God nee! Tenzij iemand ze schoongewassen en al in mijn kast wil leggen en ik er dus niet voor uit huis hoef. (zoals helaas het geval is met veel koek, snoep, chips en chocola).quote:
*schrik* zo veel?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een blikje Red Bull zitten maar liefst 112 kcal, maar in Red Bull Light zitten er 8
ja, nou ik heb mijn streef hier wel staan (83 kg), maar denk in mijn hoofd net als jij dat doet, elke 5 kg is weer een doel bereikt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:29 schreef teigan het volgende:
Beessie-Jen, mijn werkelijke streefgewicht staat hier ook nog niet... Ik zet nu elke keer een stap van 5 kilo omlaag, en als ik die bereik, dan pas ik de streef die er staat weer aan...
Ik wil uiteindelijk ergens rond de 70 kilo eindigen, maar dat is meer een vijf-jaren-plan
ja ik voel me ook al een stuk beter (en ook mooier) en ik zie mijn lichaam elke keer als ik in de spiegel kijk weer iets beter worden....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:53 schreef Sjeen het volgende:
Dat doe ik ook, mijn streefgewicht elke keer met 5 kilo bijstellenBen ook sinds april bezig en inmiddels bijna 12 kilo kwijt... En voel me super op dit moment en dat straal ik ook uit geloof ik!
bij mij gaat het nu ook minder snel, de eerste maand was ik zo 5 kg kwijt..... dus 1 kg per week...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef teigan het volgende:
Ik ben nu bijna 7 kilo kwijt sinds half december...
Bij mij gaat het dus nog trager, maar het gaat er nog af...
Ik eet ook gewoon lekker, zo af en toe eens wat ongezonds, ik doe er niet heel veel moeite voor, tenminste, totdat ik me kut voel, dan is het wel moeilijk...
Maar ik zie bij mezelf duidelijk wel verschil, en anderen zien het ook wel...
Broeken worden te groot enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |