nee hij heeft eentje in de lucht gestoken en toen kwam die zip in die burgerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef Herkauwer het volgende:
En in het Nederlands? Je hebt een bekeuring gekregen voor het blowen in het openbaar?
Hij bood ze een trekje aan dus hij dealtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef Herkauwer het volgende:
En in het Nederlands? Je hebt een bekeuring gekregen voor het blowen in het openbaar?
Sinds wanneer verpakt McDonalds hun burgers in een zipfile?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:42 schreef XiChico het volgende:
[..]
nee hij heeft eentje in de lucht gestoken en toen kwam die zip in die burger
watskebeurt!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:42 schreef XiChico het volgende:
[..]
nee hij heeft eentje in de lucht gestoken en toen kwam die zip in die burger
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:33 schreef Koentje3 het volgende:
Godsamme, zit je even lekker op een bankje, steek je er eentje op komen ze gvd weer langsrijden.. Je denkt eerst.. the fuck zijn dit voos bossche kerels die weer ruzie zoeken, Vraag ik of ze ook een trekje willen, om verdere ruzies te voorkomen, zjin ze in de burger king
![]()
heel gay![]()
Zeker van die kutemmers in burgerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef doppelgänger het volgende:
of vorige week woensdag dan.. Zeg ik zo tegen hem van, denk je dat dat houdt? hij zo ja ja 2 emmers is goed. Dus ik maak het af is hij helemaal pissed, zo van wat denk je wel nietwat blijkt had ie er al 3 verkocht
pffff belachelijk niet?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:28 schreef Frollo het volgende:
Zipje en Zopje zijn twee potloden die spannende avonturen beleven.
Beetje zoals wipneus en pim of toch meer richting Jip en Janneke?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:28 schreef Frollo het volgende:
Het kerstverhaal van Bert & Erniequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:28 schreef Frollo het volgende:
sorry, maar wat? :Squote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef doppelgänger het volgende:
of vorige week woensdag dan.. Zeg ik zo tegen hem van, denk je dat dat houdt? hij zo ja ja 2 emmers is goed. Dus ik maak het af is hij helemaal pissed, zo van wat denk je wel nietwat blijkt had ie er al 3 verkocht
pffff belachelijk niet?
oh sorry, ik dacht ff dat dit het onsamenhangende-verhalen-topic was..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:31 schreef RedDevil085 het volgende:
sorry, maar wat? :S
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Sinds wanneer verpakt McDonalds hun burgers in een zipfile?
puch zipquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |