ik ga er niet dood aan, al voel ik me af en toe wel zo als ik op de wc zitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ga je er niet dood aan, het gaat vast wel weer over en je hebt natuurlijk [afbeelding]
Heel veel beterschap, ziek zijn is niet fijn vooral niet emt dit weer...![]()
knufjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga er niet dood aan, al voel ik me af en toe wel zo als ik op de wc zit
vandaag ben ik voor het eerst buikpijn vrij en begin ook minder slap te worden. En ik hoef geen stage uren in te halen. ik heb mn stagebegeleidster iedere dag gebeld. en ben 2x naar de huisarts geweest omdat het dinsdag nog niet beter leek te gaan (en toen was ik al een week ziek) maandag begin ik weerquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:03 schreef Houniet het volgende:
ben je al weer betermoet je je stage uren inhalen
dat heb jij weer, is het mooi weer enzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vandaag ben ik voor het eerst buikpijn vrij en begin ook minder slap te worden. En ik hoef geen stage uren in te halen. ik heb mn stagebegeleidster iedere dag gebeld. en ben 2x naar de huisarts geweest omdat het dinsdag nog niet beter leek te gaan (en toen was ik al een week ziek) maandag begin ik weer
ha goddess, wat vervelend zeg!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vandaag ben ik voor het eerst buikpijn vrij en begin ook minder slap te worden. En ik hoef geen stage uren in te halen. ik heb mn stagebegeleidster iedere dag gebeld. en ben 2x naar de huisarts geweest omdat het dinsdag nog niet beter leek te gaan (en toen was ik al een week ziek) maandag begin ik weer
ik ben wel heel bruin geworden, want in plaats van in bed liggen ben ik in mn bikini buiten op een matje gaan liggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat heb jij weer, is het mooi weer enzo
ik moet nog 2 dagen, vanavond uit eten in arnhem als stage afsluiting..
beterschap![]()
negerquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ben wel heel bruin geworden, want in plaats van in bed liggen ben ik in mn bikini buiten op een matje gaan liggen![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:23 schreef Blinky het volgende:
Maar.... je bent wel van je infectie af!
als er foto's in stonden welquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:33 schreef Houniet het volgende:
sexy topic
ja goddess, doe eens gekquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ff een paar weken wachten![]()
en die ouwe kennen we al uit ons hoofdquote:
nou lekker.. dan ben je nu zeker zo'n oma met hangvellenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]en dan kan ik over 10 dagen een stuk slanker op vakantie, want ik ben enorm afgevallen
en neger zou ik niet zeggen, zo bruin ben ik nou ook weer niet...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Tique het volgende:
[..]
nou lekker.. dan ben je nu zeker zo'n oma met hangvellen
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef Razor21 het volgende:
Wat zeg je tegen een marokaan met een stropdas?
Mag ik 2 maal een happy meal en 2 milkshake aardbei![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef Razor21 het volgende:
Wat zeg je tegen een marokaan met een stropdas?
Mag ik 2 maal een happy meal en 2 milkshake aardbei![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ik heb net mijn haar geknipt
en ik ben inderdaad weer beter
nou ja zeg. doe es aardigquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Tique het volgende:
[..]
nou lekker.. dan ben je nu zeker zo'n oma met hangvellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |