H10's uit Amerika hebben volgens mij geen UMS....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
idd
Mogelijk toch maar ff die 20gb H10 uit amerika halen. Of word dat met garantie heel kut?
Heb het ff gefix't, maar ik weet ook nooit wanneer je nu links krijgt en wanneer de namen van de topic's... Maar op deze manier krijg je altijd de topicnamen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:31 schreef blrrrt het volgende:
Waarom krijg ik in de OP niet mooi de titels van de oude topics maar die lelijke links?
Wat is dat dan precies?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:31 schreef tonks het volgende:
Die podcast functie is echt gaaf in itunes (maarja je moet wel van podcasting houden)
quote:
quote:De term podcasting is een samentrekking van iPod, de draagbare MP3-speler van Apple, en broadcasting. Alhoewel de technologie niet alleen bruikbaar is met de iPod, was het succes ervan een belangrijke stap in de ontwikkeling ervan. Podcasting staat, in de meest strikte zin, voor een systeem waarin podcasters audio(MP3)-bestanden met discussies, radioshows, muziekprogramma’s, beschikbaar stellen via Internet, en tevens een news feed in RSS-formaat creëren, die een verwijzing bevat naar de MP3-bestanden, en die automatisch verwerkt kan worden door podcast-aggregators of podcatchers. Deze laatste gaan die audio files dan automatisch downloaden en ze ofwel onmiddellijk op een MP3-speler kopiëren, ofwel aan de gebruiker melden dat hij ze op de PC kan beluisteren.
In de breedste zin staat podcasting voor het verspreiden van digitale bestanden die door speciale programma’s afgehaald worden om ze later te gebruiken. Dus dit kan audio zijn (MP3, Windows Media, Real Media), video (MPEG, DivX,QuickTime, …) of software. De huidige podcastscene heeft iets van de geest en het enthousiasme van de eerste radiopiraten, en gebruikt als lijfspreuk de term ‘Almost Live Radio’.
iPod:quote:LCD met 260.000 kleuren
Verschil moet er blijven hè.quote:65,536-color liquid crystal display
Of downloadbare webradio.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Dus een soort van weblog met mp3tjes die je naar je iPod of iriver kan slepen? Leuk
BNN cast al een tijdje pod ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Of downloadbare webradio.
538, BNN en NU.nl hebben ook een podcast zie ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |