichtje
dan het liefst nog snachts en denken dat niemand je gezien heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef -calimero- het volgende:
midden op een militair oefenterrein...
hehe, ik was vorige week in de zee aan t werk en we waren zo in elkaar aan t opgaan dat we het een beetje laat door hadden dat er een clubje kinderen voorbij kwam zwemmen! volgens mij hadden ze niet eens echt door wat er aan de hand wasquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:42 schreef DarkDancer het volgende:
tijdens het mountainbiken in het bos geil geworden. lekker onder de modder gaan sexen in de bladeren.
liep een gezinnetje langs, paps mams, dochter en zoon. naja, was lekker bezig en heb ff gezwaaid
(vriendin had niks door)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |